Słaby punkt
lvl:45
limit użyć:3
koszt mp:35
max gwiazdka:3
startowa gwiazdka:1
zajmowane sloty:1
Info:Przeciwnik na którego nakładamy ten status redukuje wszystkie atrybuty do -25% na 5 tur z 90% skutecznością bazową.
Dla obu profesji
Słaby punkt
lvl:45
limit użyć:3
koszt mp:35
max gwiazdka:3
startowa gwiazdka:1
zajmowane sloty:1
Info:Przeciwnik na którego nakładamy ten status redukuje wszystkie atrybuty do -25% na 5 tur z 90% skutecznością bazową.
Dla obu profesji
Spowalniający cios - to samo co spowolnienie tylko dla woja
Magiczne odbicie - tak samo jak odbicie tylko odbija atak magiczny
Morczna zamieć - 70 lv
Koszt many 100
Limit 1
Gwiazdek 1
startowa gwiazdka 0
Sloty 2
Może nadać status pomylenie-1 turę ślepotę-3 tury paraliż -1 turę
Ryzykowny Drenaż
lvl:55
limit użyć:2
koszt mp:60
max gwiazdka:1
startowa gwiazdka:1
zajmowane sloty:1
Info:Odbiera przeciwnikowi 75% posiadanego hp i dodaje nam jednakże posiada 15% szans na odebranie nam 25% maksymalnego hp.Szansa na trafienie wynosi 90%.Nie działa na bossy.
Dla obu profesji
Opanowana Furia
lvl:55
limit użyć:2
koszt mp:50
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:1
Info:Jeśli mamy na sobie ten status a ktoś nada nam status furia możemy kontrolować ten ruch.Działa 7 tur.
Dla profesji Wojownik
Jadowity cios
lvl:70
limit użyć:1
koszt mp:150
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:3 (kolejna gwiazdka podnosi skuteczność)
zajmowane sloty:3
Info:Atak który zadaje 120% standardowych obrażeń, Może nadać przeciwnikowi statusy uśpienie, zatrucie oraz pomylenie na 1 turę wszystkie z szansą 40-80%.W przypadku bossów prawdopobieństwo trafienia wynosi maks 40%.
Dla obu profesji
Kontra
lvl:45
limit użyć:1
koszt mp:50
startowa gwiazdka:0
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:1
Info:Podczas przyjętego ciosu fizycznego istnieje 50-65% szans na kontrę o sile standardowego ataku, bez krytyków.Działa 5 tur.
Dla profesji wojownik
Dziki Instynkt
lvl:50
limit użyć:2
startowa gwiazdka:1
maks gwiazdka:4
zajmowane sloty:1
Info:Nadaje statusy refleks,przyśpieszenie mobilizacja lub skupienie na 3-5 tur.
Dla obu profesji.
Legenda glosi, ze ktos kiedys edytowal post uzupelniajac go o nowe propozycje/informacje![]()
Nie widze takiej koniecznosci (edytowania postow).
Chociaz sugerowalbym zebranie pomyslow z paru dni i wklejenia ich na raz.
Ogolnie poki co statusy reagujace na akcje przeciwika sa niewykonywalne. (Zadaj przeciwinikowi 20% dmg co on itp)
Bede o ta mozliwosc walczyl ;D
Dobrze by było stworzyć zdolności z takimi statusami, póki co, zasugeruje swoje inne pomysły![]()
Oczyszczenie:
lvl:20
limit użyć:3
koszt mp:20
startowa gwiazdka:0
max gwiazdka:3
zajmowane sloty:1
Info:Zdejmuje statusy Zatrucie,Uśpienie,Pomylenie,Furia,Spowolnienie,Pa raliż.
Dla obu profesji
Równowaga:
Limit użyć- 1.
Koszt MP- 65.
Gwiazdki- 1.
Opis: Wyrównuje wszystkie atrybuty do 0%. Działa przez 5 tur. Można by w sumie zrobić to na walki drużynowe, wtedy równowaga działałaby na wszystkich sprzymierzeńców.
Przywołanie
lvl:65
limit użyć:1
koszt mp:120
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:3
zajmowane sloty:1
Info:Przywołuje 1 ognika o losowym atrybucie który posiada 60/70/80% naszego hp i który zadaje obrażenia przeciwnikowi.
Dla profesji Mag
Speszenie
lvl:70
limit użyć:2
koszt mp:70
startowa gwiazdka:0
max gwiazdka:2
zajmowane sloty:1
Info:Redukuje szczęście przeciwnika o 33% na 5 tur oraz posiada 40% szans na nadanie statusów ślepota lub klątwa na 2 tury.
Dla obu profesji
Błyskawiczny atak
lvl:60
limit użyć:3
koszt mp:45
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:1
Info:Standardowy atak który posiada 40% szans na zadanie 2 ciosów naraz.
Dla profesji Wojownik
Zniszczenie
lvl:50
limit użyć:1
koszt mp:100
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:2
Info:Redukuje hp wszystkich przeciwników do 1 jednakze nadaje status wszystkim członkom drużyny uśpienie na 1 turę bez względu na odporność.Nie działa na bossy.
Dla obu profesji
Wykańczający cios
lvl:65
limit użyć:1
koszt mp:35
startowa gwiazdka:0
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:1
Infoobija przeciwnika który posiada mniej lub równo 30% hp.Nie działa na bossy.
Dla profesji wojownik
Ochrona antymagiczna
lvl:75
limit użyć:1
koszt mp:100
startowa gwiazdka:1
max gwiazdka:1
zajmowane sloty:2
Info:Zamienia wszystkie punkty obrony na punkty obrony magicznej.
Dla obu profesji
Ochrona Antyfizyczna
(to samo co ochrona Antymagiczna tylko na odwrót)
No tak ale są 3 użycia i zawsze można użyć osłony