Strona 74 z 107 PierwszyPierwszy ... 2464727374757684 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,096 do 1,110 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1096
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Cytat Napisał benefit Zobacz post
    O - to jest fajna propozycja. Przyspieszenie na 3 tury dla całej drużyny, najlepiej jeszcze ze zdejmowaniem Spowolnienia. To by było super na minibossy, szczególnie takie, co dają spowolnienie... Oraz do TvT, bo zdarza mi się widzieć Zamrożenie...
    Tylko moim zdaniem ta zdolność byłaby tak dobra, że musiałaby zajmować 2 sloty...
    Ale fajny troll xd

  2. #1097
    Fenixo
    Konto usunięte
    Dezorientacja- Powoduje iż każdy sposób leczenia trafia do przeciwnika. Działa na wszystkich przeciwników. Szansa trafienia to 50%. Działa na 3 tury. Szansa wzrasta o 10% gdy jest o jednego przeciwnika więcej. Np. Jest 3 przeciwników więc teraz szansa wynosi 70%.
    Ostatnio edytowane przez Fenixo ; 09-08-2015 o 11:19

  3. #1098
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Mega pomyslnosc prosze

  4. #1099
    Dżejkop
    Konto usunięte
    Mega precyzja!

    koszt em-pe:60
    limit użyć 2
    wymagany poziom:60
    Nadaje na wszystkich członków (swojej drużyny oczywiście!) status precyzja na: 5-7 tur:
    -jedna gwiazdka (jest startowa, czyli na ten 60 lvl)----czyli nadaje na 5 tur
    -dwie gwiazdki (jest od 70 levelka)---nadaje na 6 tur
    -trzy gwiazdki (od 80 levelka)---nadaje na 7 tur.
    Aby zdobyć kolejną gwiazdkę, myślę że nie trzeba dawać kosmicznych wymagań AP, bo pewnie to nie jest wielka różnica 5, czy tam 7 tur.

  5. #1100
    Użytkownik
    Dołączył
    22-11-2012
    Postów
    106
    Jestem Szczęsliwy
    limit użyc: 2
    Mana koszt = 60
    wymagany poziom = 1
    nadaje statusy pracyzja na ~6 tur całej drużynie
    Gwiazdki 1-3 tury 5-7 poziomy 60-65-70
    (oczywiscie sloty to zagadka)


    K* Mega wszystko.
    Po prostu na tak..

  6. #1101
    Kula Wodna
    Limit użyć : 2
    Koszt MP : 40
    Poziom : 75-80
    Gwiazdki : 1
    Atak magiczny bez atrybutu o sile 70% standardowego zaklęcia. 40% szans na nadanie przeciwnikowi : spowolnienie 2 tury, zatrucie 2 tury, paraliż 2 tury.

    ~ błąd
    Ostatnio edytowane przez Jack Sparrow Back ; 12-08-2015 o 13:10

  7. #1102
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Cytat Napisał MMAAGG Zobacz post
    Kula Wodna
    Limit użyć : 2
    Koszt MP : 40
    Poziom : 75-80
    Gwiazdki : 1
    Atak magiczny bez atrybutu o sile 70% standardowego zaklęcia. 40% szans na nadanie przeciwnikowi : spowolnienie 2 tury, zatrucie 2 tury, klątwa 2 tury.
    A znasz coś takiego jak pechowa chmura, czy nie doszedłeś jeszcze do tego poziomu?

  8. #1103
    Cytat Napisał Qwiker Zobacz post
    A znasz coś takiego jak pechowa chmura, czy nie doszedłeś jeszcze do tego poziomu?
    Przepraszam z pośpiechu pomyliłem klątwę z paraliżem

  9. #1104
    Użytkownik
    Dołączył
    06-06-2015
    Postów
    44
    Sprawiedliwość
    lvl:30
    limit użyć:1
    koszt mp:75
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Redukuje wszystkim przeciwnikom hp do 1 i nakłada status zombie zawsze trafia.Działa tylko wtedy gdy przeciwnik którego zaatakowaliśmy ma 1 mniej, więcej poziom od nas i wezwał on pomoc licząca 4 graczy.

    Dziki atak
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak nakładający używającemu statusy Furia na 1 turę Mobilizacja na 1 turę Pomyślność na 1 turę Precyzję na 1 turę oraz Nietykalność na 1 turę.
    Dla profesji Wojownik


    Zaklęcie Chaosu
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:85
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika mogący nałożyć statusy Ślepota na 3 tury Pomylenie na 1 turę zdejmując statusy Precyzja,Pomyślność Mobilizacja o ile takie posiada.Działa gdy przeciwnik ma więcej niż 80% hp.
    Dla profesji Mag

    Skamienienie
    lvl:70
    limit użyć:1
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Zadaje 80% obrażeń magicznych posiadając 90% na nałożenie statusu skamienienie na 3 tury.
    Dla obu profesji

    Otumaniający Dym
    lvl:80
    limit użyć:1
    koszt mp:85
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak na wszystkich przeciwników bez atrybutu.Nakłada wszystkim przeciwnikom status pomylenie na 3 tury oraz wszystkim sojusznikom.Rzucający nie otrzymuje statusu pomylenie otrzymuje on status bariera na 1 turę.Kolejna gwiazdka podnosi obrażenia.
    Dla profesji Mag

    Mega Nietykalność
    lvl:75
    limit użyć:1
    koszt mp:150
    limit użyć:1
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:2
    Info:Nadaje status nietykalność wszystkim sojusznikom na 1-2 tury.
    Dla profesji Mag

    Mega Normalizacja
    lvl:70
    limit użyć:2
    koszt mp:125
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Zdejmuje pozytywne statusy ze wszystkich przeciwników w przypadku bossów prawdopodobieństwo trafienia wynosi 50%.
    Dla obu profesji

    Mega Multi Bariera
    lvl:80
    koszt mp:80
    limit użyć:3
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Nakłada wszystkim sojusznikom statusy Bariera i Bariera Magiczna na 3-5 tur.
    Dla obu profesji


    Ugryzienie Zombiaka
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak zadający 200% standardowych obrażeń oraz nakładający status Zombie, zawsze trafia.Przyswaja całe odebrane hp (Nie zabiera go tylko dodaje mimo statusu Zombie).Działa tylko wtedy kiedy postać ma status zombie.
    Dla profesji Wojownik
    Ostatnio edytowane przez Kubcok ; 12-08-2015 o 14:17 Powód: tak

  10. #1105
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,029
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Dziki atak
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak nakładający używającemu statusy Furia na 1 turę Mobilizacja na 1 turę Pomyślność na 1 turę Precyzję na 1 turę oraz Nietykalność na 1 turę.
    Dla profesji Wojownik

    Skamienienie
    lvl:70
    limit użyć:1
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Zadaje 80% obrażeń magicznych posiadając 90% na nałożenie statusu skamienienie na 3 tury.
    Dla obu profesji

    Mega Nietykalność
    lvl:75
    limit użyć:1
    koszt mp:150
    limit użyć:1
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:2
    Info:Nadaje status nietykalność wszystkim sojusznikom na 1-2 tury.
    Dla profesji Mag

    Mega Normalizacja
    lvl:70
    limit użyć:2
    koszt mp:125
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Zdejmuje pozytywne statusy ze wszystkich przeciwników w przypadku bossów prawdopodobieństwo trafienia wynosi 50%.
    Dla obu profesji
    Dziki atak zbyt OP dla hiterów, Mega Norma jest już w grze tylko niedostępna dla graczy, Skamienienie również, Mega Nietykalność chyba też zbyt OP,

  11. #1106
    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Sprawiedliwość
    lvl:30
    limit użyć:1
    koszt mp:75
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Redukuje wszystkim przeciwnikom hp do 1 i nakłada status zombie zawsze trafia.Działa tylko wtedy gdy przeciwnik którego zaatakowaliśmy ma 1 mniej, więcej poziom od nas i wezwał on pomoc licząca 4 graczy.

    Dziki atak
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak nakładający używającemu statusy Furia na 1 turę Mobilizacja na 1 turę Pomyślność na 1 turę Precyzję na 1 turę oraz Nietykalność na 1 turę.
    Dla profesji Wojownik


    Zaklęcie Chaosu
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:85
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika mogący nałożyć statusy Ślepota na 3 tury Pomylenie na 1 turę zdejmując statusy Precyzja,Pomyślność Mobilizacja o ile takie posiada.Działa gdy przeciwnik ma więcej niż 80% hp.
    Dla profesji Mag

    Skamienienie
    lvl:70
    limit użyć:1
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Zadaje 80% obrażeń magicznych posiadając 90% na nałożenie statusu skamienienie na 3 tury.
    Dla obu profesji

    Otumaniający Dym
    lvl:80
    limit użyć:1
    koszt mp:85
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak na wszystkich przeciwników bez atrybutu.Nakłada wszystkim przeciwnikom status pomylenie na 3 tury oraz wszystkim sojusznikom.Rzucający nie otrzymuje statusu pomylenie otrzymuje on status bariera na 1 turę.Kolejna gwiazdka podnosi obrażenia.
    Dla profesji Mag

    Mega Nietykalność
    lvl:75
    limit użyć:1
    koszt mp:150
    limit użyć:1
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:2
    Info:Nadaje status nietykalność wszystkim sojusznikom na 1-2 tury.
    Dla profesji Mag

    Mega Normalizacja
    lvl:70
    limit użyć:2
    koszt mp:125
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Zdejmuje pozytywne statusy ze wszystkich przeciwników w przypadku bossów prawdopodobieństwo trafienia wynosi 50%.
    Dla obu profesji

    Mega Multi Bariera
    lvl:80
    koszt mp:80
    limit użyć:3
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Nakłada wszystkim sojusznikom statusy Bariera i Bariera Magiczna na 3-5 tur.
    Dla obu profesji


    Ugryzienie Zombiaka
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak zadający 200% standardowych obrażeń oraz nakładający status Zombie, zawsze trafia.Przyswaja całe odebrane hp (Nie zabiera go tylko dodaje mimo statusu Zombie).Działa tylko wtedy kiedy postać ma status zombie.
    Dla profesji Wojownik
    Powod: nie. To albo juz jest, albo jest przesadzone. Prosze, nie eksperymentuj z nietykalnoscia, jest przeczekanie, tyle wystarczy. Skamienienie tez zostaw w spokoju. Robienie jakich kolwiek zdolnosci z nim zwiazanych nie ma sensu.

  12. #1107
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    25-12-2011
    Postów
    1,690
    Część z tych zdolności jest w grze. Co do mega nietykalności. Była podobna propozycja nawet wgrana na testowym. 2 tury uśpienia dla przeciwników i sojuszników jeśli dobrze pamiętam. Ale była zbyt niszcząca. Jeśli były 2-3 tury przeciwników rzucali mega zatrucie, a potem ostatni tą zdolność wtedy potrafili zniszczyć każdą grupę przy odrobinie szczęścia. Twoja propozycja by wyszła podobnie.
    Co do ugryzienia zombiaka... Zrobi ktoś hitera i zabije 1 hitem przeciwnika (nawet bossa ;P).
    Ogólnie polecam przejrzeć ten temat https://forum.mfo3.pl/showthread.php...Zdolno%C5%9Bci zanim coś zaproponujesz, bo dana zdolność może być już w grze.
    Ostatnio edytowane przez NieZabijajMnie ; 12-08-2015 o 16:13
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  13. #1108
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał sic Zobacz post
    Część z tych zdolności jest w grze. Co do mega nietykalności. Była podobna propozycja nawet wgrana na testowym. 2 tury uśpienia dla przeciwników i sojuszników jeśli dobrze pamiętam. Ale była zbyt niszcząca. Jeśli były 2-3 tury przeciwników rzucali mega zatrucie, a potem ostatni tą zdolność wtedy potrafili zniszczyć każdą grupę przy odrobinie szczęścia. Twoja propozycja by wyszła podobnie.
    Co do ugryzienia zombiaka... Zrobi ktoś hitera i zabije 1 hitem przeciwnika (nawet bossa ;P).
    Ogólnie polecam przejrzeć ten temat https://forum.mfo3.pl/showthread.php...Zdolno%C5%9Bci zanim coś zaproponujesz, bo dana zdolność może być już w grze.
    tylko że ten temat jest nieaktualny, ale nikt go nie poprawi ofc --_--

  14. #1109
    hronterunko
    Konto usunięte
    (nie mam pomysłu na fajną nazwę) - limit użyć 2, koszt mp 0:
    może nadać statusy jednej osobie: zatrucie 4 tury, ślepota 4 tury, klątwa 4 tury, spowolnienie 3 tury, paraliż 2 tury... (może jeszcze coś) nie zadaje obrażeń, szansa na trafienie każdym statusem wynosi 10%+(15%*ilość statusów negatywnych użytkownika)

  15. #1110
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał hronterunko Zobacz post
    (nie mam pomysłu na fajną nazwę) - limit użyć 2, koszt mp 0:
    może nadać statusy jednej osobie: zatrucie 4 tury, ślepota 4 tury, klątwa 4 tury, spowolnienie 3 tury, paraliż 2 tury... (może jeszcze coś) nie zadaje obrażeń, szansa na trafienie każdym statusem wynosi 10%+(15%*ilość statusów negatywnych użytkownika)
    Statusy przesadzone, koszt MP za niski (choć może znośny?)... ale pomysł z tym, żeby szansę wejścia statusów uzależniać od ilośc negatywnych statusów posiadacza - to jest super.

    Cytat Napisał Kubcok Zobacz post
    Sprawiedliwość
    lvl:30
    limit użyć:1
    koszt mp:75
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:2
    Info:Redukuje wszystkim przeciwnikom hp do 1 i nakłada status zombie zawsze trafia.Działa tylko wtedy gdy przeciwnik którego zaatakowaliśmy ma 1 mniej, więcej poziom od nas i wezwał on pomoc licząca 4 graczy.
    Nie dość, że głupie, to skomplikowane (ma 1 mniej,więcej poziom?) i ogólnie złe.

    Dziki atak
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak nakładający używającemu statusy Furia na 1 turę Mobilizacja na 1 turę Pomyślność na 1 turę Precyzję na 1 turę oraz Nietykalność na 1 turę.
    Dla profesji Wojownik
    Bez nietykalności i pomyślności może przejść, ale nie przesądzałbym. Toksyczna zdolność.

    Zaklęcie Chaosu
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:85
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Standardowy atak magiczny na przeciwnika mogący nałożyć statusy Ślepota na 3 tury Pomylenie na 1 turę zdejmując statusy Precyzja,Pomyślność Mobilizacja o ile takie posiada.Działa gdy przeciwnik ma więcej niż 80% hp.
    Dla profesji Mag
    Nie, statusy pozbawiające kontroli (Pomylenie,Uśpienie,Furia) na pewno nie wejdą do PvP, chyba że z jakimś sporym osłabieniem używającego.

    Skamienienie
    lvl:70
    limit użyć:1
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Zadaje 80% obrażeń magicznych posiadając 90% na nałożenie statusu skamienienie na 3 tury.
    Dla obu profesji
    Już wszyscy wyjaśnili, czemu to głupota
    Otumaniający Dym
    lvl:80
    limit użyć:1
    koszt mp:85
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak na wszystkich przeciwników bez atrybutu.Nakłada wszystkim przeciwnikom status pomylenie na 3 tury oraz wszystkim sojusznikom.Rzucający nie otrzymuje statusu pomylenie otrzymuje on status bariera na 1 turę.Kolejna gwiazdka podnosi obrażenia.
    Dla profesji Mag
    Zbyt losowe żeby mogło przejść, niezależnie od tego w kogo nie wejdzie Pomylenie.

    Mega Nietykalność
    lvl:75
    limit użyć:1
    koszt mp:150
    limit użyć:1
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:2
    Info:Nadaje status nietykalność wszystkim sojusznikom na 1-2 tury.
    Dla profesji Mag
    Zdecydowanie nie, za mocne.
    Mega Normalizacja
    lvl:70
    limit użyć:2
    koszt mp:125
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:2
    zajmowane sloty:1
    Info:Zdejmuje pozytywne statusy ze wszystkich przeciwników w przypadku bossów prawdopodobieństwo trafienia wynosi 50%.
    Dla obu profesji
    Również za mocne, poza tym istnieje w grze.

    Mega Multi Bariera
    lvl:80
    koszt mp:80
    limit użyć:3
    startowa gwiazdka:1
    max gwiazdka:3
    zajmowane sloty:1
    Info:Nakłada wszystkim sojusznikom statusy Bariera i Bariera Magiczna na 3-5 tur.
    Dla obu profesji
    Ta zdolność jest tylko trochę mniej przesadzona niż Nietykalność...


    Ugryzienie Zombiaka
    lvl:75
    limit użyć:2
    koszt mp:50
    startowa gwiazdka:0
    max gwiazdka:1
    zajmowane sloty:1
    Info:Atak zadający 200% standardowych obrażeń oraz nakładający status Zombie, zawsze trafia.Przyswaja całe odebrane hp (Nie zabiera go tylko dodaje mimo statusu Zombie).Działa tylko wtedy kiedy postać ma status zombie.
    Dla profesji Wojownik
    Proponowałem coś podobnego - Zemsta Umarlaka, zabija wybranego przeciwnika, jeżeli posiadacz ma status Zombie, choć to jest potencjalnie bardzo mocne.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •