Muzyka podczas walki:
Opis: Potężny demon ze Świata Ciemności, który tylko czeka na okazję, aby pochłonąć kolejne dusze. Do miejsca w którym przebywa możemy dostać się za pomocą tajemniczych portali pojawiających się co pewien czas na Wyspie Tajemnic i tamtejszych jaskiniach.
Godziny w których odradza się NecronW przypadku przegranej walki, Necron odnawia się w czasie 15-45 minut.
Od Do Częstotliwość 14:00 22:00 30-90 min 22:00 2:00 90-150 min 10:00 14:00 90-150 min 2:00 10:00 150-210 min
Dojście do bossa
Devos → Świat: Arkadia → Słoneczny Brzeg → Wyspa Tajemnic → Wyspa Tajemnic: Północ → Jaskinia Lewitacji → Podziemny Wodospad
Pogrubione zostały nazwy map, na których może pojawić się portal Necrona.
Miejsca portali Necrona
- Wyspa Tajemnic:
- Obok Namiotu Strażnika
- Przy plaży na północnym-zachodzie mapki (dojście od strony Koralowych Raf)
- Obok Orangutanów *3 (dojście od strony Koralowych Raf)
- Wyspa Tajemnic: Północ:
- Na lewo od mostku.
- Na lewo od Zapomnianej Groty (dojście od strony Jaskini Lewitacji)
- Na prawo od Zapomnianej Groty (dojście od strony Jaskini Lewitacji)
- Przy plaży na północnym-wschodzie mapy
- Jaskinia Lewitacji:
- Pomiędzy dwiema skałami, na północy mapy
- Podziemny Wodospad:
- Na środku mapy
*Na każdej mapie jest zaznaczone dokładnie miejsce pojawienia się portalu
Używane ataki, zdolności oraz przedmiotyW trakcie walki Necron dwukrotnie wybiera sobie pieczęć, która definiuje jego sposób działania do końca walki.
Pierwszą pieczęć wybiera poniżej 90%HP, drugą poniżej 60%HP.
Ataki:
Atak Fizyczny (bez atrybutu) - posiada szansę na nadania statusu
Klątwa (3 tury)
Pocisk Magiczny 4
- zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom
Ogień 4
- zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom
Zdolności:
Pieczęć Fortuny
- zwiększa szczęście Necrona o 66%
Chłosta Fortuny
- cios fizyczny na wszystkich o mocy 53% lub 70% w zależności od gwiazdki, ale wzmocniony o stosunek szczęścia atakującego i broniącego
Pieczęć Złodzieja Dusz
- odnawia HP wszystkim przeciwnikom
Wyrwanie Duszy
- zadaje tym większe obrażenia im przeciwnik ma mniej %MP
Wyssanie Dusz
- zdolność obszarowa wysysająca 50% HP oraz 60% MP. Lecząca o wyssane HP oraz wyssane MP pomnożone przez 3
Złodziej Mocy
- zdolność magiczna obszarowa, posiada 50% szans na kradzież całej many przeciwnikowi
Tornado Dusz
- bardzo silny atak magiczny we wszystkich, nadaje statusy
Pomylenie i
Spowolnienie na 2 tury
Mega Drenaż
- zabiera 25% HP wszystkim przeciwnikom i dodaje Necronowi
Drenaż
- wysysa 30% HP jednemu z członków drużyny
Podwójny Drenaż
- odbiera 35% HP oraz 40% MP przeciwnikowi i dodaje Necronowi
Pieczęć Śmierci
- zabija jednego gracza przy użyciu oraz sprawia, że co około 6 tur Necron będzie zabijał jedną osobę
Śmiertelne Życzenie
- zabija cel
Gry Przygotowanie
- używane zawsze przed użyciem Gry ze Śmiercią, nadaje Necronowi status Nietykalność na 1 turę
Gra ze Śmiercią
- losowe obrażenia od 500 do 3000, następnie mnoży je przez stosunek ataku używającego zdolność przez obronę broniącego. Używa po zdolności
Gry Przygotowanie
Wizja Śmierci
- atak w jednego gracza, może nadać status
Pomylenie na 3 tury
Pieczęć Nekromancji
- zmniejsza maksymalne HP wszystkich przeciwników o 20%
Nekromancja
- ożywia wszystkich przeciwników, mają oni wszystkie statystyki osłabione o 33% (poza HP i MP)
Trupi Oddech
- zdolność magiczna o osłabionych obrażeniach. Może nadać Zombie oraz
Klątwa na 3 tury z 40% prawdopodobieństwem. Odporności nie mają na to wpływu
Grobowy Spokój
- zdolność obszarowa zadająca osłabione o 30% obrażenia magiczne oraz nakładająca
Spowolnienie,
Paraliż,
Klątwa na 3 tury z 70% prawdopodobieństwem
Pieczęć Zagłady
- zdejmuje wszystkie pozytywne statusy oraz redukuje HP do 1 wszystkim przeciwnikom. Przez 5 najbliższych tur Necron będzie szczególnie niebezpieczny
Symfonia Destrukcji
- silny atak magiczny we wszystkich, nadaje status
Paraliż na 3 tury
Płomienie Chaosu
- obszarowa zdolność magiczna o obniżonych obrażeniach. Ma szansę nadać
Pomylenie na 1 turę z 50% prawdopodobieństwem
Zniszczenie
- redukuje HP do 1 i zdejmuje wszystkie statusy pozytywne
Pieczęć Żywotności
- zwiększa obronę i obronę magiczną Necrona o 15% oraz leczy mu 25% HP
Pieczęć Szybkości
- zwiększa szybkość Necrona o 135% na 5 tur. Po tym czasie do końca walki zostaje mu bonus 35% szybkości
Pieczęć Mocy
- zabiera 20% MP wszystkim. Nakłada na Necrona
Skupienie na 5 tur oraz zwiększa jego atak magiczny o 25% do końca walki
Pozostałe:
Trujące Opary
- zdolność magiczna z osłabionymi obrażeniami magicznymi mogąca nałożyć
Zatrucie na 4 tury z 80% prawdopodobieństwem
Obezwładniający strach
- zdolność obszarowa magiczna o niskich obrażeniach posiadająca 45% na
Pomylenie oraz
Paraliż na 2 tury
Widmowa Plaga
- zdolność magiczna obszarowa z obrażeniami osłabionymi o połowę, może nadać
Spowolnienie i
Klątwa na 3 tury z 60% szans
Śmiertelny Drenaż
- zabija cel oraz przyswaja jego HP
Śmiertelne Leczenie
- jeżeli cel posiada status
Zombie, zabija go
Trupie Uderzenie
- wzmocniony atak fizyczny o 30%, posiada 50% szans na
Zombie na 3 tury
Dotyk Śmierci
- zdolność fizyczna obszarowa. Zadaje normalne obrażenia w wypadku użycia na 1 cel oraz o 25% mniejsze, gdy jest używana na większą ilość przeciwników. Ma 75% szans na nałożenie
Zombie
Kula Ognia
- atak magiczny o atrybucie ognia wzmocniony o 50%, ma 40% szans na
Paraliż trwający 3 tury
Implozja
- zadaje obrażenia magiczne o atrybucie ognia wzmocnione o 60%. Ma 70% na nadanie
Klątwa na 3 tury
Pogarda Dla Słabych
- graczom z HP mniejszym od 30% nadaje statusy
Zatrucie,
Zombie i
Nietykalność na 3 tury
Klątwa Necrona
- jeżeli cel posiada status
Klątwa zabija go, w innym wypadku zadaje obrażenia magiczne osłabione o 30%
Pogromca Statusów
- zadaje każdemu obrażenia według wzoru: poziom*10*liczba pozytywnych statusów
Burza Błyskawic
- atak magiczny na wszystkich przeciwników. Ignoruje status Bariera Magiczna
Wyrok Śmierci
- natychmiast zabija gracza. Necron używa go, jeśli do walki dołączy kolejny gracz, nim Necron wykona swój pierwszy ruch
Wichura
- atak magiczny o atrybucie wiatru we wszystkich, może nadać status
Klątwa na 3 tury z 60% szansą
Multi Atak
- atak fizyczny na wszystkich przeciwników
*Te wzięte w listy są używane tylko po użyciu wyższej pieczęci.
Sugerowane uzbrojenie, gemy i zdolności (poziom 65+)
- Bronie:
- Wojownicy:
Rękawice Pośpiechu,
Koralowe Rękawice,
Astralny Miecz,
Pajęcza Włócznia,
Czarci Topór,
Pajęcza Buława,
Miecz Możliwości
Broń wybierz w zależności od twojego atrybutu.- Magowie:
Jaszczurza Różdżka,
Koralowa Różdżka,
Różdżka Pośpiechu,
Astralna Różdżka,
Czarcia Różdżka,
Różdżka Możliwości
- Głowa:
Czarci Hełm,
Koralowy Kaptur,
Astralny Diadem,
Diadem Oświeconych,
Wyklęty Diadem,
Mythrilowy Hełm
- Ciało:
Czarcia Zbroja,
Pajęcza Zbroja,
Astralna Szata,
Koralowa Zbroja
- Nogi:
Czarcie Buty,
Mythrilowe Buty,
Wyklęte Japonki,
Astralne Trzewiki,
Koralowe Buty
- Dodatek:
Górniczy Pas,
Czarcia Bransoleta,
Koralowy Pierścień
- Gemy:
Ametyst,
Szafir,
Obrona Magiczna Plus 2,
Szybkość Plus 2,
HP Plus 2,
Obrona Plus 2
Jeśli nie masz podanych gemów użyj ich słabszych odpowiedników.
- Zdolności:
Drenaż,
Mega Leczenie 1,
Mega Leczenie 2,
Mega Leczenie 3,
Normalizacja,
Poświęcenie,
Ożywienie,
Uzdrowienie,
Kuracja,
Przeczekanie,
Leczenie 3,
Leczenie 2
Możliwy Loot
Przedmioty:
Mikstura Regeneracji
Mikstura Mobilizacji
Mikstura Skupienia
Mikstura Szybkości
Osłona
Osłona Magiczna
Mikstura Odnowienia 2
Mikstura Odnowienia 3
Kamień
Runa Magii
Szkatułka Necrona
Necron
Uzbrojenie: (zawsze wypada jedno):
Rękawice Statusów (60 p./ Rękawice)
Rozpraszający Miecz (60 p./ Miecz)
Topór Magii Wiatru (60 p./ Topór)
Buława Potępienia (60 p./ Buława)
Włócznia Pośpiechu (60 p./ Włócznia)
Różdżka Paralizacji (60 p./ Różdżka)
Różdżka Potępienia (60 p./ Różdżka)
Czarcia Różdżka (65 p./ Różdżka)
Czarci Topór (65 p./ Topór)
Czarci Hełm (65 p./ Głowa)
Czarcia Zbroja (65 p./ Ciało)
Czarcie Buty (65 p./ Nogi)
Czarcia Bransoleta (65 p./ Dodatki)
Laska Oświeconych (65 p./ Różdżka)
Diadem Oświeconych (65 p./ Głowa)
Zbroja Oświeconych (65 p./ Ciało)
Buty Oświeconych (65 p./ Nogi)
Pierścień Oświeconych (65 p./ Dodatki)
Miecz Możliwości (65 p./ Miecz)
Różdżka Możliwości (65 p./ Różdżka)
Totem Nietykalności (65 p./ Dodatki)
Amulet Życia (65 p./ Dodatki)
Taktyki
- Necron potrafi za pomocą jednego ataku natychmiastowo zabić każdego ze statusem
Klątwa, dlatego przy każdej okazji należy go zdejmować i mieć na niego maksymalną odporność
- Osoba, która jako pierwsza wejdzie w portal powinna pozwolić Necronowi wykonać pierwszy ruch, jeśli do walki dołączy więcej osób, zanim Necron wykona swój pierwszy ruch to użyje on na kimś
Wyroku Śmierci
- Należy użyć
Normalizacji gdy Necron nałoży sobie
Skupienie
- Gdy Necron użyje zdolności Gry Przygotowanie
należy użyć
Przeczekania
- Gdy Necron ma mniej niż 3000 HP należy użyć
Przeczekania (o ile zostało) i atakować za pomocą
Run Magii/
Kamieni
Drenażu najlepiej używać, gdy Necron ma więcej niż 15 000 HP. Na początku walki zawsze najlepiej używać
Drenażu, zamiast atakować bezpośrednio
Przydatne artykuły
- Jak przygotować się na walkę z bossem (autor: Demoniczna Dusza)
- Jak rozróżnić broń przeciwnika? (autor: Nasciturus)
- Przypadek, prawdopodobieństwo, statystyka (autor: benerit)
- Statusy (autor: BaGGy)
- Wszystko o Atrybutach (autor: Demoniczna Dusza)
- Zasady walk (autor: Tomi)
- Wartości leczeń (autor: Krycha)
- Drop ze Szkatułek (autor: Stara Gwardia)