Prosty przykład:
Itemek x z 6pkt w speeda podbijasz z +2 do +3
Powstaje itemek y, który ma 6pkt w speeda + z losowych stat
Prosty przykład:
Itemek x z 6pkt w speeda podbijasz z +2 do +3
Powstaje itemek y, który ma 6pkt w speeda + z losowych stat
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Ok rozumiem, a wiec jeszcze trzy, proste juz pytania.
Ile kosztuje podbicie itemka z +0 do +2 (65lv)?
Ile kosztuje podbicie itemka z +2 do +3 (65lv)?
Czy koszta sie zmieniaja, czyli z +0 do +3 kosztuje wiecej/mniej niz z +0 do +2 i z +2 do +3?
Nie mam w eq nic powyzej +1, dlatego pytam.
podbijanie jest tanie (w granicach 10-50k), a jak podbijasz żetonami to nie płacisz golda.
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Ogólnie fajnie by było tak:
Żetony + odpowiedni nabity gem = bon kierunkowy w żądaną statystykę.
I żeby nie było za łatwo to ulepszanie z gemem ulepsza tylko o jeden plus, więc dla pełnego bonu w jednym itemku trzeba by było zużyć 3 gemy![]()
W żetonach:
+0 ------>+1------>+2------>+3
.....130.........260..........260
Po drodze się po prostu sumuje
na x1 to meduza
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Co z "Przeklętą Zbroją"?
czy kto tego używa?
Czy bon w celnosc w broni wplywa na celnosc zdolnosci tj. drenaz czy trujacy atak?