Dezorientacja- Powoduje iż każdy sposób leczenia trafia do przeciwnika. Działa na wszystkich przeciwników. Szansa trafienia to 50%. Działa na 3 tury. Szansa wzrasta o 10% gdy jest o jednego przeciwnika więcej. Np. Jest 3 przeciwników więc teraz szansa wynosi 70%.
Ostatnio edytowane przez Fenixo ; 09-08-2015 o 11:19
Mega pomyslnosc prosze![]()
Mega precyzja!
koszt em-pe:60
limit użyć 2
wymagany poziom:60
Nadaje na wszystkich członków (swojej drużyny oczywiście!) status precyzja na: 5-7 tur:
-jedna gwiazdka (jest startowa, czyli na ten 60 lvl)----czyli nadaje na 5 tur
-dwie gwiazdki (jest od 70 levelka)---nadaje na 6 tur
-trzy gwiazdki (od 80 levelka)---nadaje na 7 tur.
Aby zdobyć kolejną gwiazdkę, myślę że nie trzeba dawać kosmicznych wymagań AP, bo pewnie to nie jest wielka różnica 5, czy tam 7 tur.![]()
Jestem Szczęsliwy
limit użyc: 2
Mana koszt = 60
wymagany poziom = 1
nadaje statusy pracyzja na ~6 tur całej drużynie
Gwiazdki 1-3 tury 5-7 poziomy 60-65-70
(oczywiscie sloty to zagadka)
K* Mega wszystko.
Po prostu na tak..
Kula Wodna
Limit użyć : 2
Koszt MP : 40
Poziom : 75-80
Gwiazdki : 1
Atak magiczny bez atrybutu o sile 70% standardowego zaklęcia. 40% szans na nadanie przeciwnikowi : spowolnienie 2 tury, zatrucie 2 tury, paraliż 2 tury.
~ błąd
Ostatnio edytowane przez Jack Sparrow Back ; 12-08-2015 o 13:10
Sprawiedliwość
lvl:30
limit użyć:1
koszt mp:75
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:2
Info:Redukuje wszystkim przeciwnikom hp do 1 i nakłada status zombie zawsze trafia.Działa tylko wtedy gdy przeciwnik którego zaatakowaliśmy ma 1 mniej, więcej poziom od nas i wezwał on pomoc licząca 4 graczy.
Dziki atak
lvl:75
limit użyć:2
koszt mp:50
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:1
Info:Atak nakładający używającemu statusy Furia na 1 turę Mobilizacja na 1 turę Pomyślność na 1 turę Precyzję na 1 turę oraz Nietykalność na 1 turę.
Dla profesji Wojownik
Zaklęcie Chaosu
lvl:75
limit użyć:2
koszt mp:85
startowa gwiazdka:0
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:1
Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika mogący nałożyć statusy Ślepota na 3 tury Pomylenie na 1 turę zdejmując statusy Precyzja,Pomyślność Mobilizacja o ile takie posiada.Działa gdy przeciwnik ma więcej niż 80% hp.
Dla profesji Mag
Skamienienie
lvl:70
limit użyć:1
koszt mp:50
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:1
Info:Zadaje 80% obrażeń magicznych posiadając 90% na nałożenie statusu skamienienie na 3 tury.
Dla obu profesji
Otumaniający Dym
lvl:80
limit użyć:1
koszt mp:85
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:3
zajmowane sloty:1
Info:Atak na wszystkich przeciwników bez atrybutu.Nakłada wszystkim przeciwnikom status pomylenie na 3 tury oraz wszystkim sojusznikom.Rzucający nie otrzymuje statusu pomylenie otrzymuje on status bariera na 1 turę.Kolejna gwiazdka podnosi obrażenia.
Dla profesji Mag
Mega Nietykalność
lvl:75
limit użyć:1
koszt mp:150
limit użyć:1
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:2
Info:Nadaje status nietykalność wszystkim sojusznikom na 1-2 tury.
Dla profesji Mag
Mega Normalizacja
lvl:70
limit użyć:2
koszt mp:125
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:1
Info:Zdejmuje pozytywne statusy ze wszystkich przeciwników w przypadku bossów prawdopodobieństwo trafienia wynosi 50%.
Dla obu profesji
Mega Multi Bariera
lvl:80
koszt mp:80
limit użyć:3
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:3
zajmowane sloty:1
Info:Nakłada wszystkim sojusznikom statusy Bariera i Bariera Magiczna na 3-5 tur.
Dla obu profesji
Ugryzienie Zombiaka
lvl:75
limit użyć:2
koszt mp:50
startowa gwiazdka:0
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:1
Info:Atak zadający 200% standardowych obrażeń oraz nakładający status Zombie, zawsze trafia.Przyswaja całe odebrane hp (Nie zabiera go tylko dodaje mimo statusu Zombie).Działa tylko wtedy kiedy postać ma status zombie.
Dla profesji Wojownik
Ostatnio edytowane przez Kubcok ; 12-08-2015 o 14:17 Powód: tak
Część z tych zdolności jest w grze. Co do mega nietykalności. Była podobna propozycja nawet wgrana na testowym. 2 tury uśpienia dla przeciwników i sojuszników jeśli dobrze pamiętam. Ale była zbyt niszcząca. Jeśli były 2-3 tury przeciwników rzucali mega zatrucie, a potem ostatni tą zdolność wtedy potrafili zniszczyć każdą grupę przy odrobinie szczęścia. Twoja propozycja by wyszła podobnie.
Co do ugryzienia zombiaka... Zrobi ktoś hitera i zabije 1 hitem przeciwnika (nawet bossa ;P).
Ogólnie polecam przejrzeć ten temat https://forum.mfo3.pl/showthread.php...Zdolno%C5%9Bci zanim coś zaproponujesz, bo dana zdolność może być już w grze.
Ostatnio edytowane przez NieZabijajMnie ; 12-08-2015 o 16:13
[SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...
(nie mam pomysłu na fajną nazwę) - limit użyć 2, koszt mp 0:
może nadać statusy jednej osobie: zatrucie 4 tury, ślepota 4 tury, klątwa 4 tury, spowolnienie 3 tury, paraliż 2 tury... (może jeszcze coś) nie zadaje obrażeń, szansa na trafienie każdym statusem wynosi 10%+(15%*ilość statusów negatywnych użytkownika)
Statusy przesadzone, koszt MP za niski (choć może znośny?)... ale pomysł z tym, żeby szansę wejścia statusów uzależniać od ilośc negatywnych statusów posiadacza - to jest super.
Nie dość, że głupie, to skomplikowane (ma 1 mniej,więcej poziom?) i ogólnie złe.
Bez nietykalności i pomyślności może przejść, ale nie przesądzałbym. Toksyczna zdolność.Dziki atak
lvl:75
limit użyć:2
koszt mp:50
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:1
Info:Atak nakładający używającemu statusy Furia na 1 turę Mobilizacja na 1 turę Pomyślność na 1 turę Precyzję na 1 turę oraz Nietykalność na 1 turę.
Dla profesji Wojownik
Nie, statusy pozbawiające kontroli (Pomylenie,Uśpienie,Furia) na pewno nie wejdą do PvP, chyba że z jakimś sporym osłabieniem używającego.Zaklęcie Chaosu
lvl:75
limit użyć:2
koszt mp:85
startowa gwiazdka:0
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:1
Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika mogący nałożyć statusy Ślepota na 3 tury Pomylenie na 1 turę zdejmując statusy Precyzja,Pomyślność Mobilizacja o ile takie posiada.Działa gdy przeciwnik ma więcej niż 80% hp.
Dla profesji Mag
Już wszyscy wyjaśnili, czemu to głupotaSkamienienie
lvl:70
limit użyć:1
koszt mp:50
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:1
Info:Zadaje 80% obrażeń magicznych posiadając 90% na nałożenie statusu skamienienie na 3 tury.
Dla obu profesji
Zbyt losowe żeby mogło przejść, niezależnie od tego w kogo nie wejdzie Pomylenie.Otumaniający Dym
lvl:80
limit użyć:1
koszt mp:85
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:3
zajmowane sloty:1
Info:Atak na wszystkich przeciwników bez atrybutu.Nakłada wszystkim przeciwnikom status pomylenie na 3 tury oraz wszystkim sojusznikom.Rzucający nie otrzymuje statusu pomylenie otrzymuje on status bariera na 1 turę.Kolejna gwiazdka podnosi obrażenia.
Dla profesji Mag
Zdecydowanie nie, za mocne.Mega Nietykalność
lvl:75
limit użyć:1
koszt mp:150
limit użyć:1
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:2
Info:Nadaje status nietykalność wszystkim sojusznikom na 1-2 tury.
Dla profesji Mag
Również za mocne, poza tym istnieje w grze.Mega Normalizacja
lvl:70
limit użyć:2
koszt mp:125
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:1
Info:Zdejmuje pozytywne statusy ze wszystkich przeciwników w przypadku bossów prawdopodobieństwo trafienia wynosi 50%.
Dla obu profesji
Ta zdolność jest tylko trochę mniej przesadzona niż Nietykalność...Mega Multi Bariera
lvl:80
koszt mp:80
limit użyć:3
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:3
zajmowane sloty:1
Info:Nakłada wszystkim sojusznikom statusy Bariera i Bariera Magiczna na 3-5 tur.
Dla obu profesji
Proponowałem coś podobnego - Zemsta Umarlaka, zabija wybranego przeciwnika, jeżeli posiadacz ma status Zombie, choć to jest potencjalnie bardzo mocne.Ugryzienie Zombiaka
lvl:75
limit użyć:2
koszt mp:50
startowa gwiazdka:0
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:1
Info:Atak zadający 200% standardowych obrażeń oraz nakładający status Zombie, zawsze trafia.Przyswaja całe odebrane hp (Nie zabiera go tylko dodaje mimo statusu Zombie).Działa tylko wtedy kiedy postać ma status zombie.
Dla profesji Wojownik