Strona 27 z 56 PierwszyPierwszy ... 17252627282937 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 391 do 405 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #391
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Po 1 :Faraon Zerafix to Boss w walce z nim pomaga nam 3 jakichś gości co już napisałem.
    Po 2:Strażnik Zerafixa A i B, Wielki Kapłan Zerafixa i Dowódca armii przedwiecznych to bossy atakują w grupie 4 osobowej.
    Po 3:Nie wszystkie bossy są odporne na negatywne statusy np: duchy gothar nie są odporne na zatrucie,paraliż i spowolnienie.
    Po 4:Potworki na tej mapce to nwm jakieś mumie skarabeusze czy coś?
    Po 5:Pogromca statusów zadaje 500 obrażeń za każdy 1 nałożony status czyli masz 5 statusów na sb to wtedy zabierze ci 2500 hp.

    Masz moje wyjaśnienie

  2. #392
    Użytkownik Avatar Kyuubi
    Dołączył
    23-07-2015
    Postów
    127
    Boss-Diabeł

    HP = ~ 15000

    MP = ~ 467


    Zdolności:
    Podwójny drenaż
    Leczenie 3 ****
    Leczenie 2 *****
    Skamienienie ***
    Wyssanie Duszy **
    Przeczekanie *
    Zombie **
    Klątwa umarlaka ***

    Fizyczny- Buława ( Dużo szans na trafienie )

    Zaklęcia- Ogień 3 **

    Mikstury :
    Mikstura Odnowienia 3 x1
    Mikstura Odnowienia 2 x1
    Mikstura Życia 4 x3

    Drop:
    Podwójny Drenaż
    Przeczekanie

    Diabelska Różdżka
    68MP Szybkość 14 Szczęście -4 Zombie 25%
    Mikstura Odnowienia 2
    Mikstura Odnowienia 3
    Ogień Plus
    Rubin
    Klątwa Umarlaka

    - - - - - - - - - -

    Mini boss- Diabełek A, Diabeł, Diabełek B

    HP= ~ Diabełek A 4230 HP Diabeł 9000HP Diabełek B 4230HP

    MP=~ Diabełek A 400MP Diabeł 200MP Diabełek B 400MP

    Zdolności :
    Diabeł : Śmierć Przez 4 *
    Diabeł : Multi Atak ***
    Diabełek A : Trzęsienie Ziemi *
    Diabełek B : Wichura *
    Diabeł : Mega Drenaż *
    Diabełek A i B : Mega Leczenie 2 *****
    Diabeł : Trujący Atak
    Diabeł : Porażający atak ( Daje status paraliż na 3, Uśpienie na 3 tury i Klątwe na 3 tury )
    Diabeł, Diabełek A i B : Normalizacja **

    Diabeł- Fizyczny Włócznia
    Diabełek A- Wiatr 4*
    Diabełęk B-Ziemia 4*

    Mikstury:
    Diabeł : Mikstura Mobilizacji
    Diabełek A i B mikstura skupienia

    Drop:
    Mikstura Odnowienia 3
    Wiatr 4
    Ziemia 4
    Włócznia Plus
    Diabelska Szata Obrona 76 Obrona Magiczna 45 Szybkość 33 Zatrucie 25% Paraliż 25% Wiatr 4% Ziemia 4%
    Diabelska Włócznia Obrażenia 734 Atak 67 Włócznia +8% Celność -10% Zatrucie 25%
    Trzęsienie Ziemi
    Wichura
    Ostatnio edytowane przez Kyuubi ; 26-08-2015 o 14:48

  3. #393
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Cytat Napisał BaneQ Zobacz post
    Boss-Diabeł

    HP = ~ 15000

    MP = ~ 467


    Zdolności:
    Podwójny drenaż
    Leczenie 3 ****
    Leczenie 2 *****
    Skamienienie ***
    Wyssanie Duszy **
    Przeczekanie *
    Zombie **
    Klątwa umarlaka ***

    Fizyczny- Buława ( Dużo szans na trafienie )

    Zaklęcia- Ogień 3 **

    Mikstury :
    Mikstura Odnowienia 3 x1
    Mikstura Odnowienia 2 x1
    Mikstura Życia 4 x3

    Drop:
    Podwójny Drenaż
    Przeczekanie

    Diabelska Różdżka
    68MP Szybkość 14 Szczęście -4 Zombie 25%
    Mikstura Odnowienia 2
    Mikstura Odnowienia 3
    Ogień Plus
    Rubin
    Leczenie 2 i 3 i do tego miksy odno przy 15000 hp to raczej gruba przesada. Klątwa umarlaka dla bossa zwykłego, to też średni pomysł. I do tego jeszcze skamienienie. Jednym słowem, nieprzemyślana propozycja.

  4. #394
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Bagienna Rosiczka
    Typ:Potwór
    Hp:3000-3300
    Używane Ataki:
    -Ziemia 3*
    Używane zdolności:
    -Skalny atak*
    -Oplot Bagien** -Może nałożyć statusy spowolnienie na 2 tury i paraliż na 1 turę
    -Ugryzienie Rosiczki* -Może nałożyć status zatrucie bez limitu tur.
    Drop:
    -Korzeń bagiennej rosiczki
    -Nasiono bagiennej rosiczki


    Bagienny Topielec
    Typ:3150-3500
    Używane Ataki:
    -Brak
    Używane zdolności:
    -Skalny atak* (Używa jak zwykłego ataku)
    -Oblepienie Błotem*-Może nałożyć statusy Spowolnienie,Klątwa lub Ślepota n 3 tury.
    -Próba wciągnięcia* -Atak posiadający 3% szans na zabicie nas.
    Drop:
    -Słoik żywego błota

    Torfowy Komar
    Typ:Potwór
    Hp:2900-3200
    Używane ataki:
    -Fizyczny bez atrybutu
    Używane zdolności:
    -Ukąszenie komara* -może nałożyć statusy Zatrucie na 3 tury i Uśpienie na 1 turę.
    -Błyskawiczna Regeneracja* - Leczy sobie 1000hp i nadaje status regeneracja na 3 tury.
    Drop:
    -Skrzydła Komara
    -Jad Komara

    Żółw Błotny
    Typ:Potwór
    Hp:3200-3600
    Używane ataki:
    -Fizyczny bez atrybutu
    Używane zdolności:
    -Schowanie do skorupy* -Nadaje mu status nietykalność na 2 tury.
    Drop:
    -Skorupa żółwia błotnego

    Bagienne drzewo
    Typ:Potwór
    Hp:3500-4000
    Używane ataki:
    -Fizyczny bez atrybutu
    -Ziemia 3**
    Używane zdolności:
    -Wegetacja** -nadaje nam statusy Uśpienie, Nietykalność i Zatrucie na 2 tury.
    -Trujący atak***
    -Zombie***** -Może nałożyć status zombie
    Drop:
    -Kora Bagiennego drzewa
    Ty

  5. #395
    Użytkownik
    Dołączył
    13-08-2013
    Postów
    25
    https://i.imgur.com/ppuWXAK.gif
    Czarnoksiężnik furug
    Typ:Mini-boss
    Hp 15000-20000
    Używane ataki:
    Wiatr 3
    Używane zdolności:
    Chmura trującego gazu-nadaje nam status Uśpienie na 2 tury.
    Cios bardzo krytyczny-zabiera nam całe życie.
    Zombie***** -Może nałożyć status zombie
    Drop:
    -Kapelusz czarnoksiężnika-unikat
    -Różdżka wieków-unikat
    -Stalowe buty-unikat
    -Kula umysłu-unikat
    -Rękawice boleści-unikat
    -Mroźny naszyjnik
    Zwykłe:
    -Różdżka furuga
    -Rękawice furuga
    -Trujący Naszyjnik
    -Kapelusz czarnoksiężnika.

    - - - - - - - - - -

    https://i46.tinypic.com/mwwr2d.gif
    Tropiciel zahhak
    Typ:Mini-boss
    Hp 20000-20200
    Używane ataki:
    Lód 3
    Używane zdolności:
    -Ognista strzała-nadaje status Skamienienie
    Leczenie 2
    -Przeczekanie
    Drop:
    -Głęboki kaptur zahhaka-unikat
    -Ognista Szata-unikat
    -Buty zalane krwią-unikat
    -Miecz z czaszek-unikat
    Zwykłe:
    -Pierścień z nefryten
    -Krwisty kapelusz
    -Peleryna zahhaka.

    - - - - - - - - - -

    https://i48.tinypic.com/fa1xld.gif
    Gedos strażnik lochów
    Typ-Mini-boss
    Hp 15000-20000
    Używane ataki:
    Ogień 3
    Używane zdolności:
    -Drenaż
    -Ogłuszenie maczugą nadaje statusy Uśpienie i Skamienienie
    -Leczenie 2
    Drop:
    -Topór zalany krwią-unikat
    -Zbroja niewolnika gedosa-unikat
    -Krwisty Pierścień z diamentem-unikat
    -Miecz z czaszek niewolników-unikat
    -Hełm gedosa-unikat
    Zwykłe:
    -Topór gedosa
    -Hełm niewolnika
    -Naszyjnik niewolnika
    -Buty niewolnika
    Ostatnio edytowane przez ersio ; 29-08-2015 o 11:37

  6. #396
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    604
    Cytat Napisał ersio Zobacz post
    https://i.imgur.com/ppuWXAK.gif
    Czarnoksiężnik furug
    Typ:Mini-boss
    Hp 1500-1000
    Używane ataki:
    Wiatr 3
    Używane zdolności:
    Chmura trującego gazu-nadaje nam status Uśpienie na 2 tury.
    Cios bardzo krytyczny-zabiera nam całe życie.
    Zombie***** -Może nałożyć status zombie
    Drop:
    -Kapelusz czarnoksiężnika-unikat
    -Różdżka wieków-unikat
    -Stalowe buty-unikat
    -Kula umysłu-unikat
    -Rękawice boleści-unikat
    -Mroźny naszyjnik
    Zwykłe:
    -Różdżka furuga
    -Rękawice furuga
    -Trujący Naszyjnik
    -Kapelusz czarnoksiężnika.

    - - - - - - - - - -

    https://i46.tinypic.com/mwwr2d.gif
    Tropiciel zahhak
    Typ:Mini-boss
    Hp 2000-2200
    Używane ataki:
    Lód 3
    Używane zdolności:
    -Ognista strzała-nadaje status Skamienienie
    Leczenie 2
    -Przeczekanie
    Drop:
    -Głęboki kaptur zahhaka-unikat
    -Ognista Szata-unikat
    -Buty zalane krwią-unikat
    -Miecz z czaszek-unikat
    Zwykłe:
    -Pierścień z nefryten
    -Krwisty kapelusz
    -Peleryna zahhaka.

    - - - - - - - - - -

    https://i48.tinypic.com/fa1xld.gif
    Gedos strażnik lochów
    Typ-Mini-boss
    Hp 1500-1000
    Używane ataki:
    Ogień 3
    Używane zdolności:
    -Drenaż
    -Ogłuszenie maczugą nadaje statusy Uśpienie i Skamienienie
    -Leczenie 2
    Drop:
    -Topór zalany krwią-unikat
    -Zbroja niewolnika gedosa-unikat
    -Krwisty Pierścień z diamentem-unikat
    -Miecz z czaszek niewolników-unikat
    -Hełm gedosa-unikat
    Zwykłe:
    -Topór gedosa
    -Hełm niewolnika
    -Naszyjnik niewolnika
    -Buty niewolnika
    1,5k hp ? W jedna ture druzyny bedzie mozna go pokonac, mini bossy na nastepne upy powinny miec okolo 15-20k hp.
    Oufit ktory wstawiles to tylko sam przod a walce stoi sie bokiem i atakujac sie chodzi.
    Uzbrojenie z tych mini by bylo speedowe, luckowe, deffowe?

  7. #397
    Użytkownik
    Dołączył
    13-08-2013
    Postów
    25
    A o co chodzi z tym tzw. speedowym?

  8. #398
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,031
    Cytat Napisał ersio Zobacz post
    A o co chodzi z tym tzw. speedowym?
    Eq speedowe to takie co daje speeda, np. Astralne, Gothar itd.
    Są różne eq np. speedowe, luckowe, deffowe itd.

  9. #399
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    latający potwór spagetti
    [wygląd]

    Unikalny potwór pojawiający się podczas atakowania czegos tam z makaronu/wodnego (szansa spotkania - 1%)

    HP = 30.000-38.000 losowo
    MP= Nie kończy się...

