Strona 83 z 108 PierwszyPierwszy ... 3373818283848593 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,231 do 1,245 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1231
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,907
    Potrójny drenaż
    Gwiazdki:3
    Sloty:1
    Lvl:95/105/120
    Mp:80/100/120
    Opis: Odpiera 25/35/50% aktualnego HP, 40/50/60% aktualnej many oraz losowy status (pozytywny lub negatywny, z ilością tur jaka była u przeciwnika) oraz to wszystko nadaje rzucającemu.
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 06-08-2016 o 20:14

  2. #1232
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,081
    Jak dla mnie zabiera za dużo %hp.

  3. #1233
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,304
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Natomiast mag użyłby slot na pocisk topora, woj miałby buławę i biłby nią nie marnując slotu, więc jest fair, tak jak mag bije z lodu, to nie marnuje slotu na zdolność, a woj na cios ognia.
    Mag ma 2 zaklęcia, woj jedną broń, więc jeśli woj nawala ognistym atakiem i wietrznym, mag kontruje swoimi zaklęciami. Natomiast, jeśli mag użyje pocisku włóczni i buławy, to woj tylko jedno może skontrować bronią.

    Teraz rozumiesz?

  4. #1234
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,081
    Ale skąd będzie wiedział, by akurat wziąć te pociski, a nie inne? Wiedziałby na przykład, by wziąć pocisk buławy na woja co bije toporem, ale mógłby nie wiedzieć, że ma nabity miecz. Natomiast widząc, że mag bije z lodu i ziemi, woj może wziąć cios ognia i wiatru, jeżeli atrybuty, którymi bije mag ma na -25%. Jedyny wg mnie minus, to zabicie turniejów. Poza tym cios wiatru i ognia itp. są do kontrowania zaklęć, nie na odwrót.

    Teraz po przemyśleniach wpadłem na to, że skoro woj bije z topora, a mag ma topór -25%, to marnuje slot na zdolność wtedy, bo na przykład woj ma wiatr 25%, a mag ziemię, więc nie musi używać pocisku buławy, jeżeli zwyczajnie może bić z ziemi.

    Dodam, że cios buławy byłby do kontrowania woja z toporem, bo jeśli mag by dużo dostawał z topora (bo buława 25%), a woj miałby obydwa atrybuty magiczne, którymi bije mag na 25%, to byłby jedyny sposób na zadanie większych obrażeń i zwiększeniem szansy na zwycięstwo. Tak samo działa to w przypadku ciosu wiatru, ziemi, lodu i ognia.
    Ostatnio edytowane przez Nattat ; 06-08-2016 o 19:57

  5. #1235
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,304
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Ale skąd będzie wiedział, by akurat wziąć te pociski, a nie inne?
    Np. jeden do expa, a drugi do pvp woj może używać.
    I woj byłby w dupie.

  6. #1236
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,081
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Np. jeden do expa, a drugi do pvp woj może używać.
    I woj byłby w dupie.
    No tak. Masz rację, bo w końcu cios ognia itp. jest do kontrowania maga, a jakby zostały wprowadzone te zdolności... wtedy tamte stałyby się useless i byłaby zbyt spora przewaga maga.

  7. #1237
    HP/MP Atak
    Profesja: Wojownik
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 5
    Użycia: 1/2/3/4/5
    MP: 0
    Opis: Zadaje o 50% większe obrażenia kosztem 20% maksymalnego MP i 20% maksymalnego HP.

    Anty-status
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 1
    Użycia: 3
    MP: 20
    Opis: Obrażenia zależą od liczby statusów przeciwnika (coś jak Rózga Garudy)

    Mega Przeczekanie
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 2
    Gwiazdki: 1
    Użycia: 1
    MP: 96
    Opis: Nadaje wszystkim statusy: Regeneracja, Paraliż, Nietykalność na 3 tury.

    Odporniak
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 3
    Użycia: 3
    MP: 32
    Opis: Nadaje status Odporniak na 3/4/5 tur. (Daje 75% odporność na wszystkie negatywne statusy)
    Ostatnio edytowane przez lcsLewBrickTrack ; 27-08-2016 o 23:50

  8. #1238
    Rebellious
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    HP/MP Atak
    Profesja: Wojownik
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 5
    Użycia: 1/2/3/4/5
    MP: 0
    Opis: Zadaje o 40% większe obrażenia kosztem 20% maksymalnego MP i 10-15% maksymalnego HP.
    Istnieje już zarówno mp jak i hp atak. I są na poziomy mp-35, hp-60, więc srogo przesadziłeś z poziomem 80.

  9. #1239
    Cytat Napisał Domagedon Zobacz post
    Istnieje już zarówno mp jak i hp atak. I są na poziomy mp-35, hp-60, więc srogo przesadziłeś z poziomem 80.
    Chciałem połączyć te zdolności w 1 i zrobić jakiś mocną zdolkę dla woja (jak nie zauważyłeś wzmocniłem trochę edytując). 80 lvl - up Nordia/Azarad. A poziom przykładowy, dla mnie może wyjść na 70, 75, a nawet jak nie ma miejsca na zdolności do tego upa to w Scythe.
    Ostatnio edytowane przez lcsLewBrickTrack ; 28-08-2016 o 00:38

  10. #1240
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    570
    Jedna mocna zdolka dzieki której wszystkie buildy upadną oprócz hitera.

  11. #1241
    Rebellious
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Chciałem połączyć te zdolności w 1 i zrobić jakiś mocną zdolkę dla woja (jak nie zauważyłeś wzmocniłem trochę edytując). 80 lvl - up Nordia/Azarad. A poziom przykładowy, dla mnie może wyjść na 70, 75, a nawet jak nie ma miejsca na zdolności do tego upa to w Scythe.
    No to dlaczego napisałeś "HP/MP Atak"?? A nie np. HP-MP Atak?? I chyba trochę zbyt mocna, ale nie wiem jak to wygląda na tle innych zdolności z tego przedziału levelowego.

  12. #1242
    fatal janusz
    Konto usunięte
    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    HP/MP Atak
    Profesja: Wojownik
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 5
    Użycia: 1/2/3/4/5
    MP: 0
    Opis: Zadaje o 50% większe obrażenia kosztem 20% maksymalnego MP i 20% maksymalnego HP.
    50% bonusu to za dużo dla hiterów (chociaż możnaby dać jakiś ogranicznik, np. maksymalne wzmocnienie obrażeń o 400hp czy coś).
    Prawdopodobnie nie byłoby używane na levelu 80 (tylko jedno uźycie)
    Po lekkich modyfikacjach mogłoby być całkiem fajne.

    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Anty-status
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 1
    Użycia: 3
    MP: 20
    Opis: Obrażenia zależą od liczby statusów przeciwnika (coś jak Rózga Garudy)
    Przy robieniu bodajże Urkaden(albo Eliar?) była taka zdolka w planach. Nie wiem, czemu ostatecznie nie weszła, bo pomysł fajny.

    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Mega Przeczekanie
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 2
    Gwiazdki: 1
    Użycia: 1
    MP: 96
    Opis: Nadaje wszystkim statusy: Regeneracja, Paraliż, Nietykalność na 3 tury.
    Wszystkim w walce czy wszystkim członkom drużyny? To pierwsze było testowane w lekko zmienionej formie, ale ktoś uznał, że zbyt przekombinowane i za łatwo nadużywać (???) Jeśli druga opcja to można kombinować ofensywnie (rzucić na wrogą drużynę, a sobie dawać statusy). Sam pomysł fajny, ale zbalansowanie takiej zdolki mogłoby być koszmarem.

    Cytat Napisał DEWASTATOR Leon Full Zobacz post
    Odporniak
    Profesja: Wszystkie
    Poziom: 80
    Sloty: 1
    Gwiazdki: 3
    Użycia: 3
    MP: 32
    Opis: Nadaje status Odporniak na 3/4/5 tur. (Daje 75% odporność na wszystkie negatywne statusy)
    Ciekawe, chociaż chyba ciężko byłoby wyczuć odpowiedni moment na rzucenie tego. Mogłoby być dobre.

  13. #1243
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,081
    Okrzyk Bojowy:

    Nadaje wszystkim status mobilizacja i skupienie na 2 tury.

    Od poziomu 80/90

    Koszt MP: 100/80

    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Dźwięk przy użyciu:
    Zmodulowany głos Jacka, który krzyczy DededededeDEEEEEEEEEEEEEWAAAAAAAAAAAAASTAAAAAAAAAA AAAAATOOOOOOOOOOOOOR Leeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooon Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu...uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuull!


    Osłabienie:
    Obszarowa zdolność, która osłabia atak i atak magiczny na 2/3 tury.
    Od lvl: 80/90
    Limit użyć: 1
    -||- Drużynowy: 2

    Koszt MP: 90/110
    Ostatnio edytowane przez Nattat ; 02-09-2016 o 22:03 Powód: Koszt MP

  14. #1244
    Elitek
    Konto usunięte
    Frenzy knifes "Szał noży" (Nazwa do ustalenia :dddd)

    Nasza postać atakuje przeciwnika setką noży: 1 Nóż zadaje "5%-zwykłego ataku" z bazowym prawdopodobieństwem trafienia 10-20%

    Profesja: Wojownik

    Poziom: 70-80

    Limit użyć: 70lvl-1 | 80lvl-2

    Koszt MP: 40% MP
    Koszt HP: 30% HP
    Ostatnio edytowane przez Elitek ; 22-09-2016 o 18:32

  15. #1245
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,158
    Wyobraź sobie teraz luckera lub kogoś w eq z celnością (powiedzmy, że 130% celności i dwukrotna przewaga lucka) - podbija celność takiego "noża" do około 50% i zadaje 250% podstawowych obrażeń. Ta zdolka nie ma sensu bo by była używana przez garstkę osób, i nie widze dla niej sensownego osłabienia. Może cap na celność, ale byłby tak niski, że nikt by jej nie używał.
    Poza tym jeszcze nie ma za warudo żeby rzucać nożami ;] #pdk

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •