Strona 82 z 107 PierwszyPierwszy ... 3272808182838492 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,216 do 1,230 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1216
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    2 zaklęcia + pocisk nie jest dostatecznym powodem odrzucenia tego.

    1. Sytuacja; ciosy atrowe woja(cios ognia itp)
    Wojownik ma atrybuty maga na 4/4/18/-8, mag 25/-21/-21/25. Mag zaczął bić z początku atrybutem ognia, bo i tak dużo bił nie sądził, że jest atrybut którym może więcej. Po tym jak wojownik uderzył go ciosem wiatru, oddał mu ziemią i okazało się, o tym bije jeszcze mocniej!

    2. Sytuacja: ciosy atrowe maga(hipotetycznie pocisk miecza / pocisk włóczni etc)
    Wojownik ma atrybuty 25/-21/25/-21. Mag ma 0/0/-25/25. Wojownik wziął miecz, mag po cichu miał wbite dużo topora, aby wklepać wojownikowi. Wojownik nie może zmienić atrybutu, wojownik jest w dupie. (chyba ze sam mialby cios topora).
    Po prostu takie coś skrajnie by zniechęciło wojów do wbijania 2 atrów.

  2. #1217
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    378
    Cytat Napisał Your Nightmare Zobacz post
    Ale mag ma dużo innych zdolności, ta byłaby zupełnie zbędna
    true

  3. #1218
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Cytat Napisał herbatoholik Zobacz post
    Ale mag może bić 2 atrami + pocisk. Te ciosy specjalne dla woja (i tylko dla woja) są, by też móc mieć parę atrów.
    A cios włóczni, miecza, toporu i buławy???

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    2 zaklęcia + pocisk nie jest dostatecznym powodem odrzucenia tego.

    1. Sytuacja; ciosy atrowe woja(cios ognia itp)
    Wojownik ma atrybuty maga na 4/4/18/-8, mag 25/-21/-21/25. Mag zaczął bić z początku atrybutem ognia, bo i tak dużo bił nie sądził, że jest atrybut którym może więcej. Po tym jak wojownik uderzył go ciosem wiatru, oddał mu ziemią i okazało się, o tym bije jeszcze mocniej!

    2. Sytuacja: ciosy atrowe maga(hipotetycznie pocisk miecza / pocisk włóczni etc)
    Wojownik ma atrybuty 25/-21/25/-21. Mag ma 0/0/-25/25. Wojownik wziął miecz, mag po cichu miał wbite dużo topora, aby wklepać wojownikowi. Wojownik nie może zmienić atrybutu, wojownik jest w dupie. (chyba ze sam mialby cios topora).
    Po prostu takie coś skrajnie by zniechęciło wojów do wbijania 2 atrów.
    Woj może użyć ciosu ognia na maga, co bije lodem.
    Mag mógłby użyć ciosu buławy wojowi, co bije toporem. Jak dla mnie jest bardzo fair.

  4. #1219
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Woj może użyć ciosu ognia na maga, co bije lodem.
    Mag mógłby użyć ciosu buławy wojowi, co bije toporem. Jak dla mnie jest bardzo fair.
    Woj może użyć ognia, mag lodu.
    Mag użyje buławy na woja z nabitym toporem, który leje włócznią, woj nie zmieni broni na topór nagle. Owszem, jest cios topora, ale to jest 8 użyć, a nie jak zaklęcie lodu, gdzie jest ich nieskończoność, do tego nie można wymuszać, by woj w każdej walce marnował slot, by nie dostać w dupę od pocisku buławy. Mag nie marnuje slotu na zaklęcie.

  5. #1220
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Woj może użyć ognia, mag lodu.
    Mag użyje buławy na woja z nabitym toporem, który leje włócznią, woj nie zmieni broni na topór nagle. Owszem, jest cios topora, ale to jest 8 użyć, a nie jak zaklęcie lodu, gdzie jest ich nieskończoność, do tego nie można wymuszać, by woj w każdej walce marnował slot, by nie dostać w dupę od pocisku buławy. Mag nie marnuje slotu na zaklęcie.
    Cios Ognia itp. też ma 8, pociski toporu itp. miałyby na przykład 4, skoro byłoby to tak OP. I to jest zdolność, a nie zaklęcie. Mag użyłby pocisku włóczni na woja -25% włócznia, to woj by walnął ciosem miecza. Slot za slot.

  6. #1221
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Cios Ognia itp. też ma 8, pociski toporu itp. miałyby na przykład 4, skoro byłoby to tak OP. I to jest zdolność, a nie zaklęcie. Mag użyłby pocisku włóczni na woja -25% włócznia, to woj by walnął ciosem miecza. Slot za slot.
    ALE QRNA NIE MOŻNA ZMUSZAĆ WOJA DO TRACENIA SLOTU NA KAŻDĄ WALKĘ OD WYPADKU, MAG MA NIESKOŃCZONOŚĆ UŻYĆ ZAKLĘCIA LÓD(NIE TRACĄC SLOTU NA ZDOLNOŚĆ) DO KONTROWANIA CIOSU OGNIA, A WOJ MIAŁBY TYLKO 8 CIOSÓW MIECZA!
    Serio jesteś taki głupi, że nie rozumiesz?

