Tutorial ;d jakaś próbna walka pvp i tvt z npc, wrzucić to do samouczka ;d
Tak
Nie
Tutorial ;d jakaś próbna walka pvp i tvt z npc, wrzucić to do samouczka ;d
Mi się wydaje, że iś powinny być tylko na max lvl, ponieważ zostały one stworzone by ludzie wbijali poziom.
Czyli gdyby złączyć w całość :
1. Arena drużynowa działająca na zasadach, gdy przynajmniej 2 członków drużyny jest online, ma prawo zapisać swoją drużynę na arenę (oczywiście trzeba również jakiś przedział poziomowy zrobić typu maksymalna różnica lvl może wynosić 5 zliczając wszystkich graczy. Możliwość zapisania na arenę swoją drużynę proponuję od przynajmniej 30 lvl, bo nie sądzę, by poniżej opłacało się)
2. Arena treningowa oczywiście o nic, między członkami drużyny, swobodne używanie wszystkich mikstur, koszt tylko energii, oczywiście warianty walk dowolne, 3v1, 4v1, 2v2 itp
3. Wprowadzić nagrody za zdobycie jakiejś ilości rankingu, drużyna zdobędzie x ranku, każdy członek drużyny dostaje coś tam, oczywiście im więcej rankingu tym nagrody powinny być lepsze, nagrody za aktywność dzienną, tygodniową oraz specjalną miesięczną dla najlepszej drużyny w danym momencie.
4. Wprowadzenie rankingu drużyn, medali. Za utrzymanie się np. w top 10 członkowie drużyny również mogliby otrzymywać żetony no i również ranking w ciągu 24h, medal i też jakaś drobna nagroda (w pvp myślę, że za te rankingi 24h też można by wprowadzić drobne nagrody)
5. Możliwość w pojedynkach drużynowych ustalania stawki golda, wystawiania itemów przez drużyny (uzbrojenia, gemów i choćby nawet mikstur)
6. Wprowadzenie samouczka w walkach pvp i tvt, za którego stopniowe przechodzenie również dostawałoby się nagrody by zachęcić nowych graczy do przechodzenia go, na koniec nawet jakaś nagroda specjalna. Tutorial, czyli walka pvp z npc jak i walka tvt z npc, włączyć to w część samouczka.
7. Za wygranie walki tvt lub przegranie dany gracz dostawałby lub tracił ''punkty osobiste'', aktualnie jest, że gracz jak odchodzi z drużyny zabiera jakiś tam % całego rankingu drużyny, a tak to ile gracz zdobył dla drużyny pkt, tyle by ich również zabrał, np stoczył 2 walki 2v2 w których ogółem drużyna zdobyła powiedzmy 20 pkt, gracz punktów osobistych łącznie zgarnął ich 10, czyli gdyby odszedł z drużyny, zabrałby ich ze sobą 10. Udział pkt w każdej walce byłby taki sam, np w walkach 4v4 gdzie stawka to 20 rankingu, czyli po wygranej walce drużyna zdobywa 20 pkt, a każdy gracz po 5 a przeciwna drużyna traci 20 pkt a każdy u niej gracz po 5 pkt. Ranking drużyny mógłby być obliczany na podstawie dodawania punktów osobistych każdego członka drużyny. Stawki zależałyby oczywiście od różnicy punktów rankingowych drużyn. Zwiększenie limitu do drużyn byłoby fajnie gdyby 8 slotów, byłoby to bardzo wygodne dla wszystkich wariantów choćby i treningu. Pkt osobiste oczywiście otrzymują gracze, którzy brali udział w walce.
8. Raporty z areny treningowej mogłyby być dodawane do nowej specjalnej zakładki ''Trening''. Raporty najlepiej by było gdyby miała dostępność do nich tylko sama drużyna.
9. Możliwość wgl oglądania bójek, walk na żywo tak jak na iś a przynajmniej oglądanie walk członków drużyny.
10. Rozszerzyć bardziej iś, proponuję by były częściej lub wreszcie jakieś turnieje tvt zacząć organizować.
11. Szef drużyny może wrzucić małą ikonkę (np. 16x16) reprezentującą drużynę, byłaby ona widoczna obok nazwy drużyny.
Ostatnio edytowane przez Magician ; 18-08-2015 o 16:01
Ja bym to tak widziała
2 rodzaje punktów: punkty tvt postaci i tvt drużyny
2 rodzaje areny(?) Treningowa i zwykła
Punkty tvt postaci: postać dostaje za każdą wygraną walkę tvt 3pkt za przegraną traci 1 pkt. Za każde 10 pkt dostaje jakiś upominek (można dodać że np jak osiągnie 100pkt to dostawać będzie lepsze bonusy). Za utrzymanie miejsca dostaje żetony.
Punkty tvt drużyny: drużyna dostaje pkt za walki bójkowe i pojedynki oraz arenę. Za miejsca oraz progi dostanie coś do "budowania gildii" Póki nie ma gildii żetony i gold dla członków którzy byli w teamie przez cały tydzień zawsze X na głowę nie zależnie od ilości osób.
Zapisy na arenę:
1) Indywidualne - dostaje się tylko pkt postaci jak zbierze się 8 osób system losuje strony i walczą
2) Zapisz team- 2 lub więcej osób online zapisuje je szef lub vice szef. Drużyna walczy z dobranym teamem lub losową grupką graczy. Członkowe dostają wtedy pkt postaci i pkt drużynowe.
Treningowa darmowa nie licząc 1 pkt eny za walkę.
Pewnie do poprawy i lepiej się sprawdzi jak wejdą gildie... Ale może teraz też da się coś z tego uskrobać.
[SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...
Wszystko to co dotyczy ELO i powiązanych rzeczy docelowo ma być też do drużyn (arena, rangi, bonusy) - po weryfikacji, czy to w ogóle dobrze sprawuje się chociaż na 1v1. W TvT dochodzi kolejna warstwa skomplikowania, szereg różnych niuansów, przypadków do obsłużenia.
moglibyście już dodać gildie tzn dodać większą ilość graczy w jednym teamie a potem te areny rangi i bonusy jak piszesz :V
Podrzucam kilka kwestii fundamentalnych od których mógłby powstać zalążek dokumentacji.
Załóżmy, ze każda drużyna (gildia) podobnie jak obecnie gracz, ma swój rank oparty o ELO i są ligi itp.
Podstawowa kwestia to czy ten rank powinien być bardziej "przyczepiony do drużyny" czy "iść za graczem". Czy gracz pracuje głównie na wynik drużyny czy dla siebie (mój wynik w walkach TvT), a dla gildii niejako przy okazji. Czy wynik gildii to pochodna wyników indywidualnych graczy czy nie. Czy gracz odchodząc zabiera drużynie swój dorobek czy dorobek zostaje zawsze "w firmie".
Obecnie drużyny są tworami bardzo niestabilnymi. Powiększenie ich do gildii i przyczepienie ranku do tego bytu mogło by uczynić je czymś bardziej trwałym.
A teraz np takie kwestie jak rankingowość walki TvT:
1) czy wymagana jest równa liczba walczących po obu stronach
2) czy wymagane jest, aby cała strona walki była w jednej drużynie (gildii). W przypadku mieszania gildii jak to rozliczać.
3) jakie wymagania lv (jakie dopuszczalne różnice w teamach), aby uznać że o ranking
4) czy możliwe są duże i jak duże różnice levelowe w ramach jednej drużyny/strony walki
5) limity walk o rank pomiędzy dwiema gildiami (w przypadku dopuszczenia mieszańców raczej nie do ogarnięcia)
Jak to już będzie opracowane w szczegółach, to można przyjąć podobnie jak w PvP, że każda walka rankingowa TvT daje żetony, są bonusy tygodniowe w zależności od rangi itp.
====
Jak konkretnie miało by wyglądać zapisywanie na walkę - kto/co o tym decyduje, którzy gracze z gildii akurat mają walczyć. W przypadku jakiegokolwiek losowego doboru osób z różnych gildii (lub bez gildii) z miejsca mamy problemy, bo nie da się wymusić na kimś "dobrej gry" jak on tego nie chce. Jeśli wszyscy są z tej samej gildii, to sytuacja jest prosta - w przypadku słabego zaangażowania/działania na szkodę - wypad z gildii.
Można by zaimplementować NPC, który by nam zlecał zabicie graczy. Nie konkretnych, ale na przykład zadanie: "wygraj 3 walki na arenie" lub "Rozpocznij i wygraj bójkę". I za to by dawał żetony i unikaty.
Oczywiście z każdym kolejnym zadaniem wyzwania były by coraz trudniejsze, ale i nagrody adekwatne do stopnia trudności. Dla przykładu: "Wygraj 5 walk na arenie / bójek pod rząd"
Teraz takie pytanie i sugestia jednocześnie:
Nie można by podzielić graczy na dwie frakcje, które tylko walcząc pomiędzy sobą, zdobywały by rank a walki z "sojusznikami" były by jakoś inaczej (mniej) premiowane i traktowane bardziej jako trening?
Ostatnio edytowane przez Nuta ; 18-08-2015 o 18:18
Pkt rang: Odchodząc zostawiamy pkt w team. Jeśli nas wywalą pkt przepadają. Jeśli członek teamu jest nieaktywny dłuższy czas np od 1-2 miesięcy system sam go usuwa, ale pkt zostają w teamie(oprócz multipunktów;p).
Punkty można dostać za każdą walkę niekoniecznie teamową. Suma pkt poszczególnych osób liczy się do całości rank, walczący dostają trochę żetonów. Inne nagrody dzielone między graczy według zasług.
Jeśli walka jest gildiowa gracze uczestniczący powinni dostawać więcej żetonów.
Jeśli ktoś nie ma teamu dostaje tylko żetony za potki (lub połowę żetonów jak przegra) i mały bonus za wygraną... jeśli jest dość aktywny kolejny mały bonus tygodniowy. Nie zbiera pkt.
1) Tak
2) Pkt tylko dla gildii (stała stawka) + żetony dla walczących z gildii (więcej niż jakby walczyli osobno). Mieszani jw.
3) Maksymalna różnica lev między graczami +/- 4
4) Myślę że też 4 lev między maksymalnym, a minimalnym lev
5) Zawsze tyle samo pkt. (nie ma tak dużo walczących tvt)
Zapis przez szefa. Kto aktywny i ma z kim walczyć (inna gildia czy mieszańce) ten do walki. Gildie mają pierwszeństwo w tvt na arenie. Jeśli są tylko 2-3 osoby można przyjąć lub odrzucić walkę. Jeśli 4 lub więcej osób w gildii obowiązkowa walka jeśli mają na tyle osób na arenie.
Proponuje raz na jakiś czas zrobić wielkie rozdanie nagród i wyzerowanie rank.
Ostatnio edytowane przez NieZabijajMnie ; 18-08-2015 o 18:28
[SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...
Mam taki pomysł żeby w Wiekowym Lesie zrobić jakąś bójkownie dla mniejszych lvl co wy na to?
Takich tematów chyba nie było :P Więc zaproponuje
Jestem za