    Zaczyna walke z 1 auto statusem "nietykalnosc" (1 tura)

    Obrona = duuuuuuużo
    obr. mag. = duuuużo
    szybkosc = gigantycznie
    szczęscie = proporcjonalnie(/mało?)
    atak mag. = mało
    atak = mało

    zdol.
    1.zrzucenie suchego makaronu* - nadaje szybkosc na 3 tury oraz odbiera 5%-15% aktualnego hp [losowy cel]

    2.klątwa niedokończonego obiadu* - daje przeciwnikowi statusy: regeneracja 2 tury, spowolnienie 6 tur, paraliż 1 tura oraz natychmiastowo leczy wszystkich przeciwników (różdznie od 1%-5% max hp)

    3.nieczysta normalizacja* - sciąga statusy z drużyny przeciwnej i dodaje używającemu 250hp za każdy z nich

    4.pechowa chmura pechu* - nakłada statusy jak normalna chmura + na całą drużyne przeciwną ale ma 50% szans na zadanie obrażeń

    5.mieszanina sosów* - nakłada WSZYSTKIM statusy uspienie na 1-2 tury (65% bazowo), jednemu ze wszystkich (losowemu) nakłada dodatkowo statusy: Zatrucie 4 tury(85%), Regenerację oraz Zombi na 1 turę(50% osobno),

    6.Makaronowa Paranoja* - nakłada całej drużynie przeciwnej trucizne oraz klątwe 2-3 tur (z prawdopodobieństwem 50%). używający dostaje statusy: regeneracja 1tura, spowolnienie 2 tury,

    7.Lewitacja* - unosi potwora w przestwoża istnieje szansa 50(.70?)%(więcej niż pół) że ucieknie z walki a ona sama zakończy się remisem (używa tylko wtedy gdy ktos użyje mix speed/mobilki/skupienia)

    8.Przygotowanie* - nadaje statusy, pomyslnosc, refleks oraz przyspieszenie na 1 ture w kolejnej turze używa Pocisk fortuy*3/makaronowa obsesja w przeciwnika z najmniejszym aktualnym hp

    9.Prawdziwa Moc* - zadaje 5000 obrażeń wszystkim przeciwniką którzy nie mają żadnego statusu

    [zniszczenie + burza piorunów na dablu wszystko w "idea"]

    Ataki podstawowe/zaklęcia podstawowe(cos jak nemo w sciekach devos):
    makaronowe macki - zadaje potężne obrażenia fiz [jak na takie staty] (50-200% zwykłego ciosu) bez atrybutu fiz + losowy atrybut magiczny
    laserowe oczy - zadaje słabe obrażenia fiz(1-111% z.c.) bez atrybutu, nadaje status slepota/klątwa na 7 tury (ze 70% skutecznoscią bazową)
    Makaronowa obsesja - (na czas używania dodaje atak magiczny - "tak aby bolało", na 1 ture) Zadaje obrażena warte (20-250%) *Ignoruję status: bariera magiczna*.

    Drop:
    pakiet standardów "potki mixy eliksirki oraz eq"
    Wiatr plus*
    Burza piorunów*
    makaronowa zbroja - info: cała sie lepi ale za to daje szacunek. -brak statystyk-
    karta - *kolekcjonerskie* info: "Pradawny stwór zamieszkujący osamotnione wzgórza (uwaga: czasami zjada małe guardy)."
    Sos bolonege - *inne* [<- do jedzenia] info: "Podobno zwiększa szanse na spotkanie z Potworem Spagetti."; to chyba nie prawda :P

    idea
    zdol nr1 Używa losowo tak jak refleks*** ogra lub przyspieszenie* zółwia wodnego
    z nr2 Losowo
    z nr3 używa gdy przeciwna drużyna ma więcej niż 3 negatywnych statsów
    nr4 Losowo
    5.uzywa gdy ma mniej niż 70% HP
    6.używa gdy ma mniej niż 50% hp oraz otrzymywał największe obrażenia które przekraczały liczbe 700
    7.używa gdy jego hp spadnie ponizej 80% przed 15 wykonanymi turami potwora
    8.Losowo
    9.używa tylko gdy ma 7-13%, 50-51% oraz 71-72% (przed 50 wykonaną turą potwora, używa raz bez zastanowienia się, później jak ktos nie ma statusu)
    10. [smiercionosny duet] używa gdy ma poniżej 2000 HP (liczba przeciwników > 1 | a nie mineły 90 tur *wakli* )
    ataki: no to te tam ataki.. losowo?
    makaronowa obsesja "używa tylko pod warunkiem: HP%przeciwników > 95% | moja postac wykonane tury > 5 "
    Ostatnio edytowane przez adamekch ; 26-12-2015 o 00:11

  10. #400
    Fenixo
    Konto usunięte
    Cytat Napisał adamekch Zobacz post
    latający potwór spagetti
    [wygląd]

    Unikalny ptwór pojawiający sie [U]podczas atakowania czegos tam z makaronu (szansa spotkania - 1%) czegosów z makaronu (szansa spotkania - 4.5%) /U]
    HP = 300.000-380.000 losowo
    MP= Nie kończy się...

    Zaczyna walke z 1 auto statusem "nietykalnosc" (1 tura)

    Obrona = duuuuuuużo
    obr. mag. = duuuużo
    szybkosc = gigantycznie
    szczęscie = normalnie
    atak mag. = mało
    atak = mało

    zdol.
    1.zrzucenie suchego makaronu* - nadaje szybkosc na 4 tury oraz odbiera 2%-5% aktualnego hp
    2.klątwa niedokończonego obiadu* - daje przeciwnikowi statusy: regeneracja 2 tury, spowolnie nie 6 tur, paraliż 1 tura oraz natychmiastowo leczy wszystkich przeciwników (różdznie od 1%-5% max hp)3.nieczysta normalizacja* - sciąga negatywne statusy z drużyny przeciwnej i dodaje używającemu 500hp za każdy z nich
    4.pechowa chmura pechu* - nakłada statusy jak normalna chmura + na całą drużyne przeciwną ale ma 50% szans na zadanie obrażeń
    5.mieszanina sosów* - nakłada WSZYSTKIM statusy uspienie na 1-2 tury (65% bazowo), jednemu ze wszystkich (losowemu) nakłada dodatkowo statusy: Zatrucie 4 tury(85%), Regenerację oraz Zombi na 1 turę(50% osobno),
    6.Makaronowa Paranoja* - nakłada całej drużynie przeciwnej trucizne oraz klątwe 2-3 tur (z prawdopodobieństwem 50%). używający dostaje statusy: regeneracja 1tura, spowolnienie 2tury
    7.Lewitacja* - unosi potwora w przestwoża istnieje szansa 50.77% że ucieknie z walki a ona sama zakończy sie remisem (używa tylko wtedy gdy ktos użyje mix speed/mobilki/skupienia)
    8.Przygotowanie* - nadaje statusy, pomyslnosc, refleks oraz przyspieszenie na 1 ture w kolejnej turze używa Pocisk fortuy*3 w przeciwnika z najmniejszym aktualnym hp
    9.Prawdziwa Moc* - zadaje 5000 obrażeń wszystkim przeciwniką którzy nie mamją żadnego statusu
    [zniszczenie + burza piorunów na dablu wszystko w "idea"]

    Ataki podstawowe/zaklęcia podstawowe(cos jak nemo w sciekach devos):
    makaronowe macki - zadaje potężne obrażenia fiz [jak na takie staty] (50-200% zwykłego ciosu) bez atrybutu fiz + losowy atrybut magiczny
    laserowe oczy - zadaje słabe obrażenia fiz(1-111% z.c.) bez atrybutu, nadaje status slepota/klątwa na 7 tury (ze 70% skutecznoscią bazową)
    Makaronowa obsesja - (na czas używania dodaje 100 ataku magicznego na 1 ture) Zadaje nieobliczalne obrażena warte (1-270%) *Ignoruję status: bariera magiczna*.

    Drop:
    pakiet standardów "potki mixy eliksirki oraz eq"
    Wiatr plus*
    makaronowa zbroja - info: cała sie lepi ale za to daje szacun. -brak statystyk-
    Sos (karta) - *kolekcjonerskie* info: "sos bolonege, ulubiony sos potwora spagetti"

    idea
    zdol nr1 Używa losowo tak jak refleks*** ogra lub przyspieszenie* zółwia wodnego
    z nr2 Losowo
    z nr3 używa gdy przeciwna drużyna ma więcej niż 3 negatywnych statsów
    nr4 Losowo
    5.uzywa gdy ma mniej niż 70% HP
    6.używa gdy ma mniej niż 50% hp oraz otrzymywał największe obrażenia które przekraczały liczbe 700
    7.używa gdy jego hp spadnie ponizej 80% przed 15 wykonanymi turami potwora
    8.Losowo
    9.używa tylko gdy ma 7-13%(przed 50 wykonaną turą potwora) , 50-51% oraz 71-72%
    10. [smiercionosny duet] używa gdy ma poniżej 1000 HP (liczba przeciwników > 1 | a nie mineły 90 tur *wakli* )
    ataki: no to zwykłe tam ataki..
    makaronowa obsesja "używa tylko gdy przeciwnicy mają: HP% przeciwników > 95% | moja postac wykonane tury > 5 "
    Za dużo chyba Hp i Spowolnienie na 6 tur może zmienić na 2-3 a nawet do 4? Co do kart nazwa potwora, którego atakujemy się pojawia. W opisie można umieścić takie rzeczy... Do reszty tam się zbyt nie czepiam bo jeszcze myśle, ale można wiedzieć co można zaatakować z makaronu w MFO? Można by zmienić tylko to z czego ten potworek będzie wychodził.
    Ostatnio edytowane przez Fenixo ; 18-11-2015 o 22:53

  11. #401
    Fenixo
    Konto usunięte
    Wiedźma
    Potwór unikatowy
    Może pojawić się na Podmokłej Polanie kiedy walczymy z Jaszczurogłowymi
    Hp od 9000 do 11000, Mp nieskończoność, Obr.-bardzo duża, Obr. mag.-bardzo duża, Szczęście- duże, Prędkość- duża, Atak magiczny (pocisk magiczny) duży, Atak średni..

    Zdolności :
    Leczenie 1 *****
    Leczenie 2 ****
    Urok wiedźmy - Nakłada specjalny status, który zmniejsza statystyki o 20%
    Furia bogów - nakłada furie przeciwnikom na 1-3 tur z tym, że wiedźmie nadaje taki sam status i taką samą ilość tur.
    Klątwa umarlaka ***
    Normalizacja **
    Mega zatrucie ***
    Ognisty piorun - Zdolność o atrybucie ognia, Obrażenia zależą od poziomu Hp (100% Hp równa się o -30% Hp), Może nadać status ślepota na 1-3 tur, Szansa trafienia statusu 75%, a na zadanie obrażeń 85%.
    Lodowata strzała - Zdolność o atrybucie lodu, Może nadać spowolnienie na 1-3 tur, Obrażenia zależą od poziomu szybkości (np. 100 szybkości = -300 Hp), Szansa trafienia statusu 65%, a na zadanie obrażeń 75%.
    Ruchome piaski - Zdolność o atrybucie ziemi, może nadać status paraliż na 1-3 tur, Obrażenia zależą od ilości przeciwników (1przeciwnik=-200Hp, 2przeciwników=-350 Hp, 3 przeciwników= - 475 Hp, 4 przeciwników = -600Hp), Szansa trafienia statusu 55%, a na zadanie obrażeń 65%
    Duchy wiatru - Zdolność o atrybucie wiatru, Może nadać status klątwa na 1-3 tur, Obrażenia zależą od szczęścia (100 szczęścia= -20% Hp), Szansa na nadanie statusu 55%, a na zadanie obrażeń 65%.

    Mikstury:
    Mikstura życia 4

    Skrypt:
    1. Gdy przeciwnik ma status Zombie użyj na nim Leczenie 1, Leczenie 2 lub Mikstura życia 4.
    2. Resztę zdolności używaj przypadkowo.

    Lot:
    Normalizacja, Klątwa umarlaka, Mega zatrucie, Porażenie i Poświęcenie.
    Ostatnio edytowane przez Fenixo ; 27-11-2015 o 17:40

  12. #402
    Łukasz
    Konto usunięte
    Feniks

    hp 3129-3269

    mp 136

    Ataki:
    magiczny-ogień 1 ****

    Zdolności:
    -Pazur Feniksa (słaby atak fizyczny)
    -Łzy Feniksa (uzdrawia mu 300 hp ) [używa tylko raz]
    -Spalanie (zabiera przeciwnikowi 5% hp na jedną turę) [takie mini zatrucie ]
    -Drenaż
    -Kuracja

    Drop:
    Złote pióra (rzemieślnik Tadek z eterni tworzy z nich uzbrojenie)
    Kuracja (zdolność)
    Drenaż (zdolność)
    Spalanie (zdolność)
    Sękata różdżka (uzbrojenie)
    Długi młot (uzbrojenie)
    Mikstura życia 2
    Mikstura życia 1
    Mikstura regeneracji

    Lokalizacja:
    Wyżyna gromów lub Równina Błyskawic

    Sposób ogradzania:
    zabij 75,100 ptaków gromów
    lub poczekaj 12 godzin
    I jeszcze jedno...
    Wesołych Świąt !

    - - - - - - - - - -

    Feniks

    hp 3129-3269

    mp 136

    Ataki:
    magiczny-ogień 1 ****

    Zdolności:
    -Pazur Feniksa (słaby atak fizyczny)
    -Łzy Feniksa (uzdrawia mu 300 hp ) [używa tylko raz]
    -Spalanie (zabiera przeciwnikowi 5% hp na jedną turę) [takie mini zatrucie ]
    -Drenaż
    -Kuracja

    Drop:
    Złote pióra (rzemieślnik Tadek z eterni tworzy z nich uzbrojenie)
    Kuracja (zdolność)
    Drenaż (zdolność)
    Spalanie (zdolność)
    Sękata różdżka (uzbrojenie)
    Długi młot (uzbrojenie)
    Mikstura życia 2
    Mikstura życia 1
    Mikstura regeneracji

    Lokalizacja:
    Wyżyna gromów lub Równina Błyskawic

    Sposób ogradzania:
    zabij 75,100 ptaków gromów
    lub poczekaj 12 godzin
    I jeszcze jedno...
    Wesołych Świąt !

  13. #403
    Użytkownik Avatar miorts
    Dołączył
    19-04-2015
    Postów
    94

    Pomysł Drzewiak

    Drzewiak ( Mini-Boss )
    HP- około 9000 Lokacja: Ożywione Las,okolice Urkaden
    MP-243532342
    Duży Def. Mag. i Def. Fiz. Atrybut: -Mag:Ziemia,Lód -Wojownik:Topór


    Zdolności:
    -Żywotność Drzewa
    -Dzikie Pnącze
    -Trzęsienie Ziemi
    -Cios Miecza
    -Zatrute Jabłka
    -Berserk
    -Krytyczny Cios
    -Mega Drenaż
    -Skupienie Drzewa
    -Mroczny Chaos
    -MP Atak
    -Dotyk Śmierci
    -Zimowy Sen








    Info:
    -Mroczny Chaos= atak magiczny na wszystkich.Ma 35% na nadanie statusów Zatrucie i Klątwa na 4 tury
    -Żywotność Drzewa=leczy 1000HP i nadaje status Bariera i Bariera Magiczna na 3 tury
    -Skupienie Drzewa=nadaje status Skupienie na 5 tur.
    -Zimowy Sen=atak fizyczny bez atrybutu.Ma 40% szans na nadanie statusu Uśpienie na 2 tury.
    -Zatrute Jabłka-atak fizyczny na wszystkich. Ma 55% na nadanie statusu Zatrucie na 3 tury.


    Myślę,że się podoba.

    - - - - - - - - - -
    Ostatnio edytowane przez miorts ; 26-01-2016 o 15:28 Powód: Pomyłka z HP

  14. #404
    Harutotte
    Konto usunięte
    Cytat Napisał miorts Zobacz post
    Fajne! Oby go dodali! Ale minus to mało MP.Daj mu atrybut Włócznia pls.
    Nie to konto ziomek.

  15. #405
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Mroczny Feniks
    Typ: Boss
    Hp: 10000
    Mp: 1000
    Profesja: Mag
    Poziom: 100
    Ataki:
    -pocisk magiczny 4***
    Zdolności:
    -trujący pocisk***
    -Leczenie 4*
    -Leczenie 3*****
    -Drenaż*
    -Drenaż statusów*(Zabiera 1 losowy status, negatywne też przeciwnika z pozostałą ilością tur, 35% maksymalnego hp przeciwnika i daje rzucającemu 50% szans trafienia) limit użyć:3 na walkę
    -Pocisk Mroku**(Nadaje status ślepota/klątwa na 5 tur i redukuje hp do 10%, rzucający nie może użyć zdolności gdy ma dwie tury z rzędu) limit użyć:2 na walkę
    Powiązany z zadaniami: Uratuj brata z rąk Thanarga
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 27-12-2015 o 21:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •