Strona 4 z 25 PierwszyPierwszy ... 2345614 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 368

Temat: Pazerność adminów

  1. #46
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,365
    Cytat Napisał Kind of Magic Zobacz post
    edycja:
    Aha, tak jeszcze przy okazji odnośnie do "przecież trochę złota ubywać z gry" - nic nie musi. Inflacja to proces absolutnie naturalny w ekonomii. W grze, to nawet nie trzeba pobierać podatku od handlu, wystarczy raz na jakiś czas podzielić stan komórek bazy danych przez 10. Im więcej ograniczeń, tym gorzej - zawsze. No chyba, że tak na prawdę szukamy metody zarobku realnej kasy dla właścicieli gry, ale to polecam stworzenie tak wspaniałej gry, żeby było bardzo dużo napalonych graczy, którzy chcą grać nawet za nią płacąc
    Sztuczna deflacja jest jeszcze gorszym rozwiązaniem, niż powstrzymywanie inflacji

  2. #47
    Użytkownik Avatar proskiler
    Dołączył
    16-07-2013
    Postów
    633
    A itemy kosztowały po 10kk, bo właśnie było za dużo golda.

  3. #48
    Użytkownik Avatar Hubiotka
    Dołączył
    28-02-2016
    Postów
    208
    Upek okropny i strasznie naciągający na koszta.
    Powinno wrócić do tam tego stanu jak było.
    I zamiast zajmować się takimi bez sensownymi upami zajęlibyście się ważniejszymi sprawami jak naprawa króla góry czy robienie Nordii.
    Nie ukrywajmy każdy czeka na jakieś lepsze zmiany a tu wychodzą gorsze.

  4. #49
    Użytkownik Avatar proskiler
    Dołączył
    16-07-2013
    Postów
    633
    Cytat Napisał Alvi Zobacz post
    Upek okropny i strasznie naciągający na koszta.
    Powinno wrócić do tam tego stanu jak było.
    I zamiast zajmować się takimi bez sensownymi upami zajęlibyście się ważniejszymi sprawami jak naprawa króla góry czy robienie Nordii.
    Nie ukrywajmy każdy czeka na jakieś lepsze zmiany a tu wychodzą gorsze.
    Każdy ma inne priorytety. Wspólny depozyt jest dla wielu sporym ułatwieniem.

  5. #50
    Użytkownik
    Dołączył
    30-10-2013
    Postów
    193
    Cytat Napisał proskiler Zobacz post
    Każdy ma inne priorytety. Wspólny depozyt jest dla wielu sporym ułatwieniem.
    Zgadzam się, ułatwia przekładanie sobie itemków (nikt Cię nie może okraść), a to co zrobili ze złotem, jak Ci ułatwia życie? Tak że Ci co zbierali i kisili złoto na postaci bankowej teraz go MUSZĄ wydać ?

  6. #51
    Kind of Magic
    Konto usunięte
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Sztuczna deflacja jest jeszcze gorszym rozwiązaniem, niż powstrzymywanie inflacji
    Faktycznie, lepiej żeby był podatek od obrotu złotem, niż od złota przetrzymywanego. Zależało mi, aby zaznaczyć, że "nic nie musi", że można nadmiar zer w liczbach rozwiązać różnymi metodami.

  7. #52
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    679
    Jedyne co napiszę, to zbyt niski limit przy obecnych realiach. Reszta może jak najbardziej zostać : )

  8. #53
    Użytkownik
    Dołączył
    30-12-2014
    Postów
    241
    Admini, zdecydujcie się czy to zostaje czy też będą jakieś zmiany, bo nie wiem czy podbijać ten limit złota w depo..

  9. #54
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,095
    Nie wdając się zbytnio w dyskusję - małe wyjaśnienie.

    To, że będą osoby niezadowolone ze zmiany (szczególnie te z topki golda) było dla nas jasne jak słońce. Niemniej jednak od zawsze uważałem upychanie golda po postaciach bankowych za swojego rodzaju "patologię". Ci co mieli dobre kontakty mogli to robić, pozostali byli w mało konkurencyjnej sytuacji + narażanie się na kradzieże. Zmiana była planowana od dawna - co można sprawdzić w temacie: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...C5%BCsze-plany (BTW. nr 4 też jest w realizacji).

    Dodatkowo uważam, że stan, w którym nigdy nie ryzykujemy żadnym złotem przeczył w ogóle istnieniu depozytu, a pokonując gracza zazwyczaj nic z niego nie dropiło, bo wszystko jest oczywiście "na banku" - chyba, że natrafiło na jakiegoś niezorientowanego nieszczęśnika. Nowa sytuacja ma na celu zmuszenie gracza do pewnego wyboru - chować do depo czy może jednak zaryzykować i nosić przy sobie? Wydawać czy chomikować?

    Także na pewno "postacie bankowe" nie wrócą i jeśli ma być coś korygowane, to proszę z taką myślą do tego podchodzić. Awanturowanie się, obrażanie nic nie da.

    Z pomysłów, które padły i możemy rozważyć:

    1) dodatkowy limit złota również za poziomy innych postaci (coś jak z max energią) + sloty za dodatkowe postacie - w sumie logiczne, że mając więcej postaci jesteśmy bardziej aktywni to i potrzeby większe
    2) prowizja za wpłatę - też do "negocjacji"

    Inna kwestia to spojrzenie na wszystko od drugiej strony - przed czym właściwie chcemy chronić złoto w depo?
    Walki PvP - tutaj należy zauważyć, że od jakiegoś czasu straty są symetryczne, także nawet jeśli my nosimy przy sobie bardzo dużą ilość złota, nie stracimy go wiele, jeśli przegramy z osobą, która nie ryzykuje i tego złota przy sobie nie nosi. Jeśli możemy dużo przegrać to i dużo możemy wygrać.

    Przegrane z potworami - tutaj to może być bardziej bolesne, ale zakładam też, że właściciele naprawdę duuuużych fortun są na tyle ogarnięci, że to nie zdarza się im tak często. Docelowa wysokość współczynnika strat jest do dyskusji.

    Jednym słowem powinien być taki balans, że niekoniecznie trzymanie wszystkiego w depo/powiększanie go jest zawsze opłacalne. Czasami koszt depozytowania może przekraczać ryzyko trzymania przy sobie. Rozumiem, że są osoby które dla "spokojnej głowy", są w stanie zapłacić dużo więcej niż potencjalne ryzyko.

    Co do zarzutów osób, które obecnie "bardzo się nie mieszczą" => jest specjalnie dla nich, wg mnie naprawdę niezły przelicznik zwiększenia limitu za złoto. Za 1/3 nadmiaru można schować pozostałe 2/3. Ja bym to brał w ciemno. Nawet podawanie przez inne konto na postać bankową kosztowało 19%, a tutaj jest pełnoprawne, wygodne depo za 33%.

  10. #55
    Użytkownik Avatar Naishukketsu
    Dołączył
    24-11-2013
    Postów
    298
    @Tomi wszystko ze zmianą jest w porządku, tylko ten limit jest komicznie mały, a powiększenie go kosztuje realne pieniądze bądź złoto w grze, na które gracze pracowali.
    Jeśli limit złota nie będzie zniesiony to naprawde w tej zmianie nie widzę nic na +.

    Edit: Mój błąd, na + jest przerzucanie przedmiotów poprzez depozyt. Lecz zmiany dot. złota wg. mnie są tylko na -
    Ostatnio edytowane przez Naishukketsu ; 17-07-2016 o 01:46

  11. #56
    Czekaj no bo dopiero wróciłem do gry po długiej przerwie i nagle update. Trochę tego ogarnąłem, a było jakieś głosowanie do tego update'a?

    Tak właściwie to gram na jednej postaci i chyba widzę to sam na plus bo większy limit na postać.

  12. #57
    Użytkownik
    Dołączył
    19-11-2011
    Postów
    26
    Inflacja nie jest naturalnym zjawiskiem, jest znakiem, że pieniądza przyrasta szybciej niż produkowane są towary. Naturalna jest deflacja, bo towarów przybywa. Kryzysy są zwykle z powodu hiperinflacji. Prowizja nie ma sensu. Wcześniej został zepsuty rynek mfów (tylko licytacje), a teraz depozyt. Sam pomysł uwspólnienia był świetny, ale te prowizje niezbyt. Co do podatku na operacje handlowe to 20% za dużo, lepiej np 15%

  13. #58
    Osobiście do końca nie rozumiem istnienia prowizji przy wpłacaniu skoro istnieje limit.
    Jeśli chodzi o zbyt niski limit dla osób, które go jeszcze nie osiągnęły (reszta koniecznie powinna wykupić limit za złoto, bo naprawdę worth) to dodatkowy przelicznik za resztę postaci powinien załatwić sprawę. Np. dla 50% sumy dodatkowych postaci dla 5x 65 lvl to już 3x więcej niż obecnie (prawie 10 mln). (oczywiście piszę to w ciemno, nie mam pojęcia jaki przelicznik zostanie wprowadzony)

    Wbrew pozorom osoby z ogromnymi ilościami złota na tej zmianie najwięcej zyskują. Już przeliczając Nocnego Łowcę, który podał dokładną wartość - 180 mln. Wydanie 1/3 na zwiększenie limitu na zmieszczenie reszty złota doprowadzi do sytuacji gdzie będzie miał 120 mln limitu (i 120 mln golda w depo) kosztem 60 mln złota.
    Jak nagle wszyscy zaczną tracić więcej złota - bo więcej będzie lecieć po prowizjach to wartość jego zasobów golda wcale nie straci - wręcz powinna być adekwatnie proporcjonalna (z wyjątkiem osób, które nie doszły do limitu, ale one mają tu niewielkie znaczenie). Ta wartość posiadanych zasobów zacznie się dopiero rozchodzić z czasem jak będą większe dropy golda - łatwiej będzie ich dogonić. Niby...
    Ale... ale... Nie będzie można ich dogonić. 120 mln złota limitu poza obecną "promocją" kupowania go za złoto, to koszt na 65 lvl 1200 MF. Kto będzie tyle wydawał na limit? Nikt. Praktycznie takie osoby już na zawsze zostaną z ogromnymi, bezpiecznymi sumami złota. (nieco mniejszymi niż obecnie, ale z bezpieczeństwem, że nikt ich nie dogoni, nie dotknie ich taka inflacja jaką dotknęłaby teraz w przypadku nieaktywności - będą więcej warte)

  14. #59
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,279
    Aha, tak jeszcze przy okazji odnośnie do "przecież trochę złota ubywać z gry" - nic nie musi. Inflacja to proces absolutnie naturalny w ekonomii. W grze, to nawet nie trzeba pobierać podatku od handlu, wystarczy raz na jakiś czas podzielić stan komórek bazy danych przez 10. Im więcej ograniczeń, tym gorzej - zawsze. No chyba, że tak na prawdę szukamy metody zarobku realnej kasy dla właścicieli gry, ale to polecam stworzenie tak wspaniałej gry, żeby było bardzo dużo napalonych graczy, którzy chcą grać nawet za nią płacąc
    Skalowanie nawet nie schowa pod dywan problemu, tylko go powiększy. Masz 10 razy mniej golda, drop z mobków ten sam.

    Osobiście do końca nie rozumiem istnienia prowizji przy wpłacaniu skoro istnieje limit.
    Wcześniej by zapewnić bezpieczeństwo złotu potrzebowałeś stracić 10/19% na handlach.
    I tak złota przybywa w grze.
    Taki system promuje delikatnie osoby, które wydają złoto na swoje aktualne potrzeby, bo ich wydatki nie są okupione prowizją.

    W sumie w mojej opinii wystarczy dać na stałe powiększenie depo za golda po innym przeliczniku - 15% mniej skuteczne niż ulepszenie za MF, względem ceny targowej MF.
    Czy bazowe wartości zwiększyć?
    Być może delikatnie.

  15. #60
    Użytkownik Avatar Hiter
    Dołączył
    08-02-2012
    Postów
    412
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Gra wymaga mechanizmu wysysania golda z gry (prowizja). Wcześniej wynosiła ona 19% / 10% przy przenoszeniu golda na bank.
    Od dzisiaj nigdy nie skorzystam z depo... dlaczego ? Bo gdy chciałem sobie z Hiter włożyć 1.6kk do depo ( bo taką miałem pojemność) to teraz nie włożę nic bo od razu tracę 10%... moje depo teraz które ma pojemność prawie 30kk jest bezużyteczne jedynie sie przyda do przekladanie itemków a do trzymania golda aby nic nie stracic w walce wgl mi sie nie przyda. Dziękuje ze zniszczenie depo a utworzenie miejsca do przekładania.

    Nawet jeśli włożę do depo te 30kk i strace od razu 3kk na prowizję to zostaje mi ponad 150kk na Hiterze, nawet przy 0,3% trace 450k gdy padnę, nie mam pojęcia czemu tak zniszczyliście depo tylko po to aby można było samemu przekładać hajs i itemy
    Ostatnio edytowane przez Hiter ; 17-07-2016 o 08:56

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •