1. Nie walcz, bo przecież walki się nie opłacają.
2. Narzekaj na tych, którzy walczyli i za zarobione żetony zrobili sobie eq +7/8...
3. Mów, że system pvp jest do kitu.
1. Nie walcz, bo przecież walki się nie opłacają.
2. Narzekaj na tych, którzy walczyli i za zarobione żetony zrobili sobie eq +7/8...
3. Mów, że system pvp jest do kitu.
Przymusowe zapisanie na arenie nie rozwiąże problemu, przynajmniej nie wprowadzałbym tego dla walk manualnych. Jak ktoś nas złapie na arenie w środku wymiany jakiegoś mini, to może to ostro wkurzyć. Prędzej ustawiłbym aby było więcej map bójkowych.
Btw piszecie, że osoba mająca eq +0 nie zacznie walczyć bo uważa, że nie masz szans z graczem top1. To jest już totalnie bez sensu argument. W mfo2 też osoba która zaczęła dopiero grać nie miała szans z osobą top1, która miała tonę eliksirów, mikstur regeneracji i nabitych gemów speeda. Nie wspomnę już o unikalnym eq, które można było dostać TYLKO w Boże Narodzenie od Mikołaja
Ostatnio edytowane przez Qwiker ; 08-03-2015 o 13:32
Naibłeś 500 ranqu na walka z równymi sobie? Spoko, teraz zaatakuję cie ktoś z 1000 ranqu i dwa razy leszym eq a stawką walki będzie 70 ranqu czyli tyle ile za dwie walki z graczami o podobnym rankingu.
Problem braku aktywności graczy w PvP/TvT składa się na wiele czynników, co za tym idzie jest potrzebny szereg zmian. I nikt mi nie powie że obecny system jest zadowalający bo jak widać nie jest.
Z propozycji, opinii graczy które padły w tym temacie wnioskuję, że system PvP powinien wyglądać w ten sposób:
- Zmiana obecnego systemu rankingowego na ELO
- Regulacja naliczania żetonów za walki by te walki stały się opłacalne już od samego początku
- Zwiększyć ilość żetonów za walki manualne, zmniejszyć o x% walki automatyczne
- Wprowadzić "taski" czyli stocz x walk które będą nagradzane
- Wprowadzić więcej obszarów bójkowych (nie mówie tu o Wiekowym Lesie i tego typu obszarach)
- Wprowadzić limit na zmianę atrybutów (zmiana możliwa raz na x czasu)
- Zostawić nieszczęsnego kowala w spokoju bo brak jakiejkolwiek rywalizacji mógłby tą grę która i tak ledwo zipie... dobić.
Zmuszenie graczy do PvP nie jest rozwiązaniem, niektórzy prędzej wolą zakończyć karierę z MFO niż zmuszeni, walczyć.
@Tomi
Czy jakiekolwiek propozycje, opinie graczy są brane pod uwagę do polepszenia tych części gry.
Ostatnio edytowane przez Paranormal Heskey ; 08-03-2015 o 17:00
Wszystko co napisał kolega wyżej jest podsumowaniem w 100% prawdziwym, a co do map bójkowych to nie jest potrzebnych ich więcej bo z upkiem jest ich dosyć sporo, a kowal powinien być jaki jest. Myślę, że wprowadzenie tego wszystkiego ożywiło by PvP.
Alternatywnie zmiana kosztu zmiany atrów na znacząco mniejszy.- Wprowadzić limit na zmianę atrybutów (zmiana możliwa raz na x czasu)
Jak ktos ma to zrobić to i tak doprowadzi to do skutku, ta zmiana pozowli obu stronom na to.
No i postulowane przeze mnie wcześniej zwiększenie dropu +1 kosztem +0 o kolejne 5%.
(Bo wartość ulepszająca +0 ,a +1 jest dwukrotnie większa)
A wiadomo kiedy można się spodziewać pierwszych jakichkolwiek zmian? Czy narazie wszystko teoretycznie?;p
To z rangami, moze spowodować większą liczbe nieuczciwych walk"sprzedaj mi walke, bo brakuje malo do rangi".
A co do reformy pvp, to pomysł qwikera z małymi bonusami za ileś walk dziennie jest dość przekonywujący.
Ostatnio edytowane przez Atronis ; 08-03-2015 o 18:32
Rangi ciekawa propozycja a co do nieuczciwych walk to teraz tez są i będą bez względu na to co się wymyśli ;p