Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 100

Temat: Renowacja systemów PvP/TvT

  1. #46
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał SoShy Zobacz post
    Czyli Twoja wizja to eq +8 dla każdego na start?
    Z pewnością nie, w sumie to nie wiem co możnaby zmienić - kowal istnieje już od długiego czasu, więc dziwnie byłoby go teraz usunąć/osłabić. Moim zdaniem największą przewagę dał brak update - gracze aktywni przez te 2 lata zdołali uzbierać spore ilości złota, nowym będzie to ciężko nadrobić.

  2. #47
    Pirrat
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Z pewnością nie, w sumie to nie wiem co możnaby zmienić - kowal istnieje już od długiego czasu, więc dziwnie byłoby go teraz usunąć/osłabić. Moim zdaniem największą przewagę dał brak update - gracze aktywni przez te 2 lata zdołali uzbierać spore ilości złota, nowym będzie to ciężko nadrobić.
    Czepiacie się kowala, a przecież teraz jest opcja ulepszania ekwipunku nieunikatowego - którego na obecną chwile ceny są bardzo niskie i jest go bardzo dużo, jak ktoś chce coś porządnego zrobić to zrobi, nawet jak nie ma kasy.

  3. #48
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    Gdy wszyscy mają "równe szanse" (to samo eq, wszystko tak samo dostępne) to się robi brak rywalizacji, celu i mega nuda - pokazał to ewidentnie serwer PvP w MFO2. Szczególnie gdy zabrakło tzw. przypadkowych noobów do bicia to przestało to być fajne dla większości tzw cwaniaków, została garstka pasjonatów. Gracze absolutnie nie lubią walczyć z przeciwnikiem trudnym i gdy nie maja jakiejś ukrytej przewagi, elementu zaskoczenia. Tego się nie zmieni. To musi być proces - ktoś zdobył lepsze eq, ja zdobędę jeszcze lepsze i będe miał przewagę.
    Kto ma gorsze eq, to walczy z takimi samymi osobami w klasie powiedzmy "brąz". Jak się dorobi czegoś lepszego, a przy tym ma umiejętności to z czasem może wejść na poziom wyżej "srebro" itp. Oczywiście teraz takie stopnie nie są możliwe - obecny ranking punktowy na to nie pozwala. A jak się komuś nie chce, to się go do tego nie zmusi, choćby mu wlepić na siłę komplet eq, to nie będzie wiedział co z nim zrobić. Temat wałkowany 1000 razy. Takie +4/+5 naprawdę nie jest teraz trudno zrobić, a to już na pewno jest eq w miarę dobre, przynajmniej na start. Nie od razu walczy się przecież o ścisłą topkę. Zresztą co tu dużo mówić - jak ktoś jest ogarnięty/aktywny to i ma eq i ma umiejętności - to jednak idzie ze sobą w parze.

    Tak, graczy typowo PVP jest mało i było mało w MFO2 (wbrew opiniom), tylko tam się po prostu nagminnie łapało noobów i było fajnie. Sprzyjała temu "stacjonarność" postaci, mały obszar gry, prosty system który umożliwiał zostanie "królem PVP" niewielkim wysiłkiem - staty i skrypt od jakiegoś topkowicza pozwalał na kupienie sobie umiarkowanego sukcesu - to wielu osobom wystarczało.

  4. #49
    Użytkownik Avatar Val Gaav
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    236
    za marny drop złota odpowiedzialne są banki postaci do kitrania kasy im więcej maja tym mniej wypada z mobów wg mnie powinien być jakiś limit złota na dany lv , co do walk na ranking system powinien wyglądać na zasadzie jak postać nie będzie walczyć np przez 3 dni to mu punkty spadną np 10% za 3 dni i tu trzeba dobrać np w ciągu 3 dni ma odbyć 10 walk o ranking i na takiej zasadzie ranking nie będzie przedstawiał kto ma więcej kolegów którzy mu się podłożą byle zebrać jakieś punktu albo opcje nr 2 jak przekroczysz np 100 punktów rankingowych co dzień zapisze cie do walki automatycznej na arenie ( z adnotacją że tylko o punkty rankingowe )

    Kolejna sprawa że brakuje nagród za codzienną aktywność w grze , typu klikanie w cokolwiek co dzień żeby dostać coś 1,3,7,14,21 dnia i na koniec miesiąca , codziennych zadań do zrobienia typu zabij 50 mobow , stocz pojedynek z minibosem , walka pvp , zbierz znajdzki takie jak swietlki , grzyby ryby , wg mnie tego najbardziej brakuje

  5. #50
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    za marny drop złota odpowiedzialne są banki postaci do kitrania kasy im więcej maja tym mniej wypada z mobów wg mnie powinien być jakiś limit złota na dany lv
    Banki nie mają wpływu na drop złota, bo liczy się on od mediany.

    Kolejna sprawa że brakuje nagród za codzienną aktywność w grze , typu klikanie w cokolwiek co dzień żeby dostać coś 1,3,7,14,21 dnia i na koniec miesiąca , codziennych zadań do zrobienia typu zabij 50 mobow , stocz pojedynek z minibosem , walka pvp , zbierz znajdzki takie jak swietlki , grzyby ryby , wg mnie tego najbardziej brakuje
    Nagroda za pojedynek z minibossem jest: miksy i ewentualny drop eq i zdolności
    Potworki: exp, złoto
    Walka pvp: żetony
    Świetliki: nagrody z wymian
    Rydze: po odnówce każdego rodzaju

    Najwięcej na brak kasy narzekają ci, którzy ostatniego minibossa ubili przed miesiącem i dumnie się zwą "graczami pod fabułę".

  6. #51
    Użytkownik Avatar malpaxd
    Dołączył
    30-01-2012
    Postów
    174
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Kto ma gorsze eq, to walczy z takimi samymi osobami w klasie powiedzmy "brąz". Jak się dorobi czegoś lepszego, a przy tym ma umiejętności to z czasem może wejść na poziom wyżej "srebro" itp. Oczywiście teraz takie stopnie nie są możliwe - obecny ranking punktowy na to nie pozwala..
    Tu wprowadzić system który na to pozwala.

    Atrybuty-ograniczyć wpływ.

    Plusy w eq- dać maksymalny plus w eq, bo zbyt duże dysproporcje nie są dobre.

    Długość walk- tu często są one prowadzone do wyczerpania mixów. Może więcej możliwości taktycznych, czasami zaskoczenia przeciwnika.

    Tak według mnie.

  7. #52
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Gdy wszyscy mają "równe szanse" (to samo eq, wszystko tak samo dostępne) to się robi brak rywalizacji, celu i mega nuda - pokazał to ewidentnie serwer PvP w MFO2. Szczególnie gdy zabrakło tzw. przypadkowych noobów do bicia to przestało to być fajne dla większości tzw cwaniaków, została garstka pasjonatów. Gracze absolutnie nie lubią walczyć z przeciwnikiem trudnym i gdy nie maja jakiejś ukrytej przewagi, elementu zaskoczenia. Tego się nie zmieni. To musi być proces - ktoś zdobył lepsze eq, ja zdobędę jeszcze lepsze i będe miał przewagę.
    Kto ma gorsze eq, to walczy z takimi samymi osobami w klasie powiedzmy "brąz". Jak się dorobi czegoś lepszego, a przy tym ma umiejętności to z czasem może wejść na poziom wyżej "srebro" itp. Oczywiście teraz takie stopnie nie są możliwe - obecny ranking punktowy na to nie pozwala. A jak się komuś nie chce, to się go do tego nie zmusi, choćby mu wlepić na siłę komplet eq, to nie będzie wiedział co z nim zrobić. Temat wałkowany 1000 razy. Takie +4/+5 naprawdę nie jest teraz trudno zrobić, a to już na pewno jest eq w miarę dobre, przynajmniej na start. Nie od razu walczy się przecież o ścisłą topkę. Zresztą co tu dużo mówić - jak ktoś jest ogarnięty/aktywny to i ma eq i ma umiejętności - to jednak idzie ze sobą w parze.

    Tak, graczy typowo PVP jest mało i było mało w MFO2 (wbrew opiniom), tylko tam się po prostu nagminnie łapało noobów i było fajnie. Sprzyjała temu "stacjonarność" postaci, mały obszar gry, prosty system który umożliwiał zostanie "królem PVP" niewielkim wysiłkiem - staty i skrypt od jakiegoś topkowicza pozwalał na kupienie sobie umiarkowanego sukcesu - to wielu osobom wystarczało.

    Nie wiem jak to zkwitować, ale w tym momencie jakbys chcial po prostu zrobic jakies 'ramki' to masz 5 osob w 'złocie' 5 w 'srebrze' i x w drewnie czy jakoś sobie tą ramke nazwiecie, ale co to zmieni? Nie sądze, aby odbiło się to w jakiś sposób na tym czy ktos będzie walczył czy nie. Nie rozumiem też stwierdzenia scisła topka ,ale domyslam sie, że mówisz o tych ludziach co jeszcze tam co jakis czas zawalcza. To od zawsze masz takich może 10. Bycie królem pvp w sród takiej garstki to 'niesamowity' sukces. Nie można mydlić oczu innymi wartosciami -sprawdzilem powyżej 2k ranku jest dokladnie 19 postaci, gdzie 8 to szare kropki i jest to 14 różnych graczy. Jest to dorobek 4 letniego rozwoju pvp. Po wprowadzeniu kowala uznałęs ,że po pół roku to ludzie na pewno będą mieć eq i walczyc. Eliar dało CI do zrozumienia to ,że jak ktoś zrobił eq to przestał grać bo nie miał z kim walczyć ,drugi klient przestał grać bo różnice ,które tworzyło eq przerastały umiejętności. Trzeci dostał do głowy jak rozegrał dwa pojedynki 30 minutowe. Czwarty zaś unzał ,że dwa wyproszone pojedynki w miesiącu to lipa. W rezultacie miałeś na liczniku online ile miałeś ,a gracze niesli niechlubną reklamę.


    Powiedz mi Tomi raz, warto wierzyć, że to idzie w dobrym kierunku? Będzie krok w rozpowszechnienie pvp? Może, lepiej powiedzieć otwarcie jest lipa będzie lipa nie ma co tracić czasu. Administracji obecna forma się bardzo podoba i wszyscy sobie chwalą
    Ostatnio edytowane przez Terens ; 07-03-2015 o 20:15

  8. #53
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Gdy wszyscy mają "równe szanse" (to samo eq, wszystko tak samo dostępne) to się robi brak rywalizacji, celu i mega nuda - pokazał to ewidentnie serwer PvP w MFO2. Szczególnie gdy zabrakło tzw. przypadkowych noobów do bicia to przestało to być fajne dla większości tzw cwaniaków, została garstka pasjonatów. Gracze absolutnie nie lubią walczyć z przeciwnikiem trudnym i gdy nie maja jakiejś ukrytej przewagi, elementu zaskoczenia. Tego się nie zmieni. To musi być proces - ktoś zdobył lepsze eq, ja zdobędę jeszcze lepsze i będe miał przewagę.
    Kto ma gorsze eq, to walczy z takimi samymi osobami w klasie powiedzmy "brąz". Jak się dorobi czegoś lepszego, a przy tym ma umiejętności to z czasem może wejść na poziom wyżej "srebro" itp. Oczywiście teraz takie stopnie nie są możliwe - obecny ranking punktowy na to nie pozwala. A jak się komuś nie chce, to się go do tego nie zmusi, choćby mu wlepić na siłę komplet eq, to nie będzie wiedział co z nim zrobić. Temat wałkowany 1000 razy. Takie +4/+5 naprawdę nie jest teraz trudno zrobić, a to już na pewno jest eq w miarę dobre, przynajmniej na start. Nie od razu walczy się przecież o ścisłą topkę. Zresztą co tu dużo mówić - jak ktoś jest ogarnięty/aktywny to i ma eq i ma umiejętności - to jednak idzie ze sobą w parze.

    Tak, graczy typowo PVP jest mało i było mało w MFO2 (wbrew opiniom), tylko tam się po prostu nagminnie łapało noobów i było fajnie. Sprzyjała temu "stacjonarność" postaci, mały obszar gry, prosty system który umożliwiał zostanie "królem PVP" niewielkim wysiłkiem - staty i skrypt od jakiegoś topkowicza pozwalał na kupienie sobie umiarkowanego sukcesu - to wielu osobom wystarczało.
    Szczerze? Nie zgodzę się. Oglądając walki innych graczy można się czegoś nowego nauczyć - ale eq za to nie dostajesz. Możesz walczyć na mniejszych poziomach z innymi; umiejętności zdobędziesz - eq już nie. Taka prawda jest, że wieczne zbijanie rankingu przez graczy z wykutym eq +miljon doprowadza do tego, że nowym w tej "branży" odechciewa się dalej walczyć. Wspomniałeś o elementach zaskoczenia - ciekawe czym? Mag ma jedynie Odbicie(Nie dobijesz - Giniesz), Gniewny Pocisk(Który może równie dobrze chybić). Ale ile można liczyć na losowość? 4-5 walki max, potem to po prostu staje się nudne.

    System ELO powinien zmienić choć trochę obecną sytuacje; może więcej graczy zechce walczyć PvP, to się okaże. Osobiście lubię walczyć - o ile szanse wynoszą choć 50%

  9. #54
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    Powiedz mi Tomi raz, warto wierzyć, że to idzie w dobrym kierunku? Będzie krok w rozpowszechnienie pvp? Może ,lepiej powiedzieć otwarcie jest lipa będzie lipa nie ma co tracić czasu. Administracji obecna forma się bardzo podoba i wszyscy sobie chwalą
    Czy ja mówię, że na pewno zmieni? Raczej małe szanse są na to, ale spróbujemy. Może jednak nie warto próbować skoro takie jest nastawienie.
    Jednak mówienie, że to przez EQ to nieporozumienie. Było mnóstwo osób ze świetnym eq od miesięcy.

    A cały wpis o topce/dostępności "równego" eq dotyczył MFO2


    Szczerze? Nie zgodzę się. Oglądając walki innych graczy można się czegoś nowego nauczyć - ale eq za to nie dostajesz.
    Przecież to normalne, że nie z graczy eq wypada ;p

  10. #55
    Użytkownik Avatar Val Gaav
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    236
    jak dobrze pamiętam na początku była mowa im więcej złota mają przy sobie tym mniej wypada z mobów to banki działają na niekorzyść wszystkich co grają bo jak padniesz na głównej postaci to tracisz kasę , od trzymania kasy masz skrzynie a nie własne multi

    po drugie nie rozumiesz idei codziennych nagród , zadaj sobie pytanie co trzyma ludzi w większości grach na fb , dostajesz coś za własną aktywność co nie jest związane z kupowanie za realna kase co daje cień szansy na zdobycie czegoś co będzie miało jakąś wartość i nie ważne że szansa jest bardzo mała ale jest . Jeżeli uważasz ze dostanie 1k złota i jak się poszczęści to i kamień to nagroda za która warto iść na minibosa to życze powodzenia

    jakby ktoś dalej nie wiedział o co mi chodzi , to system nagradzania za codzienna aktywność wygląda we większości gier tak
    przykład the king of towers
    https://screenshooter.net/101878362/oskcyme czyli typowe klikanie wszystkiego choć jeden raz
    https://screenshooter.net/101878362/jaithfv coś dla wytrwałych , kliknij co dzień a na koniec miesiąca dostajesz coś co juz ma jakąś wartość , opuść jeden dziej a już tego nie dostaniesz
    https://screenshooter.net/101878362/auokmsh nagrody za bycie online ileś tam czasu

    może i to ma mała wartość ale w wielu przypadkach ludzie wchodzą regularnie do gry tylko po to żeby to zdobyć

  11. #56
    Czy tylko ja odnoszę wrażenie że wygląda to tak:

    Cytując SOADa
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    nie czytałemm ale popieram
    Na co możemy liczyć od strony administracji? Czy kwestie które padły w tym temacie są w ogóle brane pod uwagę?

    Według mnie to nie kowal jest aż tak wielkim problemem jakby się wydawało, bo tak naprawdę wszystko opiera się na problemie żetonów a dokładniej na systemie nagradzania już od samego "rankingowego dna".
    Ostatnio edytowane przez Paranormal Heskey ; 07-03-2015 o 21:04

  12. #57
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Czepiacie się kowala, a przecież teraz jest opcja ulepszania ekwipunku nieunikatowego - którego na obecną chwile ceny są bardzo niskie i jest go bardzo dużo, jak ktoś chce coś porządnego zrobić to zrobi, nawet jak nie ma kasy.
    tak w miare aktywnie gram od update,
    - nie zawsze dostaniesz zetony za walke, bo mozesz czasem zawsze byc ponizej 276 ?
    - faktycznie z mobow mozna tyle zyskać , i tak niskie sa koszty , ze moge sobie pozwolić na ulepszenie EQ !
    Nazwa:  zetony.jpg
Wyświetleń: 1689
Rozmiar:  88.4 KB

    Nazwa:  zetony 2.jpg
Wyświetleń: 1716
Rozmiar:  87.0 KB
    zartujesz sobie co z niektorych ludzi ?
    Ostatnio edytowane przez Yogi ; 07-03-2015 o 21:02
    Pytasz "dlaczego?", rzeczy zawsze dzieja sie bez ostrzezenia, pozniej przychodza odpowiedzi.

  13. #58
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Cytat Napisał Yogi Zobacz post
    tak w miare aktywnie gram od update,
    - nie zawsze dostaniesz zetony za walke, bo mozesz czasem zawsze byc ponizej 276 ?
    - faktycznie z mobow mozna tyle zyskać , i tak niskie sa koszty , ze moge sobie pozwolić na ulepszenie EQ !
    Nazwa:  zetony.jpg
Wyświetleń: 1689
Rozmiar:  88.4 KB
    zartujesz sobie ze mnie ?
    Będziesz się czepiał terminologii?
    Chodzi mu o przetapianie.
    Ulepszanie za żetony jest "zarezerwowane" raczej dla eq z najwyższej półki.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  14. #59
    Użytkownik
    Dołączył
    07-08-2013
    Postów
    353
    Cytat Napisał Yogi Zobacz post
    tak w miare aktywnie gram od update, raz ze nie zawsze wygrywam w pojedynkach , wiec nie dostane zetonow za walki, 2 faktycznie z mobow mozna tyle zyskać , i tak niskie sa koszty , ze moge sobie pozwolić na ulepszenie EQ !
    Nazwa:  zetony.jpg
Wyświetleń: 1689
Rozmiar:  88.4 KB
    zartujesz sobie ze mnie ?
    Pirrat pisał o eq nieunikatowym.

  15. #60
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    Cytat Napisał SoShy Zobacz post
    Pirrat pisał o eq nieunikatowym.
    dodalem tez nie unikatowy przyklad :>
    Pytasz "dlaczego?", rzeczy zawsze dzieja sie bez ostrzezenia, pozniej przychodza odpowiedzi.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •