Fajne! Oby go dodali! Ale minus to mało MP.Daj mu atrybut Włócznia pls.
O nie... Złe konto chyba się narzuciło :/
Fajne! Oby go dodali! Ale minus to mało MP.Daj mu atrybut Włócznia pls.
O nie... Złe konto chyba się narzuciło :/
serekfien słabsza wersja serafina
hp:5000
mp:90
zdolności:
atak serka
spowolnienie
normalizacja
przyśpieszenie
przemiana
atak serka:atakuje specjalnym atrybutem serek+może nadać statusy furia i paraliż
przemiana:zmienia wszystkim na serafina+odnawia hp
oczwiście miniboss bo taki potworek chyba za mocny
Hmmmmmmmmmmm..........
Jak na minibossa to:
1.Za mało hp w 1/2/3/4 turze padnie(Bo chyba ten miniboss nie jest na lvl 15-25)
2.Mp z reguły minibossy mają nieskończoną lub bardzo dużo,a przy tej ilości to chyba po kilku turach(jak przeżyje)to będzie musiał atakować z zwykłych ataków.
3.Mało sprecyzowany opis(Brak Lvla,ataków(Np.Ziemia 2***,Włócznia itp.)
4.Zdolności:
Przemiana:"Zmienia wszystkim na serafina + odnawia hp"-Co to znaczy? Przemienia wszystkich w serafinów i odnawia hp sb czy zmienia się w serafina ?
Za mało chyba tych zdolności ?
5.Miniboss raczej nierealny ,nie będę pisał czemu.
ma mikstury many człwoieku a 4 to zmienia siebie w serafina a atakuje żeczywiście zapomniałęm dać takimi smamymi atakiem jak serafin +lód 2 ***** ogień 3 * i
wiatr 3**
- - - - - - - - - -
+ ma obrony okropnie wyszkolone
mini lodowy gnom
Na next upka czyli na 80lv pewno, wyglad to taki lesny gnom tylko ze taki lodowy ;D do zrespienia trzeba by bylo zabic 500 potworkow(opis na dole)
bije on mieczykiem oraz pociskiem magicznym, lodem.
Kolo 30k hp atak dosc duzy deffy takie zeby majac okolo 300 ataku bic mu po 800hp luck ogromny speed sredni.
Zdolki to takie: to co zmora uzywa zdemujace statusy, zniszczenie, slepa furia, berserk, smierc przez 5 (jak smierc przez 4 ale lv/5), dotyk smierci, atak fizyczny mialby 20% na nalozenie statusu zatrucie.
Dropik to eq recturowe (zamiast receptur) oczywiscie z nordii.
Potworki do zrespienia to mrozne stworzenia wyglad taki jak necrani ale lodowy.
dosc latwe ale maja ogromny dmg. Bija lodem.
1. Mp powiekszyć do nieskończoności
2. Hp podwyższyć o ok. 3-4k
3. Większa ilość zdolności specjalnych takich, których nie ma na aukcjach.
4. Gdzie loot?
5. Gdzie mowa o: defensywie, mocy ataku, miejscu wystąpienia (np. Przy świętym drzewie Urakde lub zapropomować inną) i reszcie statystyk
6. Gdzie jest mowa o atrybucie jakim atakuje magicznie i fizycznie (z tego co pamiętam to serafin atakuje i magicznie, i fizycznie)
7. ,,Zmienia wszystkim na serafina" - o co chodzi?
8. Za słaby mini-boss
Propozycja bardziej nieprzemyślana ;-/ Ale człowiek uczy się na błędach. Jak na pierwszy raz (bo nie wypatrzyłam innych postów) może być, ale prosze o troszkę rozwagi przy nastepnej propozycji.
Ostatnio edytowane przez sexy girl ; 29-12-2015 o 21:51
loot: kosa serafina,mikstura zmiany,trujący atak
miejsce występowania: śwęta polana lub 50-60 lvl słoneczny brzeg
nowe zdolności specjalne:nie ma serafina-osłabia wrogów+nadaje status nietykalność na 1 tur
rozrzut:zwykły atak ale ale ale na wszystkich wrogów
iiii powiększenie-serekfien ma podwójne staty (mocniejsze 2 razy)
Odpowiadając na powyższe posty to:
A)Nazwa z D*** (W mfo3 są nazwy które istnieją na prawdę lub mają swoje odzwierciedlenie w mitologii(lub jakimś kulcie,lub które po prostu istnieją) np.Anioł Dnia)
B)Na 50-60 lvl za słaby, a na świętej polanie raczej nie może być(To miejsce fabularne)
C)Rozrzut? To to samo co multiatak.
D)Po co robić podobnego minibossa do bossa ? Lepiej wymyślić jakąś oryginalną nazwę(Lub zrobić tak jak z Goblinem Królewskim).
E)3 rzeczy loota?Nie za dużo?
F)Mikstura zmiany tzn. takie coś jak pył iluzji?(Jeśli tak to odpada ,bo to są mikstury eventowe ,dostępne podczas eventów)
Przedmioty:
-Mikstura życia 5
-Mikstura życia 4
-Mikstura życia 3
-Mikstura many 4
Moją propozycją jest mini-boss Bałwan, który pojawia się w czasie eventu świątecznego.
HP:
Bałwan*1-3000
Bałwan*2-5000
Bałwan*3-7000
Bałwan*4-9000
Bałwan*5-11000
Bałwan*6-13000
MP: bez limitu
Zdolności:
-Zlodowacenie- atak na wszystkich przeciwników, możliwe nałożenie statusu paraliż na 3 tury, atak co 7 tur,
-Normalizacja- użycie gdy przeciwnik ma przynajmniej 2 pozytywne statusy, używa gdy jest więcej niż 2 przeciwników,
-Gniew Bałwana- atak bez atrybutu na wszystkich przeciwników, możliwe nałożenie statusu zatrucie, zombi lub klątwa na 4 tury,
-Przyspieszenie-użycie gdy liczba przeciwników będzie większą niż 2, używa gdy %HP spadnie do 50
-Śnieżyca- może nałożyć statusy ślepota i klątwa,
Przedmioty:
-Mikstura Regeneracji- gdy HP spadnie do 40%, użycie jednorazowe, nie występuje u Bałwnów *1, *2 i *3,
Statystyki:
-posiada duży atak magiczny,
-MP bez granic,
-duża szybkość.
Używa ataku magicznego o atrybucie lodu, na którego jest również odporny.
Aby zrespić Bałwana należy bić:
Pierwsza opcja:
- Lodowe ogniki lub Śnieżne ogniki:
HP:1100
MP:bez limitu
Atak: atak magiczny o atrybucie lodu
Zdolności: brak
Przedmioty: brak
Statystyki: najwięcej obrony i obrony magicznej
Skin ognika
Druga opcja:
-Renifery:
HP:1200
Mp: bez limitu
Atak: atak magiczny o atrybucie wiatru
Zdolności: brak
Przedmioty: brak
Statystyki: najwięcej atak i szybkość
Skiny Renifera:
lub
Do pojawienia się Bałwana nie jest potrzebna określoną liczba zabić, pojawia się losowo tak jak Herszt Dyniogłowych z eventu Hallowenowego.
Bałwan*1 - levele od 10 do 19
Bałwan*2 - levele od 20 do 29
Bałwan*3 - levele od 30 do 39
Bałwan*4 - levele od 40 do 49
Bałwan*5 - levele od 50 do 59
Bałwan*6 - levele od 60 wzwyż
Możliwy drop:
- Przedmioty: osłona, osłona magiczna, regeneracja, Mikstura szybkości, skupienie, mobilizacja, kamienie, runy, Mikstury Odnowienia 1, 2, 3,
-Zdolności: trujący pocisk, trujący atak, mega leczenie 1, porażenie, paralizator, drenaż
-Uzbrojenie: brak
-Gemy brak
-Elementy Kolekcjonerskie: Świąteczny Upominek, Garnek Bałwana, Węgiel, Gałązka
Złoto, doświadczenie i AP zdobywane po wygranej walce do ustalenia.
Aby dotrzeć do Bałwana trzeba wejść do Lodowego Zaułka, gdzie napada na nas NPC "Rabuś",
Rabuś: "Aby przejść dalej musisz rozwiązać moją skomplikowaną zagadkę, której nikt jeszcze nie odgadł."
Są do wyboru 2 opcje:
1.Ty: "Dam ci 30 000G, w zamian za to ty mnie przepuścisz."
Rabuś: "Hmmm... Niech będzie, ale nie myśl, że mnie przekupiłeś te pieniądze to będzie twoja przepustka. Możesz jeszcze tu wrócić i rozwiązać moją zagadkę, jeżeli ci się uda to dostaniesz coś."
Ty: " Dobrze, zapamiętam to."
2.Ty: "Mów tą zagadkę na pewną ją odgadnę, nie boję się niczego."
Rabuś: " Jak sobie życzysz. (wtedy on podaje zagadkę)."
Ty: "(podajesz rozwiązanie)."
2 opcje:
-Rabuś: " Hahaha, mówiłem, że nikt nie odgadnie mojej zagadki, możesz tu wrócić i spróbować jeszcze raz ale wątpię żeby Ci się udało."
Ty: " Na pewno wrócę."
-Rabuś: " Gratuluję, nie sądziłem, że Ci się uda, możesz wejść na Śnieżne Wzniesienia, proszę weź, to jest nagroda za rozwiązanie mojej zagadki (losowe uzbrojenie), powodzenia."
Ty: " Dziękuję."
Skin Rabusia
Przechodzimy na Śnieżne Wzniesienia, wszędzie biegają lodowe/śnieżne ogniki lub renifery, rozpoczynamy walki z potworami, podczas nich może pojawić się bałwan na szczycie wzniesienia, możemy iść z nim zawalczyć samemu lub w walce grupowej.
Skin Bałwana
Skiny wzięte w większej części z Margonem, nigdzie indziej nie znalazłem.
Ostatnio edytowane przez Amancjusz ; 30-08-2016 o 20:18
Mini Boss Eventowy
Śnieżna Hydra*1=5000 HP
Śnieżna Hydra*2=7000HP
Śnieżna Hydra*3=9000HP
Śnieżna Hydra*4=12000HP
Śnieżna Hydra*5=14000HP
Śnieżna Hydra*6=17000HP
Zdolności:
Lód
Zamrożenie
Zimny Płomień
Trujący Atak
Obezwładniający Chłód
Multi Bariera ( używa gdy ma poniżej 2000 HP )
Paralizator
Lokacja: Grota Hydry
Spawni sie po : zabiciu 100 Śnieżnych Skrzatów
Loot wymyślcie sami
Ostatnio edytowane przez miorts ; 03-01-2016 o 14:34
Ent (czyli gadające drzewko)
13000-14000 hp
1000 mp
Główny atak fizyczny (z liścia)
Zdolności: Paraliż, spowolnienie, zamrożenie i.t.p.
Mógłby se siedzieć gdzieś w lesie i tam go można spotkać![]()
Trochę nad tym pracowałem i liczę że moja propozycja zostanie choć trochę doceniona![]()
Nazwa: Wilkołak ( pojawia się podczas atakowania wilków w wilczej grocie )
Typ: potwór unikatowy
Domena: wojownik
Atak: fizyczny bez atrybutu
HP: 5000-7000 ( losowo )
MP: 100
Obrona magiczna – średnia
Obrona – średnia
Szczęście – normalne
Szybkość – normalna
Używa:
Przedmioty: 3x mikstura życia 2, 1x mikstura odnowienia 1, antidotum, 1x mikstura regeneracji
Zdolności: mobilizacja wilkołaka, wilczy kieł, drenaż, trujący atak **, leczenie 1*****
Drop:
Szpony wilkołaka, hełm wilkołaka, zbroja wilkołaka, buty wilkołaka, amulet wilkołaka
Zwoje: trujący atak, drenaż
Przedmioty: 2x mikstura odnowienia 1, 2x mikstura regeneracji, kamień, runa magii, osłona magiczna, osłona, błękitny pył
Informacje:
Mobilizacja wilkołaka – atak fizyczny wzrasta o 33% na 1-2 tury, koszt 20 MP
Wilczy kieł – atak zmniejszony do 80% , na wszystkich przeciwników, ma 70% szans na nałożenie zatrucia lub zombie na 2-3 tury, koszt 25 MP, limit użyć 2 razy ( 3 jeśli jesteśmy w grupie ), zawsze trafia
Inteligencja:
Mikstur życia używa wtedy gdy mamy status zombie lub gdy jego HP spadnie poniżej 40%
Miksturę odnowienia używa gdy nie ma MP lub gdy HP spadnie mu poniżej 30%
Antidotum używa gdy ma zatrucie
Miksturę regeneracji używa gdy HP spadnie mu poniżej 50%
Mobilizacji wilkołaka używa tylko raz gdy zadawane przez nas obrażenia będą większe niż 10% jego max HP czyli ok. 500-700
Wilczego kła używa gdy mamy jakiś pozytywny status lub gdy mamy mniej niż 30% HP
Statystyki uzbrojenia niedługo opracuję
Ostatnio edytowane przez BamboMudżynek ; 09-01-2016 o 20:55