Strona 33 z 55 PierwszyPierwszy ... 23313233343543 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 481 do 495 z 818

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #481
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Topór zamętu
    Poziom: dowolnie
    Obrażenia: przeciętne
    Atak: lekko podwyższony
    Szybkość: -3
    Ślepota: 8%

    Ma 15% szans na pozbawienie przeciwnika wszystkich pozytywnych statusów, ale także na nadanie używającemu statusu ślepota na 2 tury

  2. #482
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Różdżka jakaś tam
    Statystyki: przeciętne, jak na różdżkę
    Szczęście: -12
    Poziom: dowolny
    Ma 20% szans, na nie zużycie punktów many, podczas ataku magicznego.

    Rękawice trafień
    Statystyki: obrażenia i atak zaniżone, jak to rękawice, dodają mp.
    Obrona i obrona magiczna: -7
    Broń, która nigdy nie chybia

  3. #483
    Fatal
    Konto usunięte
    Takie luźne pomysły:
    - broń: zaokrągla obrażenia do 100 w górę (czyli zadałbyś normalnie np. 715 obrażeń, ale z tą bronią zadasz 800)
    - broń wojownika: zamienia x% ciosów niekrytycznych na krytyczne; zadanie ciosu krytycznego nadaje użytkownikowi ślepotę na 1 turę
    - broń wojownika: autostatus ślepota na 3 tury; zwiększa celność podczas ślepoty z 10% do 40%; każdy cios zadany na ślepocie jest krytyczny
    - broń: moc ciosu rośnie, gdy użytkownik ma niskie hp; przyswaja x% tego bonusu do obrażeń (połączenie buławy gniewu z astralnym mieczem)
    - broń wojownika: autostatus klątwa na 3 tury; podczas klątwy zadaje obrażenia większe o x% kosztem x% maxmp

  4. #484
    Użytkownik
    Dołączył
    28-09-2013
    Postów
    76
    Proponuję dodać do każdego mini-bossa Artefakt z specjalnym statutem np. Włócznia Piekła lota np. z Demona status Ogłuszenie po udanym ataku daję 5% szans na podwojenie obrażeń i nałożenie statusu uśpienie na 1-2 tur. i o ile były by ciekawsze walki z mini-bossami i ile zamieszania w IŚ i pojedynkach PvP

  5. #485
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Sataniel Zobacz post
    Proponuję dodać do każdego mini-bossa Artefakt z specjalnym statutem np. Włócznia Piekła lota np. z Demona status Ogłuszenie po udanym ataku daję 5% szans na podwojenie obrażeń i nałożenie statusu uśpienie na 1-2 tur. i o ile były by ciekawsze walki z mini-bossami i ile zamieszania w IŚ i pojedynkach PvP
    Za mocne.

  6. #486
    Użytkownik
    Dołączył
    28-09-2013
    Postów
    76
    Myślisz? Ale ja tylko przykład podałem Inne specjalne staty mogą być. Ale fajniej by się grało jakby Artefakty dropały

  7. #487
    Użytkownik
    Dołączył
    28-09-2013
    Postów
    76
    Potęga Garudy Artefakt
    pierścień
    szczęście: 80
    Szybkość: 80
    Unik: 10%
    Obrona:50
    Obrona magiczna:50
    hp: 500
    Mp: 30
    Specjalny status Tchnienie Grozy 10% szans na Podwojenie obrony obrony magicznej
    oraz podniesienie ataku ataku magicznego o 30%

  8. #488
    Cytat Napisał Sataniel Zobacz post
    Potęga Garudy Artefakt
    pierścień
    szczęście: 80
    Szybkość: 80
    Unik: 10%
    Obrona:50
    Obrona magiczna:50
    hp: 500
    Mp: 30
    Specjalny status Tchnienie Grozy 10% szans na Podwojenie obrony obrony magicznej
    oraz podniesienie ataku ataku magicznego o 30%
    "to fantazja, fantazja, to fantazja jest od tego, aby bawić się, aby bawić się, aby bawić się na całego..."

  9. #489
    Użytkownik
    Dołączył
    28-09-2013
    Postów
    76
    Ale to mogło być nie złe

  10. #490
    Your Nightmare
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Sataniel Zobacz post
    Potęga Garudy Artefakt
    pierścień
    szczęście: 80
    Szybkość: 80
    Unik: 10%
    Obrona:50
    Obrona magiczna:50
    hp: 500
    Mp: 30
    Specjalny status Tchnienie Grozy 10% szans na Podwojenie obrony obrony magicznej
    oraz podniesienie ataku ataku magicznego o 30%
    Chy chy chyba trochę "za dobre" ;-;.

  11. #491
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    570
    Cytat Napisał Sataniel Zobacz post
    Potęga Garudy Artefakt
    pierścień
    szczęście: 80
    Szybkość: 80
    Unik: 10%
    Obrona:50
    Obrona magiczna:50
    hp: 500
    Mp: 30
    Specjalny status Tchnienie Grozy 10% szans na Podwojenie obrony obrony magicznej
    oraz podniesienie ataku ataku magicznego o 30%
    Niektórzy ludzie mają za dużo pomysłów.

    Poza tym sądze iż najpierw powinno się troche tu posiedzieć i ogarnąć jak wyglądają itemki i wtedy dopiero wymyślać coś nowego (tylko coś co ma większy sens niż to).

  12. #492
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Drenujący miecz
    Poziom: dowolny
    Obrażenia: lekko obniżone

    Ma 10% szans na przyswojenie odebranych obrażeń.


    Dzika włócznia
    Poziom: dowolnie
    Obrażenia: podwyższone
    Celność: -10%
    Szybkość: 12

    Nadaje status furia na 1 turę w pierwszej turze dubla

  13. #493
    Bez nazw bo mi sie nie chce:

    Topór, zadaje większe obrażenia, jeśli suma obron używającego jest większa od przeciwnika, max bonus 30%
    Buława, posiada 40% szans na zadanie dodatkowych obrażeń w przeciwników stojących obok, obrażenia są równe 1/4 sile zwykłego ciosu.
    Rękawice, pobierają 15 mp używającemu i zadają cios wzmocniony o procentową wartość odebranej many, max bonus 50%.
    Różdżka, pobiera dodatkowe 4 mp od zaklęcia. Posiada 40% szans na to, że po udanym ataku zostanie zwrócona dwukrotność pobranej many.
    Różdżka, nadaje status Refleks na 5 tur przy krytycznym ciosie przeciwnika, posiada 6 procentowy bonus w uniki.
    Buty, każdy nałożony status na przeciwnika daje używającemu skupienie/mobilizacje na 1 ture.

  14. #494
    mietsz/ruszczka
    staty: mocno w dół/lekko w dół/normalne
    sloty: 150% normalnej ilości
    lvl: jakiś tam
    specjalne coś tam: Twoje zdolności nie kosztują many. Uniemożliwia używanie opcji "atak" oraz "zaklęcie"

  15. #495
    Użytkownik Avatar Deathpool
    Dołączył
    26-07-2012
    Postów
    181
    Nie chce zaśmiecać forum nowym tematem, dlatego napisze to tutaj.
    Moja propozycja polega na tworzeniu swojego własnego uzbrojenia u kowala, za pomocą gemów nabitych do końca.
    U kowala możemy zamówić różne uzbrojenie, ale opiera się ono wyłącznie na jednym secie w danym mieście (na razie mamy do wyboru Gothatowe i Mythrilowe). Ja proponuje by samemu dobrać statystyki przedmiotu, który chcemy zrobić.
    Przedmiot będzie miał bazę punktową jak unikat, a jego "+" będzie zależał od wydanych podczas tworzenia żetonów z 50% szansą na bonus (maksymalnie +3). I tu przykład: jeśli chcemy zbroje +3 to wydamy np. 200 żetonów i mamy 50% szans na bonus +3 jeśli się uda to super, jeśli nie to mamy kolejne 50% szansy na +2, jeśli się znów nie uda to 50% na +1, a jak nie wyjdzie to słabo. Ilość żetonów celowo zaniżona bo za 500 żetonów mamy gwarantowane +3 u kowala.

    Sposób tworzenia:

    Statystyki:
    A) Jeśli chcemy by nasza zbroja miała więcej obrony fizycznej kosztem szybkości to podczas tworzenia musimy poświęcić 2 gemy obrony fizycznej,
    B) Jeśli chcemy by nasza zbroja dodawała obrony magicznej to poświęcamy 2 gemy obrony magicznej,
    C) Jeśli chcemy by nasza zbroja dodawała szczęście to poświęcamy 2 gemy szczęścia,
    D) Jeśli chcemy by nasza zbroja dodawała szybkości to poświęcamy 2 gemy szybkości.

    Bonus:
    By nasza zbroja miała jakieś dodatkowe bonusy to poświęcamy gemy statusowe lub atrybutowe.
    Za każdą parę tych samych gemów przedmiot otrzymuje bonus jak za jeden np. za 2 szmaragdy nasze uzbrojenie będzie miało 25% odporności na spowolnienie
    Bonusów może być maksymalnie 4, ale to będzie słono kosztować.

    Auto status:
    Jeśli zapłacimy żetonami, to możemy dostać z 50% szansą auto status wylosowany przez system.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •