Nie da się wykonać akcji.
Nie tracą się limity.
Oczywiście antysabot nie chroni przed "niewspółpracą" i robieniem "nieefektywnych" rzeczy. Blokuje tylko w oczywisty sposób "głupie" akcje, bo to nie jest sztuczna inteligencja.
Tak czy owak - jak mamy w drużynie osobę co najmniej "niewspółpracującą" już nie mówię o wrogo nastawionej, to i tak jesteśmy mocno do tyłu. Właściwie to zostało wykonane bardziej w celu, aby nie bawić się przeciwnikiem i chronić przed głupimi błędami niż żeby rzeczywiście zniwelować obecność sabotażysty, bo to jest niemożliwe. No i można się w końcu poddać jak większość drużyny tego chce.
bez sensu te zmiany ... teraz same no lify co w 1 dzień wbiły 65 będą wygrywać ....
Jak przeciwnik ma zombi to można go miksem zabić.
Może trzeba zrobić coś bardziej przełomowego :P Uczestnicy iś mieliby wszyscy takie same skiny i wyświetlałby się tylko poziom gracza (można by w ogóle ukryć poziomy graczy, wtedy niższe lvle miałyby większą szansę na przetrwanie). Myślę, że w początkowej fazie walk trudno byłoby odnaleźć się wtedy w tłumie, a tym samym trudniej byłoby przetrwać zorganizowanym grupom. Pytanie czy da się to zrobić. (Już sie boję tych minusów, ale chcieliście nowych pomysłów, to macie)
41 Osób oddało głos na Starą, dobra akceptacje pomocy, czyli ponad 52%. Nie wiem dlaczego ta opcja nie jest uwzględniana...
W MFO3 nie występuje demokracja, pomijam już kwestę kworum.