  7. #1222
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    378
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    ALE QRNA NIE MOŻNA ZMUSZAĆ WOJA DO TRACENIA SLOTU NA KAŻDĄ WALKĘ OD WYPADKU, MAG MA NIESKOŃCZONOŚĆ UŻYĆ ZAKLĘCIA LÓD(NIE TRACĄC SLOTU NA ZDOLNOŚĆ) DO KONTROWANIA CIOSU OGNIA, A WOJ MIAŁBY TYLKO 8 CIOSÓW MIECZA!
    Serio jesteś taki głupi, że nie rozumiesz?
    ale wytłumaczył,wow
    ale spokojnie bo Cie pirrat sknebluje za darmo

  8. #1223
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    ALE QRNA NIE MOŻNA ZMUSZAĆ WOJA DO TRACENIA SLOTU NA KAŻDĄ WALKĘ OD WYPADKU, MAG MA NIESKOŃCZONOŚĆ UŻYĆ ZAKLĘCIA LÓD(NIE TRACĄC SLOTU NA ZDOLNOŚĆ) DO KONTROWANIA CIOSU OGNIA, A WOJ MIAŁBY TYLKO 8 CIOSÓW MIECZA!
    Serio jesteś taki głupi, że nie rozumiesz?
    I tak mało kto bierze ciosy ognia, miecza itp. Może mogłoby to zostać wykorzystane do jakiegoś bossa lub moba unikatowego, co go trzeba bić fizykiem w przypadku maga i magią w przypadku woja. I grzeczniej proszę, bo posypią się warny lub jakiś krótki banik (prawdopodobnie).

    I można się przygotować, widząc, że przeciwnik bije z lodu, można dać cios ognia w przypadku lodu -25%. Jakby woj bił z buławy, a mag miałby 25% topór - użyłby pocisku topora.

    Jednak trochę racji masz, bo tak, woj ma kilka użyć plus wymaganie slotu na zdolność, gdy mag ma nieskończoność i brak wymagań na zdolność.

    Natomiast mag użyłby slot na pocisk topora, woj miałby buławę i biłby nią nie marnując slotu, więc jest fair, tak jak mag bije z lodu, to nie marnuje slotu na zdolność, a woj na cios ognia.
    Ostatnio edytowane przez Nattat ; 05-08-2016 o 23:17 Powód: toporu...

  9. #1224
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Potrójny drenaż
    Gwiazdki:3
    Sloty:1
    Lvl:95/105/120
    Mp:80/100/120
    Opis: Odpiera 25/35/50% aktualnego HP, 40/50/60% aktualnej many oraz losowy status (pozytywny lub negatywny, z ilością tur jaka była u przeciwnika) oraz to wszystko nadaje rzucającemu.
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 06-08-2016 o 21:14

  10. #1225
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Jak dla mnie zabiera za dużo %hp.

  11. #1226
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Natomiast mag użyłby slot na pocisk topora, woj miałby buławę i biłby nią nie marnując slotu, więc jest fair, tak jak mag bije z lodu, to nie marnuje slotu na zdolność, a woj na cios ognia.
    Mag ma 2 zaklęcia, woj jedną broń, więc jeśli woj nawala ognistym atakiem i wietrznym, mag kontruje swoimi zaklęciami. Natomiast, jeśli mag użyje pocisku włóczni i buławy, to woj tylko jedno może skontrować bronią.

    Teraz rozumiesz?

  12. #1227
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Ale skąd będzie wiedział, by akurat wziąć te pociski, a nie inne? Wiedziałby na przykład, by wziąć pocisk buławy na woja co bije toporem, ale mógłby nie wiedzieć, że ma nabity miecz. Natomiast widząc, że mag bije z lodu i ziemi, woj może wziąć cios ognia i wiatru, jeżeli atrybuty, którymi bije mag ma na -25%. Jedyny wg mnie minus, to zabicie turniejów. Poza tym cios wiatru i ognia itp. są do kontrowania zaklęć, nie na odwrót.

    Teraz po przemyśleniach wpadłem na to, że skoro woj bije z topora, a mag ma topór -25%, to marnuje slot na zdolność wtedy, bo na przykład woj ma wiatr 25%, a mag ziemię, więc nie musi używać pocisku buławy, jeżeli zwyczajnie może bić z ziemi.

    Dodam, że cios buławy byłby do kontrowania woja z toporem, bo jeśli mag by dużo dostawał z topora (bo buława 25%), a woj miałby obydwa atrybuty magiczne, którymi bije mag na 25%, to byłby jedyny sposób na zadanie większych obrażeń i zwiększeniem szansy na zwycięstwo. Tak samo działa to w przypadku ciosu wiatru, ziemi, lodu i ognia.
    Ostatnio edytowane przez Nattat ; 06-08-2016 o 20:57

  13. #1228
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Ale skąd będzie wiedział, by akurat wziąć te pociski, a nie inne?
    Np. jeden do expa, a drugi do pvp woj może używać.
    I woj byłby w dupie.

  14. #1229
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Np. jeden do expa, a drugi do pvp woj może używać.
    I woj byłby w dupie.
    No tak. Masz rację, bo w końcu cios ognia itp. jest do kontrowania maga, a jakby zostały wprowadzone te zdolności... wtedy tamte stałyby się useless i byłaby zbyt spora przewaga maga.

  15. #1230
    HP/MP Atak
    Profesja: Wojownik
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 5
    Użycia: 1/2/3/4/5
    MP: 0
    Opis: Zadaje o 50% większe obrażenia kosztem 20% maksymalnego MP i 20% maksymalnego HP.

    Anty-status
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 1
    Użycia: 3
    MP: 20
    Opis: Obrażenia zależą od liczby statusów przeciwnika (coś jak Rózga Garudy)

    Mega Przeczekanie
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 2
    Gwiazdki: 1
    Użycia: 1
    MP: 96
    Opis: Nadaje wszystkim statusy: Regeneracja, Paraliż, Nietykalność na 3 tury.

    Odporniak
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 3
    Użycia: 3
    MP: 32
    Opis: Nadaje status Odporniak na 3/4/5 tur. (Daje 75% odporność na wszystkie negatywne statusy)
    Ostatnio edytowane przez lcsLewBrickTrack ; 28-08-2016 o 00:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •