Jako, że w Urkaden nudy i praktycznie nic tam nie ma można by było dodać nową lokację; Świątynię Zapomnienia (nie jestem dobry w wymyślaniu nazw).
Znalazłyby się w niej potwory, tj.
Ghul (x1 - poziom 31, x2 - Poziom 36, x3- Poziom 41)
HP: 1100 - 1200
Atak: Średni, obrażenia fizyczne (bez atrybytu)
Obrona: Niska
Obrona Magiczna: Niska
Szybkość: Wysoka
Szczęście: Średnie
Zdolność: Zombie Atak
Drop (oprócz expa i golda): Ręka Ghula
Broń na poziom 32 (bez atrybutu)
Boss: Lisz (na poziom 33-36)
HP: 6550 - 7150
Atak: Średni (magiczny, Ogień***)
Obrona: Średnia
Obrona Magiczna: Średnia
Szybkość: Wysoka
Szczęście: Średnie
Zdolności:
Normalizacja - w przypadku 2 lub więcej pozytywnych statusów.
Zombie - Gdy gracz ma mniej niż 700 HP
Leczenie 1***** - w przypadku, gdy gracz ma zombie
Drenaż - gdy gracz ma co najmniej 90% HP
Można go zatruć, ale wtedy użyje Antidotum (nie będę niżej pisać)
Używa osłon i osłon magicznych (zależnie od profesji gracza). Używa kamieni, gdy gracz ma osłonę magiczną.
Loot (oprócz xp i golda):
Kostur Lisza (Unikat na 35)
Korona z Kości (Unikat na 34) - ogólnie ma to być set bardziej pod tanka, jeśli można, jak nie to coś innego (jeśli przejdzie, w co wątpię)
Szata Szkieleta (Unikat na 35)
Nagolenniki Lisza (Unikat na 33)
Pierścień Umarlaka (Unikat na 33)
2x Kamień
2x Runa Magii
1x mikstura regeneracji
1x Odno 2
Po pokonaniu Lisza będzie można walczyć z Nekromantami.
Nekromanta x1 - na poziom 34
Nekromanta x2 - na poziom 38
Nekromanta x3 - na poziom 43
Atakuje Pociskiem Magicznym (niemałe, ale nieduże obrażenia), 1200 - 1300 HP, średnie obrony, szybki i ma małe szczęście
Zdolności:
Zombie
Używa Leczenia 1****, gdy przeciwnik ma Zombie
Ma szansę na drop Wody Święconej i mikstury życia 2
Denol nie czytaj tego błagam Cię
Ostatnio edytowane przez Nattat ; 04-11-2022 o 21:55
Kolejna świetna propozycja (Randomowy Gracz: Jak ta propozycja jest świetna, to ja jestem prezydentem Polski) przeciwnika.
Do Lochów Ukradnę (w Komnacie Minotaura) mógłby (chociaż nie musi, ale miło by było) znaleźć się przeciwnik: Pełzacz
HP: 1100 - 1300
Atak fizyczny; średnie obrażenia o atrybucie Włóczni
Defy niskie, oba równe.
Dość szybki oraz posiadający znaczną ilość szczęścia.
Zdolność:
Trujący Atak
Drop: exp, gold, antidotum, (10% szansy na drop) plaster (1% szansy, usuwałby status Krwawienie)
Pojawiałyby się w grupach x2 (na 37 lvl) i x3 (na 42 lvl)
Z szansą 1% przy grupie x2 i 1.5% przy grupie x3 pojawiałby się unikat, Pełzacz Albinos
- Około 9k hp
- Atak fizyczny, duże obrażenia o atrybucie włóczni
- Defy średnie
- Szybki
- Średnio szczęśliwy
- Niewrażliwy na debuffy, oprócz paraliżu i zatrucia.
- W przypadku paraliżu atakowałby runami (tak, żeby było trudniej dla nieprzygotowanych, jak ja)
- W przypadku zatrucia używa Kuracji.
Zdolności:
Przebijający Cios - zadawałby obrażenia = poziom gracza * 15 oraz miałby 80% szansy na nałożenie statusu krwawienie* na 3 tury.
Mega Zatrucie - tylko, gdy są 2 osoby (lub więcej) w walce.
Leczenie 2 - 3* (2x w walce), gdy jego hp wynosi mniej niż 1000 lub w przypadku posiadania przez przeciwnika statusu Zombie.
Śmierdzący Dotyk (czyli Dotyk Śmierci) - wiadomo
Niewrażliwość Pajęczaka - Nietykalność na 3 tury. 2 użycia. Używa w przypadku dubla. Podczas tego, używa kamieni lub run.
Arachnofobia - Nadaje przeciwnikowi status Strach** na 3 tury. 1 użycie w walce. Tylko w przypadku uderzenia 800 + (dmg z zatrucia też się zalicza)
Polecam sparaliżować i nadać zatrucie.
Drop:
- Trujący Atak
- Paznokieć Pełzacza, unikat na 35 poziom, włócznia (Randomowy Gracz: Świetna nazwa broni. Nie jestem aż tak kreatywny by wymyślić lepszą)
- Przeczekanie
Krwawienie* - Blokuje leczenie oraz sprawia, że przeciwnik traci 15% zdrowia co turę. Zdejmowalny przez Plaster.
Strach** - Postać może robić wszystko, co chce oprócz atakowania przeciwnika, który nałożył ten status.
PS tam, gdzie jest Przeklęta Nimfa, można by było dać za nią lokację dostępną dopiero po ubiciu jej z Ognikami x3.
Czekam na krytykę.
Ostatnio edytowane przez Nattat ; 23-05-2016 o 19:51 Powód: Nawias w złym miejscu
propozycja spoko ale myśle że można by coś lepszego wyciągnąć ze świata robali
np. modliszka
bardzo dużo szybkości
atak: wysoki o atrybucie włóczni
mało obron
na żaden negatywny status odporny
mini w nowej lokacji : tropikalny las: byłaby na rozdzieleniu dróg eliar i jeziora lewitującyh tam na tej górce
czekam na krytyke (jak we wszystkich moich propozycjachdlaczego ? )
uszanowanie (wyrazy szacunku dla graczy dorosłych)
harry pot
Propozycja ogólnie w porządku, ale te Statusy powinny się koniecznie pojawić w grze
Tylko na krwawieniu może tylko 5% utraty zdrowia bo 15% + zatrucie + zombie i regeneracja = 35% więc wesoło w takiej sytuacji to by nie było (nawet jakby krwawienie blokowało regenerację to zostaje te 25%)
A strach mógłby być dość ciężki do zaprogramowania (chyba że miałby go tylko ten Uni, co nie ma sensu) ale spokojnie mógłby po prostu blokować akcje na przeciwnej dróżynie.
No a do samego uni to zamiast tego Paznokcia, dałbym mu zwoje zdolności; Zranienie (fizyczny, bez atrybutu, nakłada krwawienie) i Przerażenie (nakłada Strach, ciekawy byłby jako obszarówka)
i skoro Pełzacze dropią Plaster (do średniowiecznego klimatu gry bardziej pasowałby bandaż, ale to też ok) to powinny też móc nałożyć krwawienie.
A reszta wszystko spoko![]()
Wilkołak
Grafika: https://imgur.com/H4JhiBO
Typ: MiniBoss
HP: ok.-7000-8000
MP: 200
Opis: Taki bardziej speeder
Atak fizyczny bez atrybutu
Zdolności:
Drapnięcie *** (po trafieniu daje nam status pomylenie)
Trujący atak ***
Mega drenaż *
Leczenie 1 *****
Precyzja ***
Krytyczny Cios ***
Pewna Śmierć * ( może zabić nas na hita ok 1% szans na trafienie )
Przedmioty:
Mobilizacja
Lokalizacja: Wilcza Grota ( tam gdzie są wilkina samotnym wzgórzu )
Loot:
Pazury Wilczej Potęgi ( obrażenia 202 mp 6 atak 28 celność +10% poziom: 20 UNIKAT ) https://imgur.com/jQt0qO5
Obronny Czepek ( Obrona 32 obrona mag 19 Celność +25% poziom: 20 UNIKAT ) https://imgur.com/luA6inK
Wilcza zbroja ( Obrona 29 speed 17 Uniki +10% Obrona mag 10 poziom: 21 UNIKAT ) https://imgur.com/EKpaOTb
Łapy szybkości ( Szybkość 39 szczęście 12 daje status precyzja na 4 tury poziom : 20 UNIKAT ) https://imgur.com/gEMrZiU
Amulet Wilcze Potęgi ( Pomylenie +25% szczescie 12 atak 6 daje status bariera na 4 tury poziom: 20 UNIKAT ) https://imgur.com/5LBRGLL
Precyzja
Krytyczny Cios
Mobilizacja
Mikstura Odnowienia 1
Trujący atak
Ostatnio edytowane przez Kyuubi ; 08-06-2016 o 20:22 Powód: Bo zapomniałem grafiki XD
Mam kilka pomysłów na nowych przeciwników, które nie muszą przejść albo chociaż przeszłyby niektóre z nich... ale zawsze byłyby jakimś urozmaiceniem.
Na przydkład dlatego, że w tym miejscu jest już dużo mobów (i tak uważam, że najlepiej by było z wielką ilością contentu itp.)
Złodziej
Pojedynczy - poziom 18
W grupie x2 - poziom 21
Miałyby około 700 HP.
Biłyby niewiele mniej niż bandyci, ale używaliby zdolności Drenaż. Atrybut: Miecz (bo Gomez bije z włóczni. Podobnie z trollami (buława) i Minotaurem (topór))
Ich obrony byłyby dość duże, lecz byliby pechowcami. (mało szczęścia)
Średnia szybkość.
Występowanie: W okolicach występowania bandytów.
Brązowa Poczwara (Randomowy Gracz: Kreatywne. Skoro jest już zielona poczwara, która bije z wiatru i z fizyka, możnaby dać brązową poczwarę, bijącą z ziemi i fizyka!)
Pojedyncza - poziom 46
W grupie x2 - poziom 51
HP: około 1850
Silny atak, słaba obrona (magiczna też)
Szybka, a jednocześnie posiadająca sporą ilość szczęścia.
Występowanie: Nie mam pomysłu, może jakaś nowa lokacja obok wichrowych wzgórz. Jakieś bagno?
Pirat
Pojedynczy - Poziom 61
W grupie x2 - Poziom 65
W grupie x3 - Poziom 69
HP: Około 2200
Atak fizyczny, miecz. Średnie obrażenia, obrony i szczęście.
Powolny.
Występowanie: Nie zaszedłem za daleko, ale raczej w upku Devos na pewno jest jakaś lokacja, w której mógłby występować taki przeciwnik.
W przypadku trzech piratów używaliby zdolności:
Pewny Cios (gdy ma ślepotę)
W przypadku dwóch piratów używaliby zdolności:
Drenaż
Pewny Cios (gdy ma ślepotę)
Pojedynczy pirat używałby zdolności:
Podwójny Drenaż
Cios Włóczni
Trujący Atak
Pewny Cios (gdy ma ślepotę)
Drop:
Antidotum
Proszę o ocenianie, które moby najbardziej się Wam podobały (jeżeli jakieś są) itp. itd.
Ostatnio edytowane przez Nattat ; 12-06-2016 o 19:26
Ej mogli byście dodać grupę potworków Skalny Golem *3 Fajnie się na nich expi nawet po 60 lvl. Mogły by występować na najwyższym poziomie Jaskini gothar. Co sądzicie ?
Bardzo bym chciał, (bo jestem leniwy i nie chce mi się iść na rozbójców x3, a to by dawało 1071 expa i blisko od Devos) ale wystarczy ubić Zmorę i odblokować dużo lepsze expowiska, więc nie ma po co dodawać.
Mimo, że bym chciał, jestem na nie.
Sadystyczny wyznawca
Typ:Boss
Hp:2200-2300
Opisużo szczęścia i szybkości.
