z administracji nie jestem, ale nie podszedl mi ten pomysl
z administracji nie jestem, ale nie podszedl mi ten pomysl
Pomysł dość interesujący
Powiększył bym drużynę o max 2 graczy ale niech to będzie umiejętność nabywana typu " zdolności przywódcze " może być uzyskiwana z jakiegoś zadania pobocznego
Typu poprowadź chłopów na Minotaura gdzie w miarę szybko będziemy musieli operować każdym z np 6 graczy na polu bitwy ( 5 NPC kierowanych przez Ciebie + Ty )
Co do Vice to Za
1 Nie
2 Tak
1. Nie potrzeba aż takiego rozbudowania.
Co do nr 2 to jestem na tak , bo jak drużyna wbije sporo ranqu , a jednemu się znudzi i nie będzie wchodził to wiadomo , że drużyna się rozpadnie i straci punkty ogólne ( drużynowe). A taki vice szef to dobry pomysł .
Pomysł jest całkiem dobry i zastanawiamy się nad jego wprowadzeniem. Druga opcja to wprowadzenie grupowania tymczasowego.
Ostatnio edytowane przez Jacek ; 16-05-2011 o 16:09
Ja tam bym zostal przy tym jak jest : )
Dwa pomysły są dobre , na coś takiego zawsze liczyłem
4 osoby , to zdecydowanie za mało... Nie ma w czym wybierać i nie każdy się sprawdza na wszystkie walki - Np. Szef i Vice Szef ustawialiby taką jakby kolejność graczy , gdyby cała drużyna stała na jednym polu z auto-pomocą. Coś w stylu inteligencji - tylko , że szef musiałby dobrze ustawić graczy , a chodzi mi dokładniej o to by podzielić członków drużyny na tzw. mini drużyny , czyli dwóch członków (tak max. do 4) jest przydzielonych to tzw. "pod grupy" i to by się do poszczególnych walk wybierało jedną "pod grupę" , która może lepiej się sprawdzić w walce z przeciwnym teamem.
To tak jak pojedynek wyskakują Ci opcję np. Walcz o golda itd. , to tam by były np. 2-3 "pod grupy" do wyboru na wybraną walkę i szef wybierałby jedną "pod grupę" , w przypadku nie obecności szefa , tą rolę odgrywałby vice szef , a gdyby vice szefa i szefa nie było , to taką rolę odgrywałby gracz, który ma np. największy lvl/najwięcej wygranych z graczami lub coś takiego. Te "pod grupy" mogłyby zawierać tych samych graczy z wymienieniem jednego gracza , tak aby się sprawdzały w poszczególnych walkach i max. slotów na "pod grupy" by było np. 4 . Z tego wynika , że z drużyny 8 osobowej , można by było stworzyć 4 "pod grupy". (1 pod grupa na magów , druga na wojów , trzecia na tych i na tych , a np. 4 na anty wojów/anty magów lub coś w tym stylu). To nie byłby taki zły pomysł
Co o tym myślicie ? Mogłoby się sprawdzić ?
Obydwa pomysły mi się podobają.
Oczywiście co do tego z rozszerzeniem liczby osób w drużynie: może być 6-8, a skoro do walki potrzeba tylko 4, to szef drużyny może dowolnie rotować w panelu szefa drużyny między członkami, a gdy wszyscy są online, do walki zbierani są ci, którzy stoją wyżej w liście drużyny. (Jeśli ktoś nie rozumie, osobiście wytłumaczę na priv).
co do drugiej, nie mam żadnych dodatkowych słów, podoba mi się ;D
Jest za mała. Wspominałam w jakimś temacie dzisiaj/wczoraj o tym, więc postanowiłam założyć oddzielny na to temat. Według mnie było by więcej walk typu T vs T bo nie trzeba by było czekać na określoną liczbę osób z drużyny przy liczbie teraźniejszej jaką jest 4. Tak do 10 było by ciekawiej
Jesli sie nie myle kiedys Ash juz proponowal tworzenie gildii, ewentualnie laczenie druzyn i tym podobne, wiec bylo, ale nie pamietam czy przeszlo.
Nie ma cyckuff, ale podpis i tak fajny.
[SIGPIC]https://forum.mfo3.pl/image.php?type=sigpic&userid=14362&dateline=132535 4368[/SIGPIC]
Jak nie ma to pewnie nie przeszło Według mnie pomysł warty uwagi.
Chyba roboty z tym dużo nie ma