Strona 79 z 107 PierwszyPierwszy ... 2969777879808189 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,171 do 1,185 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1171
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    poprzedni, jakże długi post


    pograjcie czasem w tą grę, zanim zaczniecie proponować zmiany od czapy. Komentarze na czerwono.

  2. #1172
    Użytkownik Avatar MichałKRZVS
    Dołączył
    19-03-2016
    Postów
    354
    Im wyższy level tym bardziej wykokszone zdolności. Więc pomyśl za nim coś napiszesz

  3. #1173
    Cytat Napisał MichałKRZVS Zobacz post
    Im wyższy level tym bardziej wykokszone zdolności. Więc pomyśl za nim coś napiszesz
    Czyli na 100 poziom wchodzi zdolność zabijająca całą poprzednią drużynę, bo tak to przecież działa? Oczywiście nikt nie używa drenażu, bo jest na 10 lvl. Pomyśl zanim coś napiszesz, a najlepiej przez złożeniem propozycji upewnij się, że nie jest głupia.

  4. #1174
    Testerka
    Konto usunięte
    Zmyłka
    dla profesji-woj
    koszt mp-45?
    może nadać status pomylenie na 3-2 tury z 45% pewnością

  5. #1175
    Cytat Napisał Testerka Zobacz post
    Zmyłka
    dla profesji-woj
    koszt mp-45?
    może nadać status pomylenie na 3-2 tury z 45% pewnością
    Nie wejdzie, pomylenie jak siądzie i w następnej turze nie uderzymy siebie to jest koniec walki.

  6. #1176
    Użytkownik
    Dołączył
    04-06-2015
    Postów
    76
    Wojownik

    1.Uciszający cios
    Dla profesji Wojownik
    Koszt MP 25
    Ilość *3
    Posiada atak fizyczny bez atrybutu
    Posiada 70-90% na nadanie statusu Klątwa
    Limit użyć 1-3 zależy od *
    Od poziomu 70
    Ilość AP potrzebna do kolejnej * to 100k, i 200k (pierwsza za darmo)

    Lub taki jak jest aktualnie przy potworkach/bossach itd.

    2. Szybki atak
    Dla profesji Wojownik
    Koszt MP 40
    Ilość *2
    Posiada atak fizyczny o atrybucie broni, którą walczymy
    Jesteśmy w stanie wykonać 2 ataki w jednej turze: Pierwszy cios zadaje 90% standardowych obrażeń, drugi zadaje 30% standardowych obrażeń, bez krytyków, można chybić.
    Limit użyć 2 zależy od *
    Od poziomu 80-90
    Ilość AP potrzebna do kolejnej * to 50k i 125k

    3. Cios wściekłości
    Dla profesji Wojownik
    Koszt MP 40
    Ilość* 3
    Posiada atak fizyczny o atrybucie broni, którą walczymy
    Zabiera 10% maksymalnego/aktualnego (do ustalenia) HP i uderza przeciwnika z siłą 110% obrażeń i nadaje nam status Furia na 1 turę
    Limit użyć 1-3 zależy od *
    Od poziomu 85
    Ilość AP potrzebna do kolejnej * to 100k i 250k (pierwsza za darmo)

    Mag

    1.. Ognisty Pocisk
    Dla profesji Mag
    Koszt MP 60
    Ilość *2
    Atak magiczny o atrybucie ognia 80% obrażeń
    Nadaje status "Podpalenie" - zabiera 15% maksymalnego HP przez 1-2 tury (niezdejmowalne)
    Limit użyć 2
    Od poziomu 80-90
    Ilość AP potrzebna do kolejnej * to 75k i 230k


    2. Pocisk Ochrony
    Dla profesji Mag
    Koszt MP 50
    Ilość *1
    Atak magiczny bez atrybutu 90% obrażeń
    Nadaje rzucającemu status Bariera i Bariera Magiczna na 1 turę
    Limit użyć 2
    Od poziomu 75
    AP darmowe


    Póki co tyle

  7. #1177
    Użytkownik Avatar miorts
    Dołączył
    19-04-2015
    Postów
    94
    Cytat Napisał Troy Lee Zobacz post
    Wojownik

    1.Uciszający cios
    Dla profesji Wojownik
    Koszt MP 25
    Ilość *3
    Posiada atak fizyczny bez atrybutu
    Posiada 70-90% na nadanie statusu Klątwa
    Limit użyć 1-3 zależy od *
    Od poziomu 70
    Ilość AP potrzebna do kolejnej * to 100k, i 200k (pierwsza za darmo)

    Lub taki jak jest aktualnie przy potworkach/bossach itd.

    2. Szybki atak
    Dla profesji Wojownik
    Koszt MP 40
    Ilość *2
    Posiada atak fizyczny o atrybucie broni, którą walczymy
    Jesteśmy w stanie wykonać 2 ataki w jednej turze: Pierwszy cios zadaje 90% standardowych obrażeń, drugi zadaje 30% standardowych obrażeń, bez krytyków, można chybić.
    Limit użyć 2 zależy od *
    Od poziomu 80-90
    Ilość AP potrzebna do kolejnej * to 50k i 125k

    3. Cios wściekłości
    Dla profesji Wojownik
    Koszt MP 40
    Ilość* 3
    Posiada atak fizyczny o atrybucie broni, którą walczymy
    Zabiera 10% maksymalnego/aktualnego (do ustalenia) HP i uderza przeciwnika z siłą 110% obrażeń i nadaje nam status Furia na 1 turę
    Limit użyć 1-3 zależy od *
    Od poziomu 85
    Ilość AP potrzebna do kolejnej * to 100k i 250k (pierwsza za darmo)

    Mag

    1.. Ognisty Pocisk
    Dla profesji Mag
    Koszt MP 60
    Ilość *2
    Atak magiczny o atrybucie ognia 80% obrażeń
    Nadaje status "Podpalenie" - zabiera 15% maksymalnego HP przez 1-2 tury (niezdejmowalne)
    Limit użyć 2
    Od poziomu 80-90
    Ilość AP potrzebna do kolejnej * to 75k i 230k


    2. Pocisk Ochrony
    Dla profesji Mag
    Koszt MP 50
    Ilość *1
    Atak magiczny bez atrybutu 90% obrażeń
    Nadaje rzucającemu status Bariera i Bariera Magiczna na 1 turę
    Limit użyć 2
    Od poziomu 75
    AP darmowe


    Póki co tyle
    Uciszający Cios- proponowany,edytowałem... tylko inaczej się nazywa
    Szybki Atak-zbyt pro,chyba ja proponowałem aby nadawał Przyśpe i według mnie z Przyśpą lepsze,bo tak to pvp za trudne byłoby dla maga
    Ostatnio edytowane przez miorts ; 19-04-2016 o 19:14 Powód: Nazwa

  8. #1178
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    szybki atak by pozwalał na ubijanie prawie każdego na dublu, a nikt w tej grze nie lubi przewagi speederów, którą i tak mają dużą :v
    reszta spoko

  9. #1179
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    szybki atak by pozwalał na ubijanie prawie każdego na dublu, a nikt w tej grze nie lubi przewagi speederów, którą i tak mają dużą :v
    reszta spoko
    Przecież to jest: zadaj 120% standardowych obrażeń. Nic nowego, tylko inaczej sformułowane.

  10. #1180
    Użytkownik
    Dołączył
    04-06-2015
    Postów
    76
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    Przecież to jest: zadaj 120% standardowych obrażeń. Nic nowego, tylko inaczej sformułowane.
    No mniej więcej. Tylko może tego nie widać, ale "bez krytyków, można chybić" odnosi się do 2 ciosu, pierwszy to zwyczajny cios (może być krytyczny, ale można też chybić) tylko jego siła jest zmniejszona o 10%.

  11. #1181
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Troy Lee Zobacz post
    No mniej więcej. Tylko może tego nie widać, ale "bez krytyków, można chybić" odnosi się do 2 ciosu, pierwszy to zwyczajny cios (może być krytyczny, ale można też chybić) tylko jego siła jest zmniejszona o 10%.
    czyli tak, jak myślałem
    jestem wojem, więc sb wyobrażam, co krytyk mógłby tu zrobić

  12. #1182
    Cytat Napisał Troy Lee Zobacz post
    No mniej więcej. Tylko może tego nie widać, ale "bez krytyków, można chybić" odnosi się do 2 ciosu, pierwszy to zwyczajny cios (może być krytyczny, ale można też chybić) tylko jego siła jest zmniejszona o 10%.
    Tego nie da się dokładnie wywnioskować z opisu. Jak tak to to zmienia postać rzeczy...po prostu ta zdolność jest bez sensu.

  13. #1183
    Użytkownik
    Dołączył
    04-06-2015
    Postów
    76
    Czyli mówicie, że lepiej bez krytyków hmm no okej, ale wtedy warto by podnieść pierwszy cios do 100%. W finalnym rozrachunku możemy zadać maksymalnie 130% obrażeń, bez krytyków z chybianiem. Całkiem w porządku patrząc na to, że MP,HP atak dają po 20% a Ryzykowny/Gniewny po 30% ; ). W każdym razie, jeżeli admini zaakceptują, to na pewno jakoś to zbalansują.

  14. #1184
    Użytkownik Avatar PaNPaWeŁ
    Dołączył
    30-03-2016
    Postów
    11
    regeneracyjny cios slotów:1 gwiazdek:2 limit użyć:2 wymagany poziom:75
    info:jeden celny cios daje status regeneracja na 4 tury

    - - - - - - - - - -

    oczywiście dla profesji wojownik

  15. #1185
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Ofensywny atak**
    Koszt mp:200
    Ilość użyć: 1-2
    Info:Atak magiczny we wszystkich przeciwników zadający 120% normalnych obrażeń.Może nałożyć statusy zatrucie (bez limitu tur) i paraliż na 2 tury.Nadaje także status nietykalność na 1-4 tury rzucającemu.Ilość tur zależy od liczby żywych członków w naszej drużynie i ilości żywych członków w drużynie przeciwnej.
    Działa wyłącznie przeciwko grupom graczy.

    Nieopanowana furia**
    Koszt mp 100
    Ilość użyć:1-2
    Info:Nadaje nam statusy Furia,Mobilizacja oraz Pomyśłność na 1 turę, oprócz tego zadaje także 2-5 ataków w losowych przeciwników zabierając nam przy tym
    33% max hp.Ilość ataków zależy od liczby żywych członków w naszej drużynie i ilości żywych członków w drużynie przeciwnej.
    Ostatnio edytowane przez Kubcok ; 25-05-2016 o 18:22 Powód: Błędy ortograficzne

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •