Strona 83 z 107 PierwszyPierwszy ... 3373818283848593 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,231 do 1,245 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1231
    Rebellious
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    HP/MP Atak
    Profesja: Wojownik
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 5
    Użycia: 1/2/3/4/5
    MP: 0
    Opis: Zadaje o 40% większe obrażenia kosztem 20% maksymalnego MP i 10-15% maksymalnego HP.
    Istnieje już zarówno mp jak i hp atak. I są na poziomy mp-35, hp-60, więc srogo przesadziłeś z poziomem 80.

  2. #1232
    Cytat Napisał Domagedon Zobacz post
    Istnieje już zarówno mp jak i hp atak. I są na poziomy mp-35, hp-60, więc srogo przesadziłeś z poziomem 80.
    Chciałem połączyć te zdolności w 1 i zrobić jakiś mocną zdolkę dla woja (jak nie zauważyłeś wzmocniłem trochę edytując). 80 lvl - up Nordia/Azarad. A poziom przykładowy, dla mnie może wyjść na 70, 75, a nawet jak nie ma miejsca na zdolności do tego upa to w Scythe.
    Ostatnio edytowane przez lcsLewBrickTrack ; 28-08-2016 o 01:38

  3. #1233
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Jedna mocna zdolka dzieki której wszystkie buildy upadną oprócz hitera.

  4. #1234
    Rebellious
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Chciałem połączyć te zdolności w 1 i zrobić jakiś mocną zdolkę dla woja (jak nie zauważyłeś wzmocniłem trochę edytując). 80 lvl - up Nordia/Azarad. A poziom przykładowy, dla mnie może wyjść na 70, 75, a nawet jak nie ma miejsca na zdolności do tego upa to w Scythe.
    No to dlaczego napisałeś "HP/MP Atak"?? A nie np. HP-MP Atak?? I chyba trochę zbyt mocna, ale nie wiem jak to wygląda na tle innych zdolności z tego przedziału levelowego.

  5. #1235
    fatal janusz
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    HP/MP Atak
    Profesja: Wojownik
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 5
    Użycia: 1/2/3/4/5
    MP: 0
    Opis: Zadaje o 50% większe obrażenia kosztem 20% maksymalnego MP i 20% maksymalnego HP.
    50% bonusu to za dużo dla hiterów (chociaż możnaby dać jakiś ogranicznik, np. maksymalne wzmocnienie obrażeń o 400hp czy coś).
    Prawdopodobnie nie byłoby używane na levelu 80 (tylko jedno uźycie)
    Po lekkich modyfikacjach mogłoby być całkiem fajne.

    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Anty-status
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 1
    Użycia: 3
    MP: 20
    Opis: Obrażenia zależą od liczby statusów przeciwnika (coś jak Rózga Garudy)
    Przy robieniu bodajże Urkaden(albo Eliar?) była taka zdolka w planach. Nie wiem, czemu ostatecznie nie weszła, bo pomysł fajny.

    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Mega Przeczekanie
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 2
    Gwiazdki: 1
    Użycia: 1
    MP: 96
    Opis: Nadaje wszystkim statusy: Regeneracja, Paraliż, Nietykalność na 3 tury.
    Wszystkim w walce czy wszystkim członkom drużyny? To pierwsze było testowane w lekko zmienionej formie, ale ktoś uznał, że zbyt przekombinowane i za łatwo nadużywać (???) Jeśli druga opcja to można kombinować ofensywnie (rzucić na wrogą drużynę, a sobie dawać statusy). Sam pomysł fajny, ale zbalansowanie takiej zdolki mogłoby być koszmarem.

    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Odporniak
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 3
    Użycia: 3
    MP: 32
    Opis: Nadaje status Odporniak na 3/4/5 tur. (Daje 75% odporność na wszystkie negatywne statusy)
    Ciekawe, chociaż chyba ciężko byłoby wyczuć odpowiedni moment na rzucenie tego. Mogłoby być dobre.

  6. #1236
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Okrzyk Bojowy:

    Nadaje wszystkim status mobilizacja i skupienie na 2 tury.

    Od poziomu 80/90

    Koszt MP: 100/80

    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Dźwięk przy użyciu:
    Zmodulowany głos Jacka, który krzyczy DededededeDEEEEEEEEEEEEEWAAAAAAAAAAAAASTAAAAAAAAAA AAAAATOOOOOOOOOOOOOR Leeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooon Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu...uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuull!


    Osłabienie:
    Obszarowa zdolność, która osłabia atak i atak magiczny na 2/3 tury.
    Od lvl: 80/90
    Limit użyć: 1
    -||- Drużynowy: 2

    Koszt MP: 90/110
    Ostatnio edytowane przez Nattat ; 02-09-2016 o 23:03 Powód: Koszt MP

  7. #1237
    Elitek
    Konto usunięte
    Frenzy knifes "Szał noży" (Nazwa do ustalenia :dddd)

    Nasza postać atakuje przeciwnika setką noży: 1 Nóż zadaje "5%-zwykłego ataku" z bazowym prawdopodobieństwem trafienia 10-20%

    Profesja: Wojownik

    Poziom: 70-80

    Limit użyć: 70lvl-1 | 80lvl-2

    Koszt MP: 40% MP
    Koszt HP: 30% HP
    Ostatnio edytowane przez Elitek ; 22-09-2016 o 19:32

