Napisał
musaraj
proponuję zbicie ilości nieumarłych potrzebnych do zrespienia kapłana do 150, o ile nawet nie do 100.
Powody:
1. Respienie nieumarłego kapłana jest długie - mamy 10 lub 15 (w zależności od ilości bitych) mobków na 30 sekund, a więc zbicie 200 trwa 6,5 do 10 minut. To długo i do tego męcząco, bo trzeba łazić.
2. żaden miniboss po nieumarłym kapłanie nie wymaga 200 potworów do zabicia (kraken/wdowa 150, olbrzym 100).
3. (chyba najważniejsze) - bardzo silną alternatywą dla kapłana jest brązowy olbrzym, który daje przydatniejszą zdolność (podwójny drenaż vs wyrok śmierci), wymaga 2x mniej mobów oraz daje teoretycznie lepsze eq. Innymi alternatywami są też skalne golemy (które praktycznie dropią żetony), zielone ogniki czy gałkowce w devos.
4. Wyrok śmierci ma tylko jedno źródło dropu (nawet nie wiem co z jego źródłami jednorazowymi w devos), a jest zdolnością drugiej potrzeby. Niedługo mu cena podskoczy w obecnych realiach, bo kapłana biją tylko przyzwyczajeni do tego nałogowcy.
5. Eq kapłana również nie ma dropów alternatywnych, więc również będzie go dosyć mało w grze.
na tak. Proponuję 100.
przy okazji takiego obniżania wymagań respowych, pozwolę sobie jeszcze poddać pod dyskusję (bo kapłan podlega tylko dyskusji 100 albo 150):
-wampirzycę (niedługo ma wejść rozbudowa urkaden, więc może łatwo odejść w cień, do tego 200 potworków to wciąż dużo, zwłaszcza w obecnych realiach)
na tak, może zmienić ją na poczekaj dobę lub zabij 150 potworów?
-szczurołak (tutaj podbicie dropu, bo respienie trudno zmniejszyć. Z ostatnich 20 szczurołaków dostałem jedynie mp atak)
no można jakoś zachęcić graczy do bicia go, bo w tej chwili chyba nikt tego nie robi.
-brązowa czaszka - tutaj koniecznie trzeba coś zmienić, bo jest trudna, dropi niewiele, ale w tym dropie jest ważna pechowa chmura, która cenowo sięga już 1kk.
na tak, chyba jedyny drop to brązowa szata (która jest słaba, bo dodaje atrybut ziemi, a z bossów w eliar nic nią nie bije), pechowa chmura i gemy odpornościowe, które mają duży drop w kopalni). Można też dodać możliwość złapania jej wszędzie (na każdej wyspie).
-piórka garudy - zmniejszenie potrzebnych piórek do otrzymania unikatu z 20 do 15.
Można zmniejszyć nawet do pięciu, w końcu trzeba po nie chodzić, a po skorupy nie.