Jak zrezygnujemy z żetnów pvp umrze, lepszym rozwiązaniem wg mnie jest propozycja która już padła kiedyś na forum - eq po lączeniu (+4 wzwyż) jest przypisywane do konta
Jak zrezygnujemy z żetnów pvp umrze, lepszym rozwiązaniem wg mnie jest propozycja która już padła kiedyś na forum - eq po lączeniu (+4 wzwyż) jest przypisywane do konta
W poprzednich wersjach to wlasnie system pvp stanowil podstawowy element uatrakcyjniajacy rozgrywke i nikt nie narzekal, a frekwencja byla taka o jakiej tutaj mozna tylko pomarzyc. Dlaczego podsumowujesz ten punkt jako "zmuszanie". To jest integralna czesc gry i wg mnie dzieki temu nie jest ona statyczna, ciagle cos sie dzieje i tylko gra by na tym zyskala. Jak ktos nie potrafi zmontowac paru warunkow do skryptu, to znaczy ze gra go przerasta i niech zagra sobie Mario, moze tam nie przeciazy jego intelektu.
Oczywiscie podstawowa forma przyrostu expa i innych zasobow sa rzecz jasna potwory, jednak nie widze przeszkod aby AP rowniez roslo przy wygranych pvp, jesli chodzi o ilosc, dla mnie egal. Chociaz z racji rangi takiej walki mozna dac ok. 2x Ap z potworow
- w poprzednich wersjach bylo w walkach automatycznych tylko leczenie , i atak nic wiecej
- miejsc na walke jest sporo , + miejsce na igrzyskach smierci , + arena
mało ? otoż nie, wystarczy tutaj wykorzystac potencjał, zrobic turnieje, jakies nagrody dla zwyciezcy turnieju i tym podobne ? i manualne i automatyczne.
Do tej pory to zwykli ludzie organizowali turniej i wychodzily, a Administracja dodawala nagrody, niestety troche ludzi odeszlo, turniejow nie ma, wiec ... wyglada jak widać,
można też przecież zrobić turnieje typu > Eq kazdy ma takie samo / by były szanse takie same
badz za starych dobrych czasow > leczenie - atak
pomysłów może być dużo, tylko trzeba to wszystko wykorzystać.
Znajać życie odpowiedz brzmi "silnik tego nie obsługuje"
zgadzam sie z tym...Właśnie przez kowala PvP od Eliar w górę zaczęło umierać. Bo różnica punktowa między całym setem +0 a +8 jest...sami sobie policzcie jaka.
Pytasz "dlaczego?", rzeczy zawsze dzieja sie bez ostrzezenia, pozniej przychodza odpowiedzi.
Nie ma co porównywać mfo2 do mfo3. W mfo2 największą role grały statystki, tutaj jaki mają wpływ? 10%? max 20
System ELO charakteryzuje się przede wszystkim stałą liczbą pkt. Jak ktoś ma przykładowo 2500 to wiadomo, że jest b. dobry. Te wartości nie rosną już wyżej niż pewien próg wynikający ze wzoru, także przedziały "zaawansowania" określa się raz i jest ich max kilka, może ich oczywiście w ogóle nie być. Obecnie system przyznawania pkt w MFO sprawia, że jak się już ich ileś zdobędzie to się odjeżdża poza przedział i nie ma z kim walczyć. Tam się tak nigdy nie stanie. Jest to system sprawdzony od lat w różnych dziedzinach (szachy, sport, gry), także pewnie byłby co najmniej dobry i dla MFO.
Czy poszczególne przedziały (jeśli w ogóle są) mogą ze sobą walczyć to już jest do ustalenia - niemniej jednak sam system przyznawania pkt w ELO sprawia, że atak na gracza dużo słabszego jest mało opłacalny (a w przypadku przegranej można więcej stracić niż zyskać przy wygranej).
Taki stało-punktowy system to są same zalety - przykładowo, czy to są walki graczy z 20, 40 czy 60 poziomu - to te same wartości punktowe oznaczają ten sam poziom umiejętności.
Można robić właśnie takie ligi od-do danego przedziału punktowego itp.
Także pierwsza rzecz to zmiana systemu punktowego, a to otworzy nowe możliwości.
Natomiast TvT to na pewno dopiero, gdy w PvP będzie jako taki porządek zrobiony.
Na skrócenie walk są pomysły też - chodzi o usprawnienie wyboru komend (na tym się schodzi najdłużej), możliwość jednoklikowego wybierania (bez kaskadowych menusów), możliwość zdefiniowania najczęściej używanych, ostatnio używane, możliwość wybierania komend na zapas (gdy czekamy na kolejkę), możliwość użycia komendy ze skryptu - tak obrazowo:
Mamy sobie panel gdzie widzimy co by nasz aktualny skrypt zrobił w kolejnej kolejce - to się zmienia wraz z sytuacją w walce. I teraz albo zatwierdzamy to co skrypt proponuje, albo korygujemy. Jak nie skorygujemy/zatwierdzimy na czas to się wykonuje ze skryptu. W wielu przypadkach skrypt będzie pewnie dobrze podpowiadał.
Drugi motyw to leczenia - system obecny nie jest zbyt dobry, bo ciągle nawarstwiają się miksy z poprzednich poziomów i walki się przeciągają na miksach lv1/lv2 gdzie tak naprawdę lv3 i 4 powinny być w użytku, podobnie leczenie - jedno aktualnie najwyższe, może być nawet o jedno użycie więcej wtedy. To wcale nie musi dotyczyć innych aspektów niż PvP/TvT - aby nie wywracać wszystkiego do góry nogami.
Tomi, a co w sprawie zachęty do TvT. Bo o ile w pvp jakieś walki się odbywają (rzadko bo rzadko) to TvT nie jest prawie w ogóle rozgrywane ze względu na 0 opłacalność. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że walcząc TvT tylko tracimy miksy.
A co jeżeli osoba z najwyższym ELO jest atakowana przez osobę z najniższym? Nawet w trakcie wygranej można stracić."niemniej jednak sam system przyznawania pkt w ELO sprawia, że atak na gracza dużo słabszego jest mało opłacalny (a w przypadku przegranej można więcej stracić niż zyskać przy wygranej)."
Ostatnio edytowane przez Qwiker ; 07-03-2015 o 00:52
tez o tym kiedys wspominalem,
Prawda jest taka, ze walki TvT to raczej ciekawostka w tej chwili, malo osob gra, druzyny maks 4 osobowe (nie zawsze one sa online)Bo o ile w pvp jakieś walki się odbywają (rzadko bo rzadko) to TvT nie jest prawie w ogóle rozgrywane ze względu na 0 opłacalność. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że walcząc TvT tylko tracimy miksy.
może po tych gildiach cos sie zmieni :>
Ostatnio edytowane przez Yogi ; 07-03-2015 o 00:56
Pytasz "dlaczego?", rzeczy zawsze dzieja sie bez ostrzezenia, pozniej przychodza odpowiedzi.
Ogólnie jestem zdania, że jeśli miałyby powstać grupy rankingowe czy jak to tam ma się zwać to najlepiej byłoby tak, że:
Zaatakowanie gracza z równym rankiem - 100% zysku(Dla przykładu weźmy 50 żetonów)
Zaatakowanie gracza z niższym rankingiem - 50% zysku(25 żetonów)
Zaatakowanie gracza z wyższym rankingiem - 150% zysku(75 żetonów)
Oczywiście mówiąc ranking mam na myśli daną grupę. Niby wtedy równo, wszystko cacy - ale...
Powstaje problem, gdyż gracze z wysokim rankingiem zaczną zbijać go(Za pomocą usługi - bo szybciej) a wtedy zostaną po pewnym czasie cofnięci do 1 grupy, gdzie zaczną atakować graczy z wyższym rankingiem - zyskując tym samym 150% żetonów.
Także nie ma systemu idealnego. Po wejściu turniejów sprawa może zmienić się na lepsze albo doprowadzić do upadku PvP.
Jakkolwiek wymyślicie to proszę o jedno - by dało się wybrnąć z dołka braku żetonów - Bo nie ma miksów, uzbrojenia. Bo czuje, że jest to zrobione umyślnie w celu zakupu żetonów za pkt. MF.
Ewentualnie w grę wchodzi przelewanie żetonów z postaci na postać - ożywiłoby to PvP na mniejszych poziomach, ale zaczęłoby to prowadzić do nadużyć.
__________________________________________________ __________________________________________________ ___________
Czekam jednak na decyzje co do systemu ELO, ale to czas pokaże, jakie zmiany zajdą bo spekulować sobie możemy, ale trudno to sobie dokładnie zobrazować.
Ostatnio edytowane przez Hide ; 07-03-2015 o 01:11
Przy aktualnym systemie nie widzę przeszkód by można walczyć o żetony w dowolnym przedziale PvP.
Może to stworzyć nadużycia, ale pewnie to i lepsze niż wstrzymywanie walk.
Pewną granice uciążliwości trzeba zrobić powiedzmy.A co jeżeli osoba z najwyższym ELO jest atakowana przez osobę z najniższym? Nawet w trakcie wygranej można stracić.
Bójki/Arena ta która automatycznie wrzuca do pewnego przedziału, byłaby ograniczona pewnym dolnym przedziałem,
Potem tylko pojedynki i dobrowolna arena
Walka składa się z 2 zasadniczych części:2. Wykorzystywanie atrybutów pod "cel". Wybór atrybutów jaki jest dostępny urozmaica grę, zgodzę się. Jednak w pewien sposób potrafią wypaczyć walki PvP, doprowadzając do sytuacji gdzie przeciwnik nie świadomy atrybutu (ponieważ dosłownie przed walką został zmieniony), praktycznie nie ma żadnych szans.
-strategicznej
-taktycznej
Strategiczna - przygotowanie do walki, tak więc i to co ty tu piszesz. Byłbym wysoce przeciwny ingerowaniu w takie coś.
Jak nie gemowo tylko poprzez Arene Walk zmieniony to jest to kosztowny zabieg(ponieważ dosłownie przed walką został zmieniony)![]()
Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 07-03-2015 o 09:22
moze tak być,Jak zrezygnujemy z żetnów pvp umrze, lepszym rozwiązaniem wg mnie jest propozycja która już padła kiedyś na forum - eq po lączeniu (+4 wzwyż) jest przypisywane do konta
Pozatym może to głupie, ale dodać nowe profesje, tyle razy się przewinęło przez forum, odrzucano to dlaczego ? tak tak balans...zaraz powiecie, balans można poprawić przecież w miedzy czasie, tak tak wiem mfo to tylko dwie profesje - jak to co niektórzy mówią, ale najwyższy czas coś zmienić
wiecej porfesji, moze wiecej ludzi by przyciągneła by gra, wiecej ludzi więcej walk pvp
Pytasz "dlaczego?", rzeczy zawsze dzieja sie bez ostrzezenia, pozniej przychodza odpowiedzi.
Co do systemu naliczania żetonów za walkę rankingową też jest średnio, jak przegramy to są spore straty (w miksach, a żetony które dostaniemy tego nie rekompensują) za wygraną wygląda to lepiej, ale zazwyczaj wychodzi na to, że wystarcza tylko na pokrycie strat w miksach + kilka sztuk żetonów z tego zostanie. Sytuacja jest korzystna tylko wtedy jak nabijamy swoje rekordy rankingowe PvP wtedy są fajne mnożniki żetonów. Ci co kiedyś nabili miliony żetonów mają lajcik(na starym systemie), ale żeby teraz coś nazbierać trzeba naprawdę się wysilić i poświęcić dużo golda na miksy ;p. Co do zmiany systemu rankingowego. W obecnej sytuacji każda zmiana jest jak najbardziej pożądana![]()
Lepiej zyskow zetonowych nie ruszac, bo cos czuje ze za przegrana nadal 50% zwrotu by bylo zaś pomijajac zwiekszenie zetonow za manu, to moze auto by sie cos obcielo
Zetony nie maja byc korzyscia tylko czesciowa rekompensata..