Strona 67 z 107 PierwszyPierwszy ... 1757656667686977 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 991 do 1,005 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #991
    Xalfie
    Konto usunięte
    wrzący pocisk nadaje obrażenia przeciwnikowi od500 do1100 HP. Na dodatek nadaje status zombi na 1 turę.

    Profesja: Mag wymaga: 30poziomu koszty:21MP. ZDOLNOŚĆ

  2. #992
    Marlos
    Konto usunięte
    minimalizacja


    zmniejsza działanie złych statusów o30 p
    25MP OBIE profesje 25poziom

  3. #993
    Fatal
    Konto usunięte
    Mega Odbicie
    Poziom: 75/80/85
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 52/58/64
    Limit użyć: 1 (lub 2)
    Limit drużynowy: 2 (lub 4)

    Odbija (45%/50%/55%) ostatnio przyjętych obrażeń magicznych, ale nie może zabić. Siła odbicia wzrasta, gdy odbijający ma większą sumę obron od przeciwnika. Działa na wszystkich przeciwników.

  4. #994
    Pocisk Losowości
    Poziom: 80/90
    Sloty: 2
    MP: 50/55
    Limit użyć: 2/4 - 4/8(Drużynowy)

    Opis: Pocisk magiczny o tajemniczych właściwościach.


    Posiada 8 form:
    #1: Zadaje obrażenia równe 80-120% standardowego zaklęcia.
    #2: Nadaje używającemu status Pomyślność(Chybienie) na 5 tur, Przyśpieszenie(Trafienie) na 3 tury, Skupienie(Krytyk) na 2 tury. Zadaje obrażenia magiczne o właściwościach ciosu fizycznego.
    #3: Zdejmuje pozytywne statusy z postaci.
    #4: Zadaje obrażenia wzmocnione o 10%. Przyswaja 25% z nich.
    #5: Zadaje obrażenia magiczne oraz fizyczne o atrybucie Miecza
    #6: Zadaje obrażenia magiczne oraz fizyczne o atrybucie Topora
    #7: Zadaje obrażenia osłabione o 15%. Niweluje status Bariera Magiczna.
    #8: Posiada 50% szans na nałożenie statusu Zatrucie, Klątwa, Ślepota na 3 tury; Spowolnienie na 2 tury; Paraliż na 1 turę.

  5. #995
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Naznaczenie *

    Zdolność dla minibossów
    Jedno użycie podczas walki, tylko gdy liczba żywych przeciwników jest większa, niż 2

    Koszt mp: 70
    limit użyć: 1

    Nadaje przeciwnikowi (jednemu) status naznaczenie. Podczas jego posiadania, reszta drużyny ma statusy: zatrucie, spowolnienie, ślepota, klątwa. Nie mają one limitu tur, ani nie da się ich zdjąć w normalny sposób. Jedynym sposobem na pozbycie się tych statusów, jest zabicie gracza ze statusem naznaczenie

  6. #996
    Użytkownik Avatar AJKS
    Dołączył
    05-11-2014
    Postów
    213
    Sabotaż *
    Poziom: 75-80
    limit użyć: 1
    Sloty: 2
    Koszt mp: 80

    Zabiera sprzymierzeńcom 25% maksymalnego hp, lecząc tyle samo rzucającemu. Nadaje rzucającemu statusy: regeneracja, przyśpieszenie, mobilizacja/ skupienie, pomyślność i nietykalność. Czas trwania statusu, wynosi dwa razy tyle, ile sprzymierzeńców zraniliśmy.
    Ostatnio edytowane przez AJKS ; 15-03-2015 o 15:28 Powód: ortografia

  7. #997
    Użytkownik Avatar Deathpool
    Dołączył
    26-07-2012
    Postów
    181
    A co powiecie o zdolnościach pogodowych (zaczerpnięte z pokemonów)
    Zdolności (Zajmują 2 sloty, koszt 100mp):
    Słoneczny dzień, Zamieć, Wietrzny dzień, Burza piaskowa.
    Zdolności te działają na obie strony
    Słoneczny dzień: Podnosi atrybut ognia o 24%, zmniejsza atrybut lodu o 12%, daje szanse nałożenia statusu ślepota na 3 tury podczas fizycznego ataku
    Zamieć: Podnosi atrybut lodu o 24%, zmniejsza atrybut ognia o 12%, daje szanse nałożenia statusu spowolnienie na 3 tury podczas fizycznego ataku
    Wietrzny dzień: Podnosi atrybut wiatru o 24%, zmniejsza atrybut ziemi o 12%, daje szanse nałożenia statusu klątwa na 3 tury podczas fizycznego ataku
    Burza piaskowa: Podnosi atrybut ziemi o 24%, zmniejsza atrybut wiatru o 12%, daje szanse nałożenia statusu paraliż na 2 tury podczas fizycznego ataku

    Były by to zdolności na 3 gwiazdki gdzie każda gwiazdka przedłuża status pola bitwy 3/5/7 tur
    W trakcie walki, można by było zastąpić jeden status pogodowy drugim.
    Można by też wprowadzić miejsca gdzie pogoda nie miła by znaczenia, np zamknięte pomieszczenia jak groty.

    Ponadto można stworzyć serie EQ pod statusy pogodowe np.
    Lśniąca zbroja: podczas Słonecznego dnia nadaje status bariera magiczna
    Kryształowy pas: podczas Zamieci zwiększa odporność na spowolnienie i paraliż o 25%
    Białe buty: podczas Wietrznego dnia nadaje status przyspieszenie
    Brudne spodnie: podczas Burzy piaskowej nadaje status Bariera

  8. #998
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    Mega Kuracja :
    koszt 50 mp
    limit 3
    lv : 65
    Robi to samo co kuracja tylko na wszystkich sojuszników

  9. #999
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Mega kuracja jest op na bossy i dlatego nie wejdzie.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  10. #1000
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    czemu że zaraz nie wejdzie ? jest jakaś szansa

  11. #1001
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał dorek Zobacz post
    jest jakaś szansa
    Nie. Soad dobrze mówi. Zdolności muszą być dobrze wyważone, bo coś takiego będzie zbytnio ułatwiało walkę. Do tego 3 użycia na gracza dają magom (bo więcej mp mają) możliwość ściągania statusów tylko tym przez całą walkę, co odbije się na wzroście golda w grze przez brak wydawania kasy na anti, święconą, itp

  12. #1002
    Użytkownik Avatar Dorek
    Dołączył
    01-09-2012
    Postów
    1,608
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    Nie. Soad dobrze mówi. Zdolności muszą być dobrze wyważone, bo coś takiego będzie zbytnio ułatwiało walkę. Do tego 3 użycia na gracza dają magom (bo więcej mp mają) możliwość ściągania statusów tylko tym przez całą walkę, co odbije się na wzroście golda w grze przez brak wydawania kasy na anti, święconą, itp
    to można trochę zmienić że zdejmowało by tylko uśpienie zatrucie klątwę i ślepotę .

  13. #1003
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Na testach proponowałem mega kurację w formie ściągania każdemu 1 losowego statusu, ale też chyba zostało uznane za mocne.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  14. #1004
    Fatal
    Konto usunięte
    A może 4 sloty i 1 użycie drużynowe?

  15. #1005
    Użytkownik Avatar Hiter
    Dołączył
    08-02-2012
    Postów
    412
    Podwójny Atak
    Koszt : 25 MP
    Limit: 1
    Level : 70
    Info: Standardowy atak fizyczny. Daje używającemu dodatkową turę podczas wykonania następnego ataku.

    Podwójny Pocisk.
    Koszt : 35 MP
    Limit: 1
    Level : 70
    Info: Standardowy atak magiczny. Daje używającemu dodatkową turę podczas użyć następnego zaklęcia.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •