Strona 81 z 107 PierwszyPierwszy ... 3171798081828391 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,201 do 1,215 z 1593

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1201
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    Hiterowi można zablokować tą zdolność.
    nie można.
    Nie będzie się blokować zdolności jednym, a drugim na nią pozwalać.

  2. #1202
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Natura węża***
    Koszt mp:38/50/62
    ilość użyć:2
    1* - 30lvl
    2*- 40lvl
    3* - 50lvl
    Info:Nadaje statusy Refleks na 5/6/7 tur i Przyśpieszenie na 3/4/5 tur.
    Wymagany poziom: 30

    Dzikość Tygrysa***
    Koszt mp:24/36/48
    Ilość użyć:2
    1* - 20lvl
    2* - 30lvl
    3* - 40 lvl
    Info: Nadaje statusy Pomyślność na 5/6/7 tur oraz Precyzja na 3/4/5 tur.
    Wymagany poziom: 20

    Siła Żółwia**
    Koszt mp:50/72
    Ilość użyć:2
    1* -40lvl
    2* - 55lvl

    Info: Nadaje statusy Mobilizacja lub Skupienie w zależnośći od profesji na 3/4 tury oraz Przyśpieszenie na 2/3 tury i Regeneracja na 5/6 tur.
    Wymagany poziom: 40

    Pojedynczych zdolności (Pomyślność, Precyzja itp.) nikt prawie ni używa więc może takie mieszanki byłyby opłacalne?

  3. #1203
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Piekielna sfera***
    Koszt mp: 72/96/120
    Ilość użyć:3
    1* - 25 lvl
    2* - 40 lvl
    3* - 55lvl
    Info: Atak magiczny o atrybucie ognia we wszystkich przeciwników.Posiada 30/40/50% szansy na nałożenie statusu Paraliż na 3 tury oraz 20/25/30% szans na na nałożenie statusu Pomylenie na 1 turę.
    Profesja: Mag

  4. #1204
    Użytkownik Avatar Kyuubi
    Dołączył
    23-07-2015
    Postów
    126
    Wy chyba troszkę przesadzacie z maną XD

  5. #1205
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Namierzenie*
    koszt mp:75
    Ilość użyć:1
    1* - 65lvl
    Info:Nadaje nam specjalny,niezdejmowalny status Namierzony na 3 tury.Status ten sprawia że wszyscy przeciwnicy są zmuszeni atakować tą osobę.Oczywiście mogą robić wszystko.

    Zaślepiający szał**
    koszt mp:100
    Ilość użyć:1
    1* - 50lvl
    2*- 65lvl
    Info:Atak magiczny we wszystkich przeciwników.Posiada 60-70% szans na nałożenie statusu Zatrucie,60-70% szans na nałożenie statusu Ślepota na 3 tury oraz 40-50% szans na nałożenie statusu Furia na 3 tury, jeśli wejdzie Furia istnieje 100-90% szans na nałożenie statusu Nietykalność na 3 tury.

    Oczyszczający deszcz*****
    Ilość użyć:1
    Koszt mp: 80/90/100/110/120
    Info:Zdejmuje wszystkie negatywne Statusy.Nadaje status Regeneracja wszystkim członkom grupy na 3 tury oraz leczy hp w zależności od gwiazdki:
    1*-450hp
    2*-575hp
    3*-710hp
    4*-930hp
    5*- 1120hp

    Osłabienie mocy*
    Ilość użyć:1
    Koszt mp:80
    Info:Nakłada wszystkim przeciwnikom 3 z 10 losowych negatywnych statusów:Zatrucie(5 tury),Klątwa(3 tur),Ślepota(3 tur),Paraliż(2 tury),Spowolnienie(3 tury),Zombie(bez limitu),Uśpienie(1 tura),Pomylenie(1 tura),Furia(1 tura).Jednak mroczna potęga tej klątwy zabija rzucającego.
    Ostatnio edytowane przez Kubcok ; 18-06-2016 o 11:02

  6. #1206
    Użytkownik
    Dołączył
    27-11-2015
    Postów
    54

    Zdolność: Surprise Status

    Mam propozycje nowej zdolności.
    Surprise Status.
    Są 2 opcje (nie wiem która lepsza):
    1. Nadaje losowy pozytywny status na 5 tur (Bariera, Regeneracja itp.)
    2. Nadaje przeciwnikowi losowy negatywny status na 3 tury (Zatrucie, Ślepota itp) bez uśpienia, skamienienia, pomylenia.

    Proponuję, żeby zdolność była przeznaczona dla wyższych lvl lub żeby nie nadawała ona statusów przyśpieszenie, spowolnienie, mobilizacja, skupienie
    Ostatnio edytowane przez Candence ; 22-06-2016 o 20:57

  7. #1207
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał Candence Zobacz post
    Mam propozycje nowej zdolności.
    Surprise Status.
    Są 3 opcje (nie wiem która najlepsza):
    1. Nadaje losowy pozytywny status na 5 tur (Bariera, Regeneracja itp.)
    2. Nadaje przeciwnikowi losowy negatywny status na 3 tury (Zatrucie, Ślepota itp)
    LUB 3. Nadaje przeciwnikowi lub graczowi losowy neutralny status (Furia, Nietykalność)

    Proponuję, żeby zdolność była przeznaczona dla wyższych lvl lub żeby nie nadawała ona statusów przyśpieszenie, spowolnienie, mobilizacja, skupienie
    a) furia jest negatywna, nie neutralna, poczytaj sb w odpowiednim temacie
    b) pomylenie na 3 tury w walce z magiem=dead

  8. #1208
    Użytkownik
    Dołączył
    27-11-2015
    Postów
    54
    Teraz powinno być ok

  9. #1209
    Użytkownik
    Dołączył
    27-11-2015
    Postów
    54

    Rozproszenie

    Propozycja statusu Rozproszenie
    Rozproszenie- Powoduje brak kontroli nad postacią. Obniża atak magiczny o 50%
    To to samo co pomylenie, tyle że posiadacz statusu musi być magiem. W przeciwnym razie gracz nie zostaje trafiony statusem LUB status automatycznie przemienia się w pomylenie (jeżeli jednak wojownik posiada zaklęcia, zostaje trafiony Rozproszeniem.

  10. #1210
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał Candence Zobacz post
    Propozycja statusu Rozproszenie
    Rozproszenie- Powoduje brak kontroli nad postacią. Obniża atak magiczny o 50%
    To to samo co pomylenie, tyle że posiadacz statusu musi być magiem. W przeciwnym razie gracz nie zostaje trafiony statusem LUB status automatycznie przemienia się w pomylenie (jeżeli jednak wojownik posiada zaklęcia, zostaje trafiony Rozproszeniem.
    masz szpecjalny temat na takie propozycje
    było wiele razy
    raczej nie przejdzie

  11. #1211
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,051
    Po co taki status, jeśli już jest pomylenie? I po co ma obniżać atak magiczny, jeśli powodowałoby to, co pomylenie. I po *** wojowi zaklęcia? Nie potrzeba takiego statusu.

  12. #1212
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,051
    Zaklęcia dla maga na 10 poziom:
    Sloty: 1
    MP: Tyle, ile najlepsze zaklęcie na jego lvl.
    Limit użyć: Tyle ile Ciosy Atrybutu Magicznego (Ognia, Lodu, Wiatru, Ziemi)

    Byłyby to:

    Pocisk Topora
    Pocisk Miecza
    Pocisk Buławy
    Pocisk Włóczni

    Zwyczajny pocisk, ale zadaje fizyczne obrażenia o danym atrybucie. Tak, jak woj ma Cios Lodu, Cios Ziemi, Cios Ognia i Cios Wiatru, mag miałby takie zdolności.

  13. #1213
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    986
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    a) furia jest negatywna, nie neutralna
    Furia jest neutralna, bo zwiększa obrażenia (pozytywne) kosztem braku kontroli nad postacią (negatywne).
    Ostatnio edytowane przez Luxferre ; 19-07-2016 o 15:04 Powód: rozszerzenie

  14. #1214
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,032
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    Furia jest neutralna, bo zwiększa obrażenia (pozytywne) kosztem braku kontroli nad postacią (negatywne).
    polecam poczytać temat z statusami

  15. #1215
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    986
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    polecam poczytać temat z statusami
    I co z tego? Baggy nie wie, o czym mówi, poza tym poradnik chyba jest z czasów, kiedy postać na furii mogła też atakować członków swojej drużyny (czyli za czasów bójek w wiekowym lesie, haha)

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •