Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 76 do 90 z 100

Temat: Renowacja systemów PvP/TvT

  1. #76
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    1. Nie walcz, bo przecież walki się nie opłacają.
    2. Narzekaj na tych, którzy walczyli i za zarobione żetony zrobili sobie eq +7/8...
    3. Mów, że system pvp jest do kitu.

  2. #77
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Przymusowe zapisanie na arenie nie rozwiąże problemu, przynajmniej nie wprowadzałbym tego dla walk manualnych. Jak ktoś nas złapie na arenie w środku wymiany jakiegoś mini, to może to ostro wkurzyć. Prędzej ustawiłbym aby było więcej map bójkowych.

    Btw piszecie, że osoba mająca eq +0 nie zacznie walczyć bo uważa, że nie masz szans z graczem top1. To jest już totalnie bez sensu argument. W mfo2 też osoba która zaczęła dopiero grać nie miała szans z osobą top1, która miała tonę eliksirów, mikstur regeneracji i nabitych gemów speeda. Nie wspomnę już o unikalnym eq, które można było dostać TYLKO w Boże Narodzenie od Mikołaja
    Ostatnio edytowane przez Qwiker ; 08-03-2015 o 13:32

  3. #78
    Użytkownik Avatar malpaxd
    Dołączył
    30-01-2012
    Postów
    174
    Naibłeś 500 ranqu na walka z równymi sobie? Spoko, teraz zaatakuję cie ktoś z 1000 ranqu i dwa razy leszym eq a stawką walki będzie 70 ranqu czyli tyle ile za dwie walki z graczami o podobnym rankingu.

  4. #79
    Użytkownik
    Dołączył
    07-08-2013
    Postów
    353
    Cytat Napisał Qwiker Zobacz post
    Przymusowe zapisanie na arenie nie rozwiąże problemu, przynajmniej nie wprowadzałbym tego dla walk manualnych. Jak ktoś nas złapie na arenie w środku wymiany jakiegoś mini, to może to ostro wkurzyć. Prędzej ustawiłbym aby było więcej map bójkowych.

    Btw piszecie, że osoba mająca eq +0 nie zacznie walczyć bo uważa, że nie masz szans z graczem top1. To jest już totalnie bez sensu argument. W mfo2 też osoba która zaczęła dopiero grać nie miała szans z osobą top1, która miała tonę eliksirów, mikstur regeneracji i nabitych gemów speeda. Nie wspomnę już o unikalnym eq, które można było dostać TYLKO w Boże Narodzenie od Mikołaja
    Taka osoba z zerowym eq na pewno nie będzie musiała od razu walczyć z kimś z top 10 nawet początkowo przeciwnicy również mają zerowe eq lub z niewielkim plusem, więc. ok 500-600 ranku można uzbierać, a do tego czasu zdobędzie trochę żetonów.

  5. #80
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Cytat Napisał SoShy Zobacz post
    Taka osoba z zerowym eq na pewno nie będzie musiała od razu walczyć z kimś z top 10 nawet początkowo przeciwnicy również mają zerowe eq lub z niewielkim plusem, więc. ok 500-600 ranku można uzbierać, a do tego czasu zdobędzie trochę żetonów.
    Wiem. Ale inni uważają (nie wiadomo czemu), że ludzie nie walczą bo uważają, że nie mają szans z top1, co jest totalną bzdurą.

  6. #81
    Problem braku aktywności graczy w PvP/TvT składa się na wiele czynników, co za tym idzie jest potrzebny szereg zmian. I nikt mi nie powie że obecny system jest zadowalający bo jak widać nie jest.

    Z propozycji, opinii graczy które padły w tym temacie wnioskuję, że system PvP powinien wyglądać w ten sposób:

    - Zmiana obecnego systemu rankingowego na ELO
    - Regulacja naliczania żetonów za walki by te walki stały się opłacalne już od samego początku
    - Zwiększyć ilość żetonów za walki manualne, zmniejszyć o x% walki automatyczne
    - Wprowadzić "taski" czyli stocz x walk które będą nagradzane
    - Wprowadzić więcej obszarów bójkowych (nie mówie tu o Wiekowym Lesie i tego typu obszarach)
    - Wprowadzić limit na zmianę atrybutów (zmiana możliwa raz na x czasu)
    - Zostawić nieszczęsnego kowala w spokoju bo brak jakiejkolwiek rywalizacji mógłby tą grę która i tak ledwo zipie... dobić.

    Zmuszenie graczy do PvP nie jest rozwiązaniem, niektórzy prędzej wolą zakończyć karierę z MFO niż zmuszeni, walczyć.

    @Tomi
    Czy jakiekolwiek propozycje, opinie graczy są brane pod uwagę do polepszenia tych części gry.
    Ostatnio edytowane przez Paranormal Heskey ; 08-03-2015 o 17:00

  7. #82
    Użytkownik
    Dołączył
    06-08-2013
    Postów
    177
    Wszystko co napisał kolega wyżej jest podsumowaniem w 100% prawdziwym, a co do map bójkowych to nie jest potrzebnych ich więcej bo z upkiem jest ich dosyć sporo, a kowal powinien być jaki jest. Myślę, że wprowadzenie tego wszystkiego ożywiło by PvP.

  8. #83
    - Wprowadzić limit na zmianę atrybutów (zmiana możliwa raz na x czasu)
    Alternatywnie zmiana kosztu zmiany atrów na znacząco mniejszy.
    Jak ktos ma to zrobić to i tak doprowadzi to do skutku, ta zmiana pozowli obu stronom na to.

    No i postulowane przeze mnie wcześniej zwiększenie dropu +1 kosztem +0 o kolejne 5%.
    (Bo wartość ulepszająca +0 ,a +1 jest dwukrotnie większa)

  9. #84
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Cytat Napisał Paranormal Heskey Zobacz post
    @Tomi
    Czy jakiekolwiek propozycje, opinie graczy są brane pod uwagę do polepszenia tych części gry.
    Gracze zawsze sądzą, że nie są, cokolwiek bym tu nie napisał

    mapy bójkowe - na nie
    limit zmiany atrów - nie widzę związku

    reszta tak.

    Dodałbym: skrócenie walk, turki, rangi

  10. #85
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Dodałbym: skrócenie walk, turki, rangi
    Ogólnie okno z wyborem akcji ze skryptu to świetny pomysł
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  11. #86
    Użytkownik
    Dołączył
    26-02-2012
    Postów
    610
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post

    Dodałbym: skrócenie walk, turki, rangi
    Rangi ? W jakiej postaci ?

  12. #87
    Użytkownik
    Dołączył
    06-08-2013
    Postów
    177
    A wiadomo kiedy można się spodziewać pierwszych jakichkolwiek zmian? Czy narazie wszystko teoretycznie?;p

  13. #88
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,968
    Cytat Napisał Rebeq Zobacz post
    Rangi ? W jakiej postaci ?
    Po ustaleniu stałych przedziałów punktowych i po awansie do nich można będzie przydzielać rangi do poszpanowania.

  14. #89
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    676
    To z rangami, moze spowodować większą liczbe nieuczciwych walk "sprzedaj mi walke, bo brakuje malo do rangi".

    A co do reformy pvp, to pomysł qwikera z małymi bonusami za ileś walk dziennie jest dość przekonywujący.
    Ostatnio edytowane przez Atronis ; 08-03-2015 o 18:32

  15. #90
    Użytkownik
    Dołączył
    06-08-2013
    Postów
    177
    Rangi ciekawa propozycja a co do nieuczciwych walk to teraz tez są i będą bez względu na to co się wymyśli ;p

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •