Czy od nowego cyklu będzie wstęp tylko dla 65 lv? A jeśli chodzi o toksynę to można zmienić zatrucie bez limitu na 4 tury albo dać mniejszą szansę na wejście zatrucia.
Czy od nowego cyklu będzie wstęp tylko dla 65 lv? A jeśli chodzi o toksynę to można zmienić zatrucie bez limitu na 4 tury albo dać mniejszą szansę na wejście zatrucia.
agresywna taktyka to tez zabicie na dublu na 2 ruchy ale nie zabijanie od razu poczatkowym spamem atakami i toksyna
Ponoć bez zmian...Czy od nowego cyklu będzie wstęp tylko dla 65 lv?
Drogi pamiętniczku.
Zaczął się nowy cykl KG, a wojownicy wciąż dominują. Jaka szkoda, że magowie to wciąż idioci, którzy nie umieją wykorzystać swoich silnych zdolności takich jakIngerencja Aurory, a wojowie to geniusze strategii i taktyki, przez co w poprzednim cyklu trzy pierwsze miejsca zajęli właśnie oni. Czasem wieczorem jak jest mi smutno otwieram kalendarz tamtego roku na połowie grudnia tamtego roku żeby sobie przypomnieć ostatni raz, kiedy magowie zwyciężyli na KG 2 razy pod rząd. Niestety dzisiaj kartka mi się skleiła i wylądowałem na 8 zwycięstwach wojów z rzędu. Dobrze, że jest balans
A tak poważnie, to co się obecnie dzieje to już jest groteska xd
Wina przewagi wojów, że rycerzowi hubertusowi mikstur zabrakło. Vegoo użył więcej mikstur.
Ostatnio edytowane przez Bąblowiec pląsający ; 08-03-2017 o 21:25
No, wojownicy z góry dostają 3 odnówki więcej, nic dziwnego, że brakło
Król Góry:
Przenikliwe rękawice - z 80% do 85% obrażeń juz live
Macka Fortuny -10%(zabranie 10% dmg) dmg juz live
Włócznia Złodziaja Dusz - kradzież many z 50% -> 30% oraz 33% do 20% juz live
Bomba Czasowa - 20% max_mp
Ostrze Damoklesa - kary 15/30 z 10/25
Dziwna Różdżka - Info: Przeciwko wojownikowi: co 7 zaklęć nakłada na używającego status Pełna Bariera Fizyczna. Zwiększa on obronę o 10000% i zdejmuje go pierwszy atak fizyczny(pierwsze zaklęcie również nakłada ten status). Przeciwko magowi: Nakłada status sprawiający, że mag traci 5% aktualnego MP co turę na 3 tury.
Usunięcie: Grzmotnięcie Astanajosa - dodanie Nawałnica Ciosów: bazowe obrażenia 75% - każdy kolejne użycie zwiększa je o 4%. Po 10 użyciach modyfikator zwiększa tylko o 2%. koszt 6mp.
Usunięcie: Toksyczne Uderzenie, dodano tysiąc cięć.
Usunięcie: Karakolu, dodanie Szał Berserkera -
1 tura nietykalności, 5tur Berserku(regeneracja, ustawia atak używającego na 350, przyspieszenie, utrata kontroli nad postacią)
Usunięcie: Niestabilny Pocisk - Pocisk Złodzieja Dusz: Zadaje 60% obrażeń magicznych, regeneruje 10% many przez 10 tur, przeciwnik traci 5% aktualnej many przez 10tur.
Zmiany ogólne:
Wojownik nie dostaje dodatkowych odnówek.
Kara za nadmiarowy poziom zwiększona z 50żetonów za poziom do 75
-------------
Jeszcze mogą być kolejne zmiany
Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 09-03-2017 o 00:08
to sie Asasynek ucieszy
kappa
Się Asek ucieszy. Ta broń i tak już była mocna, teraz jeszcze jej kary nic nie będą robić. Zarąbiście.
Ciekawe.Usunięcie: Grzmotnięcie Astanajosa - dodanie Nawałnica Ciosów: bazowe obrażenia 75% - każdy kolejne użycie zwiększa je o 4%. Po 10 użyciach modyfikator zwiększa tylko o 2%. koszt 6mp.
Onie, muszkiet mi zabierajo :<Usunięcie: Karakolu, dodanie Szał Berserkera -
1 tura nietykalności, 5tur Berserku(regeneracja, ustawia atak używającego na 350, przyspieszenie, utrata kontroli nad postacią)
Szał zarąbisty za to. Ale ta nazwa... Szał Szaleńca? Nie było czegoś oryginalniejszego? Typu Niszczycielski Szał? Albo Furia Berserkera.
No i fajnie, jeśli teraz dalej będą narzekać, że 66 lvl ma przewagę, to serio nwm, co oni myślą.Zmiany ogólne:
Wojownik nie dostaje dodatkowych odnówek.
Kara za nadmiarowy poziom zwiększona z 50żetonów za poziom do 75
Ostatnio edytowane przez Clover ; 09-03-2017 o 04:06
Le myślałem że gorzej będzie xd
Okej, zmiany nie aż tak psujące rozgrywkę (bo niczego z tego co zmieniono nie używałem), ale dziwna różdżka trochę za silna.
I czemu wojownik nie dostaje dodatkowych odnówek? (było mówione, że są dodane, by wojownik nie musiał dawać sobie tak często MP) Dostawałem ~3 to ile teraz będę dostawać?
A mag nadal będzie mieć 2/3/4. Ale ta przewaga wojów ogromna.