Strona 70 z 108 PierwszyPierwszy ... 2060686970717280 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,036 do 1,050 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #1036
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,304
    Cytat Napisał Deathpool Zobacz post
    Klaps: 1 slot 2 użycia
    Bardzo słaby atak fizyczny powodujący, że przeciwnik traci turę
    nie przesadzasz? wyobraź sobię walkę 2 na 1, (załóżmy walkę A,B vs C)
    A używa klapsa
    B wali z całej siły (w sensie najlepszą zdolnością itp.)
    C nie ma tury
    A używa klapsa
    B wali z całej siły
    C nie ma tury
    A wali z całej siły
    C prawdopodobnie nie żyje
    Jeśli C cudem przeżyje, to B albo da mu klapsa, albo dobije.
    Wystarczy ustawić prosty skrypcik i C nie weźmie nawet pomocy.

  2. #1037
    Użytkownik Avatar Deathpool
    Dołączył
    26-07-2012
    Postów
    181
    @UP

    To tylko propozycje, które można zmodyfikować. A tak w ogóle ja tutaj pisze tylko dla rozładowania swojej kreatywności, bo wiem, że choć niektóre propozycje graczy są dobre, to szansa na ich wprowadzenie wynosi 0,01%

  3. #1038
    Użytkownik
    Dołączył
    23-01-2015
    Postów
    51
    Zdolność: Usypiający buziak
    1 slot 2 użycia.
    Działa tylko na graczy o płci przeciwnej. Nakłada statusy nietykalność i uśpienie na trzy tury z pewnym prawdopodobieństwem. Pozwala na przeczekanie pozytywnych statusów przeciwnika i/lub wyleczenie sobie życia/ many.

  4. #1039
    To tylko propozycje, które można zmodyfikować. A tak w ogóle ja tutaj pisze tylko dla rozładowania swojej kreatywności, bo wiem, że choć niektóre propozycje graczy są dobre, to szansa na ich wprowadzenie wynosi 0,01%
    Jak są dobre to szansa wprowadzenia to blisko 100%

  5. #1040
    Użytkownik Avatar Deathpool
    Dołączył
    26-07-2012
    Postów
    181
    Podmuch ognia: 1 slot 1 użycie
    Zadaje 130% obrażeń magicznych o atrybucie ognia

    Wodospad: 1 slot 1 użycie
    Zadaje 100% obrażeń magiczny o atrybucie wody
    Nadaje status regeneracja na 4 tury użytkownikowi

    Monsun: 1 slot 1 użycie
    Zadaje 50% obrażeń magicznych o atrybucie wiatru
    Zdejmuje statusy bariera, bariera magiczna

    Siła ziemi: 1 slot 1 użycie
    Zadaje 100% obrażeń magicznych o atrybucie ziemi
    Nadaje statusy bariera, bariera magiczna na 2 tury użytkownikowi

    Taniec mieczy: 1 slot 1 użycie
    Zadaje 80% obrażeń fizycznych o atrybucie miecza
    Nadaje użytkownikowi status przyspieszenie na 3 tury

    Wślizg: 1 slot 1 użycie
    Zadaje 80% obrażeń fizycznych o atrybucie włóczni
    Nadaje użytkownikowi status precyzja na 4 tury

    Cięcie: 1 slot 1 użycie
    Zadaje 100% obrażeń fizycznych o atrybucie topora
    Nadaje użytkownikowi status pomyślność na 4 tury

    Rozbicie: 1 slot 1 użycie
    Zadaje 130% obrażeń fizycznych o atrybucie buławy

  6. #1041
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    Zdolność dla woja dla maga mógłby być pocisk pomyślności który może chybić
    cios pomyślności
    limit 2
    drużynowy 4
    Przy celnym trafieniu w przeciwnika nadaje status pomyślność na 3 tury
    Jeśli atak będzie krytyczny nada 5 tur statusu pomyślność
    gdy gracz ma już na sobie pomyślność nie zadziała
    cios chybiony nie nakłada statusu
    Ostatnio edytowane przez Dorek ; 08-07-2015 o 11:46

  7. #1042
    Takie oto cudo wymyśliłem, na pamięc i koncentrację ;p

    Amnezja
    Poziom: 70/75
    Gwiazdki: 2
    Limit użyć: 1
    Mp:?
    Zadaje random(40-60 %maxHP) na połowę żywych graczy drużyny przeciwnej, jeśli 3os. - obrażenia padają na 1 gracza (nie działa w pojedynkę). Dodatkowo na 2 tury może nadać status Amnezja (u osoby ze statusem niewidoczne dane o HP i MP swojej drużyny i HP drużyny przeciwnej, niewidoczne kolejki oraz krótszy o połowę czas trwania jego tury) z 50%-60% skutecznością bazową.
    Ostatnio edytowane przez Kubaz ; 19-06-2015 o 01:41

  8. #1043
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,158
    Pewnie nie da się czegoś takiego zrobić
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  9. #1044
    Użytkownik
    Dołączył
    03-02-2014
    Postów
    9
    Pięść Przeciwieństw

    Nadaje losowo statusy regeneracja-zatrucie osłona magiczna-osłona fizyczna Precyzja-Ślepota Przyspieszenie-Spowolnienie Klątwa-Skupienie itd.

  10. #1045
    Cytat Napisał hex lox drugi Zobacz post
    Pięść Przeciwieństw

    Nadaje losowo statusy regeneracja-zatrucie osłona magiczna-osłona fizyczna Precyzja-Ślepota Przyspieszenie-Spowolnienie Klątwa-Skupienie itd.
    Mam wrażenie, że nie do końca przemyślany pomysł i nie bardzo wiem do kogo miałaby być kierowana dana zdolność, aczkolwiek dla urozmaicenia można by ją w zmodyfikowanej wersji wprowadzic

  11. #1046
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    570
    Cytat Napisał hex lox drugi Zobacz post
    Pięść Przeciwieństw

    Nadaje losowo statusy regeneracja-zatrucie osłona magiczna-osłona fizyczna Precyzja-Ślepota Przyspieszenie-Spowolnienie Klątwa-Skupienie itd.
    I ma komuś wejść kilkanaście statusów ?

  12. #1047
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    drenaż statusowy*
    poziom:dowolny
    użycia:2
    gwiazdki:1
    mp:30

    Odbiera przeciwnikowi 2 posiadane statusy(jeśli ma 1 to tylko 1, jeśli ma więcej to 2 losowe) i z taką samą ilością tur daje je rzucającemu.

    tarcza*
    poziom:dowolny
    użycia:1 albo 2
    sloty:1 albo 2
    mp:49

    Nadaje całej drużynie status nietykalność i regeneracja na 1 turę

    pobudzenie*
    poziom:dowolny
    użycia:1
    sloty:1
    mp:24
    sloty:1
    nadaje statusy: mobilizacja i skupienie na 3 tury, oraz pomyślność i precyzję na 6 tur

  13. #1048
    Cytat Napisał milk Zobacz post
    I ma komuś wejść kilkanaście statusów ?
    Przecież napisał, że losowa kombinacja 2 przeciwieństw

  14. #1049
    Użytkownik Avatar Hydra
    Dołączył
    17-02-2013
    Postów
    321
    Cytat Napisał milk Zobacz post
    I ma komuś wejść kilkanaście statusów ?
    Farben się ucieszy

  15. #1050
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Chłosta półżywego-
    Klątwa umarlaka tylko, że dla wojowników. Atak fizyczny bez atrybutu. Może nadać status zombie (25-35% szans).

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •