Strona 586 z 1185 PierwszyPierwszy ... 864865365765845855865875885966366861086 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 8,776 do 8,790 z 17762

Temat: [ Pytania ]

  1. #8776
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Tak.

  2. #8777
    DEWASTATOR Leon Full
    Konto usunięte
    Dlaczego Tomi i Jacek zakładają tryb niewidoczny w grze jak się logują? Pytanie skierowane bezpośrednio do jednego z nich.
    Ostatnio edytowane przez DEWASTATOR Leon Full ; 23-02-2017 o 23:40

  3. #8778
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Żeby nie byli widoczni online. Odpowiedź skierowana bezpośrednio do ciebie.

  4. #8779
    Vanitas
    Konto usunięte
    Miałbym pytanie, jak to jest obecnie z możliwością wbicia 66 lvl przez postacie, które według stanu na dzień 07 lutego 2017 r. nie miały tego poziomu.
    W aktualnościach było napisane, iż "Postacie, które są obecnie na 65 poziomie lub osiągną go w przyszłości - otrzymają automatyczną blokadę na wbicie poziomu wyższego niż 65 (poziom maksymalny). Nadal mogą odkładać punkty doświadczenia na zapas, aby po zwiększeniu się poziomu maksymalnego w grze od razu uzyskać 66, 67, 68 lub wyższy poziom. ". Ten akapit został jednak przekreślony z komentarzem "Ta zmiana została wycofana.", co wskazuje na to, że nadal jest możliwe wbicie 66 lvl, tak jak to było dawniej.

    Tymczasem jak chciałem sobie zablokować możliwość wbicia wyższego lvl na vanitasie pojawia mi się komunikat, iż "postać jest już zablokowana na poziomie rankigowym" (link: https://imgur.com/a/ueDh9 ), chociaż ja nigdy nic nie blokowałem na żadnej postaci.
    Mając na uwadze powyższe rozbieżności nie bardzo wiem, czy informacje podane w aktualności odzwierciedlają stan rzeczywisty.
    Ostatnio edytowane przez Vanitas ; 25-02-2017 o 00:48

  5. #8780
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,589
    Cytat Napisał Błyskawiczka Zobacz post
    Miałbym pytanie, jak to jest obecnie z możliwością wbicia 66 lvl przez postacie, które według stanu na dzień 07 lutego 2017 r. nie miały tego poziomu.
    W aktualnościach było napisane, iż "Postacie, które są obecnie na 65 poziomie lub osiągną go w przyszłości - otrzymają automatyczną blokadę na wbicie poziomu wyższego niż 65 (poziom maksymalny). Nadal mogą odkładać punkty doświadczenia na zapas, aby po zwiększeniu się poziomu maksymalnego w grze od razu uzyskać 66, 67, 68 lub wyższy poziom. ". Ten akapit został jednak przekreślony z komentarzem "Ta zmiana została wycofana.", co wskazuje na to, że nadal jest możliwe wbicie 66 lvl, tak jak to było dawniej.

    Tymczasem jak chciałem sobie zablokować możliwość wbicia wyższego lvl na vanitasie pojawia mi się komunikat, iż "postać jest już zablokowana na poziomie rankigowym" (link: https://imgur.com/a/ueDh9 ), chociaż ja nigdy nic nie blokowałem na żadnej postaci.
    Mając na uwadze powyższe rozbieżności nie bardzo wiem, czy informacje podane w aktualności odzwierciedlają stan rzeczywisty.
    Opcje usługi dla 65 lv są do poprawienia, ale w sumie nie opłaca Ci się w tej chwili blokować. Po wbiciu poziomu 66 jest możliwość darmowego cofnięcia i blokady.

  6. #8781
    Zbanowany
    Dołączył
    26-08-2015
    Postów
    303


    jak to jest ze dwa miecze +3 z kierunkowym bonem sa inne ? jeden 181 drugi 182
    w mieczu z 181 ten 1 pkt podzielil sie na obrazenia i atak ? czy jak to jest ?

  7. #8782
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,030
    Na 16 poziomie przedmioty nieunikatowe +3 mogą mieć od 2,52 do 3,36 bonusu. 1pkt obrażeń to jest ok. 0,37 bonusu.
    Czyli broń +3 może mieć od 7 (~dokładniej ok. 6,8 ale zaokrąglone w góre) do 9 dodatkowych obrażeń

  8. #8783
    Jaki jest sens w braku limitu użyć niektórych zdolności bossów, np. Dotyku Śmierdzi?
    A może jednak istnieje wewnątrz skryptowy limit użyć tej zdolności przez Serafina/Rapsa #2?

  9. #8784
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Serafin ma chyba limit 3 dotyków. Jeśli ktoś miał więcej, to niech wyśle raport, bo nigdzie takiego nie znalazłem.

  10. #8785
    Czy Rozpraszający Miecz dzieli zadawane obrażenia gdy walczymy przeciwko kilku celom czy zadaje takie same dla każdego pojedyńczego celu jakbyśmy walczyli z jednym?

  11. #8786
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Dzieli obrażenia i daje jakiśtam % obrażeń do każdego celu.

  12. #8787
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Patryk Szczęście Zobacz post
    Czy Rozpraszający Miecz dzieli zadawane obrażenia gdy walczymy przeciwko kilku celom czy zadaje takie same dla każdego pojedyńczego celu jakbyśmy walczyli z jednym?
    Załącznik 5591

  13. #8788
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    W skrócie: 15% mniej obrażeń za każdą osobę po naszej stronie oraz 15% więcej obrażeń, za każdą MARTWĄ osobę po stronie przeciwnej.

  14. #8789
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Jak ustawić w skrypcie na cyklopsy czekanie na jednego z nich dopiero po tym, jak wykona 2 ruchy? Mam ustawione na najmniejsze hp.

  15. #8790
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Przeciwnik.Wykonane tury => 2

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •