Strona 81 z 107 PierwszyPierwszy ... 3171798081828391 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,201 do 1,215 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1201
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Candence Zobacz post
    Mam propozycje nowej zdolności.
    Surprise Status.
    Są 3 opcje (nie wiem która najlepsza):
    1. Nadaje losowy pozytywny status na 5 tur (Bariera, Regeneracja itp.)
    2. Nadaje przeciwnikowi losowy negatywny status na 3 tury (Zatrucie, Ślepota itp)
    LUB 3. Nadaje przeciwnikowi lub graczowi losowy neutralny status (Furia, Nietykalność)

    Proponuję, żeby zdolność była przeznaczona dla wyższych lvl lub żeby nie nadawała ona statusów przyśpieszenie, spowolnienie, mobilizacja, skupienie
    a) furia jest negatywna, nie neutralna, poczytaj sb w odpowiednim temacie
    b) pomylenie na 3 tury w walce z magiem=dead

  2. #1202
    Użytkownik
    Dołączył
    27-11-2015
    Postów
    54
    Teraz powinno być ok

  3. #1203
    Użytkownik
    Dołączył
    27-11-2015
    Postów
    54

    Rozproszenie

    Propozycja statusu Rozproszenie
    Rozproszenie- Powoduje brak kontroli nad postacią. Obniża atak magiczny o 50%
    To to samo co pomylenie, tyle że posiadacz statusu musi być magiem. W przeciwnym razie gracz nie zostaje trafiony statusem LUB status automatycznie przemienia się w pomylenie (jeżeli jednak wojownik posiada zaklęcia, zostaje trafiony Rozproszeniem.

  4. #1204
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Candence Zobacz post
    Propozycja statusu Rozproszenie
    Rozproszenie- Powoduje brak kontroli nad postacią. Obniża atak magiczny o 50%
    To to samo co pomylenie, tyle że posiadacz statusu musi być magiem. W przeciwnym razie gracz nie zostaje trafiony statusem LUB status automatycznie przemienia się w pomylenie (jeżeli jednak wojownik posiada zaklęcia, zostaje trafiony Rozproszeniem.
    masz szpecjalny temat na takie propozycje
    było wiele razy
    raczej nie przejdzie

  5. #1205
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Po co taki status, jeśli już jest pomylenie? I po co ma obniżać atak magiczny, jeśli powodowałoby to, co pomylenie. I po *** wojowi zaklęcia? Nie potrzeba takiego statusu.

  6. #1206
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Zaklęcia dla maga na 10 poziom:
    Sloty: 1
    MP: Tyle, ile najlepsze zaklęcie na jego lvl.
    Limit użyć: Tyle ile Ciosy Atrybutu Magicznego (Ognia, Lodu, Wiatru, Ziemi)

    Byłyby to:

    Pocisk Topora
    Pocisk Miecza
    Pocisk Buławy
    Pocisk Włóczni

    Zwyczajny pocisk, ale zadaje fizyczne obrażenia o danym atrybucie. Tak, jak woj ma Cios Lodu, Cios Ziemi, Cios Ognia i Cios Wiatru, mag miałby takie zdolności.

  7. #1207
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    Furia jest neutralna, bo zwiększa obrażenia (pozytywne) kosztem braku kontroli nad postacią (negatywne).
    polecam poczytać temat z statusami

  8. #1208
    Użytkownik Avatar PlayMaster
    Dołączył
    29-12-2015
    Postów
    124
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    I co z tego? Baggy nie wie, o czym mówi, poza tym poradnik chyba jest z czasów, kiedy postać na furii mogła też atakować członków swojej drużyny (czyli za czasów bójek w wiekowym lesie, haha)
    Zwiększa obrażenia - Prawda, ale co z tego jeśli jest sie magiem? Moim zdaniem do negatywnych sie zalicza, neutral by byl gdyby tez zadawalo wieksze obr z magii

  9. #1209
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    378
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Zaklęcia dla maga na 10 poziom:
    Sloty: 1
    MP: Tyle, ile najlepsze zaklęcie na jego lvl.
    Limit użyć: Tyle ile Ciosy Atrybutu Magicznego (Ognia, Lodu, Wiatru, Ziemi)

    Byłyby to:

    Pocisk Topora
    Pocisk Miecza
    Pocisk Buławy
    Pocisk Włóczni

    Zwyczajny pocisk, ale zadaje fizyczne obrażenia o danym atrybucie. Tak, jak woj ma Cios Lodu, Cios Ziemi, Cios Ognia i Cios Wiatru, mag miałby takie zdolności.
    mag miałby zbyt dużą przewagę,znowu

  10. #1210
    Użytkownik Avatar JaProTyDno
    Dołączył
    04-06-2016
    Postów
    194
    Cytat Napisał PlaTyNoWy Zobacz post
    mag miałby zbyt dużą przewagę,znowu
    Z jakiej racji?

  11. #1211
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Cytat Napisał JaProTyDno Zobacz post
    Z jakiej racji?
    Ano z takiej, ze to byłoby coś jak kłujacy pocisk.

  12. #1212
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,086
    Cytat Napisał Your Nightmare Zobacz post
    Ano z takiej, ze to byłoby coś jak kłujacy pocisk.
    Nie, woj ma cios ognia, lodu itp. Mag miałby takie. A nie mogłyby krytować, ciosy woja mogą. Skoro nie mogą być, bo byłyby op, należy usunąć Cios lodu, ognia, ziemi i wiatru. Na te ciosy nie narzekacie, ale dlatego iż jestem randomem, moja propozycja nie może przejść. Gdyby admini to wprowadzili, wątpię, abyście się z tym sprzeczali.

    Chociaż tak, masz rację, zwracam honor. Ale i tak uważam, że możnaby było je wprowadzić, dodając coś na high level dla woj, coś xo mije dmg magiczny. A tak to low lvle by mogły czegos uzywac
    Ostatnio edytowane przez Nattat ; 05-08-2016 o 13:54

  13. #1213
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Nie, woj ma cios ognia, lodu itp. Mag miałby takie. A nie mogłyby krytować, ciosy woja mogą. Skoro nie mogą być, bo byłyby op, należy usunąć Cios lodu, ognia, ziemi i wiatru. Na te ciosy nie narzekacie, ale dlatego iż jestem randomem, moja propozycja nie może przejść. Gdyby admini to wprowadzili, wątpię, abyście się z tym sprzeczali.
    Ale mag ma dużo innych zdolności, ta byłaby zupełnie zbędna

  14. #1214
    Bąblowiec pląsający
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Nie, woj ma cios ognia, lodu itp. Mag miałby takie. A nie mogłyby krytować, ciosy woja mogą. Skoro nie mogą być, bo byłyby op, należy usunąć Cios lodu, ognia, ziemi i wiatru. Na te ciosy nie narzekacie, ale dlatego iż jestem randomem, moja propozycja nie może przejść. Gdyby admini to wprowadzili, wątpię, abyście się z tym sprzeczali.
    Ale mag może bić 2 atrami + pocisk. Te ciosy specjalne dla woja (i tylko dla woja) są, by też móc mieć parę atrów.

  15. #1215
    Użytkownik Avatar JaProTyDno
    Dołączył
    04-06-2016
    Postów
    194
    Cytat Napisał herbatoholik Zobacz post
    Ale mag może bić 2 atrami + pocisk. Te ciosy specjalne dla woja (i tylko dla woja) są, by też móc mieć parę atrów.
    Faktycznie macie rację.Leci repu. Ktoś chociaż wytłumaczył, a nie typu '' za duza przewaga maga ''

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •