Dokladnie.
Aleee... Znalazlem walke 3vs3 ktora trwa zaledwie 7 kolejek.
https://mfo3.pl/r/b33eb30eb
Dokladnie.
Aleee... Znalazlem walke 3vs3 ktora trwa zaledwie 7 kolejek.
https://mfo3.pl/r/b33eb30eb
no to ja podaję swoje przykłady, że walki długie wciąż są, zaledwie parę przykładów a było ich znacznie więcej :
https://mfo3.pl/r/b5d88cf89
https://mfo3.pl/r/bfe785731
https://mfo3.pl/r/bd9c8107a
https://mfo3.pl/r/baea81e5a
Ja i tak najbardziej się smieje z https://mfo3.pl/r/b3705a718
Dyskusja chyba zaczyna schodzić z torów, bo my tu nie dyskutujemy o długości walk czy tego, że się tam jedna dłuższa walka trafi.
W temacie jest mowa o buildach, wszystkich buildach. Skupiłam większą uwagę na jednym konkretnym, bo po prostu psuje najwięcej krwi.
Cieszy mnie każda dłuższa walka wymagajaca czegoś od graczy niż rzucenie dwóch furii i zabicie tych, co im statusy nie weszły.
Hiter ma na Igrzyskach zdecydowanie za dużą przewagę.
Gdzie ta przewaga?? Pokonał każdego w uczciwej walce 1v1
Musaraj ma racje już wcześniej pisali w tym temacie że "hiter" jest za mocny i trzeba go osłabić
Dokładnie każdego na hita pokonuje co widać po finałowej walce. xDD
"Hiter używa zdolności Odbicie
PlaTyNoWy stracił 3426 HP
PlaTyNoWy nie żyje"
Za kolejny nic nie wnoszący post do tematu leci ban.
Osłabić osłabili, ale losowo i tylko tych co im i tak nie szło w TvT. Teraz kolejki to jest istna ruletka.
@Krycha
A kim ty jesteś, żeby mówić kiedy leci ban? ; )
Twój dopisek też nic nie wnosi do tematu.
Ostatnio edytowane przez Hide ; 06-03-2017 o 23:35
Mi tam dzięki zmianom znacznie lepiej się walczy przeciw hiterom, wreszcie się nie wbijają w tury, łatwo jest skontrować ich już na samym początku walki (czeki, porażenia, parale) i już trudno jest im się pozbierać
To dziw, ze i tak potrzebujesz sabotów