Jest jakiś itemek poza Czarcią bransą co daje osłonę mag na start?
zakładasz, że kowal był nieprzemyślanyCo do zwiekszania limitu poziomowego przez roznice w +8 poprzedniego upka a +0 nowego, no coz, jezeli nikt nie przemyslal tego przy wprowadzaniu, no to teraz trzeba poniesc tego konsekwencje.
jak to co, przewagę. i na kolejne poziomy te 10pkt będzie rosnąć, jak to ująłeś- procentyCo ma do tego jubiler nie wiem, gemy zaleza od statystyk a tam nie ma procentow lecz sztywne 10pkt.
Kowal i większa ilość możliwych plusów do ulepszenia miała z pewnością na celu rozszerzenie czasu gry. Niektórzy będą uważać to sztucznym rozszerzeniem, innym się spodoba.
Tymczasem siła maksymalnie ulepszonego eq wzrosła "jedynie" o 10%.
1.2 na starym, 1.32 na nowym (czyli +10%).
Ktoś może sądzić, że to dużo, bo mało aktywny gracz miał wcześniej +0, w porównaniu do topki z +3/4.Tabelka
Jest to różnica 1 do 1.2 mocy. (1.2 jest 20% większe niż 1)
Natomiast obecnie +1-3 mają dużo większą szansę na wypadnięcie niż wcześniej, więc dość łatwo uzyskać +3, gdzie topka ma +7/8.
Jest to różnica 1.12 do 1.32 mocy. (1.32 jest 18% większe niż 1.12)
O dziwo różnica między osobami z eq +7/8, a osobami z eq +3, jest mniejsza niż dawna różnica między eq +3/+4, a +0.
=====
Jeśli ktoś totalnie nie ma czasu na grę - wspomniane 15min. Gdzie jeszcze miałby mieć czas na napisanie skryptu auto i jakąś walkę pvp, a nie jest w stanie w tym czasie uzbierać eq +3, gdy wszyscy dostępni przeciwnicy mają eq +7/8. To cóż... pozostaje mieć nadzieję, że tryb Król Góry zostanie zrealizowany.
======
IMO ilość graczy online wcale nie jest skutkiem kowala, a braku upków, jak już zostało wspomniane wiele razy. Tym bardziej, że o ile na początku kowal faktycznie wymagał dużego zaangażowania, to obecnie dosłownie każdy może z łatwością ulepszać uzbrojenie. Nawet grając te 15min (zakładając, że w tym czasie jest w stanie zdobyć eq +0), z czasem nabędzie materiał na wyższe plusy.
Ostatnio edytowane przez Koridor ; 25-08-2015 o 21:42
Ta dyskusja nie ma sensu. Nie chcecie, to nie róbcie uzbrojenia. MFO to chyba jedyna gra, w której ktoś ma pretensje o to, że innym graczom chce się robić uzbrojenie.
Skoro to dla Was takie trudne, to sobie pograjcie w Simsy.
Nie zakladam, wnioskuje po poprzednich postach.
Te 10pkt jest i bedzie stale, rosnac moze bonus, ktory w porownaniu z eq jest niewidoczny (gem ataku magicznego1 przy 200 ataku daje 10pkt, ten sam gem poziomu 2, 12pkt). Zgadzam sie ze daje to przewage, ale mi nie chodzi o przewage itemow, lecz ich dostepnosc. A raczej koszt. Osobiscie obecny system bardzo mi odpowiada, jednak staram sie zrozumiec jego przeciwnikow. Koridor podrzucil tabelke, wiec jak widac roznica nie jest taka ogromna, ale koszta juz tak. Jezeli na nordie znow przyjdzie czekac kilka lat, to wspolczuje ranodomom ktorzy beda chcieli miec unikatowe eq (5kk za +0 przez pierwsze pol roku, przewiduje, oczywiscie za najtansze) na max lvl, chociaz z drugiej strony taki uklad jest dobry, unikaty nareszcie beda unikalne. Jeszcze raz podkresle, nie narzekam, mi to pasuje.![]()
Otóż maIlość poziomów nie ma wpływu na długość tworzenia aktualizacji![]()
Potrzeba więcej contentu - questów, bossów, więcej rzeczy pobocznych, wspomniane potworki potrzebują również mapek. Na tych mapkach wypada również dodać coś więcej.
2-3?
nawet jesli będzie 2300-2500 to pvp zmieni się strasznie a po za tym magowie nie miewają aż tak dużo hp xd