Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 45 z 69

Temat: Kilka wrażeń z gry

  1. #31
    W trakcie walki PvP powinien być pokazany również pasek many, nie tylko HP.
    To dyskryminowałoby maga. Widząc, ze mag nie ma many atakowałbyś, zamiast leczyć się. W tej chwili musisz liczyć to w pamięci i tak powinno zostać.
    Ceny przedmiotów sprzedawane do sklepów powinny wynosić 30%, a nie jak teraz jakieś 25%-26% to zwiększy ruch na targu.
    Ceny przedmiotów skupowanych w sklepie są zmienne. Zależą od ilości złota w grze.
    czasami +1 i +2 przedmioty nie różnią się wcale wartościami.
    W takim razie to błąd - zgłoś w odpowiednim dziale.
    Czy obrażenia różdżki są wliczone w dmg zadawany przez czar czy tylko Atak magiczny xx danej różdżki zwiększa owy dmg?
    Nie są. Liczą się tylko obrażenia zaklęcia.

  2. #32
    Użytkownik Avatar RiK
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    100
    Oprawa graficzna
    Wyszła bardziej jakaś taka bardziej "cukierkowa" niż w MFO 2. Dobrze zrobiliście tworząc cienie (Czyt. prawdopodobnie chmury), które się przemieszczają nad nami na głównej mapce (Czyt. Mapa świata). Jeszcze lepiej by było gdyby te cienie przemieszczały się także nad mniejszymi lokacjami. Można by także spróbować odzwierciedlić dzień i noc oraz przemianę dnia w noc i odwrotnie. Postacie są większe niż w dwójce, a nawet nad nimi ukazuje się chmurka z wypowiedzią danej postaci. Ba. Nawet ona się przemieszcza razem z postacią i dzięki temu widać gdzie dana osoba jest. Jest o wiele większe pole do chodzenia po danej lokalizacji, zaś w dwójce było o wiele mniejsze.
    Podsumowując: Grafika została poprawiona i to bardzo.

    Ocena: 9.5/10


    Muzyka, efekty dźwiękowe
    Nie mam żadnych zastrzeżeń. Co do muzyki i efektów dźwiękowych autorzy poszli bardzo wysoko, bo w MFO 2 nie dość, że muzyki się nie dało odtworzyć (Przynajmniej u mnie) to jeszcze efektów dźwiękowych nie ma.

    Ocena: 10/10


    Skrypty, mechanika gry
    No cóż... co do skryptów to za dobrze nie jest, aczkolwiek to jest dopiero wersja beta, więc poprawki w skryptach będą. Nie raz mi się zdarzył błąd z walką. Wyświetlał się komunikat, że niby połączenia z serwerem nie ma i nieznana walka czy coś takiego. Musiała się wtedy strona odświeżać i to automatycznie więc jest moim zdaniem dobrze. Także nie raz zdarzał mi się błąd z ruchem postaci. Na przykład jeśli chciałem iść w prawo to postać niby szła, ale się wracała. No i musiałem do skutku wciskać strzałkę w prawo, bo inaczej się nie da. Wcześniej (Bodajże z trzy razy) wyrzucało mnie z serwa i musiałem się logować na konto jeszcze raz i jeszcze raz iść w tą stronę w którą chciałem. Jak na razie takie błędy udało mi się znaleźć. Jeżeli chodzi o walki z potworami lub graczami to jest wielki plus, bo albo możemy pomyśleć nad skryptami i walka zaczyna się automatycznie, albo możemy wybrać walkę Manualną (Opcja odpowiednia dla początkujących w grze. Sam ją nawet wybrałem) i wystarczy tylko się zastanawiać, czy chybimy lub trafimy, czy przegramy lub wygramy, albo może nawet będzie remis. Najlepsza jest kolejka. Wcześniej nie mieliśmy pojęcia czy będzie podwójny cios, czy wszystkie potwory będą atakować. Tutaj wyraźnie widać kiedy jest nasz ruch, a kiedy przeciwnika (Troszkę nie mogłem rozgryźć tego z początku, ale potem się skapłem na czym to polega).

    Co do mechaniki gry to wydaje mi się, że jest pisana w joomli (Głównie mam na myśli prezentację) no i najlepsze jest to, że jeśli po zalogowaniu się na konto i wejście na jakąś stworzoną postać przejdziemy na przykład do zakładki Statystyki to nie ładuje nam się strona tylko wysuwa nam się okno statystyk (Tak przynajmniej ja to mogę opisać)

    Ocena skryptów: 8/10
    Ocena mechaniki gry: 9.5/10
    Ogólna ocena skryptów i mechaniki: 8.5/10



    Ocena główna gry: 9.5/10

    Jak się w czymś pomyliłem to pisać
    Ostatnio edytowane przez RiK ; 19-04-2011 o 17:08

  3. #33
    Co do mechaniki gry to wydaje mi się, że jest pisana w joomli
    Gra działa na autorskim silniku stworzonym od podstaw przez Jacka.
    (Głównie mam na myśli prezentację)
    Masz na myśli edytor WYSIWYG prezentacji? Wykorzystany został TinyMCE.

    W stopce gry, w Autorzy → Oprogramowanie, możesz zobaczyć w oparciu o jakie technologie i rozwiązania powstaje gra.

  4. #34
    Użytkownik
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    3
    Jak wy tak będziecie 1 miasto na 2 miesiące dodawać, to nie wiem czy się w 2 lata uwiniecie. Wogule nie widzę sensu wprowadzać gry w której nic nie jest zrobione, zapowiadaliście ją już cho cho temu. A jak wprowadziliście grę to było tylko 1 miasto, minęło już ponad pół roku od wprowadzenia gry a jest dopiero 3 miasto

    P.S. Proszę się nie obrażać ( za tą wiadomość), to tylko moje drobne sugestie, które musiałem napisać.
    Ostatnio edytowane przez Bednar ; 02-05-2011 o 18:08 Powód: Błąd Językowy

  5. #35

  6. #36
    Lothlórien
    Konto usunięte
    Mnie zastanawiają zmiany w statystykach. Szczęście wpływa tylko na uniki ciosów, czy też magiczne? Czy wojownikowi będzie opłacało się ładować w mp żeby móc wykorzystywać zdolności (leczenia i te nowe)?
    Ostatnio edytowane przez Lothlórien ; 23-05-2011 o 19:51

  7. #37
    Dashi
    Konto usunięte
    Moi koledzy stwierdzili że potworki na samym początku są za mocne


    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ten i poniższe posty zostały wydzielone z tematu: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...sta-poleconych
    ADIHC1

  8. #38
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Cytat Napisał Dashi Zobacz post
    Moi koledzy stwierdzili że potworki na samym początku są za mocne
    sam początek to znaczy? króliki, osy itp?
    Były dość mocno osłabiane jakieś 3-4 tyg temu. Są praktycznie na jeden-dwa ciosy.

  9. #39
    Dashi
    Konto usunięte
    Tak, ale też żaby i grupowe potworki. Jak ktoś ma mały lvl i jest nowy to ma ciężko. Zwłaszcza jak zacznie się magiem to koszty są duże i nieproporcjonalne do zysków. Wielu graczy jest zniechęcanych również przez energie, która odnawia się wolno. Na początku gry mistrz powinien przenosić do specjalnej lokacji gdzie byliby npc i mówiliby oni o statystykach, ekwipunku itd na koniec przenosiłoby nas do mistrza i on robiłby nam test a w zamian dawał trochę złota. Spowodowałoby to że nowy gracz byłby przygotowany do gry i wiedziałby praktycznie o wszystkim.

    Eh odbiegłem trochę od tematu

    @Down
    Może dlatego że po skończeniu się energii gra straciła sens? Brakuje questów na małym poziomie gdyby było ich kilkadziesiąt to gracz by je robił a więc nabrałby ochoty do gry. Pozostaje czekać na edytor do questów i konkurs na quest makerów
    Ostatnio edytowane przez Dashi ; 05-07-2011 o 17:55

  10. #40
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,489
    u mnie większość skończyło na ok. 5 poziomie, z 1/5 przekroczyła 10poziom, z 3 osoby mam na ponad 15 (nie powiem ile z nich pokonało 20lvl)

    do każdego napisałem PW zachęcając do gry, oferując pomoc w statach, fabule. Mówiłem tez że ich dofinansuje po wbiciu 20poziomu (co tam te 20-30k za 10MF, a gracz może sie zmobilizuje do bicia 30poziomu)

    nie rozumiem czemu tylko kilku odpisało na PW, a prawie nikt nie logował się następnego dnia

  11. #41
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Mało kasy to może i było przed zmianami - teraz jest jej pod dostatkiem - za jedną walkę z osą (potworek na 1 hit) można kupić 2 miksy many, dodatkowo miksy lecą z pierwszych potworów bardzo często - praktycznie można ich nie kupować. Już chyba "łatwiej" być nie powinno.
    Trudniej robi się dopiero powyżej 5 lv, ale to już jest czas na to, aby się choć trochę zorientować w mechanice.

    Na początku gry mistrz powinien przenosić do specjalnej lokacji gdzie byliby npc i mówiliby oni o statystykach, ekwipunku itd na koniec przenosiłoby nas do mistrza i on robiłby nam test a w zamian dawał trochę złota. Spowodowałoby to że nowy gracz byłby przygotowany do gry i wiedziałby praktycznie o wszystkim.
    chyba chcesz wszystkich na starcie odstraszyć ;]
    Wiedza powinna być podawana stopniowo i najlepiej przy okazji jakiegoś questa (częściowo jest już to wprowadzone). Zmuszanie nowicjusza do przeczytania od razu o wszystkich aspektach gry na pewno nie jest dobrym rozwiązaniem.

  12. #42
    Dashi
    Konto usunięte
    Mi nie chodzi by to było długie tylko żeby był w stanie rozdać statystyki zdobyte z poziomu. Bo bardzo często dają w statystyki i potem żałują. Wiem że questy są wprowadzane ale wciąż jest ich mało i po energi nie ma co robić

  13. #43
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Cytat Napisał Dashi Zobacz post
    Mi nie chodzi by to było długie tylko żeby był w stanie rozdać statystyki zdobyte z poziomu. Bo bardzo często dają w statystyki i potem żałują. Wiem że questy są wprowadzane ale wciąż jest ich mało i po energi nie ma co robić
    Nie ma więc sensu prawić nowemu graczowi o statystykach (a tym bardziej egzaminować go z tej wiedzy) zanim nie będzie musiał ich rozdawać, bo jest to dla niego czysta abstrakcja. Co innego jakaś podpowiedź w momencie zdobycia 2 poziomu, kiedy faktycznie zabieramy się za pierwsze rozdawanie.

  14. #44
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,489
    po skończeniu energii gra się nie kończy, a większość graczy chyba tak myśli ;]
    nowi wyczerpią energie i już nie wracają do gry

    po energii mozesz obczaic jakies tanie itemki na targu żeby nie kupować w sklepie, opłaca sie na początku gry ;]
    mozesz też połazić i pozwiedzać mapki w poszukiwaniu skrzynek (czasem opłaca sie je zbierać bez energii, nie marnujemy jej np. na króliki)



    wszystkie pomysły z listy bernita mi się podobaja, może po za 5 i 6
    kowal i tak będzie, turnieje też w drodze, nie jest to żadną nowością ;]
    o elementach zręcznościowych, rebusach, zagadkach pisałem już wcześniej, ale nie miałem pomysłu żeby zrobić z nich minigry, fajny pomysł, można by było w zamian za 5pkt. energii otwierać mini grę do czasu wyjścia z niej lub wylogowania się
    Ostatnio edytowane przez Mita bank ; 05-07-2011 o 18:29

  15. #45
    Powyższe kilka postów to off-topic, który wydzieliłem z tego tematu https://forum.mfo3.pl/showthread.php...sta-poleconych

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •