A mam jeszcze pytanie odnośnie gotyckiego eq, a dokładniej hełmu i zbroi, bo nie da się zrobić +8 u kowala, a tu tego czeladnika można teraz dostać?
A mam jeszcze pytanie odnośnie gotyckiego eq, a dokładniej hełmu i zbroi, bo nie da się zrobić +8 u kowala, a tu tego czeladnika można teraz dostać?
Chyba tak, jest napisane:
Powinno byćNapisał tryby
Nie da się hełmu i zbroi (mają niefortunne poziomy - nie jest możliwe uzyskanie powyżej 14% bonusu w jedną statystykę)
Nie mogę złamać tych zielonych barier, coś chyba jest nie tak u mnie Chodziłem już tam wszędzie jak opętany ciągle nic :/
Dziwnym trafem już ich nie mam, ktoś coś zmieniał?
Up. mogą być lasery
Ja nie starałem się nawet ich zrozumieć, są dziwne, chodziłem pół godziny i wlazłem wszędzie
mam pytanie, Czy jest możliwe aby podczas wytwarzania eq u czeladnika, gdy podaje on nam co jest nam potrzebne do wytworzenia eq w nawiasie było napisane ile aktualnie posiadamy danego przedmiotu?
Mówię tu o:
- Śluz Zielonej Poczwary
-Lwia Skóra
-Odłamek Metalu
-Płomyk Wiecznego Ognia
-Widmowa Nić
-Kawałek Odzieży Trolla
-Gnomia Stal
-Średniej Klasy Metal
-Kawałek Elfickiej Tkaniny
__________________________________________________ _____________________________
Albo chociaż opcja " pokaż uzbrojenie które mogę wykonać mając obecne składniki."
Ostatnio edytowane przez Depzoyt ; 27-10-2016 o 12:47 Powód: nowy pomysł
Ja na update nie narzekam. Zawsze coś dodatkowego do robienia, i tak, jestem jednych z tych, którzy "powinni się nie udzielać póki nie osiągną limitu poziomu" chociaż jestem zbyt leniwi i już gdy czekali na Eliar, to wahałem się z limitem w Urkaden, tak samo przed Devos i teraz przy Nordii. Po prostu lubię zarabiać kasę bez żadnego biegu z doświadczeniem.
Wprowadzenie czeladnika którego doświadczenie zależy jak my zamawiamy był doskonałym pomysłem o którym nawet mi się nie śniło. Chociaż to nie idzie w 65lvl, to myślę, że sprzedają się spore sumy EQ na +7/+8. Oczywiście cena zmaleje bo przewiduję wzrost obrotów, zależny od tego jakie są szanse na takie plusy, ale będzie co zarabiać i na czym expić.
Te polowanie na artefakt tym ciekawsze, im dłużej ta zagadka będzie rozwiązywana. Jak już będzie rozwiązane to wrócimy do starego narzekania "kiedy update?" bo w tym jesteśmy najlepsi jako społeczność MFO3.
Co do PvP w kopalniach... Nie będę kopać po prostu. Niech ten dobrobyt w Devos wreszcie runie!
Jak dla mnie to jest w porządku, chociaż nowy mini oraz bossy to porażka. Zamiast iść do przodu do Azarad cofamy się do Urkaden, poza tym ten update jest bardziej w stronę ludzi z wyższymi lvlami, bo nie mam pojęcia jak 30 lvlowy gracz wchodzący do Urkaden miałby cokolwiek tu ugrać.
Powiedzmy sobie szczerze, quest z Merlinem jest zbyt opłacalny i to prawdopodobnie będzie najopłacalniejszy quest na dany lv w grze. Przechodząc sobie postacią bez jakiegoś starania się, z biciem tylko jednego Rendelsa i bez dropienia po 2 itemow z bossów, na Blondzie zebrałem cały set. Gdzie przechodząc cały update Devos można było liczyć na 3-4 unikaty po zrobieniu wszystkich questów i bez wydawania eny na expienie (czyli nic nie respimy, tylko bijemy co jest). Tu na jednym queście zebrałem 5.
Nawet popieram to, żeby każdy boss dropił unikaty. Ale z 1% szans (mówię poważnie), żeby to prawdziwie były unikaty - wtedy chętnie. Nie tak, żeby standardem był min. 1 unikat z bossa.