Zobacz wyniki ankiety: Czy potwierdzasz, że błąd istnieje?

Głosujących
67. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, potwierdzam, że błąd istnieje (również się z tym spotkałem)

    48 71.64%
  • Nie, nigdy nie miałem tego błędu, a sprawdzałem warunki jego wystąpienia

    3 4.48%
  • Nie zwracałem uwagi/Nie jestem w stanie sprawdzić

    6 8.96%
  • Według mnie to nie jest błąd gry

    10 14.93%
Strona 24 z 51 PierwszyPierwszy ... 14222324252634 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 346 do 360 z 754

Temat: Mapa i błędy z nią związane

  1. #346
    Użytkownik
    Dołączył
    07-05-2015
    Postów
    13
    Nazwa:  error1.png
Wyświetleń: 1324
Rozmiar:  455.7 KB
    Uciety cien palmy w miescie Urkaden. ( Mozna porownac do cienia obok ) A takze prawe gorne liscie ow palmy. ( nie zaznaczone)
    Ostatnio edytowane przez Mortiferr ; 20-05-2015 o 19:17

  2. #347
    Cytat Napisał Mortiferr Zobacz post
    Nazwa:  error1.png
Wyświetleń: 1324
Rozmiar:  455.7 KB
    Uciety cien palmy w miescie Urkaden. ( Mozna porownac do cienia obok ) A takze prawe gorne liscie ow palmy. ( nie zaznaczone)
    o.O 50 punktów w Tesco za spostrzegawczość

  3. #348
    Użytkownik
    Dołączył
    07-05-2015
    Postów
    13
    Nazwa:  error2.jpg
Wyświetleń: 1340
Rozmiar:  221.3 KB
    W Lokacji Podmokła Polana- brak ustawionej kolizji na (17,20). Identyczny element w tej samej lokacji jest "ustawiony" prawidlowo.

  4. #349
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Cytat Napisał Gaboneitor Zobacz post
    Załącznik 2592
    Ruch po skosie pobiera energię.
    Ten błąd wciąż występuje.
    To nie jest błąd, tak ma być. Jedyna możliwa nieukośna droga wiedzie przez las.

  5. #350
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,304
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    To nie jest błąd, tak ma być. Jedyna możliwa nieukośna droga wiedzie przez las.
    kiedyś to nie pobierało energii, mało tego, bez zdolności chodzenia po drzewach można było tam pójść, a jak mówiłem o błędzie z wodą, to jest podobna sytuacja, w tym samym miejscu nawet. Chodzi o to pole "ziemi" na północny zachód od gaboneitora

  6. #351
    Użytkownik
    Dołączył
    07-05-2015
    Postów
    13
    Z kazdej innej pozycji na mapie wyznaczanie trasy do miasta Urkaden przebiega prawidlowo.
    Jednak stojac na pozycji 46,46 oraz 48,46 ( chodzenie ukosne ) nie wyznacza nam zadnej trasy.
    Nazwa:  error3.png
Wyświetleń: 1269
Rozmiar:  479.3 KB



    W lokacji Urkaden 15,48 kepek trawy ( czy innego zielonego ustrojstwa ) pojawia sie nad postacia.
    Nazwa:  error4.png
Wyświetleń: 1260
Rozmiar:  582.5 KB


    Tutaj nie mam pewnosci:
    Samotne Wzgórze--> z pozycji 14,9 przechodzimy na pozycje 15,9 ( strzalkami ) lecz w odwrotna strone nie dziala.
    Nazwa:  error5.png
Wyświetleń: 1292
Rozmiar:  862.2 KB
    Ostatnio edytowane przez Mortiferr ; 23-05-2015 o 18:31

  7. #352
    Cytat Napisał Gaboneitor Zobacz post
    Po wejściu do namiotu pojawiamy się na tym polu.
    Prawidłowo - 1 pole od strzałki.

  8. #353
    Użytkownik
    Dołączył
    07-05-2015
    Postów
    13
    Kolejny blad ( chyba ) w miescie Urkaden.
    Wszystkie mury miasta posiadaja cien ( zaznaczone na czerwono )
    Jednak przy wejsciu do miasta jednego brakuje ( lewy zielony znacznik ) - drugie schody prowadzace na plaze ( prawy zielony znacznik ) ow cien posiadaja.
    Nazwa:  error345.jpg
Wyświetleń: 1458
Rozmiar:  340.1 KB

  9. #354
    Użytkownik Avatar Deathpool
    Dołączył
    26-07-2012
    Postów
    181
    Co do pociągania za głowę to też tak miałem, ale uznałem, że przemęczę te bąbelki bo byłem tam tylko raz.

  10. #355
    Użytkownik
    Dołączył
    07-05-2015
    Postów
    13
    Blad raczej zwizany z autoTilsetem ale podchodzi pod temat:
    Lokacja: Gospoda pod Dziką Orchideą: Piętro
    Nazwa:  error346.jpg
Wyświetleń: 1399
Rozmiar:  277.6 KB
    Na prawo w zoomie zaznaczylem o co mi chodzi - jednopixelowej szerokosci paski.
    Prosilbym innych graczy o sprawdzenie czy tez ta "widza".

    Lokacja: Gospoda pod Dziką Orchideą
    Nazwa:  error347.jpg
Wyświetleń: 1408
Rozmiar:  154.3 KB


    Ogolnie blad wystapuje wszedzie gdzie zostal uzyty ten autotileset.
    Jeszcze raz prosze o potwierdzenie.



    Lokacja: Święta Polana 26.24
    Element pojawia sie nad nasza glowa, brak takze kolizji dzieki czemu mozemu przejsc przez plot.
    Nazwa:  drzew.jpg
Wyświetleń: 1428
Rozmiar:  332.1 KB
    Ostatnio edytowane przez Mortiferr ; 07-06-2015 o 02:44

  11. #356
    Użytkownik
    Dołączył
    07-05-2015
    Postów
    13
    Eliar: Z pozycji 44,24( pod drzewem) idac z dol 44,25 ( strzalkami,myszka) wejdziemy na drabine.
    Nazwa:  eliarbug.jpg
Wyświetleń: 1362
Rozmiar:  361.5 KB

  12. #357
    Brick
    Konto usunięte
    Błąd w przechodzeniu: Dilla - Dilla Rynek.




    Chyba, nie muszę opowiadać co jest błędem?
    Dla mniej spostrzegawczych:
    - idąc z Dilli do Rynku przechodzimy przez strzałeczki. Wchodząc w 1 strzałke lub 2 strzałke nasze pole się nie zmienia, a powinno...
    Ostatnio edytowane przez Brick ; 10-06-2015 o 16:49

  13. #358
    Użytkownik
    Dołączył
    26-10-2011
    Postów
    453
    Żadnego błędu nie widać.

  14. #359
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,304
    Cytat Napisał Brick Zobacz post
    Błąd w przechodzeniu: Dilla - Dilla Rynek.




    Chyba, nie muszę opowiadać co jest błędem?
    Dla mniej spostrzegawczych:
    - idąc z Dilli do Rynku przechodzimy przez strzałeczki. Wchodząc w 1 strzałke lub 2 strzałke nasze pole się nie zmienia, a powinno...
    jest wiele takich rzeczy, to są po prostu ułatwienia przy robieniu map (zamiast robić 2 zdarzenia przenoszące między mapami robią jedno i kopiuj wklej).Występuje to w wielu grach tego typu.

  15. #360
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Nazwa:  seel.png
Wyświetleń: 2069
Rozmiar:  450.7 KB

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •