Strona 352 z 1185 PierwszyPierwszy ... 252302342350351352353354362402452852 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 5,266 do 5,280 z 17762

Temat: [ Pytania ]

  1. #5266
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    Czy Ty przeczytales chociaz raz post do ktorego sie odnosisz? Chyba nie bardzo. Nie wiem co kierowalo Toba, gdy zamieszczales fragment o "moim toku rozumowania", a wiec tlumacze, na 100lvlu potrzebne bedzie ok 35 poziomow roznicy miedzy upkami, aby eq +8 z 100lvla nie bylo silniejsze od +0 kolejnego upa. Zostalo to bardzo przejrzyscie wyjasnione na poprzednich kartach. Skoro teraz na upek czekalismy 3 lata, to na 35lvli wychodzi 7 lat. Do zaakceptowania? Nie. Skoro kowal zostal wprowadzony, zakladam ze ktos pomyslal jednak przyszlosciowo, zadecydowal ze wprowadzamy, a z upkami sobie poradzimy. Wiec dobrze, ja sie ciesze. Tylko skad teraz zdziwienie ze itemy sa coraz silniejsze i trzeba podnosic roznice poziomow? Tak dzialaja procenty, proste. Co ma do tego jubiler nie wiem, gemy zaleza od statystyk a tam nie ma procentow lecz sztywne 10pkt. Wytrwalosc tez nie ma znaczenia, a to cale narzekanie nie ma zwiazku z tematem, oczywistym jest ze w jakiejs grupie znajdzie sie osoba, ktorej nic nie pasuje. Jeszcze sie taki nie urodzil, coby kazdemu dogodzil. Nastepnym razem polecam zapoznac sie z tekstem, ktory komentujesz.

    Moim zdaniem nie jest potrzebny nowy temat, bo sprawa byla walkowana i nic nowego nie zostanie powiedziane.
    on ma racje ciężko cos znales gdy ktos pyta wy to zasłaniacie a to zanika itd
    to dobra mysl

    Ostatnio edytowane przez adamekch ; 25-08-2015 o 21:25

  2. #5267
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,029
    Jest jakiś itemek poza Czarcią bransą co daje osłonę mag na start?

  3. #5268
    Cytat Napisał xani Zobacz post
    Jest jakiś itemek poza Czarcią bransą co daje osłonę mag na start?
    Perlowa broszka na 58lv, na 65lv chyba nie.

  4. #5269
    Użytkownik Avatar Hydra
    Dołączył
    17-02-2013
    Postów
    325
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    Nie wiem co kierowalo Toba, gdy zamieszczales fragment o "moim toku rozumowania"
    Co do zwiekszania limitu poziomowego przez roznice w +8 poprzedniego upka a +0 nowego, no coz, jezeli nikt nie przemyslal tego przy wprowadzaniu, no to teraz trzeba poniesc tego konsekwencje.
    zakładasz, że kowal był nieprzemyślany
    Co ma do tego jubiler nie wiem, gemy zaleza od statystyk a tam nie ma procentow lecz sztywne 10pkt.
    jak to co, przewagę. i na kolejne poziomy te 10pkt będzie rosnąć, jak to ująłeś- procenty

  5. #5270
    Kowal i większa ilość możliwych plusów do ulepszenia miała z pewnością na celu rozszerzenie czasu gry. Niektórzy będą uważać to sztucznym rozszerzeniem, innym się spodoba.

    Tymczasem siła maksymalnie ulepszonego eq wzrosła "jedynie" o 10%.
    1.2 na starym, 1.32 na nowym (czyli +10%).

    Tabelka
    Ktoś może sądzić, że to dużo, bo mało aktywny gracz miał wcześniej +0, w porównaniu do topki z +3/4.
    Jest to różnica 1 do 1.2 mocy. (1.2 jest 20% większe niż 1)
    Natomiast obecnie +1-3 mają dużo większą szansę na wypadnięcie niż wcześniej, więc dość łatwo uzyskać +3, gdzie topka ma +7/8.
    Jest to różnica 1.12 do 1.32 mocy. (1.32 jest 18% większe niż 1.12)

    O dziwo różnica między osobami z eq +7/8, a osobami z eq +3, jest mniejsza niż dawna różnica między eq +3/+4, a +0.

    =====
    Jeśli ktoś totalnie nie ma czasu na grę - wspomniane 15min. Gdzie jeszcze miałby mieć czas na napisanie skryptu auto i jakąś walkę pvp, a nie jest w stanie w tym czasie uzbierać eq +3, gdy wszyscy dostępni przeciwnicy mają eq +7/8. To cóż... pozostaje mieć nadzieję, że tryb Król Góry zostanie zrealizowany.

    ======
    IMO ilość graczy online wcale nie jest skutkiem kowala, a braku upków, jak już zostało wspomniane wiele razy. Tym bardziej, że o ile na początku kowal faktycznie wymagał dużego zaangażowania, to obecnie dosłownie każdy może z łatwością ulepszać uzbrojenie. Nawet grając te 15min (zakładając, że w tym czasie jest w stanie zdobyć eq +0), z czasem nabędzie materiał na wyższe plusy.
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 25-08-2015 o 21:42

  6. #5271
    Użytkownik
    Dołączył
    07-08-2013
    Postów
    352
    Ta dyskusja nie ma sensu. Nie chcecie, to nie róbcie uzbrojenia. MFO to chyba jedyna gra, w której ktoś ma pretensje o to, że innym graczom chce się robić uzbrojenie.
    Skoro to dla Was takie trudne, to sobie pograjcie w Simsy.

  7. #5272
    Cytat Napisał Hydra Zobacz post
    zakładasz, że kowal był nieprzemyślany

    jak to co, przewagę. i na kolejne poziomy te 10pkt będzie rosnąć, jak to ująłeś- procenty
    Nie zakladam, wnioskuje po poprzednich postach.

    Te 10pkt jest i bedzie stale, rosnac moze bonus, ktory w porownaniu z eq jest niewidoczny (gem ataku magicznego1 przy 200 ataku daje 10pkt, ten sam gem poziomu 2, 12pkt). Zgadzam sie ze daje to przewage, ale mi nie chodzi o przewage itemow, lecz ich dostepnosc. A raczej koszt. Osobiscie obecny system bardzo mi odpowiada, jednak staram sie zrozumiec jego przeciwnikow. Koridor podrzucil tabelke, wiec jak widac roznica nie jest taka ogromna, ale koszta juz tak. Jezeli na nordie znow przyjdzie czekac kilka lat, to wspolczuje ranodomom ktorzy beda chcieli miec unikatowe eq (5kk za +0 przez pierwsze pol roku, przewiduje, oczywiscie za najtansze) na max lvl, chociaz z drugiej strony taki uklad jest dobry, unikaty nareszcie beda unikalne. Jeszcze raz podkresle, nie narzekam, mi to pasuje.

  8. #5273
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Lisu aka wróciłem Zobacz post
    Skoro teraz na upek czekalismy 3 lata, to na 35lvli wychodzi 7 lat.
    Ilość poziomów nie ma wpływu na długość tworzenia aktualizacji

  9. #5274
    Ilość poziomów nie ma wpływu na długość tworzenia aktualizacji
    Otóż ma

  10. #5275
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Koridor Zobacz post
    Otóż ma
    Zwiększa ilość mobków, coś poza tym? Najdłuższe części - a więc fabularne i inne questowe - po prostu się zwieksza między nimi odstępy

  11. #5276
    Potrzeba więcej contentu - questów, bossów, więcej rzeczy pobocznych, wspomniane potworki potrzebują również mapek. Na tych mapkach wypada również dodać coś więcej.

  12. #5277
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    2-3?

  13. #5278
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    wypada że na 70 lv będzie miks hp/mp 5 i odno 4 ?

  14. #5279
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    nawet jesli będzie 2300-2500 to pvp zmieni się strasznie a po za tym magowie nie miewają aż tak dużo hp xd

  15. #5280
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    Cytat Napisał adamekch Zobacz post
    nawet jesli będzie 2300-2500 to pvp zmieni się strasznie a po za tym magowie nie miewają aż tak dużo hp xd
    ale tak wychodzi jak byś patrzył.
    miks 2 - 15 lv
    miks 3 - 30 lv
    miks 4 - 50 lv

    więc miks 5 powinien być na 50+15 albo 50+20 . :]

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •