osłabienie*
poziom:dowolnie
mp:45
sloty:1
limit użyć:1
opis: Nadaje statusy: nietykalność i zatrucie na 3 tury.
osłabienie*
poziom:dowolnie
mp:45
sloty:1
limit użyć:1
opis: Nadaje statusy: nietykalność i zatrucie na 3 tury.
Mordercza Precyzja**
Poziom: 70
MP: 50/60
Sloty:1
Limit Użyć: 1/2
Opis: atak fizyczny o mocy 80% standardowego ciosu, posiada bazowo 75% na drenaż 50% posiadanego MP przeciwnika. Dodatkowo nakłada na 1/2 tury status mobilizacja, pomyślność i precyzja.
Rosnący atak
Poziom: 65/70/75
Gwiazdki: 3
Limit użyć: 3
Mp:25/27/30
Zadaje obrażenia fizyczne wszystkim przeciwnikom. Obrażenia rosną o 15% za każdego przeciwnika.
Bolesna Magia
Poziom: 70/75
Gwiazdki: 2
Limit użyć: 2(na 1 gwiazdce)/3(na 2 gwiazdkach)
MP: 35/40
Zadaje cios fizyczny pozbawiony atrybutu nadając status "bolesna magia" na 3 tury ze skutecznością bazową 60%
Bolesna magia - status powodujący zabieranie hp o wartości 10-cio krotnej ilości zużytej many w danej turze. Dodatkowo co turę posiadacz statusu traci 10% swojego mp. Kuracja zdejmuje ten status.
A może dodać do mini-bossów Artefakty ze specjalnym statusem np. Ochrona Piekieł ze statusem Mistyczna ochrona 10% szans na wzmocnienie obrony obrony magicznej o 70% działa przez 10-20 tur
Giga wstrząs: 2 sloty, jedno użycie
zadaje 130% normalnego ataku fizycznego (bez atrybutu)
jeśli trafi zawsze nadaje status pomylenie na przeciwnika na 1 turę
jeśli trafi zawsze nadaje status uśpienie na używającego na 1 turę
Celność 50%
Siła cienia: 2 sloty, jedno użycie
Nadaje na naszą postać:
nietykalność, uśpienie na jedną turę
skupienie, pomyślność na dwie tury
Jadowite kolce: 2 sloty 3 użycia
Jeśli przeciwnik ma zatrucie zadaje mu 130% obrażeń magicznych (bez atrybutu).
Szansa na cios krytyczny
Odtrucie: 2 sloty 1 użycie
Zdejmuje statusy zatrucie i paraliż wszystkim w drużynie.
Krzyk: 2 sloty 1 użycie
Zdejmuje status uśpienie, pomylenie wszystkim w drużynie
Diabelski pocisk
Poziom: 70/80
gwiazdki: 2
Sloty: 2
Limit użyć: 1 na pierwszej gwiazdce 2 na drugiej
MP; 70/90
Nakłada z 50-70% bazowym status zatrucie klątwa zombi na 3 tury
Atak wyłącznie magiczny w całą grupę.
Ostatnio edytowane przez zły posejdon ; 18-05-2015 o 00:25
70% zombie, klątwa, zatrucie?
Chyba ci 0 wskoczyło przypadkiem
Śmierć nieżywym: 2 sloty 1 użycie
Celem są martwe zwłoki. Przez 3 tury użytkownika wybrane zwłoki nie mogą być ożywione.
W tym czasie użytkownik otrzymuje uśpianie i nietykalność.
Wizja: 1 slot 2 użycia
Atak magiczny bez atrybutu, który dosięgnie przeciwnika w ciągu 3, 4 lub 5 tur.
Ignoruje barierę magiczną, siła niezależna od posiadania skupienia.
Łamacz murów: 1 slot 1 użycie
Ignoruje barierę
Wizja śmierci: 1 slot 1 użycie
Nadaje mobilizacja, skupienie na 1 turę i zatrucie, zombie na 2 tury
Wykonalne, tylko czy potrzebne?
Sprawi automatycznie, że pierwsza strona która przejmie kontrolę w walce TvT wygra, nie będzie trzeba rzucać przeczekania na kogoś wystarczy to![]()
Symulacja: 1 slot 1 użycie
Atak fizyczny bez atrybutu, bez krytyków, zawsze trafia, omija nietykalność
Fałszywy cios: 1 slot 2 użycia
Atak fizyczny, który wykorzystuje atak magiczny użytkownika
Prowokacja: 1 slot 1 użycie
Nadaje na przeciwnika statusy mobilizacja, skupienie na 1 turę
Nadaje na użytkownika statusy bariera, bariera magiczna na 3 tury
Klaps: 1 slot 2 użycia
Bardzo słaby atak fizyczny powodujący, że przeciwnik traci turę
nie przesadzasz? wyobraź sobię walkę 2 na 1, (załóżmy walkę A,B vs C)
A używa klapsa
B wali z całej siły (w sensie najlepszą zdolnością itp.)
C nie ma tury
A używa klapsa
B wali z całej siły
C nie ma tury
A wali z całej siły
C prawdopodobnie nie żyje
Jeśli C cudem przeżyje, to B albo da mu klapsa, albo dobije.
Wystarczy ustawić prosty skrypcik i C nie weźmie nawet pomocy.
@UP
To tylko propozycje, które można zmodyfikować. A tak w ogóle ja tutaj pisze tylko dla rozładowania swojej kreatywności, bo wiem, że choć niektóre propozycje graczy są dobre, to szansa na ich wprowadzenie wynosi 0,01%
Zdolność: Usypiający buziak
1 slot 2 użycia.
Działa tylko na graczy o płci przeciwnej. Nakłada statusy nietykalność i uśpienie na trzy tury z pewnym prawdopodobieństwem. Pozwala na przeczekanie pozytywnych statusów przeciwnika i/lub wyleczenie sobie życia/ many.
Jak są dobre to szansa wprowadzenia to blisko 100%To tylko propozycje, które można zmodyfikować. A tak w ogóle ja tutaj pisze tylko dla rozładowania swojej kreatywności, bo wiem, że choć niektóre propozycje graczy są dobre, to szansa na ich wprowadzenie wynosi 0,01%![]()