Strona 82 z 108 PierwszyPierwszy ... 3272808182838492 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,216 do 1,230 z 1613

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1216
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    315
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Zaklęcia dla maga na 10 poziom:
    Sloty: 1
    MP: Tyle, ile najlepsze zaklęcie na jego lvl.
    Limit użyć: Tyle ile Ciosy Atrybutu Magicznego (Ognia, Lodu, Wiatru, Ziemi)

    Byłyby to:

    Pocisk Topora
    Pocisk Miecza
    Pocisk Buławy
    Pocisk Włóczni

    Zwyczajny pocisk, ale zadaje fizyczne obrażenia o danym atrybucie. Tak, jak woj ma Cios Lodu, Cios Ziemi, Cios Ognia i Cios Wiatru, mag miałby takie zdolności.
    mag miałby zbyt dużą przewagę,znowu

  2. #1217
    Użytkownik Avatar JaProTyDno
    Dołączył
    04-06-2016
    Postów
    194
    Cytat Napisał PlaTyNoWy Zobacz post
    mag miałby zbyt dużą przewagę,znowu
    Z jakiej racji?

  3. #1218
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Cytat Napisał JaProTyDno Zobacz post
    Z jakiej racji?
    Ano z takiej, ze to byłoby coś jak kłujacy pocisk.

  4. #1219
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,080
    Cytat Napisał Your Nightmare Zobacz post
    Ano z takiej, ze to byłoby coś jak kłujacy pocisk.
    Nie, woj ma cios ognia, lodu itp. Mag miałby takie. A nie mogłyby krytować, ciosy woja mogą. Skoro nie mogą być, bo byłyby op, należy usunąć Cios lodu, ognia, ziemi i wiatru. Na te ciosy nie narzekacie, ale dlatego iż jestem randomem, moja propozycja nie może przejść. Gdyby admini to wprowadzili, wątpię, abyście się z tym sprzeczali.

    Chociaż tak, masz rację, zwracam honor. Ale i tak uważam, że możnaby było je wprowadzić, dodając coś na high level dla woj, coś xo mije dmg magiczny. A tak to low lvle by mogły czegos uzywac
    Ostatnio edytowane przez Nattat ; 05-08-2016 o 12:54

  5. #1220
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Nie, woj ma cios ognia, lodu itp. Mag miałby takie. A nie mogłyby krytować, ciosy woja mogą. Skoro nie mogą być, bo byłyby op, należy usunąć Cios lodu, ognia, ziemi i wiatru. Na te ciosy nie narzekacie, ale dlatego iż jestem randomem, moja propozycja nie może przejść. Gdyby admini to wprowadzili, wątpię, abyście się z tym sprzeczali.
    Ale mag ma dużo innych zdolności, ta byłaby zupełnie zbędna

  6. #1221
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Nie, woj ma cios ognia, lodu itp. Mag miałby takie. A nie mogłyby krytować, ciosy woja mogą. Skoro nie mogą być, bo byłyby op, należy usunąć Cios lodu, ognia, ziemi i wiatru. Na te ciosy nie narzekacie, ale dlatego iż jestem randomem, moja propozycja nie może przejść. Gdyby admini to wprowadzili, wątpię, abyście się z tym sprzeczali.
    Ale mag może bić 2 atrami + pocisk. Te ciosy specjalne dla woja (i tylko dla woja) są, by też móc mieć parę atrów.

  7. #1222
    Użytkownik Avatar JaProTyDno
    Dołączył
    04-06-2016
    Postów
    194
    Cytat Napisał herbatoholik Zobacz post
    Ale mag może bić 2 atrami + pocisk. Te ciosy specjalne dla woja (i tylko dla woja) są, by też móc mieć parę atrów.
    Faktycznie macie rację.Leci repu. Ktoś chociaż wytłumaczył, a nie typu '' za duza przewaga maga ''

  8. #1223
    2 zaklęcia + pocisk nie jest dostatecznym powodem odrzucenia tego.

    1. Sytuacja; ciosy atrowe woja(cios ognia itp)
    Wojownik ma atrybuty maga na 4/4/18/-8, mag 25/-21/-21/25. Mag zaczął bić z początku atrybutem ognia, bo i tak dużo bił nie sądził, że jest atrybut którym może więcej. Po tym jak wojownik uderzył go ciosem wiatru, oddał mu ziemią i okazało się, o tym bije jeszcze mocniej!

    2. Sytuacja: ciosy atrowe maga(hipotetycznie pocisk miecza / pocisk włóczni etc)
    Wojownik ma atrybuty 25/-21/25/-21. Mag ma 0/0/-25/25. Wojownik wziął miecz, mag po cichu miał wbite dużo topora, aby wklepać wojownikowi. Wojownik nie może zmienić atrybutu, wojownik jest w dupie. (chyba ze sam mialby cios topora).
    Po prostu takie coś skrajnie by zniechęciło wojów do wbijania 2 atrów.

  9. #1224
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    315
    Cytat Napisał Your Nightmare Zobacz post
    Ale mag ma dużo innych zdolności, ta byłaby zupełnie zbędna
    true

  10. #1225
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,080
    Cytat Napisał herbatoholik Zobacz post
    Ale mag może bić 2 atrami + pocisk. Te ciosy specjalne dla woja (i tylko dla woja) są, by też móc mieć parę atrów.
    A cios włóczni, miecza, toporu i buławy???

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    2 zaklęcia + pocisk nie jest dostatecznym powodem odrzucenia tego.

    1. Sytuacja; ciosy atrowe woja(cios ognia itp)
    Wojownik ma atrybuty maga na 4/4/18/-8, mag 25/-21/-21/25. Mag zaczął bić z początku atrybutem ognia, bo i tak dużo bił nie sądził, że jest atrybut którym może więcej. Po tym jak wojownik uderzył go ciosem wiatru, oddał mu ziemią i okazało się, o tym bije jeszcze mocniej!

    2. Sytuacja: ciosy atrowe maga(hipotetycznie pocisk miecza / pocisk włóczni etc)
    Wojownik ma atrybuty 25/-21/25/-21. Mag ma 0/0/-25/25. Wojownik wziął miecz, mag po cichu miał wbite dużo topora, aby wklepać wojownikowi. Wojownik nie może zmienić atrybutu, wojownik jest w dupie. (chyba ze sam mialby cios topora).
    Po prostu takie coś skrajnie by zniechęciło wojów do wbijania 2 atrów.
    Woj może użyć ciosu ognia na maga, co bije lodem.
    Mag mógłby użyć ciosu buławy wojowi, co bije toporem. Jak dla mnie jest bardzo fair.

  11. #1226
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,303
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Woj może użyć ciosu ognia na maga, co bije lodem.
    Mag mógłby użyć ciosu buławy wojowi, co bije toporem. Jak dla mnie jest bardzo fair.
    Woj może użyć ognia, mag lodu.
    Mag użyje buławy na woja z nabitym toporem, który leje włócznią, woj nie zmieni broni na topór nagle. Owszem, jest cios topora, ale to jest 8 użyć, a nie jak zaklęcie lodu, gdzie jest ich nieskończoność, do tego nie można wymuszać, by woj w każdej walce marnował slot, by nie dostać w dupę od pocisku buławy. Mag nie marnuje slotu na zaklęcie.

  12. #1227
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,080
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Woj może użyć ognia, mag lodu.
    Mag użyje buławy na woja z nabitym toporem, który leje włócznią, woj nie zmieni broni na topór nagle. Owszem, jest cios topora, ale to jest 8 użyć, a nie jak zaklęcie lodu, gdzie jest ich nieskończoność, do tego nie można wymuszać, by woj w każdej walce marnował slot, by nie dostać w dupę od pocisku buławy. Mag nie marnuje slotu na zaklęcie.
    Cios Ognia itp. też ma 8, pociski toporu itp. miałyby na przykład 4, skoro byłoby to tak OP. I to jest zdolność, a nie zaklęcie. Mag użyłby pocisku włóczni na woja -25% włócznia, to woj by walnął ciosem miecza. Slot za slot.

  13. #1228
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,303
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Cios Ognia itp. też ma 8, pociski toporu itp. miałyby na przykład 4, skoro byłoby to tak OP. I to jest zdolność, a nie zaklęcie. Mag użyłby pocisku włóczni na woja -25% włócznia, to woj by walnął ciosem miecza. Slot za slot.
    ALE QRNA NIE MOŻNA ZMUSZAĆ WOJA DO TRACENIA SLOTU NA KAŻDĄ WALKĘ OD WYPADKU, MAG MA NIESKOŃCZONOŚĆ UŻYĆ ZAKLĘCIA LÓD(NIE TRACĄC SLOTU NA ZDOLNOŚĆ) DO KONTROWANIA CIOSU OGNIA, A WOJ MIAŁBY TYLKO 8 CIOSÓW MIECZA!
    Serio jesteś taki głupi, że nie rozumiesz?

  14. #1229
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    315
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    ALE QRNA NIE MOŻNA ZMUSZAĆ WOJA DO TRACENIA SLOTU NA KAŻDĄ WALKĘ OD WYPADKU, MAG MA NIESKOŃCZONOŚĆ UŻYĆ ZAKLĘCIA LÓD(NIE TRACĄC SLOTU NA ZDOLNOŚĆ) DO KONTROWANIA CIOSU OGNIA, A WOJ MIAŁBY TYLKO 8 CIOSÓW MIECZA!
    Serio jesteś taki głupi, że nie rozumiesz?
    ale wytłumaczył,wow
    ale spokojnie bo Cie pirrat sknebluje za darmo

  15. #1230
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,080
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    ALE QRNA NIE MOŻNA ZMUSZAĆ WOJA DO TRACENIA SLOTU NA KAŻDĄ WALKĘ OD WYPADKU, MAG MA NIESKOŃCZONOŚĆ UŻYĆ ZAKLĘCIA LÓD(NIE TRACĄC SLOTU NA ZDOLNOŚĆ) DO KONTROWANIA CIOSU OGNIA, A WOJ MIAŁBY TYLKO 8 CIOSÓW MIECZA!
    Serio jesteś taki głupi, że nie rozumiesz?
    I tak mało kto bierze ciosy ognia, miecza itp. Może mogłoby to zostać wykorzystane do jakiegoś bossa lub moba unikatowego, co go trzeba bić fizykiem w przypadku maga i magią w przypadku woja. I grzeczniej proszę, bo posypią się warny lub jakiś krótki banik (prawdopodobnie).

    I można się przygotować, widząc, że przeciwnik bije z lodu, można dać cios ognia w przypadku lodu -25%. Jakby woj bił z buławy, a mag miałby 25% topór - użyłby pocisku topora.

    Jednak trochę racji masz, bo tak, woj ma kilka użyć plus wymaganie slotu na zdolność, gdy mag ma nieskończoność i brak wymagań na zdolność.

    Natomiast mag użyłby slot na pocisk topora, woj miałby buławę i biłby nią nie marnując slotu, więc jest fair, tak jak mag bije z lodu, to nie marnuje slotu na zdolność, a woj na cios ognia.
    Ostatnio edytowane przez Nattat ; 05-08-2016 o 22:17 Powód: toporu...

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •