To blokada przeciw kupującym walki, jak widać działa.
Zgłosiłem Tomiemu.
Zmian opisanych ostatnio na tę edycje nie było będą w nastepnej.
Błędy:
Krytyczny topór bije średnio 25% słabiej niż zamierzono. -> różnica jest taka, że po naprawie nowy topór będzie bił tyle co stary na mobilce.
Bo to jest pierwsza sytuacja takiego wydłużania.
- - - - - - - - - -
Nowe itemki.
Dziwna Różdżka -> Świętą Różdzke.
Zmiana w szale: tylko odnośnie gwiazdek, liczba użyć zostaje 1.
Krytyczny topór - obrażenia -5%Ustawia atak postaci na 350 i wymusza atakowanie na przeciwnika przez 5/7/9/11/13 tur. Nadaje statusy: {STATUS:20} na 1 turę, {STATUS:19} na 5 tur oraz {STATUS:3} na 5 tur.
Przeciwnicy są odporni na rzucenie tej zdolności.
Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 23-03-2017 o 04:21
A co z tym idzie od razu osłabiam. Stonowałem zmianę do 5%, ale trzeba mieć na uwadze fakt, że w walkach:
topór vs buława - zyskał 50% to tak jakbyś wziął topór z 40lv i nagle mu dał obrażenia tego na 65lv(zgadzałoby się idealnie gdyby nie przeskok 10% obrażeń na 45lv)
Topór vs wszystko poza toporem/bulawa - tutaj zysk na poziomie 25% - czyli bierzemy orkowy topór i dajemy mu obrażenia czarciego topora.
Topór vs topór - tu bez zmian
Tak chciałem zobrazować wagę błędu jaki niósł ze sobą topór oraz po zmianach ze słabego itemka może się zrobić totalnie OP, tym bardziej, że nie wymaga super odpowiednich zdolek(bo ma 6slotów)
Oby tylko nie zrobił się Król Krytycznych Toporów tak jak kiedyś Król Gungnira
Sprawę będę monitorował z edycji na edycje
Święta tarcza jest zbugowana - nie ściągają ją ataki magiczne.
Na ten moment - polecam używać ciosów fizycznych do jej ściągania jako mag (atak fiz / kamień)
A Malleus ją ściąga?
Mop plz, dodaj w miejscu czerwonej linii przejście.
Obecnie, jeśli chcę widzieć cały drugi poziom muszę schodzić na dół, bo inaczej ktoś może się przede mną ukryć. Utrudnia to obserwatorom.
Ostatnio edytowane przez DEWASTATOR Leon Full ; 29-03-2017 o 21:45