Strona 277 z 1160 PierwszyPierwszy ... 177227267275276277278279287327377777 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 4,141 do 4,155 z 17390

Temat: [ Pytania ]

  1. #4141
    przywróciłem temat

  2. #4142
    arararar
    Konto usunięte
    Czy w 100% zużyty przedmiot z "+" zachowuje się jak przedmiot bez "+"?

  3. #4143
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    tak
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  4. #4144
    Użytkownik
    Dołączył
    16-09-2013
    Postów
    116
    Czy ilość złota z potworów może wynosić zero ? chodzi o to że jeżeli mam straaasznie dużo pieniędzy na postaci to wtedy poprostu spada do zera czy jest jakaś minimalna ilość dropu golda?

  5. #4145
    Użytkownik
    Dołączył
    08-01-2013
    Postów
    44
    głupie pytanko ... kiedy będzie poradnik poziomowy dla lv 51-65 ??

  6. #4146
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    jak komuś się zachce go zrobić
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  7. #4147
    Uron
    Konto usunięte
    Mam pytanie dla twórców i osób, które im pomagają w tworzeniu gry.
    Zdolności obszarowe
    Są takie zdolności jak Klątwa umarlaka, Eksplozja, Zamrożenie, Wichura i Trzęsienie ziemi . Wszystkie te zdolności są przeznaczone dla maga.
    Zadają obrażenia magiczne o danym żywiole tyle, że mag nawet jeśli ma ujemny atrybut tego żywiołu to zawsze zada jakieś obrażenia wszystkim przeciwnikom powyżej 300dmg i na dodatek ma szanse na nałożenie negatywnych statusów w tym paraliż i klątwa, która nawet wojownikom sprawia trudność podczas bójek. Natomiast wojownik by użyć tej zdolności musi zużyć w przypadku wichury 52mp, trzęsienia ziemi 60mp co stanowi ponad 50% jego max mp i zada nie więcej jak 50dmg co przy graczach posiadających 2500hp jest śmieszne.
    Stąd pytanie czy będą dostępne w przyszłości takie same zdolności dla wojowników tylko zmienione zostaną obrażenia z magicznych na fizyczne, Czy powstaną raczej zdolności typu Ślepa furia, która została śmiesznie osłabiona (Zamiast ślepoty powinna dawać klątwę wtedy była by coś warta), czyli będą nadawać niestandardowe statusy typu pomylenie. Notabene: Ślepa furia jest jedyną zdolnością grupową typowo dla wojownika aż do 65lvl. Mag ma ich trochę więcej.
    Zdolności na pojedynczy cel.
    Tutaj się rozchodzi głównie o coś przeciwko magowi.
    Mag ma oślepiający pocisk, który niestety często wchodzi. Natomiast wojownik nie ma udostępnionego uciszającego ciosu.
    Pytanie brzmi czy ta zdolność będzie udostępniona graczom czy jest przeznaczona tylko dla bossów?

  8. #4148
    Shaggyyy
    Konto usunięte
    Mag jest od czarowania woj od krytyków i szczęścia Wiec nic dziwnego ze mag ma więcej zdolności

  9. #4149
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Uron Zobacz post
    Zadają obrażenia magiczne o danym żywiole tyle, że mag nawet jeśli ma ujemny atrybut tego żywiołu to zawsze zada jakieś obrażenia wszystkim przeciwnikom powyżej 300dmg i na dodatek ma szanse na nałożenie negatywnych statusów w tym paraliż i klątwa, która nawet wojownikom sprawia trudność podczas bójek.
    Ale zadawanie takich obrażeń nie będzie warte świeczki.
    Natomiast wojownik by użyć tej zdolności musi zużyć w przypadku wichury 52mp, trzęsienia ziemi 60mp co stanowi ponad 50% jego max mp i zada nie więcej jak 50dmg co przy graczach posiadających 2500hp jest śmieszne.
    Wichura i Trzęsienie to zdecydowanie nie są zdolności dla woja. Jedyną z wymienionych, której używanie przez wojownika ma sens, to klątwa umarlaka.
    Stąd pytanie czy będą dostępne w przyszłości takie same zdolności dla wojowników tylko zmienione zostaną obrażenia z magicznych na fizyczne, Czy powstaną raczej zdolności typu Ślepa furia, która została śmiesznie osłabiona (Zamiast ślepoty powinna dawać klątwę wtedy była by coś warta)
    Mylisz się. Właśnie ślepota jest tym, co daje tej zdolności sens.
    Inaczej wyobraź sobie - w drużynie przeciwnej jest np. 3 wojowników,wszyscy dostają Furię bez ślepoty - to wychodzi negatywnie.
    Z kolei skład 4 magów zostaje od razu zabity przez tę zdolność, bo jak nie siądzie Furia, to siądzie Klątwa, i tak źle. W efekcie zdolność o której mówisz (Klątwa+Furia) faworyzuje zdecydowanie wojów względem magów... a, o to chodzi

    [QUOTE] Notabene: Ślepa furia jest jedyną zdolnością grupową typowo dla wojownika aż do 65lvl. Mag ma ich trochę więcej. [/QUOTE

    Jeszcze Multi Atak na 15 poziom.
    Zdolności na pojedynczy cel.
    Tutaj się rozchodzi głównie o coś przeciwko magowi.
    Mag ma oślepiający pocisk, który niestety często wchodzi. Natomiast wojownik nie ma udostępnionego uciszającego ciosu.
    Pytanie brzmi czy ta zdolność będzie udostępniona graczom czy jest przeznaczona tylko dla bossów?
    Uciszający cios to zabójcza zdolność. Ze względu na dużą bazę szczęścia u wojownika, takiej klątwy prawie nie da się uniknąć. Mag ślepotą ma dużo trudniej trafić.
    Uciszający Cios z krytykiem i Klątwą może szybko przesądzić walkę na rzecz wojownika (magowi tego pocisk nie daje), stąd na razie nie jest udostępniona graczom.

    Wojownik za to ma inne silne zdolności, oparte głównie na obrażeniach, a nie na statusach.

  10. #4150
    Uron
    Konto usunięte
    Dzięki za szybką odpowiedz.

  11. #4151
    Użytkownik
    Dołączył
    25-04-2013
    Postów
    28
    Obrażenia zadawane przez zaklęcie wahają się od +10% do - 10%, chciałem zapytać czy szczęście ma wpływ na częstsze zadawanie obrażeń z tej górnej granicy?

  12. #4152
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Nie

  13. #4153
    Tonberry występuje też na grupie x3 Pustelników?

  14. #4154
    musaraj
    Konto usunięte
    Wie ktos, ile trzeba mieć szybkości, żeby z przyspieszeniem mieć dubla na starcie z syrenami?

  15. #4155
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Cytat Napisał MapY Zobacz post
    To jest absolutnie losowe.
    Otóż na początku walki tworzona jest kolejkna np.
    A
    B
    A
    B
    A
    A
    B
    ...
    i losowana jest losowa pozycja z kolejki i ustawiana jako początek. Tak jest dla wszystkich walk, wyjątkiem są bójki - broniący zaczyna zawsze.
    Przyspieszenie w większości przypadków jest ustawione tak, by było efektowne (losując kolejkę na przyspieszeniu uznaje tak jakby dwie na przyspieszeniu za jedną)
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •