Strona 85 z 107 PierwszyPierwszy ... 3575838485868795 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,261 do 1,275 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1261
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Ujawnienie
    Poziom:85
    Gwiazdki:1
    Zużycie MP: 82
    Opis: Pokazuje MP przeciwnika do użycia przez niego trzy razy dowolnej mikstury many.
    na 99% niewykonalne

  2. #1262
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    na 99% niewykonalne
    I 100% nieopłacalne

  3. #1263
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    I 100% nieopłacalne
    W niektórych sytuacjach jest bardzo przydatne.

  4. #1264
    Użytkownik Avatar GoldenkoPL
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    1,165
    Bardzo słabe i nieopłacalne.

  5. #1265
    Kim Chi
    Konto usunięte
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    na 99% niewykonalne
    Wykonalne.

  6. #1266
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Kim Chi Zobacz post
    Wykonalne.
    zgadza się, ale nie w estetycznej formie. Nie do implementowania w skryptach raczej.

    Opłacalność dyskusyjna i to mocno - wszystko jest kwestią liczenia, ale na pewno daje pewną wygodę.
    Jest równie opłacalne co zdolność pokazująca na bieżąco ilość mikstur zużytych przez przeciwnika.

  7. #1267
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Przyspieszający pocisk/atak

    Poziom: 70, jedna Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

    Zadaje standardowe obrażenia i nadaje przyspieszenie na 2 lub 3 tury (to znaczy tyle, żeby nie było zbyt op, żeby można było uniknąć dubla). Do nabycia w sklepie.

    Atak: 26 mp
    Pocisk: 52 mp

  8. #1268
    Użytkownik Avatar GoldenkoPL
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    1,165
    Dość ciekawa zdolność lecz zbyt mocna i używana w nielicznych przypadkach

  9. #1269
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    Granica wymiarów
    Poziom: ??
    Koszt MP: 0
    1 lub 2 sloty

    Blokuje używającemu korzystanie ze zdolności, przedmiotów i zaklęć na całą walkę. Zwiększa moc ataku (zarówno wojownikom jak i magom, jednak obie profesje byłyby tak samo silne po użyciu tej umiejętności) i zapewnia giantyczną ilość obron. Można użyć tylko, gdy wszyscy sojusznicy w walce 4v4 są martwi, a co najmniej trzej wrogowie żyją.
    Opcjonalne: gwarantuje, że ataki zawsze trafiają.

    - - - - - - - - - -

    Tak właśnie pomyślałem, że pasywy niektórych broni byłyby z tym za silne, więc o ile to możliwe, to zdolność ta mogłaby je dezaktywować
    Jako zdolność dla minibossa, ok. W przypadku walk z graczami, to gdy po przeciwnej stronie jest sabot, to walka zaraz mogłaby się stać 4+ superdupertank vs 2/3. Piękne iś się szykujo :v

  10. #1270
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    Można użyć tylko, gdy wszyscy sojusznicy w walce 4v4 są martwi, a co najmniej trzej wrogowie żyją.
    Sabot z drużyny przeciwnej, po użyciu przez cb tego czegoś może ożywić twojego sojusznika, a on resztę

  11. #1271
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    Nie może, zapomniałeś o antysabocie?
    Jest tylko na IŚ.

  12. #1272
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    Nie może, zapomniałeś o antysabocie?
    O tych Iś napisałem dodatkowo, bo we 2 i tak by z czymś takim mogliby ugrać na IŚ, a to wcześniej dotyczyło bójek.

  13. #1273
    Użytkownik Avatar VenUSus
    Dołączył
    13-09-2015
    Postów
    4
    Złodziej duszy pozwala na sumowanie HP i MP przeciwnika działa jak wyrok śmierci zabija gracza i dodaje rzucającemu całe jego MP i HP np:
    mam 3000HP i 50 MP a po użycia na gracza który ma 2900 HP i 160MP Rezultat że moja postać ma 5900HP i 210MP
    1*
    1 Użycie koszt MP 200
    na Woja i Maga zajmuje 3 miejsca na zdolność
    AP na 1 * 1000000
    (nawet jeśli gracz ma limit HP np 3500 a ma 3000 teraz zdolność sumuje HP i MP które mamy obecnie )
    Działanie nie jest na zawsze po ataku HP i MP wraca do normy
    Ostatnio edytowane przez VenUSus ; 29-12-2016 o 23:18

  14. #1274
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał VenUSus Zobacz post
    Złodziej duszy pozwala na sumowanie HP i MP przeciwnika działa jak wyrok śmierci zabija gracza i dodaje rzucającemu całe jego MP i HP np:
    mam 3000HP i 50 MP a po użycia na gracza który ma 2900 HP i 160MP Rezultat że moja postać ma 5900HP i 210MP
    1*
    1 Użycie koszt MP 200
    na Woja i Maga zajmuje 3 miejsca na zdolność
    AP na 1 * 1000000
    (nawet jeśli gracz ma limit HP np 3500 a ma 3000 teraz zdolność sumuje HP i MP które mamy obecnie )
    Działanie nie jest na zawsze po ataku HP i MP wraca do normy
    Zarówno dla maga, jak i woja, ale koszt 2(dla niektórych nawet prawie 3) razy większy, niż większość wojów ma Mp. Ciekawy pomysł, jednakże obecnie system raczej nie dopuszcza możliwości, kiedy HP>MAXHP

  15. #1275
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    jednakże obecnie system raczej nie dopuszcza możliwości, kiedy HP>MAXHP
    Ale może dopuszczać.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •