Strona 23 z 56 PierwszyPierwszy ... 13212223242533 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 331 do 345 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #331
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    Boginia Lodu
    Potwór ( Położenie Lodowy Wierch )
    Hp 3,3k
    Atak Magiczny o Atrybucie Lodu
    https://untamed.wild-refuge.net/imag...ecilharvey.png

    Zdolności:
    Zamrożenie
    zniszczenie
    Zauroczenie (Nadaje status ślepota na 3 tury i paraliż na 1 turę)

    Staty:
    Bardzo Dużo mp
    Dużo ataku mag.
    Mało Obrony/Magicznej
    Sporo Szczęścia
    Dużo szybkości
    25% Lód

    Drop:
    Lodowy Hełm
    Runa
    Mikstura Regeneracji(ZAWSZE)
    __________________________________________________ __________________________________________________ ___________________________________

    https://untamed.wild-refuge.net/imag...ts/goldbat.png
    Złoty Nietoperz
    Unikatowy Potwór ( Pojawia się po zabiciu od 30x do 200x Bogiń lodu ) (Położenie: Lodowy Wierch)
    Hp 1k-1,5k
    Atakuje z Wszystkiego

    Zdolności:
    Zaćmienie (nadaje status ślepoty na 14tur)
    Ugryzenie Vampira ( Furia 2tury )
    Atak Słoneczny (Kończy Walkę Remisem ) (odporne na czeknięcie)
    Drop:
    Regeneracja (ZAWSZE)
    Zwój Czysty Cios (ZAWSZE)

    Statystyki
    Dużo Ataku/Magicznego
    Dużo Szybkości
    Mało Szczęścia (Bardzo Podatny Na kryty)
    Dużo Speeda
    Makabrycznie Dużo mp xD
    Makabrycznie Dużo Obrony xD
    __________________________________________________ __________________________________________________ ___________________________________
    https://untamed.wild-refuge.net/imag.../ff/golbez.png
    Wojownik Ciemności (Woj. Atr.Miecz) (Położenie: Lochy Nordia x1, Lochy Nordia:Poziom 2 x2,x3
    Potwór
    Hp 6k-6,7k

    Zdolności
    Pewny Cios 100%
    Czysty Cios 100%
    Normalizacja 60%
    Uśmiercenie 40%
    Koszmar Używa 70%

    Drop:
    Miecz Ciemności Unikat
    Regeneracja
    Osłona

    Statystyki
    Bardzo Dużo Szczęścia
    Mało Mp
    Sporo Obrony
    Mało Obrony Magicznej
    Okropnie Dużo Szybkości
    __________________________________________________ __________________________________________________ ___________________________________
    https://untamed.wild-refuge.net/imag...p/ff/zemus.png
    Mag Ciemności (Mag.Atr.Pocisk Magiczny)
    Potwór Unikatowy
    5k-5,9k

    Zdolności:
    Medytacja Używa 100%
    Kłujący Pocisk Używa 100%
    Trujący Pocisk Używa 100%

    Drop:
    Regeneracja

    Statystyki: (Regeneruje się)
    Normalnie Atak
    Bardzo Dużo Obrony/magicznej
    Bardzo Dużo Szczęścia
    Mało Szybkości
    Mało Mp
    Ostatnio edytowane przez Tares ; 01-02-2015 o 10:32

  2. #332
    Użytkownik Avatar Test man
    Dołączył
    13-09-2012
    Postów
    76
    Boss - Śnieżny Golem i Śnieżka
    (Walczymy z pomocą "Polarnika")

    Śnieżny Golem

    Hp: Dość Duże
    Mp: Małe

    Obrona: Duża
    Obrona Mag : Duża
    Szczescie : Średnie
    Szybkosc: Małe
    Atak: Średni

    SKIN: https://untamed.wild-refuge.net/imag...hnote/ryuk.png

    Zdolności:
    Śnieżny cios (Zadaje obrażenia i nadaje status oślepienie i paraliż na 2 tury)
    Oślepiający Atak
    Złowrogi Cios (Zadaje Obrażenia tak jak multi atak oraz nadaje status zatrucie)
    Leczenie 3 (Jedna sztuka na siebie druga na śnieżkę. Gdy śnieżka przed użyciem polegnie on leczy się dwa razy.)
    Leczenie 1 (Jedna sztuka na siebie druga na śnieżkę. Gdy śnieżka przed użyciem polegnie on leczy się dwa razy.)
    Mobilizacja

    ŚNIEŻKA https://untamed.wild-refuge.net/imag...enserenity.png
    Hp: Mało
    MP: Dużo

    Obrona i Obrona mag: Średnia
    Szybkość: Duża
    Szczęście Małe
    Atak Magiczny: Średni

    Zdolności
    Lód
    Śnieżny Pocisk (to samo co śnieżny atak lecz atakiem magicznym)
    Klątwa Śnieżki (nadaje status klątwa oraz zatrucie)
    Drenaż
    Śnieżna Osłona (nadaje status Nietykalność na 2 tury)



    Przedmioty:
    Mikstura życia 1 x3
    Kamień x1
    Runa Magii x1
    Mikstura many 4 x3

    Polarnik https://untamed.wild-refuge.net/imag...odernguy05.png

    STATY
    Hp - Srednie
    Mp- Duze

    Obrona i mag - srednia
    Atak - Sredni
    Luck i speed sredni

    Zdolności

    Leczenie 2 x2 (czasem leczy także nas)
    Leczenie 1 x2 (czasem leczy także nas)
    Drenaż
    Mega leczenie 1 1x
    Atak Polarnika (Multi atak nadający status (uśpienie 20% lub Klątwa 70%) )
    ]
    Przedmioty
    Mikstura Mobilizacji x2 (daje nam jak jesteśmy wojami)
    Mikstura Skupienia x2 (daje nam jak jesteśmy magami)
    Mikstura Many 2 x2
    Mikstura Szybkości
    Ostatnio edytowane przez Test man ; 01-02-2015 o 13:07

  3. #333
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    https://untamed.wild-refuge.net/imag...p/ff/shiva.png
    Shiva(Hybryda,Udeża z Miecza Atr.Mag. Wyszystkie) (Położenie: Chmura Obok Lodowego Wierchu) (trzeba ominąć lub zabić Boga by do niej dotrzeć)
    Boss
    Hp 25k-30k hp

    Zdolności
    Lodowy Atak
    Lodowe Ostrze
    Zauroczenie
    Atak Topora,Włóczni,Buławy
    Podwójny Drenaż
    Drenaż
    Odbicie
    Zamrożenie
    Forma (Leczy, Nadaje Statusy Mobilizacja,Przyspieszenie,Regeneracja)

    Drop
    Hełm Shivy Zwykłe
    Zbroja Shivy Unikat
    Śnieżny Miecz Unikat
    Buty Shivy Unikat
    Zwój Podwójny Atak (Zadaje podwójny atak w jednej turze za 30mp Działa tylko atr.Buława,Miecz,Topór

    Statyskyki
    Normalny Atak/Magiczny
    Duża Obrona
    Bardzo duża Obrona Mag.
    Mało szczęścia
    Dużo speeda
    25% Lód
    25% Miecz
    Odporna Na Pocisk Magiczny
    __________________________________________________ __________________________________________________ ___________________________________
    https://untamed.wild-refuge.net/imag...ngle/tibet.png
    Bóg (Mag. Atr. Pocisk Magiczny, Ogień , Wiatr) (Położenie: Szczyt Lodowego Wierchu)
    Boss ( Nie obowiązkowy )
    100k hp

    Zdolności
    Przysłanie Sług (Stwarza Złoty Nietoperz A,B Wzmocniony w Ataku i hp do 16k) Używa 25%
    Normalizacja Używa x% zależy ile mamy statusów
    Odbicie Używa 95%
    Leczenie 3***** Używa 50%
    Leczenie 4 *** Używa 25%
    Rozjaśnienie (Nadaje Wszystkim Status Bariera,Przyszpieszenie) Używa 100%
    Zamrożenie 43%
    Burza Błyskawic 60%
    Naznaczenie (Daje Mobilizacje na 1 Turę 66% ) 5%
    Godność (Uśmierca Boga Bo Daje litość Przeciwnikowi) 75%

    Drop
    Boży Set
    Zwój Pocisk Magiczny 4
    Boża ręka (Daje władzę nad Zwierzętami) (nie zbędne do zabicia shivy, ale można obejść się bez tego )

    Statystyki
    Wszystko Normalne, Przy Ataku Traci minimalnie 6k hp Radzę Używać Mikstur i zdolności: Mobilizacja, Regeneracja Przeczekanie, Podwójny Atak
    Szansy na zabicie 40%
    Pomocnik
    Kalvador (Ulepszony)
    10k - 15k hp
    Pomocnik
    https://untamed.wild-refuge.net/imag...p/ff/jecht.png lub taki może się trafić https://untamed.wild-refuge.net/imag...isscherwiz.png
    Zdolności:
    Co wcześniej dodane tylko:
    Zamrożenie
    Multi Mobilizacja (Daje Wszystkim Sprzymieżeńcom Status Mobilzacja na 5 tur 33%)

    Statystyki
    Normalne Ataki
    Dużo Speeda
    Bardzo Dużo szczęścia
    Normalnie Mp
    Bardzo Dużo Obrony Magicznej
    Dużo Obrony

    Wytłumaczenie:
    1.Regeneracji i Mobilizacji Nie zdejmuję Normą.
    2.podwójny atak czyli razem aż 12k damage.
    3.Godności używa gdy skończą mu się leczenie a średnio zawsze mu się kończą xd. I gdy ma poniżej 60k hp.
    4.Jest Bardzo Trudny lecz lepiej mieć dużo ataku żeby nie było tylko 6k ale np. 12 a z podwójnym atakiem 24k hp więc jakoś dacie radę :P.
    5.Jak pojawią się złote nietoperze to polecam używać na nie Ataku bez atrybutu chyba że mag no to ogniem.
    __________________________________________________ __________________________________________________ ___________________________________
    https://untamed.wild-refuge.net/imag...lia/latvia.png
    Alkoholik (Woj. Bez Atr.) (Położenie: Karczma Pod Lodowym Wierchem)
    Hp 37k-42k
    Mini Boss

    Zdolności
    Rzucenie Piwem (Losowy Status i 30%hp zabiera) Używa 99,5%
    Oplucie (zabiera 15%hp) Używa 100%
    Koszmar Używa 30%
    Atak Lodu Używa 80%
    Leczenie 4 ** Używa 20%
    Leczenie 3 ***** Używa 75%
    Leczenie 2 ***** Używa 100%
    Leczenie 1 ***** Używa 100%

    Drop
    Ubrudzony Mundur Artefakt (Bardzo Rzadkie)
    Kamień (ZAWSZE)
    Butelka z Listem (Nie zbędne do Fabuły)

    Statystyki:
    Normalnie Atak
    Normalnie Mp
    Mało Obrony
    Dużo Obrony Magicznej
    Dużo Szczęście Przez Całą walkę ma pomylenie bo pił xD
    Mało Szybkości
    __________________________________________________ __________________________________________________ ___________________________________
    https://untamed.wild-refuge.net/imag...lculator_m.png
    Łowca Duchów (Położenie: Lochy Nordi) (Woj.Atr.Topór)
    Boss
    Hp 5-8k

    Zdolności
    Opętanie (Pomylenie 3 Tury, Ślepota 5 Tur,Regeneracja 2 Tury) Używa 99,9%
    Normalizacja Używa zależy od statusów
    Klątwa Używa 55%
    Leczenie 4 **** Używa 75%
    Leczenie 1 ***** Używa 85%
    Trujący Atak Używa 98,9%
    Pocałunek Śnieżki (Śnieżka Boss od Test man) (nadaje Status Osłabienie 2 Tury, Ślepota 1 Tura , Paraliż 4 Tury)
    Olśnienie Skarbem (Status Paraliż na 3 Tury)
    Mp Atak

    Drop:
    Set Łowcy Unikaty
    Kamień
    Regeneracja
    Osłona
    Mikstura Mobilizacji

    Statystyki:
    Bardzo Dużo Ataku
    Bardzo Mało Mp
    Normalnie Obrony
    Mało Obr.Mag
    Bardzo Mało Szczęścia
    Dużo Szybkości

    INFO:
    1. To że ma mało hp nic nie znaczy bo on ma opętanie x razy więc może cały czas tego używać
    2. Żeby go zabić potrzebne jest Dużo Obrony Bo zabije was na Hita
    3. Lepiej Mieć Dużo Hp (Wyjaśnienie Punkt 2)
    4. Trzeba uważać na podwójne Tury bo może użyć Olśnienie Skarbem i Trującego Ataku a wtedy Może być źle bo jak Zdejmiecie zatrucie to Zaatakuje Was Mp atakiem.
    5. Boss jest Dosyć Średni bo można go bić Podwójnym atakiem a wtedy będzie łatwiej. A że boss jest Bonusowy No to ujawnie exp i kase i pzm.
    Łowca Skarbów Pzm. 97 (do pokonania 88-92) Exp 21k Kasa 16k
    Ostatnio edytowane przez Tares ; 31-01-2015 o 09:13

  4. #334
    Nawet ciekawe propozycje, też niektóre outki dobre.

    Generalnie ograniczyłbym sugerowanie dropu/występowania/proponowanych lv itp. liczy sie sama idea.

    Mobki - zniszczenie i naprawdę mocne zdolności odpadają.

  5. #335
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    do kogo to ?

  6. #336
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    https://untamed.wild-refuge.net/imag...p/ff/ifrit.png
    Mutant Byk (Położenie: Arena Nordia) (Hybryda.Atr.Brak.Atr.Mag.Pocisk Magiczny)
    Boss
    Hp 10k-17,7k

    Zdolności i przedmioty
    Normalizacja Używa Zależy od Statusów
    Leczenie 4 ***** Używa 95%
    Leczenie 3 ***** Używa 100%
    Leczenie 2 ***** Używa 100%
    Leczenie 1 ***** Używa 50%
    Mikstura Życia 5 Używa 95%
    Mikstura Życia 4 Używa 95%
    Mikstura Życia 3 Używa 100%
    Mikstura Życia 1 Używa 25%
    Regeneracja Używa 75%
    Osłona Używa 50%
    Mikstura Skupienia Używa 50%
    Mikstura Mobilizacji Używa 50%
    Cios Krytyczny Używa 50%
    Trujący Atak 50%

    Drop:
    Kamień
    Osłona
    Regeneracja

    Statystyki
    Normalnie Atak
    Normalnie MP
    Normalnie Szczęście
    Mało Szybkości
    Dużo Obrony/Magicznej

    Dlatego iż boss jest bardzo trudny daje taktykę do zabicia :
    1.Nie utrzymywać dużej ilości hp.
    2.Bić jak najwięcej żeby skończyły mu się mikstury.
    3.Najlepiej Atakować z Topora lub miecza bo ma 25% włóczni i buławy.
    __________________________________________________ __________________________________________________ ___________________________________
    https://untamed.wild-refuge.net/imag.../leviathan.png
    Leviathan #2(Położenie: Świątynia Phoenixa) (Phoenix chce dobrze dla ludzi ale lewiatan mu się sprzeciwia i mamy do wyboru bić albo phoenixa albo leviathana bo dochodzi do poważnego sporu pomiędzy nimi) (jak zabijemy leviathana to phoenix ucieknie i go coś opęta xD i będzie terroryzował Nordię. A potem i tak będziemy musieli zabić Phoenixa)
    Boss (Atakuje wszystkim tym jak normalny Leviathan)
    Hp 21k - 24,9k

    Zdolności
    Lodowe Ostrze
    Lodowy Atak
    Rybi Atak
    Medytacja
    Inengracja (czy jakoś tak XD)

    Drop:
    Zwój Mroźny Atak (Mroźny Atak zadaje cios od 2k hp do 2,5k hp i nadaje status nietykalność na 2 tury po tym ataku)(nietykalność idzie na przeciwnika na którego użyliśmy tej zdolności)
    Zwój Czysty Cios
    Zwój Leczenie 5
    Zwój Pewny Cios

    Statystyki
    Bardzo dużo Ataku magicznego
    Bardzo Dużo Speeda
    Bardzo dużo szczęścia
    Bardzo Mała Obrona
    Bardzo Bardzo Mało Obrona Magiczna
    __________________________________________________ __________________________________________________ ___________________________________
    https://untamed.wild-refuge.net/imag...ff/phoenix.png
    Phoenix (Położenie: Świątynia Phoenixa) (jak zabijemy Phoenixa dostaniemy moc przechodzenia po lawie i wszystko po sprawie bo boss jest ostatni w fabule)
    Boss (atk.Magiczny o atrybucie Ognia)
    Hp 30k - 35,5kp

    Zdolności
    Ognisty Atak
    Ogniste Ostrze
    Uśmiercenie
    Uleczenie Phoenixa (Dodaje Phoenix'owi 10k hp i usuwa wszystkie negatywne statusy i nadaje Obrone/Magiczną)
    Leczenie 5 **** (Leczenie 5 **** leczy 6k hp)
    Leczenie 3 *****
    Leczenie 4 *****
    Leczenie 2 *****
    Niewidzialność (Nadaje Status Pomyślność 88% i szata graficzna zmienia się że phoenix staje się prawie niewidzialny)

    Drop:
    Set Phoenixa Unikaty

    Statystyki
    Bardzo Dużo Ataku Magicznego
    Bardzo Dużo Obrony Magicznego
    Bardzo Dużo Obrony
    Bardzo Mało Szybkości
    Mało Szczęścia
    Ostatnio edytowane przez Tares ; 06-02-2015 o 11:44

  7. #337
    Użytkownik Avatar zxv
    Dołączył
    11-05-2013
    Postów
    25
    Shiva to kolejny cel thangarda

  8. #338
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2014
    Postów
    32
    Nazwa:  death_scythe.png
Wyświetleń: 814
Rozmiar:  5.5 KB
    Serafin #2
    HP: Losowo 10-20k
    MP: Losowo 500-1k
    Atak: Losowo 150-250
    Atak magiczny: Losowo 175-280
    Obrona: Losowo 200-300
    Obrona magiczna: Losowo 150-250
    Szczęście: Losowo 100-200
    Szybkość: Losowo 120-220

    Nie odporny na zatrucie, klątwa i paraliż.

    Używa ziemi 4*, ogień 3***** , lód 3 *** i wiatr 4 *** i oczywiście też zwykłym atakiem wykorzystując kosę

    Zdolności i przedmioty:
    Cios serafina - zadaje zwykłe obrażenia.
    Klątwa serafina - 33% na nałożenie statusu klątwa i zombie na 3 tury.
    Bomba serafina - przeciwnik w 56% może dostać status ślepota,zombie,klątwa na 5 tur i 28,5% ze straci 1750 życia.
    Wybuch mocy - [ 7 tur ] przeciwnik traci co turę 700 hp i 11% many.
    Osłabienie mocy - Przeciwnik traci połowę życia i many do końca walki.
    Osłabienie umysłowe - Osłabia 25% obrony i szczęścia oraz nadaję status paraliż na 1 turę.
    Osłabienie inteligencji - Osłabia 25% obrony magicznej i 10% many oraz nadaję status precyzja i skupienie na 2 tury.
    Zmysł bohaterski - Nadaje sobie statusy: Obrona [3 tury ] , Regeneracja [ 5 tur ] , Mobilizacja i skupienie na [ 1 turę ] i osłabienie 15% do końca walki.
    Strzał Kosy - 10% Ślepota - 7 tur, 25% klątwa - 5 tur, 50% Paraliż i zatrucie - 3 tury, 75% Zombie,spowolnienie - 1 tura oraz zadaje obrażenia.
    Zatruty cios - 66% ze nada status zombie i 55% na zatrucie oraz nadaję używającemu regeneracja na 2 tury.
    Złe spojrzenie - 40% ze nada statusy skamienienie i regeneracja na 2 tury.
    Tarcza magii - używający nadaje sobie status nietykalność [ 7 tur ] i paraliż/klątwa na 10 tur.
    Leczenie 3 ****
    Leczenie 4 *
    trujący atak/pocisk
    pewny cios
    ryzykowny cios
    podwójny drenaż
    drenaż

    Mikstura życia 4 limit użyć 3
    Mikstura many 4 limit użyć 6
    Antidotum limit użyć 30
    Rumiankowy okład limit użyć 15
    Regeneracja limit użyć 3
    osłona limit użyć 1
    osłona magiczna limit użyć 1
    runa magii limit użyć 6
    kamień limit użyć 6

    Drop:
    Set serafina te lepsze 60-75
    mikstury itp.
    zwoje itp.
    Ostatnio edytowane przez Zbiru ; 09-02-2015 o 22:23 Powód: EDIT:

  9. #339
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał siebxdkokau Zobacz post
    Nazwa:  death_scythe.png
Wyświetleń: 814
Rozmiar:  5.5 KB
    Hmmm... Czy tylko mi to wygląda na Serafina? Czyli Bossa który już jest w grze?
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  10. #340
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2014
    Postów
    32
    Widzisz chyba raps i raps #2? czyli serafin i serafin #2 też będzie, chyba ze kimś zastąpią zamiast tego serafina x2

  11. #341
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał siebxdkokau Zobacz post
    Widzisz chyba raps i raps #2? czyli serafin i serafin #2 też będzie, chyba ze kimś zastąpią zamiast tego serafina x2
    Serafin #2
    HP: Losowo 10-20k
    MP: Losowo 500-1k
    Atak: Losowo 150-250
    Atak magiczny: Losowo 175-280
    Obrona: Losowo 200-300
    Obrona magiczna: Losowo 150-250
    Szczęście: Losowo 100-200
    Szybkość: Losowo 120-220

    Nie odporny na zatrucie, klątwa i paraliż.

    Używa ziemi 4*, ogień 3***** , lód 3 *** i wiatr 4 *** i oczywiście też zwykłym atakiem wykorzystując kosę

    Zdolności i przedmioty:
    Cios serafina - zadaje zwykłe obrażenia.
    Klątwa serafina - 33% na nałożenie statusu klątwa i zombie na 3 tury.
    Bomba serafina - przeciwnik w 56% może dostać status ślepota,zombie,klątwa na 5 tur i 28,5% ze straci 1750 życia.
    Wybuch mocy - [ 7 tur ] przeciwnik traci co turę 700 hp i 11% many.
    Osłabienie mocy - Przeciwnik traci połowę życia i many do końca walki.
    Osłabienie umysłowe - Osłabia 25% obrony i szczęścia oraz nadaję status paraliż na 1 turę.
    Osłabienie inteligencji - Osłabia 25% obrony magicznej i 10% many oraz nadaję status precyzja i skupienie na 2 tury.
    Zmysł bohaterski - Nadaje sobie statusy: Obrona [3 tury ] , Regeneracja [ 5 tur ] , Mobilizacja i skupienie na [ 1 turę ] i osłabienie 15% do końca walki.
    Strzał Kosy - 10% Ślepota - 7 tur, 25% klątwa - 5 tur, 50% Paraliż i zatrucie - 3 tury, 75% Zombie,spowolnienie - 1 tura oraz zadaje obrażenia.
    Zatruty cios - 66% ze nada status zombie i 55% na zatrucie oraz nadaję używającemu regeneracja na 2 tury.
    Złe spojrzenie - 40% ze nada statusy skamienienie i regeneracja na 2 tury.
    Tarcza magii - używający nadaje sobie status nietykalność [ 7 tur ] i paraliż/klątwa na 10 tur.
    Leczenie 3 ****
    Leczenie 4 *
    trujący atak/pocisk
    pewny cios
    ryzykowny cios
    podwójny drenaż
    drenaż

    Mikstura życia 4 limit użyć 3
    Mikstura many 4 limit użyć 6
    Antidotum limit użyć 30
    Rumiankowy okład limit użyć 15
    Regeneracja limit użyć 3
    osłona limit użyć 1
    osłona magiczna limit użyć 1
    runa magii limit użyć 6
    kamień limit użyć 6

    Drop:
    Set serafina te lepsze 60-75
    mikstury itp.
    zwoje itp.
    Edytowałeś więc się nie liczy. :P
    Przekoksowany.
    Po co 10 tur paraliży/klątwy? + 7 nietyka.
    Skamienienie u bossa... Coś co gracze lubią najbardziej. Czyli "Gra bez farta g.. warta"
    Połowa many i życia... Nie no spoko. Każdy lubi jak boss go ubija na hita prawie mimo full wyleczenia. I to jeszcze do końca walki.
    Jest jakiś negatywny status którego nie wymieniłeś?
    Po co eq na 60 jak już są eq do 65lev.

    Boss nie przemyślany.
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  12. #342
    Użytkownik Avatar zxv
    Dołączył
    11-05-2013
    Postów
    25
    Potwór-Dzik
    lvl-9
    Hp-450-500
    Atak fizyczny bez atrybutu
    Położenie (Dolina szumiących drzew)

  13. #343
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Właśnie, co to za mfo bez dzików?
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  14. #344
    Użytkownik
    Dołączył
    26-10-2011
    Postów
    453
    Cytat Napisał zxv Zobacz post
    Potwór-Dzik
    lvl-9
    Hp-450-500
    Atak fizyczny bez atrybutu
    Położenie (Dolina szumiących drzew)
    O nie nie zgadzam się aby szczury było groźniejsze nie dość że od lwów, tygrysów, wilków to jeszcze w dodatku dzików!

  15. #345
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2014
    Postów
    32
    Kryształowa czaszka Unikatowy.
    Hp. ok. 9000-19000
    Mp. ok. 500-9000
    Bardzo mało ataku, szczęścia.
    średnia obrona i obrona magiczna.
    Dużo ataku magicznego.
    Bardzo dużo many i życia.

    Przedmioty które używa:
    Wodna mikstura- Odnawia sobie 5000 Życia i 2500 Many, limit użyć wynosi 9.
    Toporki- Rzuca nimi w przeciwnika,przeciwników i zadaje nimi duże obrażenia, toporki są 50% silniejsze niż runa magii i kamień, limit użyć 6.
    Wodna mikstura odnowienia I- Odnawia sobie 12500 życia i 4000 many, oraz nadaję sobie status refleksja,regeneracja i skupienie na 7 tur, limit użyć 3.

    Odporny na atrybut: Miecz,włócznia,topór,buława,ogień,lud,pocisk magiczny,ziemia, runa magii,kamień, zatrucie,zombie,uśpienie,spowolnienie,skamienieni e.
    Nie odporny na: Rękawice,wiatr, toporek.

    Zdolności które używa:
    Lodowy strzał- Obrażenia.
    Lodowa klątwa- Wszyscy przeciwnicy mają obniżone obrażenia do 15%, dodatkowo otrzymują status precyzja i przyspieszenie na 7 tur.
    Lodowa zguba- 50% na skamienienie dla 3 osób.
    Lodowa pułapka- osłabienie 30%.
    Lodowa Grota- Uśpienie+regeneracja na 7 tur dla używającego.
    Lodowa bryła- Osłona i osłona magiczna na 7 tur + Przyspieszenie, refleksja i skupienie na 3 tury.
    Lodowa kraina- Wszyscy którzy walca z czaszką wy i on otrzymujecie +5000 Życia i 500 Many.
    Lodowa Moc- Nadaję sobie skupienie i obrona magiczna na 4 tury.
    Lodowa furia- Nadaje sobie furie na 4 tury.
    Magiczna furia- Nadaje sobie magiczną furie na 2 tury. ( Magiczna furia-> Zadaję magicznymi obrażeniami tylko ze jest jeszcze lepsza niż zwykła furia i 59% na spowolnienie).
    Magiczna obrona- Nadaje sobie obronę i obronę magiczną na 8 tur.
    Pomoc Magiczna- Nadaje sobie Nietykalność i Regeneracje na 4 tury.
    Wściekłość Lodowa- Wszyscy zostają zamrożeni razem z unikatem i jest remis.
    Wsparcie lodowe- Pobiera od każdego mp.
    Wsparcie inteligencje- Wzrasta obrażenia magiczne o połowę+ Regeneracja na 1 turę.
    Lodowa Rakieta- Wszyscy przeciwnicy otrzymują status zatrucie,zombie,uśpienie,ślepota i klątwa na 4 tury.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •