Z tego, co wiem, to jest z mitologii nordyckiej. Całkiem ok.
- - - - - - - - - -
Potworek Unikatowy: Lodowy Szaman
HP: ~20000
MP: ~ 1000
Atak: duży, fizyczny (żeby bił dużo na furii) magiczny, lód 4***
Defy: średnie, równe
Luck: duży
Speed: duży
Używane zdolności:
Leczenie 2 ** - używa na przeciwniku co 20 tur
Niewrażliwość - nadaje nietykalność na 1 turę
Pełne Uleczenie - Leczy do max hp, po skończeniu statusu Nietykalność
Szał *, Szał **, Szał *** - nadaje zdolność furia na 2 turę(*) 3 tury (**) i 4 tury (***). Używa 3 razy w walce, w losowych turach, lecz zachowuje kolejność *, **, ***
Stan skupienia - nadaje skupienie na 5 tur.
Używanie przedmioty: Woda Święcona (bo wrażliwy na zombie) - oczywiście miałby to niżej w skrypcie niż pełne uzdrowienie.
Misktura many 5 - 1 użycie
Mikstura many 4 - 2 użycia
Mikstura many 3 - 3 użycia
Mikstura many 2 - 4 użycia
Mikstura many 1 - 5 użyć
Drop:
Niewrażliwość (1 użycie, max 2 w walce drużynowej, 2 sloty)
Misky Odnowienia 3 i 4
Kamienie
Runy
Osłony Magiczne
Jak zawalczyć?
Podczas expienia na Arcymagach Lodu
Arcymag Lodu:
Staty: ~ 3000 hp
Wszytko inne średnie.
Biłby lodem 4 *
Występowałby tylko 2 grupie x2 (na poziom 81)
W razie co najmniej 2 graczy używa Zamrożenie 2, tak jak unikatowy Lodowy Szaman
Uprzedzając, piszę ten post tutaj, bo nie chcę pisać w 2 tematach, by sobie nie nabijać postów.
Proponuję dodać lokację "Mroczna Krypta". Wejście znajdowałoby się w ukrytym pomieszczeniu w lochach, w Urkaden. Do tego pomieszczenia prowadziłyby schody w dół. Aby dojść dalej należałoby rozwiązać zagadkę logiczną. Byłby to kod z 4 cyfr, umożliwiający wejście do krypty. Trzeba by było rozwiązać kilka działań matematycznych.
Podaj sumę cyfr sumy cyfr iloczynu 1337 x 420. Odpowiedź: 3 (Bo 1337*420 = 561540, 5+6+1+5+4+0 =21, 2+1 =3)
Jak komuś nie chce się liczyć, polecam kalkulator :)
44% z 75. Do wyniku dodać 2, a następnie podzielić przez 7. Odpowiedź: 5 (Bo (44/100*75+2)/7 = (0,44*75+2)/7 = (33+2)/7 = 35/7 = 5)
2 maja. Który to dzień w roku zwykłym? Od najwyższej cyfry odejmij dwie mniejsze. Odpowiedź: 1 (Bo to 153 dzień roku zwykłego. 5 - 3 - 1 = 1)
6*9 - 5*9 Odpowiedź: 9 (Bo 6*9 - 5*9 = 54 - 45 = 9)
Należy napisać te cyfry w kolejności od najmniejszej do największej. Wychodzi 1359.
Po wpisaniu kodu, odblokowujemy lokację "Mroczna Krypta".
Znajdowałyby się tam 2 potwory.
Banshee:
/x1 - poziom 36/x2 - poziom 41/x3 - poziom 46/
~1500hp
MP: na 20 ataków z Pocisku Magicznego 2 *** lub Ognia 2 ***
Defy: Średnie, równe
Średni luck i średni speed.
Drop: Ektoplazma - 5% szansy za 1 eny. Za 40 ektoplazmy można by zamówić u Marachlaka Zdechlaka (nowy NPC, miałby swój kącik w tej lokacji i wytwarzałby unikaty na 35, uzbrojenie zjawy.
Losowo pojawiałby się unikat (globalny, nie za zabijanie mobów).
Shakrilia
Ogień 2 ****, Lód 2 ****
HP: ~9000
MP: ~90000
Całkowicie odporny na wiatr i ziemię oraz topór i buławę. Nie da się jej wziąć z żadnego atrybutu. Podwójny drenaż nie działa na nią.
Speeder, a jednocześnie lucker. Ma średnie defy.
Zdolności:
Klątwa Umarlaka (może też z niej zdropić)
Mega Zatrucie
Mega Leczenie 2 * - tylko wtedy, gdy co najmniej 2 osoby mają zombie.
Zamrożenie - jeśli są co najmniej 2 osoby w teamie.
Eksplozja - jeśłi są co najmniej 2 osoby w teamie.
Dropi odno 2
Kamień
Runa
Klątwa Umarlaka
EQ unikaty na 35, które możne zamówić za ektoplazmę u Marachlaka Zdechlaka
Ostatnio edytowane przez Nattat ; 16-07-2016 o 20:29
Naprawdę Chcesz patrzyć, jakie głupie nazwy wymyśliłem?
https://forum.mfo3.pl/showthread.php...828#post238828 - oczywiście, żeby było fair powinny zostać wprowadzone te zdolności.
Duch A: Otrzymywałby 150% obrażeń z fizyka, ale 50% z magika.
HP: ~ 40k
MP: ~ 1k
Średnie defy, lucker, odporny na wszystkie statusy. Średni speed.
Używałby mikstur MP 5, gdyby miał mniej niż 200MP
Zdolności: Dotyk Cuchnie (Dotyk Śmierci)
Leczenie 2*** - tylko wtedy, gdy mamy zombie
Cios Atrybutu Magicznego (ogień, ziemia, lód, wiatr, zależnie od tego, co mamy na minusie, więc lepiej nabić mniej więcej na 0)
Duch B: Otrzymywałby 50% obrażeń z fizyka, ale 150% z magika.
HP: ~ 40k
MP: ~ 1k
Średnie defy, lucker, odporny na wszystkie statusy. Średni speed.
Używałby mikstur MP 5, gdyby miał mniej niż 200MP
Zdolności:
Pechowa Chmura
Pocisk Atrybutu Fizycznego (miecz, topór, włócznia, buława, zależnie od tego, co jest na minus, więc lepiej nabić na 0)
Oczywiście z tej propozycji, co ją podlinkowałem.
Boss do Nordii lub Azarad.
EDIT: Oboje mieliby mały atak, pocisk Magiczny 4***
Ostatnio edytowane przez Nattat ; 20-07-2016 o 12:37 Powód: Chyba spałem, jak to pisałem...
Merlin
Typ: Boss dodatkowy
Lokacja: Wieża Merlina
Miasto: Kurthus
Profesja: Mag
Statystyki:
Hp-7542-8123
Mp-650
Atak magiczny-duży
Obrona-średnia
Obrona magiczna-średnia
Szczęście-małe
Szybkość-średnia
Ataki:
-Pocisk magiczny 5****
-Ogień 5****
-Lód 5**
-Ziemia 5****
-Wiatr 5**
-W przypadku skończenia MP bardzo słaby atak fizyczny
Zdolności:
-Leczenie 5****
-Leczenie 4*****
-Drenaż *
-Podwójny drenaż ***
-Drenaż szybkości **
-HP pocisk *
-Trujący pocisk ***
-Bryza **
-Niszczący pocisk * (Zadaje 120%maxHP normalnego ataku przeciwnikowi, ale przez swój zasięg zabiera 20%maxHP używającemu, nadaje status zombie na 1 turę oraz zatrucie na 3 tury, limit użyć na walkę:2, koszt MP:165)
-Drenaż statusów * (Zabiera losowy status przeciwnika oraz 25% aktualnego HP i daje rzucającemu, limit użyć na walkę:1, koszt MP:105
Przedmioty:
-Mikstura życia 6,5,4, po 3 szt.
-Mikstura many 6,5,4, po 3 szt.
-Antidotum, 5 szt.
-Rumiankowy okład, 5 szt.
-Mikstura regeneracji, 2 szt.
-Osłona, 2 szt.
-Osłona magiczna, 2 szt.
-Mikstura skupienia, 2 szt.
Nieodporny na statusy:
-Zatrucie, klątwa
Drop:
-Różdżka Merlina (25% szans)
-Kaptur Merlina (20% szans)
-Szata Merlina (15% szans)
-Buty Merlina (20% szans)
-Medalion Merlina (25% szans)
-Magiczny klucz (100% szans, przedmiot do ewentualnego zadania)
Skryptów nie umiem układać, ale może jeszcze dziś dopiszę. Mikstury życia i many 5,6 oraz zdolność leczenie 5,4 są przybliżeniem, nie muszą być dokładnie odwzorowane.
Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 27-07-2016 o 15:17
Drzewiec:
Poziom: 42 (1), 47 (2)
~ 1800 hp
średnie defy, mały speed, duży luck, średni atak (fizyczny bez atr.)
Z drzewców dropiłyby gałęzie. Za 2 gałęzie i 4 orchidee, dostawałoby się 1 niebieski pył.
Dropiłby jeszcze Miecz Matki Natury. Broń na 43. 10% szansy na zadanie dodatkowych obrażeń z dowolnego atrybutu magicznego.
Boss: Driada - pojawiałaby po wbiciu pożeracza na rusałce, rośliniaku i drzewcu. Informowałby o niej NPC Gyner.
Mówiłby:
HP: ~ 9000
MP: 9001
Atak magiczny, średnie obrażenia (Wiatr 2*****)
Duże defy
170 speeda i mało lucka. Odporny na wszystko.
Zdolności:
Leczenie 2 *****
Spowolnienie
Wichura (by nadać klątwę)
Oślepiający Pocisk
Drop:
- Rózga na 43 (Różdżka Driady)
- Zbroja (na 43) z magicznych liści.
- Wichura
- Kamyk (2) lub RUNA!!! (2)
- Odno 1 (1)
- Osłona lub Osłona Magiczna (1)
- Miks speeda (1)
Ostatnio edytowane przez Nattat ; 29-07-2016 o 17:35
Niebieski Królik ( Dostępny w grupach x2, x3, x4 )
Typ: Zwykły Potwór
Lokacja: Zamarznięty Las
Miasto: Nordia
Profesja: Wojownik
Statystyki:
Hp-XXXX-XXXX
Mp-???
Atak magiczny-SŁABY
Obrona-Mocna
Obrona magiczna-średnia
Szczęście-Duże
Szybkość-słaba
Ataki:
-Atak Fizyczny bez atrybutu (Lecz ma 35% szans na zadanie statusu Oszołomienie.
(Oszołomienie- Działa troszeczkę jak Pomylenie+Furia tylko że obniża ataki i ataki magiczne o 20% na 2-6 tur i nadaje nam status pomylenie na 1-4 tury)
Zdolności:
-Lodowy Atak 2*
-Szczęśliwy Cios***
-Cios Króliczka** ( Zadaje 10-15% Większa obrażenia i ma 15% Szans na danie przeciwnikowi statusu Pomylenie na 2 Tury )
Przedmioty:
Mikstura Życia 1 (3 sztuki)
Nie jest odporny na statusy:
Spowolnienie, Furia.
Drop:
1 Królik=
Doświadczenie= 1000
Złoto= 600
Ap= 100
2 Króliki=
Doś= 1300
Złoto= 750
Ap= 150
3 Króliki=
Doś=1500
Złoto= 800
Ap= 175
4 Króliki=
Doś= 1700
Złoto= 950
Ap= 200
Dodatkowo:
Skóra z królika (1,5%/3%/4,5%/6%) Szans od grupy potworów.
Mikstura życia 4
Karta: Lodowy Królik
Grupa x4 by zaburzyła równowagę expienia. Za szybko by sie wbijało lvl. Poza tym w Nordii pojedynczy mobek będzie dawał około 400 xp. Jakby mobek dawał 400, 2 takie dawałyby 1000, a 3 - 1800. Poza ttm napisałeś, że występowałyby w grupach x2, x3 i x4. A niby jest loot dla jednego, a pojedycznych by nie było.
PS. AP dropione to 10% dropionego AP. I co by dawała skóra z królika?
Mały goblin
lvl:~103
Miasto: Scythe
Lokacja: Polana goblinów
Profesja: Wojownik
Typ: Potwór zwykły
Występowanie w grupach: 2,3
Ataki: fizyczny bez atrybutu
Statystyki:
Hp: 2121-2341
Mp: 1040
Atak: Słaby
Obrona: Słaba
Obrona magiczna: Słaba
Szczęście: Średnie
Szybkość: Bardzo duża
Drop XP: do ustalenia
Drop złota: do ustalenia
Drop AP: do ustalenia
Drop przedmiotów: 5% mikstura szybkości, 50% mikstura MP oraz 50% mikstura życia
Jest już goblin, który jest na 18 lvl. Mały goblin byłby na 103 lvl... Nie wiem po co do tak dalekiej przyszłości dawać propozycję, skoro wszystko może się zmienić. Jeszcze co do tego lvla, może tam być na level cap wyższy niż w podanej propozycji.
Do tego to hp. Początkowe moby Devos mają tyle. Każdy by je one hitował.
Poza tym, nie ma nic do zużycia many, więc po co mu ona jest?
Dodam, że codziennie można by było farmić 20 potek speeda i około 200 potek hp i mp. Czyli spory zysk dzienny. Mobek farma.
Ostatnio edytowane przez Nattat ; 06-08-2016 o 19:43
Phantom - potwór unikatowy (dla gracza poziomu 55-60 i większy)
Hp - 60/70/80% większy od gracza ( w zależności od ilości szczęścia- nim więcej szczęścia tym mniej hp ma Phantom )
Atak fizyczny i magiczny bez atrybutu, 10% większa obrona i obrona magiczna od gracza, dużo szczęścia, duży speed
Używa zdolności i zaklęć:
Lód 2 ***
Przyśpieszenie *
Normalizacja ***
Multi-bariera *
Klątwa Phantom'a *** - daje klątwę swojemu przeciwnikowi na 4-6 tur
Wilcze wycie ** - Phantom przyzywa do walki swojego kolegę, którego statystyki są mniejsze od niego o 45% (może 1 użyć)
Dobranoc * - usypia siebie samego na 2 tury lecząc hp i negatywne statusy
Używa przedmiotów:
Mikstura życia 3 i 4
Mikstura many 3
Mobilizacja
Skupienie
Dropi z niego:
Lodowy Pazur
Lodowa Różdżka
Lodowa Szata
Lodowy Hełm
Lodowe Buty
Lodowy Pierścień
Gem Lód
Gem Miecz
Runa
Kamień
Multi-bariera *
Inteligencja:
Gdy gracz zadaje mu hp równe bądź większe od 600 nakłada sobie multi-barierę
Używa Klątwy Phantoma gdy gracz ma 70-100% mp
Jeśli ma 50% HP używa zdolności Wilcze wycie
Jeśli ma minimalną ilość HP używa zdolność Dobranoc
Gdy gracz nie ma nietykalności i ma 3 bądź więcej statusów używa zdolności Normalizacja, a gdy gracz ma lvl < 60 używa normalizacji jak ma 2 lub więcej statusów
W pierwszej turze używa zdolności przyśpieszenie
Gdy gracz nie ma status obrona/obrona magiczna używa mobilizacji/skupienia
Atakuje z lodu i z miecza
Wyglądu w "stylu" mfo nie umiałem znaleźć, jednakże pomysł na wygląd phantom'a użyłem z innej gry
https://i.giphy.com/26gJy5swExLpc0pfq.gif
Ostatnio edytowane przez PatrioPL ; 11-08-2016 o 15:07
Atom Energii
Potwór unikatowy
HP: 10000 - 12000
Duży atak magiczny, bardzo słaby atak fizyczny, duża obrona magiczna, mała fizyczna, normalne szczęście, średni speed.
Atak fizyczny bez atrybutu.
Używa zdolności i zaklęć:
Pocisk Magiczny 3 ***
Przechwycenie Magii **
Porażenie **
Normalizacja **
Klątwa Elektroda ***
Gniewny Pocisk *
Kula Piorunów **
Pocisk Czterech Żywiołów ***
Bryza *
Używa przedmiotów:
Mikstura Skupienia
Osłona Fiz\Mag
Mikstura Szybkości
Wypada z niego:
Mikstura Regeneracji
Mikstura Odnowienia 3
Porażenie
Kula Piorunów
Normalizacja
Energizująca Różdżka - Podczas rzucania zaklęć posiada 10% na nałożenie przeciwnikowi statusu Paraliż na 2 tury.
Hełm Energii - Nadaje auto-status Skupienie na 2 tury.
Zbroja Mrocznej Energii - Nadaje auto-status Bariera Magiczna na 4 tury
Energiczne Buty - Nadają auto-status Przyśpieszenie na 3 tury
Bransoleta Piorunów - Wzmacnia atak magiczny i fizyczny o 10%, ale za każdy atak traci się o 5 MP więcej.
Info zdolności:
Przechwycenie Magii - Osłabia nasz atak, przy czym umacnia swój
Klątwa Elektroda - Atak Magiczny na wszystkich przeciwników. Nadaje statusy Klątwa, Ślepota, Paraliż na 3 tury ( 60%\70%\80% trafienia)
Pocisk Czterech Żywiołów - Atak magiczny o atrybutach wszystkich żywiołów.
Ostatnio edytowane przez Candence ; 24-08-2016 o 15:17