Strona 437 z 1160 PierwszyPierwszy ... 337387427435436437438439447487537937 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 6,541 do 6,555 z 17390

Temat: [ Pytania ]

  1. #6541
    Użytkownik Avatar proskiler
    Dołączył
    16-07-2013
    Postów
    632
    Ustaw sobie, że bije najmniejsze hp, a przy czeku daj przeciwna drużyna->najniższe hp%=100

  2. #6542
    Carpe Diem
    Konto usunięte
    Ile dokładnie czasu mineło od prowadzenia Devos?

  3. #6543
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    570
    Cytat Napisał Carpe Diem Zobacz post
    Ile dokładnie czasu mineło od prowadzenia Devos?
    Na ten moment jest to dokładnie 519 dni 13 godzin i 28 minut.

  4. #6544
    sebios
    Konto usunięte
    Jakie jest najlepsze uzbrojenie na 60 lvl?

  5. #6545
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,080
    Cytat Napisał sebon Zobacz post
    Jakie jest najlepsze uzbrojenie na 60 lvl?
    Nie ma. Zależy też do czego potrzebne. Na przykład przeciwko bijącym z fizyka - set olbrzyma, a do magicznych obrażeń - jaszczura.

    Tutaj https://forum.mfo3.pl/forumdisplay.php?85-Uzbrojenie możesz sprawdzić, co wg Ciebie jest najlepsze i co najbardziej będzie Ci pasowało.

  6. #6546
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,242
    Do czego służy zakładka Archiwum w zdolnościach?

  7. #6547
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,829
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    Do czego służy zakładka Archiwum w zdolnościach?
    Jeszcze do niczego, w przyszłości będą tam stare zdolności.
    Trzeba będzie zwiększyć koszt np. Trującego pocisku. Kosztuje on 20mp, kiedy zaklęcia na 80lv będą kosztować 40mp. Do archiwum trafi trujący pocisk, a może powstanie trujący pocisk 2

  8. #6548
    Głównie chodzi o zdolności TvT. Przez istnienie ślepej furiinie można wprowadzić innej zdolności z twardym cc. Bo 2 turowe combosy sa zazwyczaj zabojcze

  9. #6549
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Głównie chodzi o zdolności TvT. Przez istnienie ślepej furiinie można wprowadzić innej zdolności z twardym cc. Bo 2 turowe combosy sa zazwyczaj zabojcze
    Aha

  10. #6550
    fatal janusz
    Konto usunięte
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Aha
    crowd control

    google -> 'hard cc'

  11. #6551
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,293
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Głównie chodzi o zdolności TvT. Przez istnienie ślepej furiinie można wprowadzić innej zdolności z twardym cc. Bo 2 turowe combosy sa zazwyczaj zabojcze
    to nie można zrobić odgórnego ograniczenia na hard cc? w sensie, że np. dodać im znaczek w kształcie gwiazdki i pod gwiazdką opis, że można mieć założoną tylko jedną z tych zdolności itp.

  12. #6552
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Chyba się nie da zrobić takich zależności, a jak się da, to pewnie będzie przy tym milion błędów.
    Naturalnym jest wyrzucanie starych zabawek jak się zużyją nie? :d Już jest archiwum i działa (no, ciężko tutaj o niedziałanie, ale wciąż jest to dobre rozwiązanie, tym bardziej, że zdolności ze starszych przedziałów zaburzają balans w nowych upkach)

  13. #6553
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,293
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    Chyba się nie da zrobić takich zależności, a jak się da, to pewnie będzie przy tym milion błędów.
    Naturalnym jest wyrzucanie starych zabawek jak się zużyją nie? :d Już jest archiwum i działa (no, ciężko tutaj o niedziałanie, ale wciąż jest to dobre rozwiązanie, tym bardziej, że zdolności ze starszych przedziałów zaburzają balans w nowych upkach)
    cóż, no dobra, ale idąc tym tokiem myślenia zróbmy drenaż 2, o statach obecnego drenażu, a drenażowi 1 obniżmy cenę mp, bo jest kompletnie nieopłacalny na niższych levlach(cena zbyt duża w stosunku do efektu). Woj wywala całą manę, często nie trafia, a i tak mu to nie daje jakiejś niesamowitej przewagi na 10tym poziomie.

  14. #6554
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Będzie albo tak jak piszesz - <zdolność> 2 albo uzależnienie kosztu mp zdolności od poziomu używającego.

  15. #6555
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,242
    Dlaczego NPC na arenie Devos przy podobnym poziomie życia, co w poprzednich walkach czasem się leczą, a czasem nie? Czy to ma związek z jakimś warunkiem dobijania?

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •