Trochę nad tym pracowałem i liczę że moja propozycja zostanie choć trochę doceniona
Nazwa: Wilkołak ( pojawia się podczas atakowania wilków w wilczej grocie )
Typ: potwór unikatowy
Domena: wojownik
Atak: fizyczny bez atrybutu
HP: 5000-7000 ( losowo )
MP: 100
Obrona magiczna – średnia
Obrona – średnia
Szczęście – normalne
Szybkość – normalna
Używa:
Przedmioty: 3x mikstura życia 2, 1x mikstura odnowienia 1, antidotum, 1x mikstura regeneracji
Zdolności: mobilizacja wilkołaka, wilczy kieł, drenaż, trujący atak **, leczenie 1*****
Drop:
Szpony wilkołaka, hełm wilkołaka, zbroja wilkołaka, buty wilkołaka, amulet wilkołaka
Zwoje: trujący atak, drenaż
Przedmioty: 2x mikstura odnowienia 1, 2x mikstura regeneracji, kamień, runa magii, osłona magiczna, osłona, błękitny pył
Informacje:
Mobilizacja wilkołaka – atak fizyczny wzrasta o 33% na 1-2 tury, koszt 20 MP
Wilczy kieł – atak zmniejszony do 80% , na wszystkich przeciwników, ma 70% szans na nałożenie zatrucia lub zombie na 2-3 tury, koszt 25 MP, limit użyć 2 razy ( 3 jeśli jesteśmy w grupie ), zawsze trafia
Inteligencja:
Mikstur życia używa wtedy gdy mamy status zombie lub gdy jego HP spadnie poniżej 40%
Miksturę odnowienia używa gdy nie ma MP lub gdy HP spadnie mu poniżej 30%
Antidotum używa gdy ma zatrucie
Miksturę regeneracji używa gdy HP spadnie mu poniżej 50%
Mobilizacji wilkołaka używa tylko raz gdy zadawane przez nas obrażenia będą większe niż 10% jego max HP czyli ok. 500-700
Wilczego kła używa gdy mamy jakiś pozytywny status lub gdy mamy mniej niż 30% HP
Statystyki uzbrojenia niedługo opracuję