Kiedy ta walka następuje i czym się różni od normalnej? + i co znaczy przymusowa? nawet nie będąc zapisanym na arenie mogę zostać zaatakowany?
Kiedy ta walka następuje i czym się różni od normalnej? + i co znaczy przymusowa? nawet nie będąc zapisanym na arenie mogę zostać zaatakowany?
a to np działa tak ze jezeli ktos ma aspiratna i zaaatakuje kogos z top 15 w bojce i wygra dostaje ptk rank?
nie, nie działa to tak. aby zainicjować jakąkolwiek walkę rankingową, przeciwnik musi mieć maxymalnie 200ranku mniej/więcej niż Twój
aspirant ma 1-199, top15 na te czasy ma 590-800+, więc już w najmniejszej różnicy masz 391ranku różnicy
@omitek
tylko online, tyczy się to też walk automatycznych. tak, nie można się wypisać
godzinny calm następuje po stoczonej walce w danym rankingu
Ostatnio edytowane przez Hydra ; 18-10-2015 o 21:52
Mag w walce z wojem czy z bossami nie ma problemu żeby trafiać - nigdy (znacie takiego pechowca co nie trafił?). Nawet przy negatywnym statusie "ślepota" nie jest to żaden problem. Wojownik ma już trochę gorzej, bo on nie dość że może mieć kilka razy więcej lucka od maga to i tak na dobrą sprawę nic mu to nie daje, kwestia trafień i uników wydaje się być 8(l.trafień): 2(l.chybień). Przy statusie ślepoty 1(l.trafień): 9(l.chybień)
Ostatnio edytowane przez Vejmal ; 19-10-2015 o 10:16
Mag zaklęciami trafia zawsze, nie zależy to od szczęścia, czy czegoś innego, jak statusy, nie wpływa na to ślepota, wpływa za to klątwa, ponieważ nie może używać zaklęć, gdy ma nałożony ten status. Tyle dla maga, dla wojownika wchodzi matematyka, w zakładce statystyki możesz sprawdzić celność Twojej postaci (zaznaczam jeszcze raz, jeśli grasz magiem jest to bez znaczenia w przypadku zaklęć), bazowa celność wynosi 100%, ale tu pojawiają się wzorki, dokładnie nie pamiętam, ale są gdzieś na tym forum, w każdym razie wygląda to mniej więcej tak: [(Twoja celność)*(Twoje szczęście)]-[(Uniki przeciwnika)*(Szczęście przeciwnika)]*(losowość)=(rzeczywista szansa na trafienie), gdzie celność i uniki to podane wartości, szczęście liczone jest według przelicznika, losowość jest stała, nieznana. Bardziej po ludzku, im wyższa Twoja celność i szczęście, lub im niższe uniki i szczęście przeciwnika, tym wyższa szansa na trafienie. Dla sklepowego eq (powiedzmy miecz, najłatwiejszy w obliczeniach) i równych statystykach, otrzymasz coś takiego: (100%*1)-(10%*1)*(losowość)=90%*(losowość), czyli tyle będziesz miał statystycznie trafień, czyli 9:1. Status ślepota obniża celność do wartości 10%, więc szansa na trafienie spadnie do 0%*(losowość), co za tym idzie stosunek trafień do chybień dąży do zera, więc powinieneś nie trafić prawie (słowo klucz) nigdy, wyjątkiem jest trafienie podczas posiadania statusu ślepota, przy podanym eq.
Na koniec dodam, że żadna klasa postaci nie ma przewagi nad inną, jest to wszystko zrobione tak, aby była równość. Różne zawirowania pojawiają się dopiero przy eq, które może być za silne, lub za słabe.
Ostatnio edytowane przez Lisu aka wróciłem ; 19-10-2015 o 14:37 Powód: podkreślone- herezja
nie[(Twoja celność)*(Twoje szczęście)]-[(Uniki przeciwnika)*(Szczęście przeciwnika)]*(losowość)=(rzeczywista szansa na trafienie)
Na ślepocie można tylko trafić jak przeciwnik ma mniej niż 10% uników z butówStatus ślepota obniża celność do wartości 10%, więc szansa na trafienie spadnie do 0%*(losowość), co za tym idzie stosunek trafień do chybień dąży do zera
Znowu moja odpowiedź musi brzmieć nie? Podobna jest na poziomie uników które negują celność, ale to jest chyba oczywiste.Dlatego napisałem to, żeby mnie nikt nie posądził o herezję. Ale niezależnie czy wzór jest poprawny czy nie, idea jest podobna.
Tu jest kwestia - nie podawaj informacji nawet ogólnej jak nie masz pewności. Szczególnie że to są "Pytania", gdzie raz powtórzona rzecz może się odbijać potem non stop.
https://forum.mfo3.pl/showthread.php...ane-statystyki
uniki/celnosc z lucka się dodają do tego co mamy.
Losowość działa przy pojedynczym uderzeniu nie we wzorze ogólnym.
https://mfo3.pl/r/b81a2df18
przecież to nerwicy idzie dostać, widocznie ta gra nie służy mi i smutno że odchodzę z głupiego powodu
Pro tip: nie bij buławą jak nie masz lucka.
Szczególnie na małych lvlach jest cienka (przez co uniki są OP, dopiero na 15 lvlu wchodzi itemek dodający celność - wunszowa bransoleta)