Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 105 z 150

Temat: Pierwszy krok w zmianach PvP - system ELO

  1. #91
    Użytkownik
    Dołączył
    07-08-2013
    Postów
    352
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    Tak naprawdę to wcale nie jest głupie, po określonym czasie po prostu załączałyby się skrypty i walka toczyłaby się automatycznie.
    To wtedy będziemy mieć walki automatyczne i... automatyczne. Trochę bez sensu.

  2. #92
    Użytkownik Avatar Hydra
    Dołączył
    17-02-2013
    Postów
    321
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    po określonym czasie po prostu załączałyby się skrypty i walka toczyłaby się automatycznie.
    no chyba nie. walka manualna niech taką zostanie, walki automatyczne to oddzielna kategoria.

  3. #93
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,158
    Nie musicie się zgadzać na takie warunki, jak już sam system elo nawiązuje do szachów to można podzielić walki manualne na podobne kategorie - np. błyskawiczne z limitem 1-3 minut, ekspresowe z limitem 5 minut, limit 10 i limit 20 minut oraz brak limitu
    Przy czym ustalenie jakiegokolwiek limitu powinno być dobrowolne.
    Wiadomo, że walka może się przedłużyć z różnych nieoczekiwanych powodów - kiedy coś wypadnie.
    Posłużę się również powszechnym argumentem obecnym nawet w tym temacie:
    Nikt ci nie każe z tego korzystać.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  4. #94
    Użytkownik Avatar Deathpool
    Dołączył
    26-07-2012
    Postów
    181
    Właściwie to wysnułem tam dwie propozycje: jedna to skrócenie czasu całej walki, druga to skrócenie czasu tury gracza. Nie są ze sobą powiązane, można wprowadzić tylko jedną. Skrócenie tury gracza z 60 sekund do 15 wystarczająco przyspieszyło by walki manualne, choć rozumiem, że to może spotkać się ze sprzeciwem osób z wolniejszym łączem.

  5. #95
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Chyba mnie źle zrozumieliście odnośnie limitów. Proponowałem aby limity zresetować a nie znosić.

    Może zróbmy tak, że jak ktoś jest online i ma powyżej iluśtam elo, to jest zapisywany na arenę automatycznie w trybie incognito. Po walce (niezależnie od wyniku) mamy godzinę spokoju na arenie.

    I można przebudować arenę, że zamiast wyboru przeciwników (jeżeli wejdzie to co napisałem przed chwilą z auto-zapisem, będzie dużo ludzi do walk) będzie sam przycisk "zawalcz" i obok w nawiasie ilość rywali z których zalosuje nam przeciwnika (może być wg elo, drugim kryterium niech będzie ostatnia walka z danym przeciwnikiem - dobierze nam przeciwnika z którym walczyliśmy najdawniej a ma podobne elo do nas). Wtedy limit walk może zostać na pojedynki/bójki, ale można go znieść na ten typ areny.

    Oczywiście limit można zastosować dla topki, by w górze jedna osoba nie klepała drugiej 24x na dobe.
    Ostatnio edytowane przez Qwiker ; 16-05-2015 o 22:46

  6. #96
    Użytkownik
    Dołączył
    07-08-2013
    Postów
    352
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    Nie musicie się zgadzać na takie warunki, jak już sam system elo nawiązuje do szachów to można podzielić walki manualne na podobne kategorie - np. błyskawiczne z limitem 1-3 minut, ekspresowe z limitem 5 minut, limit 10 i limit 20 minut oraz brak limitu
    Przy czym ustalenie jakiegokolwiek limitu powinno być dobrowolne.
    Wiadomo, że walka może się przedłużyć z różnych nieoczekiwanych powodów - kiedy coś wypadnie.
    Posłużę się również powszechnym argumentem obecnym nawet w tym temacie:
    Nikt ci nie każe z tego korzystać.
    Pewnie, że nie muszę z tego korzystać. Po prostu nie widzę sensu zamiany walk manualnych w manualno-automatyczne.

  7. #97
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,158
    to walcz dalej po pół godziny
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  8. #98
    Użytkownik
    Dołączył
    26-02-2012
    Postów
    610
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    to walcz dalej po pół godziny
    Skończcie z tym rozdzielaniem poszczególnych kategorii na podkategorie bo wyjdzie z tego 50 tysięcy mistrzów danej podkategorii. Są dwie kategorie i niech tak zostanie. Może i walki są zbyt przydługie, ale automatyzowanie walk manualnych kompletnie nie wchodzi w GRE.

  9. #99
    Użytkownik Avatar Paweek
    Dołączył
    10-04-2011
    Postów
    149
    Cytat Napisał Rebeq Zobacz post
    Może skończcie z tym rozdzielaniem poszczególnych kategorii na podkategorie bo wyjdzie z tego 50 tysięcy mistrzów danej podkategorii. Są dwie kategorie i niech tak zostanie. Może i walki są zbyt przydługie, ale automatyzowanie walk manualnych kompletnie nie wchodzi w GRE.
    Jestem za, niby długo się walczy itp, narzekamy na te walki manualne, ale większość graczy walczących auto manualnie też walczą, więc bezsensowne dyskusję.

  10. #100
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał Deathpool Zobacz post
    Mi długie walki nie przeszkadzają, ale naszło mnie na propozycje. Mianowicie jak wyskakuje panel przygotowania do walki tam gdzie jest walka o złoto itp mozna by ustalić maksymalny czas walki na 3 minuty, 5, 10 itd. aż do opcji walka bez limitu (czyli po staremu). Jak się wybierze opcje z limitem czasowym to walkę wygrywa ten, który ma więcej HP po skończeniu czasu, lub jeśli przeciwnik wcześniej zginął. Może być też tak by ustalić ilość czasu na turę. Teraz jest chyba (nie wiem, nie interesowało mnie to) 60 sekund, a w panelu przygotowawczym można by to zmienić. Coś takiego mogło by ustawiać podczas zapisu na arenę w trybie manualnym zaraz po trybie incognito i zapamiętaj zapis między logowaniami. Wtedy informacja o tym, że gracz wystawił się na arenie z takim limitem czasowym mogła by widnieć obok poziomu postaci.
    Nie jest to głupie. Tylko bym uzależniła wygraną od (ilości pozostawionych miksów i zdolności) + hp gracza.
    Np Gracz A ma jeszcze 5400 życia w zdolnościach i miksach oraz 2048hp Gracz B ma 2800 w miskach i zdolnościach i 1222 hp. Czyli wygrywa Gracz A.

    Albo od zużytych miksów i hp. Wzór: (Miksy + zdolności)- hp
    Np Gracz A ma 1200hp i użył miksów oraz zdolności które mu dały 6400 hp. Czyli wychodzi 5200 wg wzoru. Gracz B po przeliczeniu ma 4400 Czyli Wygrywa gracz B

    I nie skracałabym czasu na tury. Różne nieszczęścia czekają gracza podczas walki np chwilowy brak neta.
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  11. #101
    Cytat Napisał sic Zobacz post
    Nie jest to głupie. Tylko bym uzależniła wygraną od (ilości pozostawionych miksów i zdolności) + hp gracza.
    Np Gracz A ma jeszcze 5400 życia w zdolnościach i miksach oraz 2048hp Gracz B ma 2800 w miskach i zdolnościach i 1222 hp. Czyli wygrywa Gracz A.

    Albo od zużytych miksów i hp. Wzór: (Miksy + zdolności)- hp
    Np Gracz A ma 1200hp i użył miksów oraz zdolności które mu dały 6400 hp. Czyli wychodzi 5200 wg wzoru. Gracz B po przeliczeniu ma 4400 Czyli Wygrywa gracz B

    I nie skracałabym czasu na tury. Różne nieszczęścia czekają gracza podczas walki np chwilowy brak neta.
    Ale to jest bez sensu, naprawde. Chcesz ograniczać PvP do stałych buildów. A może przeciwnik doprowadziłby później do sytuacji, że dobije go w dwóch turach? Bo o ile nie ma miksów to ma głowę i STRATEGIĘ.

    I poruszam tu kolejną kwestię, nie musicie walczyć 60 minut. Wystarczy, że dobrze się ustawicie i nawet nie zajmie wam to 10 sekund.

    No ale jak się nie podoba na manualu to zawsze jest auto.

    Mnie walki manualne się podobają. Bo o ile w automatycznych nie ma fajerwerków, to na manualu można zastosować wszystko i przed wszystkim się uchronić.

    Jest dobrze tak jak jest. Za długie walki? To nie walczcie.

  12. #102
    I można przebudować arenę, że zamiast wyboru przeciwników (jeżeli wejdzie to co napisałem przed chwilą z auto-zapisem, będzie dużo ludzi do walk) będzie sam przycisk "zawalcz" i
    To chyba Tomi proponował, i to jest w mojej opinii najlepsze rozwiązanie, być może będą praktyki "snipowania" kogoś, mimo wszystko ograniczy to wybieralność przeciwników.

    Co do czasu walki:
    Pomysł z globalnym czasem na walke po którym załącza się auto walka nie jest glupi.
    Tzn gracze mają każdy po 5min na wykonanie wszystkich tur potem już ewentualne ruchy wykonuje skrypt.
    Oczywiście to gracze sami ustalaliby ,że taki system ma działać.

    W sumie alternatywą jest też z shogi - po uplywie czasu ma się tylko X czasu na każdy ruch.

  13. #103
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał Gaboneitor Zobacz post
    Wtedy będą się pojawiać sytuacje, gdy ktoś poubiera każde leczenie i mega leczenie, a następnie będzie przedłużał walkę.
    Jedni będą przedłużać drudzy skracać. W zależności od buildu. Hiter pewnie będzie chciał władować jak najwięcej i jak najmocniejszych hitów.
    Ten 2 wzór jest lepszy, bo zachęca do ryzykowania. Może przeciwnik zaryzykuje i padnie przed czasem.

    Ale pewnie i tak muszą zostać te bardzo długie walki, bo wszystko poza wywaleniem miksów jest zbyt trudne do włożenia w grę.
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  14. #104
    Ale pewnie i tak muszą zostać te bardzo długie walki, bo wszystko poza wywaleniem miksów jest zbyt trudne do włożenia w grę.
    Może po prostu pomysł słaby?

  15. #105
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Może po prostu pomysł słaby?
    Walki Auto-Manualne powinny mieć jak dla mnie osobny ranking. Bo to ni pies ni wydra. Jak dla mnie słaby pomysł. Bo i tak tych rankingów jest cała masa.
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •