Radioaktywny cios:
LvL: 30
Limit użyć: 2
Koszt MP: 50-40
Zajmowane sloty: 1
Postać dostaje statusy: Paraliż na 5 tur,zatrucie na 3 tury.W zamian atak zaatakowanej postać wzrasta o 20 procent.
Mega kuracja - podobnie jak kuracja zdejmuje statusy (zombie,zatrucie,ślepota,klątwa,uśpienie), ale działa na wszystkich przeciwników.
- - - - - - - - - -
Może tak zmniejszyć status Paraliż do 2-3 tur i tak samo zatrucie. Limit użyć 1-2, ale prawdopodobieństwo trafienia wynosiłaby np. 50-75%. I o 20% to za dużo... Może 10% ataku magicznego i zwykłego?
Spowalniający cios {Woj} [slot 1]
przy trafionym ataku spowalnia przeciwnika na 3 tury.
Magiczne Odbicie {all} [slot 1]
to samo co odbicie tylko magiczne
Czarna mgła {all} albo {mag} [slot 2]
obszarowa. może nadać status pomylenie 1 tura i zatrucie na 4 tury.
Wściekła furia {Woj} [slot 2]
obszarowa.może nadać status furia 1 tura i klątwa 3 tury. używający otrzymuje status furia na jedną ture.
Ognista strzała {mag} [slot 1]
atak typu ognia.może nadać status ślepota 5 tur.
Przebijający cios {Woj} [slot 1]
lekceważy status bariera. uderza 10% mocnej.
Nie pisze na jaki lvl i ile mp. jeśli jakaś zdolność tu podana wejdzie to niech administracja sama zdecyduje za ile warto dać mp
- - - - - - - - - -
jak mnie natchnie to dopisze jakieś nowe
Już mnie uprzedzono w sprawie ilości tur, ale można ten radioaktywny cios dać na 35 lvl.
- - - - - - - - - -
Jest mało zdolności nakładających klątwe, więc...
Przeklęty pocisk/atak - Nadaje status klątwa na 2-3 tur. Posiada 3 gwiazdki. Szansa na nadanie statusu wynosi 60% a na zadanie obrażeń 45%. Szansa na trafienie rośnie co jeden kolejny gracz o 10%. Idealne na poziom 40 do bitewek. Limit użyć na początku 1. Potem co gwiazdke rośnie limit o jedno użycie. Koszt many 40-60. Zajmuje jeden slot.
Tutaj nowy status ,,Osłabienie" . Osłabia atak magiczny i fizyczny o 33%. Taką samą nazwe może nosić nazwa tej zdolności. Na 50 poziom i zajmuje 1 slot. Koszt many 45-65.
Rechabilitacja- Zdejmuje status paraliż. Koszt many 40-65. Na 45 poziom do walk grupowych. Zajmuje 2 sloty.
Mega Normalizacja była by dobra ilość many 60 szansa na zdjęcie statusów 50-60% i 1 raz mozny by użyć.
Ostatnio edytowane przez Hold You ; 14-12-2015 o 14:22
Umiejętność "Trzy Kości".
Pomysł zaczerpnięty z innej gierki.
Używając tej umiejętności na przeciwniku pokazuje nam się panel z trzema kośćmi.
Możemy trzy razy resetować ułożenie wszystkich kości. W zależności od tego jaka kolejność kości nam się ustawi to takie obrażenia zadajemy.
Jeśli wyrzucimy na kostkach np. kombinację 2 4 5 to możemy zadać obrażenia 245 lub szukać czegoś lepszego (np 5 lub 6 na początku).
Najlepsze możliwe obrażenia to 666, najgorsze 111.
Zdolność bardziej rozrywkowa, aczkolwiek może się komuś przydać xd
"Ruchome Piaski"
Atak Magiczny o Atrybucie Ziemi i Wiatru posiadający 40% szans na nałożenie statusu Zombie na 1-2tury(losowość 50%/50%) na wybranego przeciwnika.
Zdolność ta działa tylko wtedy gdy Ilość Martwych Sprzymierzeńców jest większa od ilości Żywych. >2
Jeśli ktoś ma wbity atr przykładowo na Wiatr 25% a na ziemie -25% to wtedy 25%+(-25%)=0%
Ilość Użyć : 1
Ilość Użyć w grupie : 1
Poziom : 55
Ilość MP : 52
Slot : 2
Dla Maga
Ilość Gwiazdek : 2
Ilość AP do nabicia pierwszej gwiazdki : 36 548
Ilość AP do nabicia drugiej gwiazdki od 36 548 do 84 320
Druga gwiazdka zwiększa ilość użyć w grupie do 2 lecz powiększa i zużyte mp do 75
"Szybki Cios"
Atak fizyczny o atrybucie miecza posiadający 70% szans na nałożenie przeciwnikowi statusu klątwa na 2tury
Gdy przeciwnik ma auto-status refleks zdolności tej obniża się celność do 40% ale na nałożenie statusu podwyższa do 75%.
Ilość użyć : 1
Ilość użyć w grupie : 2
Poziom : 60
Ilość MP : 34
Slot : 1
Dla Wojownika
Ilość Gwiazdek : 1
Ilość AP do nabicia gwiazdki : 42 395
"Cios miliona Uderzeń"
Atak fizyczny o atrybucie buławy z zwiększonymi obrażeniami o 30% lecz obniżoną celnością do 70-80%.Posiada 40% szans na nałożenie auto-statusu Furia na 1 turę albo auto-statusu klątwa na 1 turę (więc albo Będziesz miał furie albo klątwe. Losowość 50%/50% )
Ilość użyć : 1
Ilość użyć w grupie : 1
Poziom 60
Ilość MP : 34
Slot : 2
Dla Wojownika
Ilość Gwiazdek : 1
Ilość AP do nabicia Gwiazdki : 48 000
*Mam jeszcze dużo fajnych pomysłów*
Ostatnio edytowane przez Liu Bei ; 09-01-2016 o 08:43