Nie da się wykonać akcji.
Nie tracą się limity.
Oczywiście antysabot nie chroni przed "niewspółpracą" i robieniem "nieefektywnych" rzeczy. Blokuje tylko w oczywisty sposób "głupie" akcje, bo to nie jest sztuczna inteligencja.
Tak czy owak - jak mamy w drużynie osobę co najmniej "niewspółpracującą" już nie mówię o wrogo nastawionej, to i tak jesteśmy mocno do tyłu. Właściwie to zostało wykonane bardziej w celu, aby nie bawić się przeciwnikiem i chronić przed głupimi błędami niż żeby rzeczywiście zniwelować obecność sabotażysty, bo to jest niemożliwe. No i można się w końcu poddać jak większość drużyny tego chce.
bez sensu te zmiany ... teraz same no lify co w 1 dzień wbiły 65 będą wygrywać ....
Jak przeciwnik ma zombi to można go miksem zabić.
Może trzeba zrobić coś bardziej przełomowego :P Uczestnicy iś mieliby wszyscy takie same skiny i wyświetlałby się tylko poziom gracza (można by w ogóle ukryć poziomy graczy, wtedy niższe lvle miałyby większą szansę na przetrwanie). Myślę, że w początkowej fazie walk trudno byłoby odnaleźć się wtedy w tłumie, a tym samym trudniej byłoby przetrwać zorganizowanym grupom. Pytanie czy da się to zrobić. (Już sie boję tych minusów, ale chcieliście nowych pomysłów, to macie )
41 Osób oddało głos na Starą, dobra akceptacje pomocy, czyli ponad 52%. Nie wiem dlaczego ta opcja nie jest uwzględniana...
W MFO3 nie występuje demokracja, pomijam już kwestę kworum.