Strona 42 z 85 PierwszyPierwszy ... 32404142434452 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 616 do 630 z 1261

Temat: Król Góry

  1. #616
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał dziodziek Zobacz post
    Ale mag hiter z wojem hiterem nawet majac 2x wiecej speeda nie ma szans poniewaz toxyna robi swoje. Zreszta hiter jest do skontrowania tylko przez luckera/deffera a jesli kg ma promowac ofensywna postawe to walki bylyby losowe przez to ze byliby sami hiterzy ;] Jestem za OSLABIENIEM TOXYNY ale nie jej usunieciem poniewaz jest to fajna zdolnosc. To spowolnienie i paraliz najbardziej bola :/
    Taa, z taką ilością miksów wogóle nie są promowani hiterzy. Jeśli w danej walce nie ma hitera, to full miksów obie strony stracą.
    Ergo, hiter jest promowany.
    Ostatnio edytowane przez Clover ; 05-03-2017 o 13:26

  2. #617
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Agresywna taktyka to nie jest hiterzenie w 2 tury.

  3. #618
    Użytkownik Avatar Ice Axe
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    588
    Czy od nowego cyklu będzie wstęp tylko dla 65 lv? A jeśli chodzi o toksynę to można zmienić zatrucie bez limitu na 4 tury albo dać mniejszą szansę na wejście zatrucia.

  4. #619
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    604
    agresywna taktyka to tez zabicie na dublu na 2 ruchy ale nie zabijanie od razu poczatkowym spamem atakami i toksyna

  5. #620
    Użytkownik
    Dołączył
    30-12-2014
    Postów
    241
    Czy od nowego cyklu będzie wstęp tylko dla 65 lv?
    Ponoć bez zmian...

  6. #621
    musaraj
    Konto usunięte
    Drogi pamiętniczku.
    Zaczął się nowy cykl KG, a wojownicy wciąż dominują. Jaka szkoda, że magowie to wciąż idioci, którzy nie umieją wykorzystać swoich silnych zdolności takich jak Ingerencja Aurory, a wojowie to geniusze strategii i taktyki, przez co w poprzednim cyklu trzy pierwsze miejsca zajęli właśnie oni. Czasem wieczorem jak jest mi smutno otwieram kalendarz tamtego roku na połowie grudnia tamtego roku żeby sobie przypomnieć ostatni raz, kiedy magowie zwyciężyli na KG 2 razy pod rząd. Niestety dzisiaj kartka mi się skleiła i wylądowałem na 8 zwycięstwach wojów z rzędu. Dobrze, że jest balans



    A tak poważnie, to co się obecnie dzieje to już jest groteska xd

  7. #622
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Wina przewagi wojów, że rycerzowi hubertusowi mikstur zabrakło. Vegoo użył więcej mikstur.
    Ostatnio edytowane przez Bąblowiec pląsający ; 08-03-2017 o 22:25

  8. #623
    musaraj
    Konto usunięte
    No, wojownicy z góry dostają 3 odnówki więcej, nic dziwnego, że brakło

  9. #624
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Król Góry:
    Przenikliwe rękawice - z 80% do 85% obrażeń juz live
    Macka Fortuny -10%(zabranie 10% dmg) dmg juz live
    Włócznia Złodziaja Dusz - kradzież many z 50% -> 30% oraz 33% do 20% juz live
    Bomba Czasowa - 20% max_mp
    Ostrze Damoklesa - kary 15/30 z 10/25
    Dziwna Różdżka - Info: Przeciwko wojownikowi: co 7 zaklęć nakłada na używającego status Pełna Bariera Fizyczna. Zwiększa on obronę o 10000% i zdejmuje go pierwszy atak fizyczny(pierwsze zaklęcie również nakłada ten status). Przeciwko magowi: Nakłada status sprawiający, że mag traci 5% aktualnego MP co turę na 3 tury.

    Usunięcie: Grzmotnięcie Astanajosa - dodanie Nawałnica Ciosów: bazowe obrażenia 75% - każdy kolejne użycie zwiększa je o 4%. Po 10 użyciach modyfikator zwiększa tylko o 2%. koszt 6mp.
    Usunięcie: Toksyczne Uderzenie, dodano tysiąc cięć.

    Usunięcie: Karakolu, dodanie Szał Berserkera -
    1 tura nietykalności, 5tur Berserku(regeneracja, ustawia atak używającego na 350, przyspieszenie, utrata kontroli nad postacią)
    Usunięcie: Niestabilny Pocisk - Pocisk Złodzieja Dusz: Zadaje 60% obrażeń magicznych, regeneruje 10% many przez 10 tur, przeciwnik traci 5% aktualnej many przez 10tur.

    Zmiany ogólne:
    Wojownik nie dostaje dodatkowych odnówek.
    Kara za nadmiarowy poziom zwiększona z 50żetonów za poziom do 75

    -------------
    Jeszcze mogą być kolejne zmiany
    Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 09-03-2017 o 01:08

  10. #625
    Użytkownik
    Dołączył
    27-05-2012
    Postów
    405
    to sie Asasynek ucieszy

    kappa

  11. #626
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Ostrze Damoklesa - kary 15/30 z 10/25
    Się Asek ucieszy. Ta broń i tak już była mocna, teraz jeszcze jej kary nic nie będą robić. Zarąbiście.
    Usunięcie: Grzmotnięcie Astanajosa - dodanie Nawałnica Ciosów: bazowe obrażenia 75% - każdy kolejne użycie zwiększa je o 4%. Po 10 użyciach modyfikator zwiększa tylko o 2%. koszt 6mp.
    Ciekawe.
    Usunięcie: Karakolu, dodanie Szał Berserkera -
    1 tura nietykalności, 5tur Berserku(regeneracja, ustawia atak używającego na 350, przyspieszenie, utrata kontroli nad postacią)
    Onie, muszkiet mi zabierajo :<
    Szał zarąbisty za to. Ale ta nazwa... Szał Szaleńca? Nie było czegoś oryginalniejszego? Typu Niszczycielski Szał? Albo Furia Berserkera.
    Zmiany ogólne:
    Wojownik nie dostaje dodatkowych odnówek.
    Kara za nadmiarowy poziom zwiększona z 50żetonów za poziom do 75
    No i fajnie, jeśli teraz dalej będą narzekać, że 66 lvl ma przewagę, to serio nwm, co oni myślą.
    Ostatnio edytowane przez Clover ; 09-03-2017 o 05:06

  12. #627
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Się Asek ucieszy. Ta broń i tak już była mocna, teraz jeszcze jej kary nic nie będą robić. Zarąbiście.
    wcześniej było 10/25, teraz jest 15/30.

  13. #628
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    wcześniej było 10/25, teraz jest 15/30.
    Aaa, to ok.

  14. #629
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,101
    Le myślałem że gorzej będzie xd

  15. #630
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Okej, zmiany nie aż tak psujące rozgrywkę (bo niczego z tego co zmieniono nie używałem), ale dziwna różdżka trochę za silna.

    I czemu wojownik nie dostaje dodatkowych odnówek? (było mówione, że są dodane, by wojownik nie musiał dawać sobie tak często MP) Dostawałem ~3 to ile teraz będę dostawać?

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •