Natura węża***
Koszt mp:38/50/62
ilość użyć:2
1* - 30lvl
2*- 40lvl
3* - 50lvl
Info:Nadaje statusy Refleks na 5/6/7 tur i Przyśpieszenie na 3/4/5 tur.
Wymagany poziom: 30
Dzikość Tygrysa***
Koszt mp:24/36/48
Ilość użyć:2
1* - 20lvl
2* - 30lvl
3* - 40 lvl
Info: Nadaje statusy Pomyślność na 5/6/7 tur oraz Precyzja na 3/4/5 tur.
Wymagany poziom: 20
Siła Żółwia**
Koszt mp:50/72
Ilość użyć:2
1* -40lvl
2* - 55lvl
Info: Nadaje statusy Mobilizacja lub Skupienie w zależnośći od profesji na 3/4 tury oraz Przyśpieszenie na 2/3 tury i Regeneracja na 5/6 tur.
Wymagany poziom: 40
Pojedynczych zdolności (Pomyślność, Precyzja itp.) nikt prawie ni używa więc może takie mieszanki byłyby opłacalne?
Piekielna sfera***
Koszt mp: 72/96/120
Ilość użyć:3
1* - 25 lvl
2* - 40 lvl
3* - 55lvl
Info: Atak magiczny o atrybucie ognia we wszystkich przeciwników.Posiada 30/40/50% szansy na nałożenie statusu Paraliż na 3 tury oraz 20/25/30% szans na na nałożenie statusu Pomylenie na 1 turę.
Profesja: Mag
Namierzenie*
koszt mp:75
Ilość użyć:1
1* - 65lvl
Info:Nadaje nam specjalny,niezdejmowalny status Namierzony na 3 tury.Status ten sprawia że wszyscy przeciwnicy są zmuszeni atakować tą osobę.Oczywiście mogą robić wszystko.
Zaślepiający szał**
koszt mp:100
Ilość użyć:1
1* - 50lvl
2*- 65lvl
Info:Atak magiczny we wszystkich przeciwników.Posiada 60-70% szans na nałożenie statusu Zatrucie,60-70% szans na nałożenie statusu Ślepota na 3 tury oraz 40-50% szans na nałożenie statusu Furia na 3 tury, jeśli wejdzie Furia istnieje 100-90% szans na nałożenie statusu Nietykalność na 3 tury.
Oczyszczający deszcz*****
Ilość użyć:1
Koszt mp: 80/90/100/110/120
Info:Zdejmuje wszystkie negatywne Statusy.Nadaje status Regeneracja wszystkim członkom grupy na 3 tury oraz leczy hp w zależności od gwiazdki:
1*-450hp
2*-575hp
3*-710hp
4*-930hp
5*- 1120hp
Osłabienie mocy*
Ilość użyć:1
Koszt mp:80
Info:Nakłada wszystkim przeciwnikom 3 z 10 losowych negatywnych statusów:Zatrucie(5 tury),Klątwa(3 tur),Ślepota(3 tur),Paraliż(2 tury),Spowolnienie(3 tury),Zombie(bez limitu),Uśpienie(1 tura),Pomylenie(1 tura),Furia(1 tura).Jednak mroczna potęga tej klątwy zabija rzucającego.
Ostatnio edytowane przez Kubcok ; 18-06-2016 o 11:02
Mam propozycje nowej zdolności.
Surprise Status.
Są 2 opcje (nie wiem która lepsza):
1. Nadaje losowy pozytywny status na 5 tur (Bariera, Regeneracja itp.)
2. Nadaje przeciwnikowi losowy negatywny status na 3 tury (Zatrucie, Ślepota itp) bez uśpienia, skamienienia, pomylenia.
Proponuję, żeby zdolność była przeznaczona dla wyższych lvl lub żeby nie nadawała ona statusów przyśpieszenie, spowolnienie, mobilizacja, skupienie
Ostatnio edytowane przez Candence ; 22-06-2016 o 20:57
Teraz powinno być ok
Propozycja statusu Rozproszenie
Rozproszenie- Powoduje brak kontroli nad postacią. Obniża atak magiczny o 50%
To to samo co pomylenie, tyle że posiadacz statusu musi być magiem. W przeciwnym razie gracz nie zostaje trafiony statusem LUB status automatycznie przemienia się w pomylenie (jeżeli jednak wojownik posiada zaklęcia, zostaje trafiony Rozproszeniem.
Po co taki status, jeśli już jest pomylenie? I po co ma obniżać atak magiczny, jeśli powodowałoby to, co pomylenie. I po *** wojowi zaklęcia? Nie potrzeba takiego statusu.
Zaklęcia dla maga na 10 poziom:
Sloty: 1
MP: Tyle, ile najlepsze zaklęcie na jego lvl.
Limit użyć: Tyle ile Ciosy Atrybutu Magicznego (Ognia, Lodu, Wiatru, Ziemi)
Byłyby to:
Pocisk Topora
Pocisk Miecza
Pocisk Buławy
Pocisk Włóczni
Zwyczajny pocisk, ale zadaje fizyczne obrażenia o danym atrybucie. Tak, jak woj ma Cios Lodu, Cios Ziemi, Cios Ognia i Cios Wiatru, mag miałby takie zdolności.