  8. #1238
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Wyobraź sobie teraz luckera lub kogoś w eq z celnością (powiedzmy, że 130% celności i dwukrotna przewaga lucka) - podbija celność takiego "noża" do około 50% i zadaje 250% podstawowych obrażeń. Ta zdolka nie ma sensu bo by była używana przez garstkę osób, i nie widze dla niej sensownego osłabienia. Może cap na celność, ale byłby tak niski, że nikt by jej nie używał.
    Poza tym jeszcze nie ma za warudo żeby rzucać nożami ;] #pdk

  9. #1239
    Non-MP Pocisk
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny bez atrybutu który zadaje 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Ogień
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie ognia, który zabiera 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Lód.
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie lodu, który zadaje 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Wiatr
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie wiatru, który zabiera 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Ziemia.
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie ziemi, który zadaje 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Wzmocniony Pocisk
    Profesja: Mag
    Poziom: 80
    Liczba użyć: 1/2/3
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 3
    Opis: Pocisk zadający obrażenia 150% i zabierający MP wg wzoru: (zaklęcie na dany lvl^2,5)

    Przekopiowanie
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Liczba użyć: 1
    Sloty: 1
    MP: 100
    Gwiazdki: 1
    Opis: Dokładnie kopiuje ostatni ruch przeciwnika (obrażenia, nadane statusy, uleczone HP itp.) na użytym przez ciebie obiekcie.




    ZAKAZ ELITOWANIA
    Ostatnio edytowane przez lcsLewBrickTrack ; 25-09-2016 o 04:54

  10. #1240
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    604
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Non-MP Pocisk
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny bez atrybutu który zadaje 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Ogień
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie ognia, który zabiera 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Lód.
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie lodu, który zadaje 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Wiatr
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie wiatru, który zabiera 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Non-MP Ziemia.
    Profesja: Mag
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 8
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 1
    Opis: Atak magiczny o atrybucie ziemi, który zadaje 90% normalnych obrażeń i nie zabiera MP.

    Wzmocniony Pocisk
    Profesja: Mag
    Poziom: 80
    Liczba użyć: 1/2/3
    Sloty: 1
    MP: 0
    Gwiazdki: 3
    Opis: Pocisk zadający obrażenia 150% i zabierający MP wg wzoru: (zaklęcie na dany lvl^2,5)

    Przekopiowanie
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Liczba użyć: 1
    Sloty: 1
    MP: 100
    Gwiazdki: 1
    Opis: Dokładnie kopiuje ostatni ruch przeciwnika (obrażenia, nadane statusy, uleczone HP itp.) na użytym przez ciebie obiekcie.




    ZAKAZ ELITOWANIA
    Wzmocniony pocisk jest za mocny dla hiterow. Inne rzeczy ktory nie zabieraja mp tez za mocne dla hitera poniewaz zbija ci tym duzo potek bo co atak musisz sie leczyc a te ataki nie zabieraja mp 3x8=24 24 ataki bez mp +kilka z mp przez tyle czasu oprocz dubla nire mozesz nic zrobic bo osoba bije ci ponad 1/2 hp.

  11. #1241
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Możesz użyć zaklęcia na niższej gwiazdce, poza tym masz hp pocisk.

  12. #1242
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    2 zdolności, nie mam pomysłu na nazwę.

    Na poziom 65/75, dla maga.
    Jedno/Dwa użycie w walce, 4 użycia dla drużyny.
    1 slot
    Koszt MP: 0

    Leczy 25% hp i sciąga status Klątwa, jednak przez 6 następnych tur zabiera 10 mp.

    Na poziom 65/75, dla woja.
    Jedno/Dwa użycie w walce, 4 użycia dla drużyny.
    1 slot
    Koszt MP: 42

    Leczy 25% hp i zdejmuje ślepotę.

  13. #1243
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    2 zdolności, nie mam pomysłu na nazwę.

    Na poziom 65/75, dla maga.
    Jedno/Dwa użycie w walce, 4 użycia dla drużyny.
    1 slot
    Koszt MP: 0

    Leczy 25% hp i sciąga status Klątwa, jednak przez 6 następnych tur zabiera 10 mp.

    Na poziom 65/75, dla woja.
    Jedno/Dwa użycie w walce, 4 użycia dla drużyny.
    1 slot
    Koszt MP: 42

    Leczy 25% hp i zdejmuje ślepotę.
    To pierwsze- po użyciu przez woja na magu zabiera mp wciąż magowi? Jeśli tak, to trochę to takie nieprzemyślane, pod względem tego, kogo to kosztuje. Co innego, jeśli manę zabiera używającemu.
    Ogólnie, ciekawy pomysł.

  14. #1244
    Użytkownik
    Dołączył
    28-09-2013
    Postów
    76
    Uzdrawiający dotyk *
    poziom 65
    Limit użyć 1
    Koszt Mp 100
    Odnawia 30-40% Hp oraz ściąga wszystkie negatywne statusy

  15. #1245
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Tajemniczy pocisk/atak
    Poziom:90
    Gwiazdki:1
    limit użyć:3
    koszt MP:92
    opis: Zadaje 150% obrażeń, nadaje losowy status negatywny lub pozytywny używającemu i przeciwnikowi. Zawsze trafia.


    Podpalenie:
    Poziom:95
    Limit użyć:1
    Gwiazdki:2
    Koszt MP:90
    Opis:Nie zadaje obrażeń, ale zabiera 10-20% aktualnego HP przeciwnika przez 2 tury. Niezdejmowalny, 90% szans na trafienie.
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 16-10-2016 o 17:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •