Strona 44 z 85 PierwszyPierwszy ... 34424344454654 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 646 do 660 z 1261

Temat: Król Góry

  1. #646
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    To chyba nie ty decydujesz czy mogę tu dyskutować czy nie? Nie wspominając już o tym że wprowadzili już na KG zmiany proponowane przeze mnie. A i co ty możesz wiedzieć o mojej znajomości PvP? W przeciwieństwie do wielu, ja jeszcze przed kasacją zawsze umiałem sobie poradzić z toksynką. Jak ktoś ZNA SIĘ na walce to umiał ją skontrować i nie była dla niego za mocna. I piszę to jako mag. Zmiana ewidentnie pod publikę. Pozdrawiam.
    Proponowałeś dokładnie to samo, co ludzie z większym wpływem na zmiany niż ty.

    A nigdy nie miałeś powalającej ilości rankingu. I skoro umiałeś poradzić sobie z toksyną to czemu nigdy nie byłeś wysoko w KG?

    Na ich posty odpowiadałem już wielokrotnie w grze i w innych postach na forum wcześniej, wydaje mi się że jest to prowokowanie konfliktów. Niech ktoś się tym zajmie.
    W takim razie już od 5 lat powinieneś mieć bana. To hipokryzja.
    Ostatnio edytowane przez Bąblowiec pląsający ; 10-03-2017 o 17:15

  2. #647
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Skoro uniki wracają do łask, a wszystkie zdolki, które je "omijały" odeszły, to może dodać sprytny cios?

    - - - - - - - - - -

    Wgl. to kiedy te zmiany, które nie są "już live" wejdą?
    Odpowiecie? Bo nwm, czy iść jutro na kg.

  3. #648
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Jutro dam znać.


    Poprzednie zmiany.

    Dodatkowo:
    Dziwna różdzka vs mag - co 7 zaklęcie(włącznie z pierwszym) odbiera całą manę przeciwnikowi, jeżeli przeciwnik nie miał pełnej many również ją przyswaja.

  4. #649
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Jutro dam znać.



    Poprzednie zmiany.

    Dodatkowo:
    Dziwna różdzka vs mag - co 7 zaklęcie(włącznie z pierwszym) odbiera całą manę przeciwnikowi, jeżeli przeciwnik nie miał pełnej many również ją przyswaja.
    Jaki drawback ma dziwna różdżka? ;d

  5. #650
    musaraj
    Konto usunięte
    Koszt 1000 żetonów

  6. #651
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Koszt 1000 żetonów
    Serio? Bo ty tester to nie wiem czy sobie żartujesz teraz czy to oficjalne.

    Wydaje mi się że w przypadku woja eq na speeda i trochę go w bazie, bo dubel podczas pełnej bariery może się skończyć odbiciem za olbrzymie wartości. W przypadku maga założyć też dziwną różdżkę, oprócz tego utrzymywać niskie MP.

    @down
    Ostatnio edytowane przez DEWASTATOR Leon Full ; 10-03-2017 o 19:54

  7. #652
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Serio? Bo ty tester to nie wiem czy sobie żartujesz teraz czy to oficjalne.

    Wydaje mi się że w przypadku woja eq na speeda i trochę go w bazie, bo dubel podczas pełnej bariery może się skończyć odbiciem za olbrzymie wartości. W przypadku maga założyć też dziwną różdżkę, oprócz tego utrzymywać niskie MP.
    Racja zaraz poprawię

    - - - - - - - - - -

    80 krotny mnożnik z odbicia

  8. #653
    Może zamienić ten mieczyk na zdolności z innym? Albo go zbuffować, bo jest po prostu nudny i słaby.

  9. #654
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Pocisk Złodzieja Dusz -> 5% regeneracji many na turę z 10%

  10. #655
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    A co z tymi odnówkami? Zmiana już weszła w życie czy od następnej edycji będzie?

  11. #656
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    Może zamienić ten mieczyk na zdolności z innym? Albo go zbuffować, bo jest po prostu nudny i słaby.
    Dokładnie, takie coś byłoby dobre w walkach drużynowych, w pvp nie ma najmniejszego sensu.

  12. #657
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    604
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Dokładnie, takie coś byłoby dobre w walkach drużynowych, w pvp nie ma najmniejszego sensu.
    to byloby dobre poza kg bo na kg jest za malo zdolnosci, a w tvt szczegolnie
    Ostatnio edytowane przez Alvi ; 10-03-2017 o 22:30

  13. #658
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte
    Zgadzam się z przedmówcami. Miecz Nadmożliwości jest po prostu słaby, Włócznia Aurory zresztą też. Dodać 2 jakieś lepsze bronie.

    Ale mam takie pytanie - te zmiany wprowadzicie na dziś, czy na kiedy? Pytam bo miała być odpowiedź od konstruktora KG, MoPa a jej nie ma.

  14. #659
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,099
    Toksyne usunięto ?

  15. #660
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Zgadzam się z przedmówcami. Miecz Nadmożliwości jest po prostu słaby, Włócznia Aurory zresztą też. Dodać 2 jakieś lepsze bronie.

    Ale mam takie pytanie - te zmiany wprowadzicie na dziś, czy na kiedy? Pytam bo miała być odpowiedź od konstruktora KG, MoPa a jej nie ma.
    Już wprowadzono.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •