Potrójny drenaż
Gwiazdki:3
Sloty:1
Lvl:95/105/120
Mp:80/100/120
Opis: Odpiera 25/35/50% aktualnego HP, 40/50/60% aktualnej many oraz losowy status (pozytywny lub negatywny, z ilością tur jaka była u przeciwnika) oraz to wszystko nadaje rzucającemu.
Potrójny drenaż
Gwiazdki:3
Sloty:1
Lvl:95/105/120
Mp:80/100/120
Opis: Odpiera 25/35/50% aktualnego HP, 40/50/60% aktualnej many oraz losowy status (pozytywny lub negatywny, z ilością tur jaka była u przeciwnika) oraz to wszystko nadaje rzucającemu.
Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 06-08-2016 o 20:14
Ale skąd będzie wiedział, by akurat wziąć te pociski, a nie inne? Wiedziałby na przykład, by wziąć pocisk buławy na woja co bije toporem, ale mógłby nie wiedzieć, że ma nabity miecz. Natomiast widząc, że mag bije z lodu i ziemi, woj może wziąć cios ognia i wiatru, jeżeli atrybuty, którymi bije mag ma na -25%. Jedyny wg mnie minus, to zabicie turniejów. Poza tym cios wiatru i ognia itp. są do kontrowania zaklęć, nie na odwrót.
Teraz po przemyśleniach wpadłem na to, że skoro woj bije z topora, a mag ma topór -25%, to marnuje slot na zdolność wtedy, bo na przykład woj ma wiatr 25%, a mag ziemię, więc nie musi używać pocisku buławy, jeżeli zwyczajnie może bić z ziemi.
Dodam, że cios buławy byłby do kontrowania woja z toporem, bo jeśli mag by dużo dostawał z topora (bo buława 25%), a woj miałby obydwa atrybuty magiczne, którymi bije mag na 25%, to byłby jedyny sposób na zadanie większych obrażeń i zwiększeniem szansy na zwycięstwo. Tak samo działa to w przypadku ciosu wiatru, ziemi, lodu i ognia.
Ostatnio edytowane przez Nattat ; 06-08-2016 o 19:57
HP/MP Atak
Profesja: Wojownik
Poziom: 80
Sloty: 1
Gwiazdki: 5
Użycia: 1/2/3/4/5
MP: 0
Opis: Zadaje o 50% większe obrażenia kosztem 20% maksymalnego MP i 20% maksymalnego HP.
Anty-status
Profesja: Wszystkie
Poziom: 80
Sloty: 1
Gwiazdki: 1
Użycia: 3
MP: 20
Opis: Obrażenia zależą od liczby statusów przeciwnika (coś jak Rózga Garudy)
Mega Przeczekanie
Profesja: Wszystkie
Poziom: 80
Sloty: 2
Gwiazdki: 1
Użycia: 1
MP: 96
Opis: Nadaje wszystkim statusy: Regeneracja, Paraliż, Nietykalność na 3 tury.
Odporniak
Profesja: Wszystkie
Poziom: 80
Sloty: 1
Gwiazdki: 3
Użycia: 3
MP: 32
Opis: Nadaje status Odporniak na 3/4/5 tur. (Daje 75% odporność na wszystkie negatywne statusy)
Ostatnio edytowane przez lcsLewBrickTrack ; 27-08-2016 o 23:50
Ostatnio edytowane przez lcsLewBrickTrack ; 28-08-2016 o 00:38
Jedna mocna zdolka dzieki której wszystkie buildy upadną oprócz hitera.
50% bonusu to za dużo dla hiterów (chociaż możnaby dać jakiś ogranicznik, np. maksymalne wzmocnienie obrażeń o 400hp czy coś).
Prawdopodobnie nie byłoby używane na levelu 80 (tylko jedno uźycie)
Po lekkich modyfikacjach mogłoby być całkiem fajne.
Przy robieniu bodajże Urkaden(albo Eliar?) była taka zdolka w planach. Nie wiem, czemu ostatecznie nie weszła, bo pomysł fajny.
Wszystkim w walce czy wszystkim członkom drużyny? To pierwsze było testowane w lekko zmienionej formie, ale ktoś uznał, że zbyt przekombinowane i za łatwo nadużywać (???) Jeśli druga opcja to można kombinować ofensywnie (rzucić na wrogą drużynę, a sobie dawać statusy). Sam pomysł fajny, ale zbalansowanie takiej zdolki mogłoby być koszmarem.
Ciekawe, chociaż chyba ciężko byłoby wyczuć odpowiedni moment na rzucenie tego. Mogłoby być dobre.
Okrzyk Bojowy:
Nadaje wszystkim status mobilizacja i skupienie na 2 tury.
Od poziomu 80/90
Koszt MP: 100/80
Limit użyć: 1
Limit drużynowy: 2
Dźwięk przy użyciu:
Zmodulowany głos Jacka, który krzyczy DededededeDEEEEEEEEEEEEEWAAAAAAAAAAAAASTAAAAAAAAAA AAAAATOOOOOOOOOOOOOR Leeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooon Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu...uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuull!
Osłabienie:
Obszarowa zdolność, która osłabia atak i atak magiczny na 2/3 tury.
Od lvl: 80/90
Limit użyć: 1
-||- Drużynowy: 2
Koszt MP: 90/110
Ostatnio edytowane przez Nattat ; 02-09-2016 o 22:03 Powód: Koszt MP
Frenzy knifes "Szał noży" (Nazwa do ustalenia :dddd)
Nasza postać atakuje przeciwnika setką noży: 1 Nóż zadaje "5%-zwykłego ataku" z bazowym prawdopodobieństwem trafienia 10-20%
Profesja: Wojownik
Poziom: 70-80
Limit użyć: 70lvl-1 | 80lvl-2
Koszt MP: 40% MP
Koszt HP: 30% HP
Ostatnio edytowane przez Elitek ; 22-09-2016 o 18:32
Wyobraź sobie teraz luckera lub kogoś w eq z celnością (powiedzmy, że 130% celności i dwukrotna przewaga lucka) - podbija celność takiego "noża" do około 50% i zadaje 250% podstawowych obrażeń. Ta zdolka nie ma sensu bo by była używana przez garstkę osób, i nie widze dla niej sensownego osłabienia. Może cap na celność, ale byłby tak niski, że nikt by jej nie używał.
Poza tym jeszcze nie ma za warudo żeby rzucać nożami ;] #pdk