Używane zdolnośći:
Atak fizyczny o atrybucie topora
Trujący Atak***
Drenaż*
Podwójny drenaż*
Pomyślność**
Dotyk śmierci*- używa 3 razy
Bolesny cios*(Atak fizyczny o atrybucie topora mogący nałożyć statusy Spowolnienie na 2 tury i Paraliż na 1 turę) - bez limitu użyć
Uleczenie Krwią*(Atak fizyczny przyswajający 100% odebranego hp,nadaje mu status Mobilizacja na 3 tury) - używa 3 razy
Krwawy rytuał*(Nadaje mu statusy Regeneracja na 5 tur,Przyśpieszenie na 3 tury)- używa 2 razy
Podcięcie żył*(Zadaje nam 700-800 obrażeń i nakłada status Zatrucie na 3 tury oraz status Nietykalność na 3 tury, cios ten przywraca mu 100% jego MAXHP)- używa gdy skończą mu się użycia specjalnych zdolności
Opętanie*(Nakłada sobie status Furia bez limitu tur) - używa po użyciu Podcięcia żył
Spotykamy go dopiero gdy ukończymy min 40 poziom i udamy się do Tajemniczego przejścia w Krętej drodze(nowa lokacja)
Po spotkaniu go widzimy jego siedzibę wypełnioną krwią, martwymi zwierzętami,jakimś ołtarzem do składania ofiar itp.
Oferuje on nam że możemy odejść i wszystko zapomnieć lub walczyć.
Drop:
Topór Zastygłej Krwi (43 poziom unikat) - Info: Cios krytyczny przyswaja 40% odebranego hp lub Cios krytyczny nadaje status Regeneracja na 2 tury.
Różdżka nekromanty (43 poziom unikat) - Info: Przyswaja 10% odebranego hp.
Wisiorek Sadysty (43 poziom unikat) - Po 1 bonusie w obrony kosztem odejęcia szybkości.
Cholewy zastygłej krwi (43 poziom unikat)
Kaftan Sadysty (43 poziom unikat)
Opaska Sadysty (43 poziom unikat)
Yeti: Boss do pokonania na 75 poziomie.
HP: 19000-20000
Atak: Mały (magiczny, Lód 4 **)
Defy: Niskie
Szczęście: Niewielkie
Szybkość: Bardzo Duża
Zdolności:
Kula Śnieżna - Zadaje 110% obrażeń i nadaje preciwnikowi status spowolnienie. Atrybut lodu.
Ogłuszający Cios: Bije fizycznie bez atrybutu, ogłuszając przeciwnika na 1 turę. Używa co 20 tur (jego).
Przeraźliwy Krzyk: Nie zadaje obrażeń, lecz nadaje graczowi status Strach (na 2 tury), który sprawia, że gracz nie może atakować przeciwnika, który nadał mu ten status. Używa maksymalnie 2 razy w ciągu walki.
Szarża: Nadaje przyspieszenie na 3 tury. Na ostatniej turze spowolnienia atakuje fizycznie bez atrybutu o sile 150% wartości ataku.
Drop:Maska Yeti: Unikat, p. 75 - 85 defa magicznego, 25% Strach, 8% lód, szybkość 12
Skóra Yeti: Unikat, p. 75 - 68 defa, 18 defa magicznego, 25% strach, 4% lód, szybkość 8
Włochate Nogawice: Unikat, p. 75 - 14 defa magicznego, 4% lód, szybkość 100
Mikstura Odnowienia 4 (2 sztuki, zawsze)
Kamień (1-2 sztuki, zawsze)
Runa Magii (tak jak kamień)
Przeraźliwy Krzyk
Odporny na wszystkie statusy.
Pokonanie go dałoby opcję expienia na lodowych golemach.
Lodowy Golem /x1 - p. 72/x2 - p.77/
HP: 2900-3100
Atak: Średni (Fizyczny - Buława/Magiczny - Lód 4 *)
Defy: Średnie
Szczęście: Małe
Szybkość: Średnia