Nazwa: skalista pułapka.
zajmuje slotów:1.
gwiazdki:3.
limit użyć: na * 1, na ** 2, na *** 3.
cel: pojedynczy.
koszt MP: na * 35 na ** 45 na *** 60.
opis: dosyć mocny atak magiczny o atrybucie ziemi, może nałożyć statusy zatrucie, paraliż i klątwa na 2/3 tury.
Odwrócenie **
poziom:50/55
limit użyć: 1/2
Zamienie jeden losowy negatywny status, na odpowiedni pozytywny, tj:
Zatrucie-regeneracja
spowolnienie-przyśpieszenie
ślepota-mobilizacja
Paraliż-pomyślność
skamienienie-nietykalność
uśpienie-przyśpieszenie
Pomylenie-refleks
furia-bariera/bariera mag
każdy status trwa 2/3 tury
Pocisk/Atak Bólu
Poziom: 75/85
Sloty: 1
MP: 30(Woj) /60(Mag)
Limit Użyć: 1/2
Opis: Zadaje obrażenia zwiększone o połowę zadanych przez przeciwnika obrażeń. Bez krytyków.
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Nazwa: Burza mózgów.
Lv: 80.
Zajmuje slotów: 2.
Info: Bardziej dla magów. Odbiera używającemu 20% maks HP, a pozostałym uczestnikom walki (łącznie z używającym) ładuje MP o wartości mika many 4 i daje autostatus skupienie na 2 tury.
jak dla mnie to to jest bardziej wykokszenie niż ulepszenie
jestem przeciw stałej wartości, zwłaszcza tak dużej
Ostatnio edytowane przez Clover ; 19-04-2015 o 23:43
Okrzyk Bojowy
Gwiazdki: 2
Koszt Mp: 40-50
Czas trwania: 2 tury(z jedna gwiazdką), 3 tury(z dwoma gwiazdkami)
Podnosi atak fizyczny KAŻDEJ osoby na polu bitwy o 15-20%, zmniejsza szczęście o 10%.
status który zostałby nadany można by nazwać brawura.
Ostatnio edytowane przez Grunf ; 20-04-2015 o 18:42
Potępienie
Poziom: 75/85
Gwiazdki: 2
Sloty: 1
Koszt MP: 16
Limit użyć: 4/5
Limit drużynowy: 10
Atak fizyczny na jednego gracza o mocy 80% standardowego ciosu. Posiada 25% bazowej szansy na nadanie statusu Zombie. Działa tylko wtedy, gdy w przeciwnej drużynie żyją przynajmniej 3 osoby.
Zemsta umarlaka
Natychmiast zabija wybranego przeciwnika, jeżeli używający ma status Zombie.
Podśmiechujka na TvT![]()
Łańcuch błyskawic
MP: 80/90
Sloty: 1(Ewentualnie 2)
Limit użyć: 2/4(Gracza/Drużynowy)
Opis: Zadaje kolejno 200/150/100/50% obrażeń magicznych. Przyswaja HP w postaci 10% z zadanych obrażeń.